Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Str, 15.05.2024, 11:42
Dnes je streda 15. mája 2024, meniny má Žofia a zajtra Svetozár




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 76 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6  Ďalší
 ZJ 4.0 druha jeepka v rodine 
Autor Správa
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 05.10.2013, 22:10
Príspevky: 343
Bydlisko: Piešťany
Odpoveď s citáciou
ale nie na tieto napravy s 33" gumami :-D Uz teraz velmi rozmyslam vzdy kde si dovolim pridat aby sa neozval ten nepekny zvuk :D
Radsej zostanem vykrizeny a s poloosami vcelku a pretiahnem navijakom ako zamknem a rupnem :-D

_________________
Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 V8 H.O. Overland

Jeep Grand Cherokee ZG, 4.5" Rubicon Express Long Arm, 35" Silverstone MT 117 Extreme, navijak, CB, pevnostaky, Ford 8.8 + OX locker, Dana 30 high pinion vystuzena + RCV poloosi, WARN ZEON 12


Uto, 19.01.2016, 15:37
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 25.12.2013, 16:15
Príspevky: 557
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
ale to musi byt iba problem s tym, ze grand je tazsi
ja mam 32" a tie iste napravy + locker, prevody 4.11 a pohoda, zatial to vydrzalo vsetky hardcore jazdy

_________________
Jeep Cherokee XJ 5.3


Uto, 19.01.2016, 15:40
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 05.10.2013, 22:10
Príspevky: 343
Bydlisko: Piešťany
Odpoveď s citáciou
No ja mam 33" ale MTcka, jedna poloos uz isla. Zrejme bola uz oslabena lebo uz to malo odvtedy vacsie zabery a drzia. Odvtedy pridavam s rozmyslom :D
A v tejto velkosti napriklad T3 na to urcite nedam, nechcem to riskovat. Este zasadny rozdiel vidim v tom ze ty mas prevody "len" 4.11... Ja mam az 4.88 takze predsa len ide do naprav vacsia sila.. V buducnosti planujem prestavbu na ine napravy a long arm, ale zatial koli financiam je to odlozene. Takze tisovec asi s poloosami a satelitmi v kufri :) pre istotu.

_________________
Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 V8 H.O. Overland

Jeep Grand Cherokee ZG, 4.5" Rubicon Express Long Arm, 35" Silverstone MT 117 Extreme, navijak, CB, pevnostaky, Ford 8.8 + OX locker, Dana 30 high pinion vystuzena + RCV poloosi, WARN ZEON 12


Uto, 19.01.2016, 15:54
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 25.12.2013, 16:15
Príspevky: 557
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
pripadne zalozit zalosilene poloosy, to vyjde lacnejsie ako nove napravy

_________________
Jeep Cherokee XJ 5.3


Uto, 19.01.2016, 16:02
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 05.10.2013, 22:10
Príspevky: 343
Bydlisko: Piešťany
Odpoveď s citáciou
Len vies co bude nasledovat... a po pevnostnom dife vies co sa moze dalej stat.... Takze ja to nevidim ako najlacnejsiu alternativu, to uz radsej zainvestujem a robota s tym je +- rovnaka kedze chcem long arm.. Rad by som to dostal do urovne ze viem vyuzit ten vykon auta.

_________________
Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 V8 H.O. Overland

Jeep Grand Cherokee ZG, 4.5" Rubicon Express Long Arm, 35" Silverstone MT 117 Extreme, navijak, CB, pevnostaky, Ford 8.8 + OX locker, Dana 30 high pinion vystuzena + RCV poloosi, WARN ZEON 12


Uto, 19.01.2016, 16:24
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 05.10.2013, 22:10
Príspevky: 343
Bydlisko: Piešťany
Odpoveď s citáciou
Pustili sme sa do dalsej upravy, zmena naprav. Na uvedenom linku sa bude priebezne pridavat update, budem sa snazit pravidelne ale vzhladom na to ze sa tym zaoberam vecer po robote a vikendoch tak to neviem zarucit. No tu si mozete nieco odomna k prestavbe precitat a pozret nejake fotky: http://www.4x4life.sk/uprava-nazivo-jee ... -cherokee/ PS: deadline je do Tisovca. Bohuzial su hlavnym limitom tempa upravy financie...

_________________
Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 V8 H.O. Overland

Jeep Grand Cherokee ZG, 4.5" Rubicon Express Long Arm, 35" Silverstone MT 117 Extreme, navijak, CB, pevnostaky, Ford 8.8 + OX locker, Dana 30 high pinion vystuzena + RCV poloosi, WARN ZEON 12


Štv, 11.02.2016, 12:21
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 25.12.2013, 16:15
Príspevky: 557
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
tou danou 30 HP ziskas niekolko stupnov hruska vs kardan vs zaklon k dobru ale poloosy su rovnake, cize vymena predsa za silnejsie?

inak najst spravny kompromis medzi uhlom kardan/hruska a zaklon, aby to nevibrovalo je dost narocne.

ja som cerpal info z tejto tabulky, kde je aj porovnanie HP vs LP vs zaklon (caster)
http://www.go.jeep-xj.info/HowtoAlignment.htm
(ak nahodou nepoznas)

_________________
Jeep Cherokee XJ 5.3


Štv, 11.02.2016, 13:16
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 05.10.2013, 22:10
Príspevky: 343
Bydlisko: Piešťany
Odpoveď s citáciou
Jasne poloosi su rovnake, pri vybere islo samotny diff. Poloosi pevnostne casom budem riesit. Najradsej by som hned ale neni to malo penazi takze zatial budem pokusat seriove kolko zvladnu, bohuzial.

_________________
Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 V8 H.O. Overland

Jeep Grand Cherokee ZG, 4.5" Rubicon Express Long Arm, 35" Silverstone MT 117 Extreme, navijak, CB, pevnostaky, Ford 8.8 + OX locker, Dana 30 high pinion vystuzena + RCV poloosi, WARN ZEON 12


Štv, 11.02.2016, 13:59
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 12.09.2007, 18:24
Príspevky: 1379
Bydlisko: Púchov
Odpoveď s citáciou
ja jazdím sériové poloosi z krížami spicer a na 34" a aj 35" T3 som ani jednu ešte neluskol,
ale jazdím z rozumom :-D
to skôr som očesal sériový dif, ale po prejdení na prevod 4.56 pohoda,
ale aj tak prechádzam na patrolácke nápravy, majú viac výhod ako nevýhod,
podľa mňa, jediná nevýhoda patrolých náprav je váha, ostatné iba +
želám nech ti prestavba víde a budeš spokojný :smt023

_________________
~`<| _________ oooo __
~~ | / ../ …\ … \ \ _|____\
~~~[_ - - - ______ --- _ \ - \\\\\\ -\
~~~~( o) ) – o - - - ( o ) ) – o ---) )

Jeep ZJ 5.2 V8,nápravy patrol Y61, 7.5" long arm,flowmaster a kopec iného..
Jeep XJ 4.0 cestná leštenka


Štv, 11.02.2016, 14:23
Profil WWW
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 05.10.2013, 22:10
Príspevky: 343
Bydlisko: Piešťany
Odpoveď s citáciou
Je to vec vkusu, 100 ludi 100 chuti. Ja som od prvotneho rozhodnutia pre patrolove napravy nazor zmenil. Keby neboli tazke a predok zatacal tak asi pri nich zostanem. Skoda ze dana nema volnobezky ale zase na auto ktore jazdi 95% teren to nieje take potrebne. Ale dakujem a som zvedavy na dalsiu prerabku, myslim tym tvoju. Co vsetko a ako budes riesit :) Lebo je to tu nejake umrete, len poruchy sa tu riesia, tusim nikto neupravuje :-D

_________________
Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 V8 H.O. Overland

Jeep Grand Cherokee ZG, 4.5" Rubicon Express Long Arm, 35" Silverstone MT 117 Extreme, navijak, CB, pevnostaky, Ford 8.8 + OX locker, Dana 30 high pinion vystuzena + RCV poloosi, WARN ZEON 12


Štv, 11.02.2016, 14:30
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 04.09.2012, 9:43
Príspevky: 1887
Bydlisko: GA-Kosuty
Odpoveď s citáciou
Šak najprv treba opraviť a až potom upraviť :-D

_________________
VW T3 1,6 aircooled boxer(1980). EX:Jeep Grand Cherokee 5,2 V8,Jeep Grand Cherokee 5,2 V8,Jeep Cherokee 2,5 td,Ford Maverick 2,7td,Jeep Grand Cherokee 5,2V8,Jeep Grand Cherokee 4,0i,Jeep Grand Cherokee 2,5td,Hyundai Galloper 2,5td,Jeep Cherokee 2,5td


Štv, 11.02.2016, 14:32
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 05.10.2013, 22:10
Príspevky: 343
Bydlisko: Piešťany
Odpoveď s citáciou
Niekedy treba skusit pokazene veci nebastlit ale rovno nahradit niecim lepsim, upravenym a mat pokoj a zabit "dve muchy jednou ranou" :-D (viem neda sa to vzdy a pri vsetkom)

_________________
Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 V8 H.O. Overland

Jeep Grand Cherokee ZG, 4.5" Rubicon Express Long Arm, 35" Silverstone MT 117 Extreme, navijak, CB, pevnostaky, Ford 8.8 + OX locker, Dana 30 high pinion vystuzena + RCV poloosi, WARN ZEON 12


Štv, 11.02.2016, 15:13
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 05.10.2013, 22:10
Príspevky: 343
Bydlisko: Piešťany
Odpoveď s citáciou
Po nejakej dobe sme sa trosku pohli dalej http://www.4x4life.sk/uprava-nazivo-jee ... -cherokee/

_________________
Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 V8 H.O. Overland

Jeep Grand Cherokee ZG, 4.5" Rubicon Express Long Arm, 35" Silverstone MT 117 Extreme, navijak, CB, pevnostaky, Ford 8.8 + OX locker, Dana 30 high pinion vystuzena + RCV poloosi, WARN ZEON 12


Str, 02.03.2016, 14:16
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 04.09.2012, 9:43
Príspevky: 1887
Bydlisko: GA-Kosuty
Odpoveď s citáciou
No rozbehol si sa paradne :smt133

_________________
VW T3 1,6 aircooled boxer(1980). EX:Jeep Grand Cherokee 5,2 V8,Jeep Grand Cherokee 5,2 V8,Jeep Cherokee 2,5 td,Ford Maverick 2,7td,Jeep Grand Cherokee 5,2V8,Jeep Grand Cherokee 4,0i,Jeep Grand Cherokee 2,5td,Hyundai Galloper 2,5td,Jeep Cherokee 2,5td


Str, 02.03.2016, 14:28
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 05.10.2013, 22:10
Príspevky: 343
Bydlisko: Piešťany
Odpoveď s citáciou
No mohlo by to ist aj rychlejsie, len casovo to rychlejsie nevychadza :) Ale do tisovca to musi jazdit takze treba si pohnut :-D

_________________
Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 V8 H.O. Overland

Jeep Grand Cherokee ZG, 4.5" Rubicon Express Long Arm, 35" Silverstone MT 117 Extreme, navijak, CB, pevnostaky, Ford 8.8 + OX locker, Dana 30 high pinion vystuzena + RCV poloosi, WARN ZEON 12


Str, 02.03.2016, 14:34
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 76 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: