4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

Osadenie navijáku do ZJ by diesel
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=154&t=2048
Stránka 8 z 9

Autor:  dado [ Ned, 10.01.2010, 13:53 ]
Predmet príspevku: 

V sobotu som sa konecne dokopal k tomu, aby som nieco robil s navijakom, ktory my od aprila stoji v pivnici.

Montaz by mala byt "Podla Diesla" preto nedjem zakladat nove vlakno.
S tym ze uchytenie bude trosku ine. Navijak je 12 000 lb cize je trosku vacsi do montaznej platne oproti Dieslovmu.
Zatial to mam len hefnute. Fotky budu postupne pribudat. (mal som len mobil, kvalita sa zlepsi)

ObrázokObrázok

Autor:  lop21 [ Ned, 10.01.2010, 21:00 ]
Predmet príspevku: 

len tak nahodou potulovanim po nete som nasiel dieslovu montaz na tejto stranke....Andrej dufam ze mas autorske prava... :-D Aj amici sa cudovali :D

http://www.expeditionportal.com/forum/s ... hp?t=10174
pred koncom

každý správny pirát sa zrieka svojich práv
d.

Autor:  Juraj [ Ned, 10.01.2010, 23:33 ]
Predmet príspevku: 

dado,este si pories oka na tahanie,kym ho nahodis,lahsie sa to teraz vrta :wink:

Autor:  dado [ Sob, 27.02.2010, 17:26 ]
Predmet príspevku: 

Zase som trochu pokrocil :
U 4,0 l to bude trochu problemove. Zavadzaju chladice automatu a serva. Musia ist hore o 7 cm.
Tzn. ze horne uchyty chladicov sa musia odrezat, treba dat dole kvoli tumu cely header panel a pod.
Uchytenie header panela sa musi tiez prerobit (do r.v. 96)
U chladica automatu sa musia predlzit hadice pripojenie k hlinikovym trubkam.
Tie posledne dva obrazky su moje nove teleskopicke odpojovace stabilizatora.
ObrázokObrázokObrázok
ObrázokObrázokObrázok

Autor:  diesel [ Sob, 27.02.2010, 17:40 ]
Predmet príspevku: 

Fuha, Tvoj predok vyzerá fakt nejak inak...ako by ho už niekto jedol... :wink:

Tie L profily po stranách sú dorobené? ak áno tak prečo?

robíš iné kotvenie tej krabice?

Autor:  dado [ Sob, 27.02.2010, 18:07 ]
Predmet príspevku: 

No, auto som uz burl aj z lava aj sprava. :roll:
Tie L profili su dorobene, su kotvene na tie origo otvori v rame. Sluzia na uchytenie pevnostneho naraznika. Ten sa skrutkuje aj v horizontalnom aj vertikalnom smere na tie L -ka.
Platna navijaku bude kotvena tak ako mas ty + 2 skrutky k tym L kam. (este to nemam celkom premyslene)

Autor:  diesel [ Sob, 27.02.2010, 18:16 ]
Predmet príspevku: 

Kapiš. Ešte tam vidím nejaké dva šróby po stranách hore...to je tiež nejaká vylepšovka? No som zvedavý na finále...odrátavanie Ti už beží na tisoveckej stránke... :wink: :-D

Autor:  dado [ Sob, 27.02.2010, 18:36 ]
Predmet príspevku: 

diesel píše:
Kapiš. Ešte tam vidím nejaké dva šróby po stranách hore...to je tiež nejaká vylepšovka?


Ten header panel bol povodne kotveny na takej L pasovine (+96 to tak nema), ktora bola srobovana k priecke ktoru som vyrezal. Tak som musel improvizovat. Dva sroby s kontrmatkou bolo najjednoduchcsie riesenie. (neviem preco to tak nebolo v serii, je to ovela pevnejsie)

Autor:  dado [ Sob, 27.02.2010, 18:58 ]
Predmet príspevku: 

Nasiel som aj taketo riesenie. Nevyzera to robustne :
http://detoursusa.com/zjbackbone.php

Obrázok

Autor:  dado [ Sob, 27.02.2010, 21:02 ]
Predmet príspevku: 

dado píše:
diesel píše:
Kapiš. Ešte tam vidím nejaké dva šróby po stranách hore...to je tiež nejaká vylepšovka?


Ten header panel bol povodne kotveny na takej L pasovine (+96 to tak nema), ktora bola srobovana k priecke ktoru som vyrezal. Tak som musel improvizovat. Dva sroby s kontrmatkou bolo najjednoduchcsie riesenie. (neviem preco to tak nebolo v serii, je to ovela pevnejsie)


Obrázok

Autor:  dado [ Pia, 14.05.2010, 13:29 ]
Predmet príspevku: 

Tak, a je to tu. Platna navijaku je hotova. Nebolo to take easy ako som si myslel. Narocne na presnost. Sekol som sa o 2 mm a uz bol problem.

Platnu drzia : 2x4xM12 priamo o ram v seriovych otvoroch
(asi predpriprava) (kolmo na os jazdy ) (v osi jazdy horizontalne)
2x2xM8 chytene o prednu priecku (v osi jazdy horizontalne)
2x1xM8 chytene o prednu priecku (pre istotu) (v osi jazdy horizontalne)
2x2xM8 chytene o spodnu priecku zo spodu (v osi jazdy vertikalne)
2x2xM8 chytene o spodnu priecku (v osi jazdy vertikalne)
(original body pre uchytenie tazneho - spodne uchytenie)
2x1xM8 chytene o vrch prednej priecky
(skor sluzia len na vymedzenie polohy) (v osi jazdy vertikalne)

Spolu 24 skrutiek. Presna vaha : 27,5 kg.
Foto tu : http://www.4x4nazory.sk/viewtopic.php?f ... 347#p10347

Autor:  Rudy-Vitara [ Ned, 16.05.2010, 11:24 ]
Predmet príspevku: 

no toto si zalsuzi uznanie riadne zlozity tvar.muselo to byt velmi pracne. Pevne to musi byt neskutocne.

Autor:  scuba303 [ Ned, 22.01.2012, 21:39 ]
Predmet príspevku: 

hi there. any of you using a winch mount like this (i mean this position):
is there any thermal problem cause the winch is covering the air cooler?

Autor:  finder [ Ned, 22.01.2012, 22:16 ]
Predmet príspevku: 

Hi scuba
you mean this?

http://translate.google.sk/translate?sl ... start%3D15

Diesel says - no ...

Autor:  diesel [ Ned, 22.01.2012, 22:58 ]
Predmet príspevku: 

jj, no. :D Možno trochu večšiu plochu prekrytia chladiča oproti sériovej priečke kompenzuje perforácia zadnej steny montáže a predsunutie spodnej platne, ktorá naberá náporový vzduch navyše. Toto mu ale asi google nepreloží.... :wink:

Stránka 8 z 9 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/