4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
Osadenie navijáku do ZJ by diesel http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=154&t=2048 |
Stránka 8 z 9 |
Autor: | lop21 [ Ned, 10.01.2010, 21:00 ] |
Predmet príspevku: | |
len tak nahodou potulovanim po nete som nasiel dieslovu montaz na tejto stranke....Andrej dufam ze mas autorske prava... Aj amici sa cudovali http://www.expeditionportal.com/forum/s ... hp?t=10174 pred koncom každý správny pirát sa zrieka svojich práv d. |
Autor: | Juraj [ Ned, 10.01.2010, 23:33 ] |
Predmet príspevku: | |
dado,este si pories oka na tahanie,kym ho nahodis,lahsie sa to teraz vrta |
Autor: | diesel [ Sob, 27.02.2010, 17:40 ] |
Predmet príspevku: | |
Fuha, Tvoj predok vyzerá fakt nejak inak...ako by ho už niekto jedol... Tie L profily po stranách sú dorobené? ak áno tak prečo? robíš iné kotvenie tej krabice? |
Autor: | dado [ Sob, 27.02.2010, 18:07 ] |
Predmet príspevku: | |
No, auto som uz burl aj z lava aj sprava. Tie L profili su dorobene, su kotvene na tie origo otvori v rame. Sluzia na uchytenie pevnostneho naraznika. Ten sa skrutkuje aj v horizontalnom aj vertikalnom smere na tie L -ka. Platna navijaku bude kotvena tak ako mas ty + 2 skrutky k tym L kam. (este to nemam celkom premyslene) |
Autor: | diesel [ Sob, 27.02.2010, 18:16 ] |
Predmet príspevku: | |
Kapiš. Ešte tam vidím nejaké dva šróby po stranách hore...to je tiež nejaká vylepšovka? No som zvedavý na finále...odrátavanie Ti už beží na tisoveckej stránke... |
Autor: | dado [ Sob, 27.02.2010, 18:36 ] |
Predmet príspevku: | |
diesel píše: Kapiš. Ešte tam vidím nejaké dva šróby po stranách hore...to je tiež nejaká vylepšovka? Ten header panel bol povodne kotveny na takej L pasovine (+96 to tak nema), ktora bola srobovana k priecke ktoru som vyrezal. Tak som musel improvizovat. Dva sroby s kontrmatkou bolo najjednoduchcsie riesenie. (neviem preco to tak nebolo v serii, je to ovela pevnejsie) |
Autor: | dado [ Sob, 27.02.2010, 18:58 ] |
Predmet príspevku: | |
Nasiel som aj taketo riesenie. Nevyzera to robustne : http://detoursusa.com/zjbackbone.php |
Autor: | dado [ Sob, 27.02.2010, 21:02 ] |
Predmet príspevku: | |
dado píše: diesel píše: Kapiš. Ešte tam vidím nejaké dva šróby po stranách hore...to je tiež nejaká vylepšovka? Ten header panel bol povodne kotveny na takej L pasovine (+96 to tak nema), ktora bola srobovana k priecke ktoru som vyrezal. Tak som musel improvizovat. Dva sroby s kontrmatkou bolo najjednoduchcsie riesenie. (neviem preco to tak nebolo v serii, je to ovela pevnejsie) |
Autor: | dado [ Pia, 14.05.2010, 13:29 ] |
Predmet príspevku: | |
Tak, a je to tu. Platna navijaku je hotova. Nebolo to take easy ako som si myslel. Narocne na presnost. Sekol som sa o 2 mm a uz bol problem. Platnu drzia : 2x4xM12 priamo o ram v seriovych otvoroch (asi predpriprava) (kolmo na os jazdy ) (v osi jazdy horizontalne) 2x2xM8 chytene o prednu priecku (v osi jazdy horizontalne) 2x1xM8 chytene o prednu priecku (pre istotu) (v osi jazdy horizontalne) 2x2xM8 chytene o spodnu priecku zo spodu (v osi jazdy vertikalne) 2x2xM8 chytene o spodnu priecku (v osi jazdy vertikalne) (original body pre uchytenie tazneho - spodne uchytenie) 2x1xM8 chytene o vrch prednej priecky (skor sluzia len na vymedzenie polohy) (v osi jazdy vertikalne) Spolu 24 skrutiek. Presna vaha : 27,5 kg. Foto tu : http://www.4x4nazory.sk/viewtopic.php?f ... 347#p10347 |
Autor: | Rudy-Vitara [ Ned, 16.05.2010, 11:24 ] |
Predmet príspevku: | |
no toto si zalsuzi uznanie riadne zlozity tvar.muselo to byt velmi pracne. Pevne to musi byt neskutocne. |
Autor: | scuba303 [ Ned, 22.01.2012, 21:39 ] |
Predmet príspevku: | |
hi there. any of you using a winch mount like this (i mean this position): is there any thermal problem cause the winch is covering the air cooler? |
Autor: | finder [ Ned, 22.01.2012, 22:16 ] |
Predmet príspevku: | |
Hi scuba you mean this? http://translate.google.sk/translate?sl ... start%3D15 Diesel says - no ... |
Autor: | diesel [ Ned, 22.01.2012, 22:58 ] |
Predmet príspevku: | |
jj, no. Možno trochu večšiu plochu prekrytia chladiča oproti sériovej priečke kompenzuje perforácia zadnej steny montáže a predsunutie spodnej platne, ktorá naberá náporový vzduch navyše. Toto mu ale asi google nepreloží.... |
Stránka 8 z 9 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |