Dnes je streda 5. júna 2024, meniny má Laura a zajtra Norbert
Zmeniť prevody alebo motor?
Autor |
Správa |
kolik778
Frajer
Registrovaný: Ned, 02.06.2013, 21:02 Príspevky: 223 Bydlisko: Námestovo
|
Caute, Mám dilemu a prosím o typy, rady, názory... Mám Jeep ZJ s prerábkou: viewtopic.php?f=4&t=19764&hilit=grand+patrola aj keď sú tam nápravy s prevodom 4,625 tak motor v niektorých situáciach jednoducho nestíha, nemá dostatočný výkon. Uvažujem nad: 1. Dať tam motor 5.2 2. Zmena prevodu v nápravách 1:5,42 Čo podľa Vás vyrieši tento problém? Mne sympatickejšie príde vymeniť prevody ale rád si nechám poradiť
|
Sob, 18.07.2015, 23:34 |
|
|
Luther
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 31.03.2013, 19:37 Príspevky: 2122 Bydlisko: Lipt. Mikuláš
|
A keby si zmenil prevody aj motor?
_________________ ...Respect Nature... Som označený za extrém, pretože milujem svoju zem!
|
Sob, 18.07.2015, 23:43 |
|
|
kolik778
Frajer
Registrovaný: Ned, 02.06.2013, 21:02 Príspevky: 223 Bydlisko: Námestovo
|
hmmm, to je nad rámec rozpočtu
|
Sob, 18.07.2015, 23:44 |
|
|
Medvedev
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21 Príspevky: 996 Bydlisko: Bratislava
|
Co je lacnejšie?
_________________ Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000
|
Sob, 18.07.2015, 23:57 |
|
|
kolik778
Frajer
Registrovaný: Ned, 02.06.2013, 21:02 Príspevky: 223 Bydlisko: Námestovo
|
Lacnejšie? neviem, to je otázne, lebo motor môžem kupiť dobrý ale aj zlý. Keď budem meniť motor, tak sa určite vyskytne oveľa viac problémov ako pri výmene prevodov. Najradšej by som vymenil tie prevody, lebo ten motorík čo tam mám teraz, tak som si ho porobil na TOP stav a ide lepšie ako Švajčiarske hodinky
|
Ned, 19.07.2015, 0:03 |
|
|
Medvedev
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21 Príspevky: 996 Bydlisko: Bratislava
|
Sam si si odpovedal.
_________________ Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000
|
Ned, 19.07.2015, 0:12 |
|
|
kolik778
Frajer
Registrovaný: Ned, 02.06.2013, 21:02 Príspevky: 223 Bydlisko: Námestovo
|
To áno ale neviem či to vyrieši môj problém...
|
Ned, 19.07.2015, 0:14 |
|
|
indian
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 25.12.2013, 16:15 Príspevky: 556 Bydlisko: Bratislava
|
kompresor do toho motorika
_________________ Jeep Cherokee XJ 5.3
|
Ned, 19.07.2015, 9:33 |
|
|
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4306 Bydlisko: ZA
|
Neviem aké tam máš gumy ale prevodový pomer cca 4,6 je na ZJ 4.0 vhodný tak na 31-33 pneu.
|
Ned, 19.07.2015, 12:33 |
|
|
tomato
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 24.05.2012, 12:56 Príspevky: 988 Bydlisko: Povazie
|
kolik778 píše: To áno ale neviem či to vyrieši môj problém... zmenit z 4,625 na 5,42 je hovadsky rozdiel, to urcite pocitis.
_________________ Patrol & Patrol...
ex: Wrangler JK s talianskym Detroit dízlom ex: Pajero 2.8
|
Ned, 19.07.2015, 18:50 |
|
|
marisko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40 Príspevky: 2031 Bydlisko: Košice
|
Nebude pri 5,42 uz velmi mala hruska co je na ukor pevnosti prevodu?
_________________ Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4
|
Ned, 19.07.2015, 20:41 |
|
|
Janciak
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 05.04.2013, 17:43 Príspevky: 1579 Bydlisko: Čierny Balog (Brezno)
|
ma tam napravy z trola.... mam pocit ze co sa pevnosti tyka problem tam nebude
_________________ PREDAJ POUZITYCH ND NISSAN PATROL Y60 0915 526 286 Nissan Patrol GR Y61 2.8 TD troska podvihnute, Maxxis CC 37x12.5, navijaky, pevnostaky, zahradka, CB, lana, sekera a vsetko ostatne EX:Opel Frontera 2.4i, Navijak 5,5t, MT31x10,5
|
Ned, 19.07.2015, 21:43 |
|
|
Tomrs
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 13:24 Príspevky: 1208 Bydlisko: Ráztočno - PD
|
to je jedno aké nápravy čím pomalejší prevod tým je hruška menšia a v zábere je menej zubov čo mám vplyv aj na pevnosť. Ale mám pocit, že tam máš 33" , tak to zas nie je extra nápor na ten prevod.
Ale podľa mňa aj tak len vymýšľaš, ten 4.0 s tým Patroláckym prevodom a 33" musí byť v pohode. Na trhanie asfaltu zožeň niečo iné.
_________________ Ludia požadujú aby ich život mal nejaký zmysel, život má presne toľko zmyslov, koľko sme ochotný doň vložiť. H. Hesse
|
Ned, 19.07.2015, 21:58 |
|
|
MARF
Ťažký Profík
Registrovaný: Ned, 01.04.2012, 14:22 Príspevky: 319 Bydlisko: Šemša-KS
|
pokiaľ dobra viem tak tam má 35-ky ak sa nemýlim každopádne jednoduhšie a lacnejšie je podľa mňa vymeniť prevody
_________________ ARO M461-motor Zetor 5211 JEEP XJ-4.0 LPG biely trojdveráčik,pevnosťák, navijak 5,5T, lift 3"
|
Ned, 19.07.2015, 22:03 |
|
|
kolik778
Frajer
Registrovaný: Ned, 02.06.2013, 21:02 Príspevky: 223 Bydlisko: Námestovo
|
Mám tam 285/75 R16 čo je vraj 34". Ono ide to pekne, ale sú momenty, kedy ten motor jednoducho nestíha. V blate, po prípade vo veľkom výjazde to je cíťiť že sa motor trápi. Plánujem tam dať však 35" a to si myslím že bude cítiť viac. Videl som 5.2- ky s takými kolesami ako mám ja, a to im šlo oveľa lepšie. Motor im vôbec nedusilo a išli aj vo veľkom blate pekne. Ja vojdem do veľkého blata s redukciou + uzávierkou a kolesa sa len ta tak že otáčajú. Motor proste dusí, je to naňho veľa
|
Ned, 19.07.2015, 22:18 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|