Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Štv, 06.06.2024, 12:25
Dnes je štvrtok 6. júna 2024, meniny má Norbert a zajtra Róbert




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 12 ] 
 ZJ po nastartovani neudrzi otacky 
Autor Správa
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 28.11.2007, 23:14
Príspevky: 302
Bydlisko: Alemagne, BA, BB
Odpoveď s citáciou
Hi all.
Ako tak klesli teploty pod 0 C tak mi moje ZJ, pri starte, neudrzi otacky a zdochne. Ked ale drzim plyn take 2-4 minuty tak to potom drzi v pohode. Neviete mi poradit kde je zrada?

dik.

_________________
OFF - `97 JEEP ZG 5.2 MAGNUM V8
ON - `05 Chrysler 300C 5.7 HEMI V8 NA PREDAJ
SUV - `14 JEEP WK2 kachle


Uto, 18.12.2007, 12:02
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 19.11.2006, 15:09
Príspevky: 646
Bydlisko: Praha
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Senzor teploty nas. vzduchu,teploty vody,volnoběžný motor a nebo to někde saje faleš.

_________________
Jeep Grand Cherokee ZJ LX 5,9 V8,
Jeep Wrangler Sahara TJ 4,0L automat.
www.properform.cz


Uto, 18.12.2007, 13:14
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 30.11.2006, 9:53
Príspevky: 630
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ja mám teraz niečo podobné - vlastne to je možno úplne iné. Keď je studený naštartuje v pohode, drží otáčky tiež v pohode, ale ako náhle zaradím D, tak motor zdochne. Pripadá mi to tak, ako keď hodíš na manuále jednotku a chceš sa rozbehnúť ale zabudol si odbrzdiť ručnú brzdu. Musím ho tiež asi 3-4 nechať bežať, potom je všetko OK. Keď nečakám na to "napnutie" auta pri zaradení D a hneď pustím brzdu auto v pohode ide. Len nechcem takto j....ť prevodovku.

_________________
JEEP Grand Cherokee 2,7CRD, r.v.2001, GENERAL AT2 245/70/16, podvozok OME, rámy - už nie lebo zavadzali, rozšírené podložkami 3cm...


Uto, 18.12.2007, 19:02
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 20:45
Príspevky: 3148
Bydlisko: VYCHOD PO
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ja som si všimol zase ,že ked naštartujem studeny motor tak v pohode beži cca na tych 900 ot/min ale akonahle sa zohreje tak na ,,P ,, kolišu otačky medzi 900-1000 ot/min ale ked stojim na ,,D,, s brzdou, tak v pohode drži 900 ot/min :-) hm,v čom je problem? falošny vzduch? :?

_________________
My car is Cherokee-Jeep Grand Cherokee ! 5,2 V8,MT Goodrich,3"liftik,CB,gurtna a dobra duša za volantom.

ložiska a prislušenstvo http://www.martino-eshop.sk


Pon, 24.12.2007, 22:16
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
Príspevky: 4611
Bydlisko: Hlavná dedina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
MARTINO píše:
Ja som si všimol zase ,že ked naštartujem studeny motor tak v pohode beži cca na tych 900 ot/min ale akonahle sa zohreje tak na ,,P ,, kolišu otačky medzi 900-1000 ot/min ale ked stojim na ,,D,, s brzdou, tak v pohode drži 900 ot/min :-) hm,v čom je problem? falošny vzduch? :?


Môže to byť volnobežný motorček, obchvat sania na volnobehu, ide o potenciometer ktorý pri volnobehu zabezpečuje prísun vzduchu do sania, je to pri karbeci. Može blbnuť niekedy.

_________________
WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka

email: andrej.durda@gmail.com


Pon, 24.12.2007, 22:21
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 20:45
Príspevky: 3148
Bydlisko: VYCHOD PO
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Andrej no super aky odborny vyklad ,snad som pochopil :-D povedz čo to znamena ,,može blbnut,,? da sa to ,,štelovat,, alebo treba vymenit? :oops: ako nevadi mi to ,len mi to pripada,ako keby som išiel na ,,sytič,, :-D

_________________
My car is Cherokee-Jeep Grand Cherokee ! 5,2 V8,MT Goodrich,3"liftik,CB,gurtna a dobra duša za volantom.

ložiska a prislušenstvo http://www.martino-eshop.sk


Pon, 24.12.2007, 22:25
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
Príspevky: 4611
Bydlisko: Hlavná dedina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
MARTINO píše:
Andrej no super aky odborny vyklad ,snad som pochopil :-D povedz čo to znamena ,,može blbnut,,? da sa to ,,štelovat,, alebo treba vymenit? :oops: ako nevadi mi to ,len mi to pripada,ako keby som išiel na ,,sytič,, :-D


no niekedy sa to pridre a nechodí ako má, je to kovový valček v púzdre, ktorý sa vysúva a ked sa tam dostane bordel tak to nechodí ako má, len treba dávať bacha na poškriabanie.

Inač ked chodíš ako keby na sýtič tak je asika lambda v perdely alebo to robí len na LPG??

_________________
WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka

email: andrej.durda@gmail.com


Pon, 24.12.2007, 22:33
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 20:45
Príspevky: 3148
Bydlisko: VYCHOD PO
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Andrej chodim len na benzin :wink: ale ako pišeš asi to bude tym valčekom v puzdre ,lebo nie vždy to robi :wink: len ja som taaaaaky lenivy a nechce sa mi ist do teplej garaže,ale snad po sviatkoch ,,kuknem,, :shock:

_________________
My car is Cherokee-Jeep Grand Cherokee ! 5,2 V8,MT Goodrich,3"liftik,CB,gurtna a dobra duša za volantom.

ložiska a prislušenstvo http://www.martino-eshop.sk


Pon, 24.12.2007, 22:55
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 19.11.2006, 15:09
Príspevky: 646
Bydlisko: Praha
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Volnoběžný motor a nebo TPS. Oboje tohle může způsobit a nedá se to ani ladit či opravit.jen vyměnit. Uvolnoběžnýho mot. je šance,že se po vyčištění jak jeho výsuvný jehly tak i okolí kde je umístěnej,vše zlepší.

Houpání otáček taky může způsobit slabá baterka a nebo nedostatečný dobíjení na volnoběh.

_________________
Jeep Grand Cherokee ZJ LX 5,9 V8,
Jeep Wrangler Sahara TJ 4,0L automat.
www.properform.cz


Uto, 25.12.2007, 0:11
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 20:45
Príspevky: 3148
Bydlisko: VYCHOD PO
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Harley píše:
Volnoběžný motor a nebo TPS. Oboje tohle může způsobit a nedá se to ani ladit či opravit.jen vyměnit. Uvolnoběžnýho mot. je šance,že se po vyčištění jak jeho výsuvný jehly tak i okolí kde je umístěnej,vše zlepší.

Houpání otáček taky může způsobit slabá baterka a nebo nedostatečný dobíjení na volnoběh.


Harley,čiže ako hovori Andrej? vyčistit ten valček v puzdre? alebo vymenit ten motorček ? len ako pišem na ,,P,, to koliše ale len ked sa zohreje,no a na ,,D,, ak stojim na brzde tak motor normalka 900 ot/min. No baterka a dobijanie je v pohode :wink:

_________________
My car is Cherokee-Jeep Grand Cherokee ! 5,2 V8,MT Goodrich,3"liftik,CB,gurtna a dobra duša za volantom.

ložiska a prislušenstvo http://www.martino-eshop.sk


Uto, 25.12.2007, 0:16
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 19.11.2006, 15:09
Príspevky: 646
Bydlisko: Praha
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Vyndat ten motůrek,vyčistit jeho samotnej,teda jen tu jehlu a její píst. Oak sundej celý tělo škr. klapky a komplet ho celý vypucuj,že všude bude jen čistej hliník bez sazí a jinejch nešistot.

To,že to dělá jen při konkrétním režimu,je normální. Když máš "P" a tak motor není pod zátěží a tím ten servomotor je vysunutej jinak než když je "D",motor pod zátěží a nebo když je ohřátej. Ten motor permanentně koriguje množství vzduchu do motoru atak stále zajíždí a vyjíždí a hledá optimální polohu pro konkrétní množství vzduchu.
Při studeným ,sytičovým režimu,jde do motoru více paliva a tak musí pustit víc vzduchu.Takže třeba v týhle poloze mu nic nebrání pohybu.Když se ale motor ohřeje,tk tam jde paliva íň a motúrek se pohybuje v jným místě a tam může mít překážku. Takže buď je to v lepším případě jen mechanicky zasviněný a brání to plynulýmu pohybu(vysunování) a nebo ,může bejt servomotor ojetej právě v místech nejčastějšího používání.
Podobně se takhle pošozuje TPS,jelokožje potenciometr a tak může bejt v místě nejčastějšího používání,vydřený vinutí.

_________________
Jeep Grand Cherokee ZJ LX 5,9 V8,
Jeep Wrangler Sahara TJ 4,0L automat.
www.properform.cz


Uto, 25.12.2007, 23:28
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 30.11.2006, 9:53
Príspevky: 630
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
KOŤO píše:
Ja mám teraz niečo podobné - vlastne to je možno úplne iné. Keď je studený naštartuje v pohode, drží otáčky tiež v pohode, ale ako náhle zaradím D, tak motor zdochne. Pripadá mi to tak, ako keď hodíš na manuále jednotku a chceš sa rozbehnúť ale zabudol si odbrzdiť ručnú brzdu. Musím ho tiež asi 3-4 nechať bežať, potom je všetko OK. Keď nečakám na to "napnutie" auta pri zaradení D a hneď pustím brzdu auto v pohode ide. Len nechcem takto j....ť prevodovku.


teraz som sa pozeral na OBD - svieti chyba 703 - brzdový spínač - takže idem to omrknúť.

_________________
JEEP Grand Cherokee 2,7CRD, r.v.2001, GENERAL AT2 245/70/16, podvozok OME, rámy - už nie lebo zavadzali, rozšírené podložkami 3cm...


Štv, 27.12.2007, 14:14
Profil WWW
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 12 ] 

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: