| Dnes je nedela 26. októbera 2025, meniny má Demeter a zajtra Sabína 
 
 
 
 
	
			
	
	
	
        
        
            | Autor | Správa |  
			| pal OFFROAD Expert 
					Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34
 Príspevky: 889
 Bydlisko: Ruzindol (TT)
   | Dnes som konecne nastartoval po velmi dlhej dobe nasho Granda 2.5 td ´98. Vsetko bolo robene, cize zavzdusnene. Po chvilke tocenia sa uz pekne chytil. Najskor siel potichu, tak maksie, neskor zacal brutalne klepotat. Aj v otackach. Ked ho pustam z plynu, neklepoce. Obsas sa mi podarilo ho tak spustit z otacok na volnobeh, ze siel opat potichu. Ale opat len pokial som nepridal. Neviem ci to je normane (talian a ku tomu este VM), alebo tam je naozaj nieco spatne. ci to cidlo na prvom vztreku, alebo spinava triska, popripade este vzduch v systeme... Ono toho je asi spusta co moze byt zle. _________________
 zelena mrdka
 
 
 |  
			| Štv, 03.01.2008, 21:48 | 
					
					     |  
		|  |  
			| michi OFFROAD Expert 
					Registrovaný: Str, 18.10.2006, 1:17
 Príspevky: 2388
 Bydlisko: Zálesie
   | Tak o tomto (klepanie VM-ka) Ti Diesel napíše román...   
 
 |  
			| Pia, 04.01.2008, 1:07 | 
					
					     |  
		|  |  
			| pal OFFROAD Expert 
					Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34
 Príspevky: 889
 Bydlisko: Ruzindol (TT)
   | Hehehh, uz sa tesim na jeho prispevok    Jaaaj, moje bajecne bmw. Ked nejde, kupi sa za 5000Sk novy motor a ideme dalej._________________
 zelena mrdka
 
 
 |  
			| Pia, 04.01.2008, 3:35 | 
					
					     |  
		|  |  
			| diesel OFFROAD Expert 
					Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20
 Príspevky: 4200
 Bydlisko: St. George SVK
   | michi píše: Tak o tomto (klepanie VM-ka) Ti Diesel napíše román...  srandičky srandičky     u mňa to bolo vymletými tyčkami, vahadlami, hydroštelmi a strhnutými závitmi na koníkoch vďaka vzornej starostlivosti predchádzajúceho majitela. Pal, trochu málo informácií...hlavne ten motor predtým na tvoje vlastné uši bežal dobre? Boli aj hlavy rozoberané, ked píšeš že všetko bolo robené? Beží na všetky štyri válce? Informace...víc informacíí...
 Pripadá mi to akoby hydroštely nedostávali olej, alebo niektorý z nich. Ale môže to byť kadečo._________________
 Strieborný Šíp & Čierny Hawran
 
 
 |  
			| Pia, 04.01.2008, 10:41 | 
					
					   |  
		|  |  
			| pal OFFROAD Expert 
					Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34
 Príspevky: 889
 Bydlisko: Ruzindol (TT)
   | No, predtym motor bezal pekne. Uz si nepamatam presne, ale podla mna tak vyrazne neklepal. Menilo sa na nom akurat tak cerpadlo. A to je to, ze raz klepe a raz nie. Inak mozno ze ide aj na 3 valce, co sa mi aj celkom zdalo. dnes sa na nom uz dufam preveziem, potom budem mudrejsi. Vidim to aj na spinku v tryske. Ma to proste taky klepavy zvuk ako stare Fiaty. A olej.. rucicka vybehne na taku normal hodnotu, potom spadne nizsie a tam sa drzi. aj otackomer ukazujue 1500 1/min. Uz len ked potocim volantom, tak ma problem so svojou existenciou, skoro dochne. Vyskusam povolit trubky na vztrekoch, ci zbadam rozdiel. Ak hej, precistim tu danu trysku. _________________
 zelena mrdka
 
 
 |  
			| Pia, 04.01.2008, 12:33 | 
					
					     |  
		|  |  
			| diesel OFFROAD Expert 
					Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20
 Príspevky: 4200
 Bydlisko: St. George SVK
   | pal píše: No, predtym motor bezal pekne. Uz si nepamatam presne, ale podla mna tak vyrazne neklepal. Menilo sa na nom akurat tak cerpadlo. A to je to, ze raz klepe a raz nie. Inak mozno ze ide aj na 3 valce, co sa mi aj celkom zdalo. dnes sa na nom uz dufam preveziem, potom budem mudrejsi. Vidim to aj na spinku v tryske. Ma to proste taky klepavy zvuk ako stare Fiaty. A olej.. rucicka vybehne na taku normal hodnotu, potom spadne nizsie a tam sa drzi. aj otackomer ukazujue 1500 1/min. Uz len ked potocim volantom, tak ma problem so svojou existenciou, skoro dochne. Vyskusam povolit trubky na vztrekoch, ci zbadam rozdiel. Ak hej, precistim tu danu trysku.hej, začni povolovaním tých trubiek. Ak to nebude tryska, daj dole veko hláv...asi tam bude niečo vyskočené. V takom prípade ťa čaká to čo mňa čakalo.  _________________
 Strieborný Šíp & Čierny Hawran
 
 
 |  
			| Pia, 04.01.2008, 12:54 | 
					
					   |  
		|  |  
			| palo-cherokee koumák 
					Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
 Príspevky: 4319
 Bydlisko: ZA
   | a oné :
pri montáži si olej z hydroštelov vypustil?
 a tyčky - zdvihátka sú na tom ako?
 prípadne vahadlá
 a máš správne tesnenie pod hlavu - sú tri rôzne výšky
 
 
 |  
			| Pia, 04.01.2008, 18:06 | 
					
					     |  
		|  |  
			| diesel OFFROAD Expert 
					Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20
 Príspevky: 4200
 Bydlisko: St. George SVK
   | palo-cherokee píše: a oné :pri montáži si olej z hydroštelov vypustil?
 a tyčky - zdvihátka sú na tom ako?
 prípadne vahadlá
 a máš správne tesnenie pod hlavu - sú tri rôzne výšky
no ja som to pochopil, že s hlavami nehýbal...._________________
 Strieborný Šíp & Čierny Hawran
 
 
 |  
			| Pia, 04.01.2008, 18:10 | 
					
					   |  
		|  |  
			| palo-cherokee koumák 
					Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
 Príspevky: 4319
 Bydlisko: ZA
   | diesel píše: palo-cherokee píše: a oné :pri montáži si olej z hydroštelov vypustil?
 a tyčky - zdvihátka sú na tom ako?
 prípadne vahadlá
 a máš správne tesnenie pod hlavu - sú tri rôzne výšky
no ja som to pochopil, že s hlavami nehýbal....až teraz som si všimol     takže len nové elektroniš čerpadlo na starý motor  8) 
 ja by som to videl na snímač na vstrekovači 1. válca a prípadnú kontrolu správneho nastavenia čerpadla
 
 |  
			| Pia, 04.01.2008, 18:23 | 
					
					     |  
		|  |  
			| pal OFFROAD Expert 
					Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34
 Príspevky: 889
 Bydlisko: Ruzindol (TT)
   | no, trysky som testoval, stale to iste. Vyzera to asi na ten predvstrek. Cerpadlo slo naspat to mehanicke, prehodil som celu elekriku v aute. Inak sa prosto nedalo. Aj na povodnu poziciu som ho dal. Aj pekne chyta, cize pozicia je spravna. Len to klepe ako dive, dymi, a na spodku sa ledva drzi.
Prvu trysku mam aj nahradnu, tak by som ju potom skusil zamenit. Len aj tak mi nejde do hlavy, ze predtym to slo a teraz nie.
 _________________
 zelena mrdka
 
 
 |  
			| Pia, 04.01.2008, 19:38 | 
					
					     |  
		|  |  
			| diesel OFFROAD Expert 
					Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20
 Príspevky: 4200
 Bydlisko: St. George SVK
   | Za studena by ale mala ručička držať v strede Až po zahriatí klesnúť na 2...pri volnobehu. Ide mi o to či to natlakuje hydroštely. _________________
 Strieborný Šíp & Čierny Hawran
 
 
 |  
			| Pia, 04.01.2008, 20:09 | 
					
					   |  
		|  |  
			| pal OFFROAD Expert 
					Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34
 Príspevky: 889
 Bydlisko: Ruzindol (TT)
   | Ahha. Len podla mna to len blbne ten budik. raz hore,raz dole. Palivo to iste. Otacky pod 1500 neukaze... 
Len som siel po dni startovat, a ani za svet chytit. Spadnuta nafta. Cize dost mozne ze stale taha vzduch do cerpadla aj pocas chodu. Skusim to opravit a uvidim ci to pomoze.
 _________________
 zelena mrdka
 
 
 |  
			| Sob, 05.01.2008, 23:34 | 
					
					     |  
		|  |  
			| diesel OFFROAD Expert 
					Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20
 Príspevky: 4200
 Bydlisko: St. George SVK
   | Teraz som si až všimol že aj dymí...takže ak sa stretnú tri veci:
 biely dym z výfuku(nespálená nafta...je cítiť)
 kovový klepot(kov na kov)
 nadmerné trasenie motoru a problémy s otáčkami(na tri válce)
 je dosť pravdepodobné že ostala visieť niektorá tyčka. Alebo prasknuté krúžky(to by ale mala byť nafta v oleji, lenže to by kovovo neklepalo)
 A nieje ani jedno ktorý vypadne. Mne najprv zlyhal druhý válec zpredu. To som s autom normálne jazdil...akurát to triaslo a išlo jak zdochlina. Po prvých pokusoch opravovať lokálne mi zase zlyhal štvrtý válec zpredu. To sa ale nedalo jazdiť ani len udržať motor v chodu. Pritom išlo vždy o tú istú závadu...vyskočená tyčka sacieho ventilu.
 Držím palce a daj vedieť ako pokračuješ...pomôže to iným.    Ale ani to vstrekovacie čerpadlo nieje vylúčené._________________
 Strieborný Šíp & Čierny Hawran
 
 
 |  
			| Ned, 06.01.2008, 10:42 | 
					
					   |  
		|  |  
			| pal OFFROAD Expert 
					Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34
 Príspevky: 889
 Bydlisko: Ruzindol (TT)
   | No, vyriesene    Jaaaj, aka prizemna zavada to bola, aj pisat sa hanbim. Popri nekonecnych spekulaciach s elektrikou sa podarilo pomiesat ECU motorov. Vyskusal som uz kadeco. Pri rozbiehani siel pekne hladko. Chybu som videl jednoznacne v predvstreku. Ale ku tomu ten zblazdnene budiky na palubnej doske, tak som si povedal hop, alebo trop. Zamenill som ECU, ziadne iskry sa nekonali, iba krasne hladky chod VMka. Popri tom vsetkom aj tak doteraz nechapem ako ten motor mohol s radiacou z ´98 vobec nastartovat._________________
 zelena mrdka
 
 
 |  
			| Ned, 06.01.2008, 21:14 | 
					
					     |  
		|  |  
			| efendi Velky Kraken 
					Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01
 Príspevky: 8034
 Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
   | Ak mozem. ja som mal podobnu zavadu na BMW 525 td,  motor klepal  ako keby ojnica buchala o blok a po vymene  1 kus trysky , ktora sa zadrhavala, a vymeny cerpadla vstrekovacieho, malo vybehane puzdra, a tym padom doslo aj k poskodeniu elementa,  skus sa nato pozriet mne to tiez  bielo dymilo, lenive bolo a okrem klepania aj tazko startoval a do otacok isiel   mnooo dost lenivo. po odstraneni zavady to potom islo OK. _________________
 EX Suzuky Samuraj1.3
 EXJeep Cheroke 2.1TDI
 EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter
 EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS
 EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited
 EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60
 EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo
 EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited
 
 
 |  
			| Ned, 06.01.2008, 21:18 | 
					
					   |  
		|  |  
		|  |  
 
	
		| Kto je on-line |  
		| Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |  
 
	|  | Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
 Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
 Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
 Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
 
 |  
 |