4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
ZJ po nastartovani neudrzi otacky http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=154&t=3177 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | sparc [ Uto, 18.12.2007, 12:02 ] |
Predmet príspevku: | ZJ po nastartovani neudrzi otacky |
Hi all. Ako tak klesli teploty pod 0 C tak mi moje ZJ, pri starte, neudrzi otacky a zdochne. Ked ale drzim plyn take 2-4 minuty tak to potom drzi v pohode. Neviete mi poradit kde je zrada? dik. |
Autor: | Harley [ Uto, 18.12.2007, 13:14 ] |
Predmet príspevku: | |
Senzor teploty nas. vzduchu,teploty vody,volnoběžný motor a nebo to někde saje faleš. |
Autor: | KOŤO [ Uto, 18.12.2007, 19:02 ] |
Predmet príspevku: | |
Ja mám teraz niečo podobné - vlastne to je možno úplne iné. Keď je studený naštartuje v pohode, drží otáčky tiež v pohode, ale ako náhle zaradím D, tak motor zdochne. Pripadá mi to tak, ako keď hodíš na manuále jednotku a chceš sa rozbehnúť ale zabudol si odbrzdiť ručnú brzdu. Musím ho tiež asi 3-4 nechať bežať, potom je všetko OK. Keď nečakám na to "napnutie" auta pri zaradení D a hneď pustím brzdu auto v pohode ide. Len nechcem takto j....ť prevodovku. |
Autor: | MARTINO [ Pon, 24.12.2007, 22:16 ] |
Predmet príspevku: | |
Ja som si všimol zase ,že ked naštartujem studeny motor tak v pohode beži cca na tych 900 ot/min ale akonahle sa zohreje tak na ,,P ,, kolišu otačky medzi 900-1000 ot/min ale ked stojim na ,,D,, s brzdou, tak v pohode drži 900 ot/min ![]() ![]() |
Autor: | Andrej [ Pon, 24.12.2007, 22:21 ] |
Predmet príspevku: | |
MARTINO píše: Ja som si všimol zase ,že ked naštartujem studeny motor tak v pohode beži cca na tych 900 ot/min ale akonahle sa zohreje tak na ,,P ,, kolišu otačky medzi 900-1000 ot/min ale ked stojim na ,,D,, s brzdou, tak v pohode drži 900 ot/min ![]() ![]() Môže to byť volnobežný motorček, obchvat sania na volnobehu, ide o potenciometer ktorý pri volnobehu zabezpečuje prísun vzduchu do sania, je to pri karbeci. Može blbnuť niekedy. |
Autor: | MARTINO [ Pon, 24.12.2007, 22:25 ] |
Predmet príspevku: | |
Andrej no super aky odborny vyklad ,snad som pochopil ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Andrej [ Pon, 24.12.2007, 22:33 ] |
Predmet príspevku: | |
MARTINO píše: Andrej no super aky odborny vyklad ,snad som pochopil ![]() ![]() ![]() no niekedy sa to pridre a nechodí ako má, je to kovový valček v púzdre, ktorý sa vysúva a ked sa tam dostane bordel tak to nechodí ako má, len treba dávať bacha na poškriabanie. Inač ked chodíš ako keby na sýtič tak je asika lambda v perdely alebo to robí len na LPG?? |
Autor: | MARTINO [ Pon, 24.12.2007, 22:55 ] |
Predmet príspevku: | |
Andrej chodim len na benzin ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Harley [ Uto, 25.12.2007, 0:11 ] |
Predmet príspevku: | |
Volnoběžný motor a nebo TPS. Oboje tohle může způsobit a nedá se to ani ladit či opravit.jen vyměnit. Uvolnoběžnýho mot. je šance,že se po vyčištění jak jeho výsuvný jehly tak i okolí kde je umístěnej,vše zlepší. Houpání otáček taky může způsobit slabá baterka a nebo nedostatečný dobíjení na volnoběh. |
Autor: | MARTINO [ Uto, 25.12.2007, 0:16 ] |
Predmet príspevku: | |
Harley píše: Volnoběžný motor a nebo TPS. Oboje tohle může způsobit a nedá se to ani ladit či opravit.jen vyměnit. Uvolnoběžnýho mot. je šance,že se po vyčištění jak jeho výsuvný jehly tak i okolí kde je umístěnej,vše zlepší. Houpání otáček taky může způsobit slabá baterka a nebo nedostatečný dobíjení na volnoběh. Harley,čiže ako hovori Andrej? vyčistit ten valček v puzdre? alebo vymenit ten motorček ? len ako pišem na ,,P,, to koliše ale len ked sa zohreje,no a na ,,D,, ak stojim na brzde tak motor normalka 900 ot/min. No baterka a dobijanie je v pohode ![]() |
Autor: | Harley [ Uto, 25.12.2007, 23:28 ] |
Predmet príspevku: | |
Vyndat ten motůrek,vyčistit jeho samotnej,teda jen tu jehlu a její píst. Oak sundej celý tělo škr. klapky a komplet ho celý vypucuj,že všude bude jen čistej hliník bez sazí a jinejch nešistot. To,že to dělá jen při konkrétním režimu,je normální. Když máš "P" a tak motor není pod zátěží a tím ten servomotor je vysunutej jinak než když je "D",motor pod zátěží a nebo když je ohřátej. Ten motor permanentně koriguje množství vzduchu do motoru atak stále zajíždí a vyjíždí a hledá optimální polohu pro konkrétní množství vzduchu. Při studeným ,sytičovým režimu,jde do motoru více paliva a tak musí pustit víc vzduchu.Takže třeba v týhle poloze mu nic nebrání pohybu.Když se ale motor ohřeje,tk tam jde paliva íň a motúrek se pohybuje v jným místě a tam může mít překážku. Takže buď je to v lepším případě jen mechanicky zasviněný a brání to plynulýmu pohybu(vysunování) a nebo ,může bejt servomotor ojetej právě v místech nejčastějšího používání. Podobně se takhle pošozuje TPS,jelokožje potenciometr a tak může bejt v místě nejčastějšího používání,vydřený vinutí. |
Autor: | KOŤO [ Štv, 27.12.2007, 14:14 ] |
Predmet príspevku: | |
KOŤO píše: Ja mám teraz niečo podobné - vlastne to je možno úplne iné. Keď je studený naštartuje v pohode, drží otáčky tiež v pohode, ale ako náhle zaradím D, tak motor zdochne. Pripadá mi to tak, ako keď hodíš na manuále jednotku a chceš sa rozbehnúť ale zabudol si odbrzdiť ručnú brzdu. Musím ho tiež asi 3-4 nechať bežať, potom je všetko OK. Keď nečakám na to "napnutie" auta pri zaradení D a hneď pustím brzdu auto v pohode ide. Len nechcem takto j....ť prevodovku. teraz som sa pozeral na OBD - svieti chyba 703 - brzdový spínač - takže idem to omrknúť. |
Stránka 1 z 1 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |