4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
Grand 2.5td klepanie http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=154&t=3281 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | pal [ Štv, 03.01.2008, 21:48 ] |
Predmet príspevku: | Grand 2.5td klepanie |
Dnes som konecne nastartoval po velmi dlhej dobe nasho Granda 2.5 td ´98. Vsetko bolo robene, cize zavzdusnene. Po chvilke tocenia sa uz pekne chytil. Najskor siel potichu, tak maksie, neskor zacal brutalne klepotat. Aj v otackach. Ked ho pustam z plynu, neklepoce. Obsas sa mi podarilo ho tak spustit z otacok na volnobeh, ze siel opat potichu. Ale opat len pokial som nepridal. Neviem ci to je normane (talian a ku tomu este VM), alebo tam je naozaj nieco spatne. ci to cidlo na prvom vztreku, alebo spinava triska, popripade este vzduch v systeme... Ono toho je asi spusta co moze byt zle. |
Autor: | michi [ Pia, 04.01.2008, 1:07 ] |
Predmet príspevku: | |
Tak o tomto (klepanie VM-ka) Ti Diesel napíše román... ![]() |
Autor: | pal [ Pia, 04.01.2008, 3:35 ] |
Predmet príspevku: | |
Hehehh, uz sa tesim na jeho prispevok ![]() Jaaaj, moje bajecne bmw. Ked nejde, kupi sa za 5000Sk novy motor a ideme dalej. |
Autor: | diesel [ Pia, 04.01.2008, 10:41 ] |
Predmet príspevku: | |
michi píše: Tak o tomto (klepanie VM-ka) Ti Diesel napíše román... ![]() srandičky srandičky ![]() u mňa to bolo vymletými tyčkami, vahadlami, hydroštelmi a strhnutými závitmi na koníkoch vďaka vzornej starostlivosti predchádzajúceho majitela. Pal, trochu málo informácií...hlavne ten motor predtým na tvoje vlastné uši bežal dobre? Boli aj hlavy rozoberané, ked píšeš že všetko bolo robené? Beží na všetky štyri válce? Informace...víc informacíí... Pripadá mi to akoby hydroštely nedostávali olej, alebo niektorý z nich. Ale môže to byť kadečo. |
Autor: | pal [ Pia, 04.01.2008, 12:33 ] |
Predmet príspevku: | |
No, predtym motor bezal pekne. Uz si nepamatam presne, ale podla mna tak vyrazne neklepal. Menilo sa na nom akurat tak cerpadlo. A to je to, ze raz klepe a raz nie. Inak mozno ze ide aj na 3 valce, co sa mi aj celkom zdalo. dnes sa na nom uz dufam preveziem, potom budem mudrejsi. Vidim to aj na spinku v tryske. Ma to proste taky klepavy zvuk ako stare Fiaty. A olej.. rucicka vybehne na taku normal hodnotu, potom spadne nizsie a tam sa drzi. aj otackomer ukazujue 1500 1/min. Uz len ked potocim volantom, tak ma problem so svojou existenciou, skoro dochne. Vyskusam povolit trubky na vztrekoch, ci zbadam rozdiel. Ak hej, precistim tu danu trysku. |
Autor: | diesel [ Pia, 04.01.2008, 12:54 ] |
Predmet príspevku: | |
pal píše: No, predtym motor bezal pekne. Uz si nepamatam presne, ale podla mna tak vyrazne neklepal. Menilo sa na nom akurat tak cerpadlo. A to je to, ze raz klepe a raz nie. Inak mozno ze ide aj na 3 valce, co sa mi aj celkom zdalo. dnes sa na nom uz dufam preveziem, potom budem mudrejsi. Vidim to aj na spinku v tryske. Ma to proste taky klepavy zvuk ako stare Fiaty. A olej.. rucicka vybehne na taku normal hodnotu, potom spadne nizsie a tam sa drzi. aj otackomer ukazujue 1500 1/min. Uz len ked potocim volantom, tak ma problem so svojou existenciou, skoro dochne. Vyskusam povolit trubky na vztrekoch, ci zbadam rozdiel. Ak hej, precistim tu danu trysku. hej, začni povolovaním tých trubiek. Ak to nebude tryska, daj dole veko hláv...asi tam bude niečo vyskočené. V takom prípade ťa čaká to čo mňa čakalo. ![]() |
Autor: | palo-cherokee [ Pia, 04.01.2008, 18:06 ] |
Predmet príspevku: | |
a oné : pri montáži si olej z hydroštelov vypustil? a tyčky - zdvihátka sú na tom ako? prípadne vahadlá a máš správne tesnenie pod hlavu - sú tri rôzne výšky |
Autor: | diesel [ Pia, 04.01.2008, 18:10 ] |
Predmet príspevku: | |
palo-cherokee píše: a oné : pri montáži si olej z hydroštelov vypustil? a tyčky - zdvihátka sú na tom ako? prípadne vahadlá a máš správne tesnenie pod hlavu - sú tri rôzne výšky no ja som to pochopil, že s hlavami nehýbal.... |
Autor: | palo-cherokee [ Pia, 04.01.2008, 18:23 ] |
Predmet príspevku: | |
diesel píše: palo-cherokee píše: a oné : pri montáži si olej z hydroštelov vypustil? a tyčky - zdvihátka sú na tom ako? prípadne vahadlá a máš správne tesnenie pod hlavu - sú tri rôzne výšky no ja som to pochopil, že s hlavami nehýbal.... až teraz som si všimol ![]() takže len nové elektroniš čerpadlo na starý motor 8) ja by som to videl na snímač na vstrekovači 1. válca a prípadnú kontrolu správneho nastavenia čerpadla |
Autor: | pal [ Pia, 04.01.2008, 19:38 ] |
Predmet príspevku: | |
no, trysky som testoval, stale to iste. Vyzera to asi na ten predvstrek. Cerpadlo slo naspat to mehanicke, prehodil som celu elekriku v aute. Inak sa prosto nedalo. Aj na povodnu poziciu som ho dal. Aj pekne chyta, cize pozicia je spravna. Len to klepe ako dive, dymi, a na spodku sa ledva drzi. Prvu trysku mam aj nahradnu, tak by som ju potom skusil zamenit. Len aj tak mi nejde do hlavy, ze predtym to slo a teraz nie. |
Autor: | diesel [ Pia, 04.01.2008, 20:09 ] |
Predmet príspevku: | |
Za studena by ale mala ručička držať v strede Až po zahriatí klesnúť na 2...pri volnobehu. Ide mi o to či to natlakuje hydroštely. |
Autor: | pal [ Sob, 05.01.2008, 23:34 ] |
Predmet príspevku: | |
Ahha. Len podla mna to len blbne ten budik. raz hore,raz dole. Palivo to iste. Otacky pod 1500 neukaze... Len som siel po dni startovat, a ani za svet chytit. Spadnuta nafta. Cize dost mozne ze stale taha vzduch do cerpadla aj pocas chodu. Skusim to opravit a uvidim ci to pomoze. |
Autor: | diesel [ Ned, 06.01.2008, 10:42 ] |
Predmet príspevku: | |
Teraz som si až všimol že aj dymí...takže ak sa stretnú tri veci: biely dym z výfuku(nespálená nafta...je cítiť) kovový klepot(kov na kov) nadmerné trasenie motoru a problémy s otáčkami(na tri válce) je dosť pravdepodobné že ostala visieť niektorá tyčka. Alebo prasknuté krúžky(to by ale mala byť nafta v oleji, lenže to by kovovo neklepalo) A nieje ani jedno ktorý vypadne. Mne najprv zlyhal druhý válec zpredu. To som s autom normálne jazdil...akurát to triaslo a išlo jak zdochlina. Po prvých pokusoch opravovať lokálne mi zase zlyhal štvrtý válec zpredu. To sa ale nedalo jazdiť ani len udržať motor v chodu. Pritom išlo vždy o tú istú závadu...vyskočená tyčka sacieho ventilu. Držím palce a daj vedieť ako pokračuješ...pomôže to iným. ![]() |
Autor: | pal [ Ned, 06.01.2008, 21:14 ] |
Predmet príspevku: | |
No, vyriesene ![]() Jaaaj, aka prizemna zavada to bola, aj pisat sa hanbim. Popri nekonecnych spekulaciach s elektrikou sa podarilo pomiesat ECU motorov. Vyskusal som uz kadeco. Pri rozbiehani siel pekne hladko. Chybu som videl jednoznacne v predvstreku. Ale ku tomu ten zblazdnene budiky na palubnej doske, tak som si povedal hop, alebo trop. Zamenill som ECU, ziadne iskry sa nekonali, iba krasne hladky chod VMka. Popri tom vsetkom aj tak doteraz nechapem ako ten motor mohol s radiacou z ´98 vobec nastartovat. |
Autor: | efendi [ Ned, 06.01.2008, 21:18 ] |
Predmet príspevku: | P A L |
Ak mozem. ja som mal podobnu zavadu na BMW 525 td, motor klepal ako keby ojnica buchala o blok a po vymene 1 kus trysky , ktora sa zadrhavala, a vymeny cerpadla vstrekovacieho, malo vybehane puzdra, a tym padom doslo aj k poskodeniu elementa, skus sa nato pozriet mne to tiez bielo dymilo, lenive bolo a okrem klepania aj tazko startoval a do otacok isiel mnooo dost lenivo. po odstraneni zavady to potom islo OK. |
Stránka 1 z 2 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |