Dnes je sobota 10. mája 2025, meniny má Viktória a zajtra Blažena
Autor |
Správa |
Jacko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 23:07 Príspevky: 907 Bydlisko: EU
|
103 KW a niečo cez 350Nm,ale spotrebu píšu 12-13l/100km... To som našiel na nejakom fore o terénnych autách  Ale musíme si priznať,že auto zožerie tolko,kolko mu naložím...viem ísť na 7l,ale aj na 13l ...záleží na štýle jazdy,ale to vám budem asi zbytočne písať,aj tak nikoho nepresvedčím  Tak sa môžete ďalej baviť...Sorry P.S.:Ludo-Dvorský pochádza od Prievidze,ale jeho telefonne číslo nepotrebujem 
|
Ned, 09.12.2007, 20:56 |
|
 |
ludo
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 01.11.2006, 12:26 Príspevky: 424 Bydlisko: Bratislava
|
Jacko  .....nic v zlom,ale mudrosti o tom ze auto zerie podla stylu jazdy ...to je asi ako jeden kamarat vravel......chcel som iba povedat ze clovek co mi to vravel nemal dovod ani klamat ....hanit ani chvalit.....a predal to.....vedel preco.....
_________________ Grand Cherokee V8 4,7 WJ
Jeep Wrangler 2,5 YJ
|
Ned, 09.12.2007, 23:56 |
|
 |
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4321 Bydlisko: ZA
|

biker píše: ... VM je citlivy na zaobchadzanie... mozno jeden zo sto bude bezproblemovy-a ten uz ma vraj palo-cheero
 Bikerko, si ma pobavil
No ono takto: Ja som zástancom, alebo skôr obhajcom VM -ka - to je pravda. Lebo ten motor ako taký nie je zlý, len bol zneužitý na účel, na ktorý nebol pôvodne určený a navyše ešte aj strašným spôsobom.
Ja tvrdím že VM je dobrý a spoľahlivý motor, pokiaľ sa dodržiavajú určité pravidlá a hlavne pokiaľ sa odstránia konštrukčné chyby, ktoré vyplývajú zo zlej a nevhodnej zástavby tohoto motora do Jeepa. Len sa to musí urobiť na začiatku a nie až potom, ako ten motor zažije stredovek.
Ono je to totiž pôvodom lodný motor , alebo skôr stacionárny motor , určený na pohon lodí, generátorov a možno traktorov.
Dobre znáša stabilné otáčky, ale nemá rád prudké zmeny. A potrebuje okolo seba dostatok miesta na chladenie. A toho je v Jeepe zúúúfalo málo.
A tiež nechápem. prečo ingenéri od chryslera nedoriešili také základné veci ako napríklad chladenie oleja, odvetranie kapoty, izolácia výfukových zvodov, prípadne dobeh chladiacej vody.
Rozpisovať sa tu o tom detailne sa mi nexce.
A ad 3.1 TD 5 valec - spotreba (moja ) okol 13 - 14 litrov
(moja 2,5 mi žerie 12,5, ale Diesel mi kradne naftu )
Problémy s termoreguláciou - tie isté ako 2,5 - vyplývajúce zo zle vyriešenej zástavby motora do auta + navyše 5. valec je úplne "utopený" v motorovom priestore a preto je náchylnejší na prehriatie.
Všetko je to riešiteľné, ale.... závisí od toho čo chceš. A tiež od bývalého majiteľa
|
Pon, 10.12.2007, 13:03 |
|
 |
enduro
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 27.11.2006, 22:58 Príspevky: 597 Bydlisko: Banská Štiavnica
|
ludo: ja mam kamarata, ktoreho som 10 rokov nestretol, vola sa Peter Dvorsky, ale zije v Ziari nad Hronom a vraj ma Passata... tak asi nejde o totoznu osobu, co?
mam VM-ko 2,5TD, neviem, bud mam zle cidlo teploty chladiacej vody, alebo mu davam malo sody, ale podla budika sa nehreje, drzi 90 ako kliest... ono pokial niekto v polke jula brodi kaluze v Rumunsku ci na Ukrajine, tak to uz sa asi zacne zohrievat... ja som sa boril so zavejmi po poslednom snezeni, dvakrat som sa vykopaval, motor stale siel a v pohode... aj ked posledne dni nejak blbne cidlo hladiny chladiacej kapaliny, sem tam blikne, sem tam aj zapipa, ale hladina v nadobke je v poriadku, tak zrejme cidlo, alebo nejaka vlhkost v konektore?
_________________ Dodge Durango 3.6 FlexFuel Limited 2015 Ex: Jeep GrandCherokee Limited 2,5 TD 2" spacers, Rancho 5000 Ex: Jeep GrandCherokee Limited 5,9 LX V8 SelecTrac, Flowmaster, K&N Ex: Jeep GrandCherokee Overland 4.7 H.O. Rancho 5000 1,5"
|
Pon, 10.12.2007, 15:29 |
|
 |
ludo
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 01.11.2006, 12:26 Príspevky: 424 Bydlisko: Bratislava
|
Enduro..  nie ...to je ina osoba...
_________________ Grand Cherokee V8 4,7 WJ
Jeep Wrangler 2,5 YJ
|
Pon, 10.12.2007, 16:57 |
|
 |
diesel
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20 Príspevky: 4200 Bydlisko: St. George SVK
|
enduro píše: bud mam zle cidlo teploty chladiacej vody, alebo mu davam malo sody, ale podla budika sa nehreje, drzi 90 ako kliest... ono pokial niekto v polke jula brodi kaluze v Rumunsku ci na Ukrajine, tak to uz sa asi zacne zohrievat... ja som sa boril so zavejmi po poslednom snezeni, dvakrat som sa vykopaval, motor stale siel a v pohode... aj ked posledne dni nejak blbne cidlo hladiny chladiacej kapaliny, sem tam blikne, sem tam aj zapipa, ale hladina v nadobke je v poriadku, tak zrejme cidlo, alebo nejaka vlhkost v konektore?
tie situácie čo si vymenoval sú všetky v pohode...z hladiska teploty. VMko má problémy v iných. mne jedinýkrát vystúpila teplota nad 110 pri naloženom aute a dlhých tiahlych dialničných stúpaniach v lete. inak neustále 90st. furt aj na redukcii v ťažkom teréne v horúčave dlhom stúpaní ked už večšina iných varila pod kapotou guláš.
_________________ Strieborný Šíp & Čierny Hawran
|
Pon, 10.12.2007, 17:55 |
|
 |
VladoKE
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 08.02.2007, 20:56 Príspevky: 828 Bydlisko: Košice
|
diesel píše: tie situácie čo si vymenoval sú všetky v pohode...z hladiska teploty. VMko má problémy v iných. mne jedinýkrát vystúpila teplota nad 110 pri naloženom aute a dlhých tiahlych dialničných stúpaniach v lete. inak neustále 90st. furt aj na redukcii v ťažkom teréne v horúčave dlhom stúpaní ked už večšina iných varila pod kapotou guláš.
5,2 V8 sa prehrieva viac ako je normálny človek zvyknutý, bežná cesta v horúčave +34oC a ukáže aj 105-110oC. Ale ide sa ďalej, ešte nezovrel a ani som kvôli tomu nestál 
_________________ Dodge RAM 1500 5,7 V8 HEMI 5,4T DualBattery TV Ex.1997 Ford Explorer 4.0V6 SOHC, 6", 35" MT, 5,4T 1988 Chrysler LeBaron Convertible 2008 Jawa 555 vyladená 1991 MT8-070 13,5HP Ex.1997 Jeep ZJ 5,2 V8, RE 4,5", 32" MT, 5,4T 0904-436-669
|
Pon, 10.12.2007, 19:02 |
|
 |
Harley
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 19.11.2006, 15:09 Príspevky: 646 Bydlisko: Praha
|
Jenže to není přehřívání ale běžná provozní teplota. Do červenýho ještě daleko!
_________________Jeep Grand Cherokee ZJ LX 5,9 V8,
Jeep Wrangler Sahara TJ 4,0L automat.
www.properform.cz
|
Pon, 10.12.2007, 19:06 |
|
 |
VladoKE
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 08.02.2007, 20:56 Príspevky: 828 Bydlisko: Košice
|
Harley píše: Jenže to není přehřívání ale běžná provozní teplota. Do červenýho ještě daleko!
Preto som písal že pre normálneho človeka
My sme už zvyknutí už ma to nerozhádzalo ako keď som to videl prvý krát
Bežné vozy do 105-110 určite nechodia ale už som si zvykol 
_________________ Dodge RAM 1500 5,7 V8 HEMI 5,4T DualBattery TV Ex.1997 Ford Explorer 4.0V6 SOHC, 6", 35" MT, 5,4T 1988 Chrysler LeBaron Convertible 2008 Jawa 555 vyladená 1991 MT8-070 13,5HP Ex.1997 Jeep ZJ 5,2 V8, RE 4,5", 32" MT, 5,4T 0904-436-669
|
Pon, 10.12.2007, 19:10 |
|
 |
Harley
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 19.11.2006, 15:09 Príspevky: 646 Bydlisko: Praha
|
Jo,pravda,pro normálního! Já to přehlíd 
_________________Jeep Grand Cherokee ZJ LX 5,9 V8,
Jeep Wrangler Sahara TJ 4,0L automat.
www.properform.cz
|
Pon, 10.12.2007, 22:05 |
|
 |
vlado1
Čumil
Registrovaný: Ned, 20.01.2008, 0:24 Príspevky: 7 Bydlisko: Bardejov
|
Najnizsia moja dosiahnuta spotreba je 8,7l pri prejdenej vzdialenosti cca 200Km.Spotreba je velmi zavisla od slapania na pedal.Pri normalnom jazdeni sa spotreba pohybuje 11-13l.Co sa tyka spolahlivosti moje osobne skusenosti nie su zatial velmi kladne,ale poruchy boli sposobene skor zlym servisom predosleho majitela,konkretne nefunkcna viskospojka ventilatora a nevymenena napinacia kladka klin.remena,roztrhnute manzety.Po odstraneni zavad je vsetko v poriadku.Mam ho skoro rok a najazdil som 30tis.km.Dokonca cca 5tis.km mam prejdenych s 2t nalozenym privesom(tak som zistil nefunkcnost viskospojky,na Makove som mal teplotu v cervenom...).
_________________ WJ 3.1TD
|
Ned, 20.01.2008, 1:03 |
|
 |
Juro
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 12.12.2007, 23:16 Príspevky: 408 Bydlisko: Rybnik LV
|
Pozdravujem viem čitam VM problem no ak ma niekto chut poradit možno kupim wj s 3.1kou ktora nejazdi asi rok dva olej tlači do vody olej na mierke vyzera normalne može byt iba deravy vymennik olej voda čo byva pri filtry? či ako sa to vola ak to u vm je dik
|
Pia, 27.08.2010, 22:17 |
|
 |
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4605 Bydlisko: Hlavná dedina
|
Juro odkial je to auto? lebo ak myslím to čo mi jeden chlapík volal tak pán buh zaplať, to bola teda story s tým autom.
A.
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Pon, 30.08.2010, 9:26 |
|
 |
rustycj
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 27.05.2008, 18:49 Príspevky: 692 Bydlisko: TN
|
ked mas vodu v systeme, funkcny chladic a vrtulu, ten motor neprehrejes nech robis co chces. ja mam v 2.5 termostat z liazky (70C) - dal som ho tam prave po tom co som sa o tomto motore docital na nete, ale je uplne zbytocny. spotrebu neviem (mam odpaleny budik). ak zerie viac ako podobne azijske diesle neviem cim to moze byt (mozno nastelovanim cerpadla?)
|
Pon, 30.08.2010, 10:55 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|