Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Sob, 10.05.2025, 21:58
Dnes je sobota 10. mája 2025, meniny má Viktória a zajtra Blažena




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 8 ] 
 Jeep Wj 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 23:07
Príspevky: 907
Bydlisko: EU
Odpoveď s citáciou
Potrebujem poradiť: kamarát má Granda WJčko no a začala mu blbnúť hlavná prevodovka - automat,lenže aj motor klepe a má tam origo Quadra drive . Tak by sme tam chceli naimplantovať motor z klasického Cheera aj s prevodovkou a select trakom - samozrejme nejaký ročník aspoň "94" len neviem,či to tam bude pasovať. Nemá s tým niekdo skúsenosti? Palo- Cheero vie o ktoré auto sa jedná - tá špecialna prevodovka zo zhoreným olejom...


Ned, 22.08.2010, 21:40
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
Príspevky: 4605
Bydlisko: Hlavná dedina
Odpoveď s citáciou
No hat trochu problem okolo elektriky, nejako na WJ 4l má iný managment motora ako satré modely, to ad 1. Ad 2 hm neviem Wj z AW4 bude problem s prepákovaním, nakoľko WJ to má cez lanko a AW4 klasika tyčky, a anyvyše jedno ide tak druhé naopak čo sa týka posuvu aby sedeli jazdné režimi.

Ostatné asi doplní Palo ked bude za PC.

Hooodne moc roboty, a trochu pritiahnuté za vlasy. Ked už možno by tam naimplementoval prevodovku z Granda bud RE44 alebo RE42.

A.

_________________
WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka

email: andrej.durda@gmail.com


Pon, 30.08.2010, 9:21
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 23:07
Príspevky: 907
Bydlisko: EU
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Andrej,ale ja potrebujem iba polomotor - sanie,výfuk a ostatné veci okolo by ostali z toho WJčka... Aha a automatická prevodovka nebude pasovať? tú prídavku by sme tam zatial nechali.


Str, 08.09.2010, 20:46
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
Príspevky: 4605
Bydlisko: Hlavná dedina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Tak treba hladať neskoršie ročníky pač starší blok nemá vpredu úchyty pre Wj, ideálne z TJ.

A.

_________________
WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka

email: andrej.durda@gmail.com


Str, 08.09.2010, 20:51
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 23:07
Príspevky: 907
Bydlisko: EU
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Asi si budem musieť nechať doviezť... A automat by pasoval,alebo aj tie sú iné,ako napr. z XJ ,ZJ ???


Štv, 09.09.2010, 21:59
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
Príspevky: 4605
Bydlisko: Hlavná dedina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Automat za 4L vo WJ čo mal možnosť na dielni bol ako pre ZJ teda RE44, ale či je rovnaký aj menič to neviem.
Rovnako TI nepoviem či sa aj novší automat nedával do WJ pri 4l bo ešte tu také čosi neobjavilo.

Z XJ určite nie, tam je principiálne iný automat.

Zo ZJ len neskoršie ročníky po roku 96 a aj to len z 5,2, teroreticky by tam šlo nabastliť aj slabší AT RE42.

Ale to sú len moje špekulácie momentálne, elektriku pozná Palo lepšie.

A.

_________________
WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka

email: andrej.durda@gmail.com


Pia, 10.09.2010, 8:48
Profil
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4321
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
houby z voctem :-D :D

v podstate sa dá nabastliť všetko do všetkého

Takže kľudne aj AW4 do WJ. Akurát je otázka, že či to stojí za tú robotu a námahu.

Ale vo všeobecnosti :

Motor z klasického XJ tam len tak nedáš, pretože nemá na bloku náliatky na držiaky. Tieto náliatky sa doplnili až v roku 99 a to práve kvôli WJ. Takže buď si vyrobíš na mieru uchytenie motora, alebo zoženieš motor z očníkov od 2000 nahor - WJ alebo TJ (výnimočne niektoré kusy XJ 2001)

Od MY 2000 má motor inú hlavu - nebude ti pasovať sancie a výfukové potrubie na starší motor = výmena hlavy

Management motora, viaccievkové bezkontaktné zapaľovanei a podobné detaiy sú nepodstatné.

prevodovka 44RE je riadená tou istou jednotkou ako motor.
AW4 má vlastnú riadiačku, atkže by si musel "ojebabrať" pôvodnú jednotku podsúvaním správnych signálov. WJ je pomerne preelektrizované auto, takže ak to má fungovať poriadne a bez farebnej hudby na palobovke, tek je to zábava na dlhé zimné večery
Nebudeš mať elektricky vypínateľné OD. Nebude sedieť dĺžka kardanov. Nebude pasovať spodná priečka. Ale možné to je

prídavke je úplne jedno od čoho sa točí a všetky od roku 93 nahor majú rovnakú vstupnú hriadeľ (okrem dĺžok) a rozetč

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Pia, 10.09.2010, 12:31
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 23:07
Príspevky: 907
Bydlisko: EU
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Dík Pali. Takže bude najrozumnejšie zohnať nejaké doj...é WJ a popresúvať agregáty...


Sob, 11.09.2010, 9:55
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 8 ] 

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: