Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Sob, 10.05.2025, 21:51
Dnes je sobota 10. mája 2025, meniny má Viktória a zajtra Blažena




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 54 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4  Ďalší
 A je vonku - motor na WJ 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20
Príspevky: 4200
Bydlisko: St. George SVK
Odpoveď s citáciou
Poslať 
detto, tiež musím skorigovať moje predstavy o CRD od MB. :?

_________________
Strieborný Šíp & Čierny Hawran


Str, 28.02.2007, 23:24
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 30.11.2006, 9:53
Príspevky: 629
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
No tiež nie som nadšený. Ale aby som to upresnil: ten výbrus nie je nejak akútne potrebný, ale keď už je vonku tak sa spraví všetko jedným vrzom. Niektoré steny sú trocho doškrabané, takže radšej. To isté platí aj o turbe. Teraz je dobrý prístup tak sa to dalo zrepasovať za "pár" korún. Vždy je to menej ako vyberať znovu motor.

_________________
JEEP Grand Cherokee 2,7CRD, r.v.2001, GENERAL AT2 245/70/16, podvozok OME, rámy - už nie lebo zavadzali, rozšírené podložkami 3cm...


Štv, 01.03.2007, 9:10
Profil WWW
Ťažký Profík

Registrovaný: Str, 01.11.2006, 12:26
Príspevky: 424
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Koto ...primarne sa ti iba stracala voda...vymena tesnenia pod hlavou je u normal auta bezna vec.....takisto u MB..to nie je o primar kvalite...pruser je ze treba cely agregat davat von....

_________________
Grand Cherokee V8 4,7 WJ
Jeep Wrangler 2,5 YJ


Štv, 01.03.2007, 14:40
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20
Príspevky: 4200
Bydlisko: St. George SVK
Odpoveď s citáciou
Poslať 
A už viete na 100% prečo sa strácala tá voda?

_________________
Strieborný Šíp & Čierny Hawran


Štv, 01.03.2007, 14:53
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 30.11.2006, 9:53
Príspevky: 629
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
biker píše:
KOŤO píše:
Takže ešte výbrus + krúžky, repas turba a natlakovanie hlavy v Brne (kôli kontrole, či nie je prasknutá).


noo.. a nove auto :twisted:
jj nova doba :smt151 .mercedes uz nieje to co byval kedysi... :smt152 :roll:

len by ma zaujimalo kolko takychto ML 270 CDI a JEEP 2.7 CRD ma takuto vadu :smt017 poznam 5 ludi s ML 270 CDI a nikto zatial ziadny vacsi problem... :smt102


Už je ohlásené ML 2,7CDI, ktoré nastupuje po mne - prasknutá hlava a piest.

_________________
JEEP Grand Cherokee 2,7CRD, r.v.2001, GENERAL AT2 245/70/16, podvozok OME, rámy - už nie lebo zavadzali, rozšírené podložkami 3cm...


Štv, 01.03.2007, 16:02
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
Príspevky: 4605
Bydlisko: Hlavná dedina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
KOŤO píše:
Už je ohlásené ML 2,7CDI, ktoré nastupuje po mne - prasknutá hlava a piest.


No jo nemecká precíznosť fujtajbl zase raz presvedčený že niet nad origo Ameriku aspon v motoroch. :-D

_________________
WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka

email: andrej.durda@gmail.com


Štv, 01.03.2007, 16:24
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 19.11.2006, 15:09
Príspevky: 646
Bydlisko: Praha
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Když tohle je hlavně používáním.Stejně jako prasklý hlavy u Patrolů. :wink:

_________________
Jeep Grand Cherokee ZJ LX 5,9 V8,
Jeep Wrangler Sahara TJ 4,0L automat.
www.properform.cz


Štv, 01.03.2007, 16:30
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20
Príspevky: 4200
Bydlisko: St. George SVK
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Harley píše:
Když tohle je hlavně používáním.Stejně jako prasklý hlavy u Patrolů. :wink:


Tiež si myslím, a hlavne spolieham sa na to. :-D Totiž jaksi mám VM. :oops: To už pomaly znamená to isté ako "som idiot". :lol:

Ale ten únik mi nejak aj tak nejde do hlavy. Ak by to bolo tesnenie pod hlavou tak by to predsa buď vytláčalo vodu do expanzky alebo by bola voda v oleji. Ak by bola prasknutá hlava vo výfukovej časti alebo rovno spalovacej, tiež by to tlačilo vodu do expanzky. Jedine snáď žeby voda pretekala do sacej časti...ale tam predsa zase tlakuje turbo. :? No ja by som bol nervózny kým by som nevedel kde je pes zakopaný. Len tak rozobrať a čiastočne zrepasovať motor nemusí napokon problém odstrániť. Držím palce Koťo. :wink:

_________________
Strieborný Šíp & Čierny Hawran


Pia, 02.03.2007, 12:40
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 30.11.2006, 9:53
Príspevky: 629
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
diesel píše:
Harley píše:
Když tohle je hlavně používáním.Stejně jako prasklý hlavy u Patrolů. :wink:


Tiež si myslím, a hlavne spolieham sa na to. :-D Totiž jaksi mám VM. :oops: To už pomaly znamená to isté ako "som idiot". :lol:

Ale ten únik mi nejak aj tak nejde do hlavy. Ak by to bolo tesnenie pod hlavou tak by to predsa buď vytláčalo vodu do expanzky alebo by bola voda v oleji. Ak by bola prasknutá hlava vo výfukovej časti alebo rovno spalovacej, tiež by to tlačilo vodu do expanzky. Jedine snáď žeby voda pretekala do sacej časti...ale tam predsa zase tlakuje turbo. :? No ja by som bol nervózny kým by som nevedel kde je pes zakopaný. Len tak rozobrať a čiastočne zrepasovať motor nemusí napokon problém odstrániť. Držím palce Koťo. :wink:


Aj ja sa toho obávam. Ale stredný valec je oproti ostatným zasraný, ako keby si s ním komín vymietol. Tak snáď sa to vyrieši. Aj keď na tesnení nebola zjavná známka poškodenia. Som zvedavý ako dopadne ta tlaková skúška hlavy.

_________________
JEEP Grand Cherokee 2,7CRD, r.v.2001, GENERAL AT2 245/70/16, podvozok OME, rámy - už nie lebo zavadzali, rozšírené podložkami 3cm...


Pia, 02.03.2007, 22:30
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 30.11.2006, 9:53
Príspevky: 629
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Takže je to jasné - prasknutá hlava na dvoch miestach. Našťastie V Brne to aj opravujú - dokonca so zárukou - takže v piatok bude hlava opravená a bude sa mototr skladať. Oprava hlavy - 8000 CZK.

_________________
JEEP Grand Cherokee 2,7CRD, r.v.2001, GENERAL AT2 245/70/16, podvozok OME, rámy - už nie lebo zavadzali, rozšírené podložkami 3cm...


Pon, 05.03.2007, 12:39
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
Príspevky: 4605
Bydlisko: Hlavná dedina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
KOŤO píše:
Takže je to jasné - prasknutá hlava na dvoch miestach. Našťastie V Brne to aj opravujú - dokonca so zárukou - takže v piatok bude hlava opravená a bude sa mototr skladať. Oprava hlavy - 8000 CZK.


no pekne to človeka moc nepoteší, ale aspon to bude zase pohromade a defakto si spravil GO motora, takže by mal dlho slúžiť

_________________
WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka

email: andrej.durda@gmail.com


Pon, 05.03.2007, 12:56
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20
Príspevky: 4200
Bydlisko: St. George SVK
Odpoveď s citáciou
Poslať 
:shock: Tak to kukám jak puk. Som myslel že to má patentované VMko. V ktorých miestach sú tie praskliny? A ako sa preboha opravujú prasknuté hlavy? :shock: Šak tomu by som ani nejak moc nedôveroval.

_________________
Strieborný Šíp & Čierny Hawran


Pon, 05.03.2007, 13:11
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 30.11.2006, 9:53
Príspevky: 629
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Neviem, kde presne sú, mám len telefoniskú informáciu. Neviem ako to opravujú, len viem, že je to na dobrom mieste a dá sa to spraviť. Asi to robia tak, že to v okolí praskliny ofrézujú a zavaria (aj hliník). potom opracujú do konečnej podoby. Keď budem vediec viac, napíšem.

_________________
JEEP Grand Cherokee 2,7CRD, r.v.2001, GENERAL AT2 245/70/16, podvozok OME, rámy - už nie lebo zavadzali, rozšírené podložkami 3cm...


Pon, 05.03.2007, 14:22
Profil WWW
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 09.10.2006, 16:11
Príspevky: 409
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
S tou opravou, by som to nevidel az tak cierno. Naozaj sikovny a skuseny zvarac dokaze divy. Mne raz v zvaracaku opravovali drziak napinacej kladky( nejaka liatina ci co). Zvarili to tak ze to nebolo ani poznat...

_________________
Range Rover farma :)


Pon, 05.03.2007, 14:40
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20
Príspevky: 4200
Bydlisko: St. George SVK
Odpoveď s citáciou
Poslať 
teslo píše:
S tou opravou, by som to nevidel az tak cierno. Naozaj sikovny a skuseny zvarac dokaze divy. Mne raz v zvaracaku opravovali drziak napinacej kladky( nejaka liatina ci co). Zvarili to tak ze to nebolo ani poznat...


jasné, že to vedia urobiť pekne. Ale nejde mi do hlavy, žeby sa dali dosiahnuť rovnaké alebo aspon v tolerancii vlastnosti ako jednoliateho kusu. Pnutia, iná molekulárna štruktúra, iné zloženie atd... Nevyznám sa v tom, šak bodaj by to potom dlho fungovalo...zostáva len dúfať.

_________________
Strieborný Šíp & Čierny Hawran


Pon, 05.03.2007, 15:23
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 54 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: