Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Sob, 10.05.2025, 21:53
Dnes je sobota 10. mája 2025, meniny má Viktória a zajtra Blažena




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 29 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2
 Grand 3.1 TD 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 23:07
Príspevky: 907
Bydlisko: EU
Odpoveď s citáciou
Poslať 
103 KW a niečo cez 350Nm,ale spotrebu píšu 12-13l/100km... To som našiel na nejakom fore o terénnych autách :roll: Ale musíme si priznať,že auto zožerie tolko,kolko mu naložím...viem ísť na 7l,ale aj na 13l ...záleží na štýle jazdy,ale to vám budem asi zbytočne písať,aj tak nikoho nepresvedčím :roll: Tak sa môžete ďalej baviť...Sorry P.S.:Ludo-Dvorský pochádza od Prievidze,ale jeho telefonne číslo nepotrebujem :-)


Ned, 09.12.2007, 20:56
Profil
Ťažký Profík

Registrovaný: Str, 01.11.2006, 12:26
Príspevky: 424
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Jacko :roll: .....nic v zlom,ale mudrosti o tom ze auto zerie podla stylu jazdy ...to je asi ako jeden kamarat vravel......chcel som iba povedat ze clovek co mi to vravel nemal dovod ani klamat ....hanit ani chvalit.....a predal to.....vedel preco.....

_________________
Grand Cherokee V8 4,7 WJ
Jeep Wrangler 2,5 YJ


Ned, 09.12.2007, 23:56
Profil
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4321
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
biker píše:
... VM je citlivy na zaobchadzanie... mozno jeden zo sto bude bezproblemovy-a ten uz ma vraj palo-cheero :wink:


:-D :-D :D :D :D Bikerko, si ma pobavil :-D :D :D

No ono takto: Ja som zástancom, alebo skôr obhajcom VM -ka - to je pravda. Lebo ten motor ako taký nie je zlý, len bol zneužitý na účel, na ktorý nebol pôvodne určený a navyše ešte aj strašným spôsobom. :evil:

Ja tvrdím že VM je dobrý a spoľahlivý motor, pokiaľ sa dodržiavajú určité pravidlá a hlavne pokiaľ sa odstránia konštrukčné chyby, ktoré vyplývajú zo zlej a nevhodnej zástavby tohoto motora do Jeepa. Len sa to musí urobiť na začiatku a nie až potom, ako ten motor zažije stredovek.

Ono je to totiž pôvodom lodný motor , alebo skôr stacionárny motor , určený na pohon lodí, generátorov a možno traktorov.
Dobre znáša stabilné otáčky, ale nemá rád prudké zmeny. A potrebuje okolo seba dostatok miesta na chladenie. A toho je v Jeepe zúúúfalo málo.
A tiež nechápem. prečo ingenéri od chryslera nedoriešili také základné veci ako napríklad chladenie oleja, odvetranie kapoty, izolácia výfukových zvodov, prípadne dobeh chladiacej vody.
Rozpisovať sa tu o tom detailne sa mi nexce.

A ad 3.1 TD 5 valec - spotreba (moja ) okol 13 - 14 litrov
(moja 2,5 mi žerie 12,5, ale Diesel mi kradne naftu :-D )

Problémy s termoreguláciou - tie isté ako 2,5 - vyplývajúce zo zle vyriešenej zástavby motora do auta + navyše 5. valec je úplne "utopený" v motorovom priestore a preto je náchylnejší na prehriatie.
Všetko je to riešiteľné, ale.... závisí od toho čo chceš. A tiež od bývalého majiteľa

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Pon, 10.12.2007, 13:03
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 27.11.2006, 22:58
Príspevky: 597
Bydlisko: Banská Štiavnica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ludo: ja mam kamarata, ktoreho som 10 rokov nestretol, vola sa Peter Dvorsky, ale zije v Ziari nad Hronom a vraj ma Passata... tak asi nejde o totoznu osobu, co? :lol:

mam VM-ko 2,5TD, neviem, bud mam zle cidlo teploty chladiacej vody, alebo mu davam malo sody, ale podla budika sa nehreje, drzi 90 ako kliest... ono pokial niekto v polke jula brodi kaluze v Rumunsku ci na Ukrajine, tak to uz sa asi zacne zohrievat... ja som sa boril so zavejmi po poslednom snezeni, dvakrat som sa vykopaval, motor stale siel a v pohode... aj ked posledne dni nejak blbne cidlo hladiny chladiacej kapaliny, sem tam blikne, sem tam aj zapipa, ale hladina v nadobke je v poriadku, tak zrejme cidlo, alebo nejaka vlhkost v konektore?

_________________
Dodge Durango 3.6 FlexFuel Limited 2015
Ex: Jeep GrandCherokee Limited 2,5 TD 2" spacers, Rancho 5000
Ex: Jeep GrandCherokee Limited 5,9 LX V8 SelecTrac, Flowmaster, K&N
Ex: Jeep GrandCherokee Overland 4.7 H.O. Rancho 5000 1,5"


Pon, 10.12.2007, 15:29
Profil
Ťažký Profík

Registrovaný: Str, 01.11.2006, 12:26
Príspevky: 424
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Enduro.. :-D nie ...to je ina osoba...

_________________
Grand Cherokee V8 4,7 WJ
Jeep Wrangler 2,5 YJ


Pon, 10.12.2007, 16:57
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20
Príspevky: 4200
Bydlisko: St. George SVK
Odpoveď s citáciou
Poslať 
enduro píše:
bud mam zle cidlo teploty chladiacej vody, alebo mu davam malo sody, ale podla budika sa nehreje, drzi 90 ako kliest... ono pokial niekto v polke jula brodi kaluze v Rumunsku ci na Ukrajine, tak to uz sa asi zacne zohrievat... ja som sa boril so zavejmi po poslednom snezeni, dvakrat som sa vykopaval, motor stale siel a v pohode... aj ked posledne dni nejak blbne cidlo hladiny chladiacej kapaliny, sem tam blikne, sem tam aj zapipa, ale hladina v nadobke je v poriadku, tak zrejme cidlo, alebo nejaka vlhkost v konektore?


tie situácie čo si vymenoval sú všetky v pohode...z hladiska teploty. VMko má problémy v iných. mne jedinýkrát vystúpila teplota nad 110 pri naloženom aute a dlhých tiahlych dialničných stúpaniach v lete. inak neustále 90st. furt aj na redukcii v ťažkom teréne v horúčave dlhom stúpaní ked už večšina iných varila pod kapotou guláš.

_________________
Strieborný Šíp & Čierny Hawran


Pon, 10.12.2007, 17:55
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 08.02.2007, 20:56
Príspevky: 828
Bydlisko: Košice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
diesel píše:
tie situácie čo si vymenoval sú všetky v pohode...z hladiska teploty. VMko má problémy v iných. mne jedinýkrát vystúpila teplota nad 110 pri naloženom aute a dlhých tiahlych dialničných stúpaniach v lete. inak neustále 90st. furt aj na redukcii v ťažkom teréne v horúčave dlhom stúpaní ked už večšina iných varila pod kapotou guláš.


5,2 V8 sa prehrieva viac ako je normálny človek zvyknutý, bežná cesta v horúčave +34oC a ukáže aj 105-110oC. Ale ide sa ďalej, ešte nezovrel a ani som kvôli tomu nestál :)

_________________
Dodge RAM 1500 5,7 V8 HEMI 5,4T DualBattery TV
Ex.1997 Ford Explorer 4.0V6 SOHC, 6", 35" MT, 5,4T
1988 Chrysler LeBaron Convertible
2008 Jawa 555 vyladená
1991 MT8-070 13,5HP
Ex.1997 Jeep ZJ 5,2 V8, RE 4,5", 32" MT, 5,4T
0904-436-669


Pon, 10.12.2007, 19:02
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 19.11.2006, 15:09
Príspevky: 646
Bydlisko: Praha
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Jenže to není přehřívání ale běžná provozní teplota. Do červenýho ještě daleko!

_________________
Jeep Grand Cherokee ZJ LX 5,9 V8,
Jeep Wrangler Sahara TJ 4,0L automat.
www.properform.cz


Pon, 10.12.2007, 19:06
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 08.02.2007, 20:56
Príspevky: 828
Bydlisko: Košice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Harley píše:
Jenže to není přehřívání ale běžná provozní teplota. Do červenýho ještě daleko!


Preto som písal že pre normálneho človeka :-D
My sme už zvyknutí už ma to nerozhádzalo ako keď som to videl prvý krát :D

Bežné vozy do 105-110 určite nechodia ale už som si zvykol :roll:

_________________
Dodge RAM 1500 5,7 V8 HEMI 5,4T DualBattery TV
Ex.1997 Ford Explorer 4.0V6 SOHC, 6", 35" MT, 5,4T
1988 Chrysler LeBaron Convertible
2008 Jawa 555 vyladená
1991 MT8-070 13,5HP
Ex.1997 Jeep ZJ 5,2 V8, RE 4,5", 32" MT, 5,4T
0904-436-669


Pon, 10.12.2007, 19:10
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 19.11.2006, 15:09
Príspevky: 646
Bydlisko: Praha
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Jo,pravda,pro normálního! Já to přehlíd :-D

_________________
Jeep Grand Cherokee ZJ LX 5,9 V8,
Jeep Wrangler Sahara TJ 4,0L automat.
www.properform.cz


Pon, 10.12.2007, 22:05
Profil WWW
Čumil

Registrovaný: Ned, 20.01.2008, 0:24
Príspevky: 7
Bydlisko: Bardejov
Odpoveď s citáciou
Najnizsia moja dosiahnuta spotreba je 8,7l pri prejdenej vzdialenosti cca 200Km.Spotreba je velmi zavisla od slapania na pedal.Pri normalnom jazdeni sa spotreba pohybuje 11-13l.Co sa tyka spolahlivosti moje osobne skusenosti nie su zatial velmi kladne,ale poruchy boli sposobene skor zlym servisom predosleho majitela,konkretne nefunkcna viskospojka ventilatora a nevymenena napinacia kladka klin.remena,roztrhnute manzety.Po odstraneni zavad je vsetko v poriadku.Mam ho skoro rok a najazdil som 30tis.km.Dokonca cca 5tis.km mam prejdenych s 2t nalozenym privesom(tak som zistil nefunkcnost viskospojky,na Makove som mal teplotu v cervenom...).

_________________
WJ 3.1TD


Ned, 20.01.2008, 1:03
Profil
Ťažký Profík

Registrovaný: Str, 12.12.2007, 23:16
Príspevky: 408
Bydlisko: Rybnik LV
Odpoveď s citáciou
Pozdravujem viem čitam VM problem no ak ma niekto chut poradit možno kupim wj s 3.1kou ktora nejazdi asi rok dva olej tlači do vody olej na mierke vyzera normalne može byt iba deravy vymennik olej voda čo byva pri filtry? či ako sa to vola ak to u vm je dik


Pia, 27.08.2010, 22:17
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
Príspevky: 4605
Bydlisko: Hlavná dedina
Odpoveď s citáciou
Juro odkial je to auto? lebo ak myslím to čo mi jeden chlapík volal tak pán buh zaplať, to bola teda story s tým autom.

A.

_________________
WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka

email: andrej.durda@gmail.com


Pon, 30.08.2010, 9:26
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 27.05.2008, 18:49
Príspevky: 692
Bydlisko: TN
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ked mas vodu v systeme, funkcny chladic a vrtulu, ten motor neprehrejes nech robis co chces. ja mam v 2.5 termostat z liazky (70C) - dal som ho tam prave po tom co som sa o tomto motore docital na nete, ale je uplne zbytocny. spotrebu neviem (mam odpaleny budik). ak zerie viac ako podobne azijske diesle neviem cim to moze byt (mozno nastelovanim cerpadla?)


Pon, 30.08.2010, 10:55
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 29 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: