4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

Jeep Grand Cherokee WJ - Klima
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=155&t=10780
Stránka 1 z 2

Autor:  lumenos [ Pon, 24.05.2010, 20:16 ]
Predmet príspevku:  Jeep Grand Cherokee WJ - Klima

chkapi co to moze byt dnes....ked nastavim ze LO na klime tak mi ide pred soferom aj stredovy panel studeny vzduch, pred spolujazdcom teply nech robim co robim skusam aj auto.....pocujem ako prepina ten zvuk presmerovania len jednoducho stale teply az horuci ....co to je? dvierka klimy sa pripvreli v blbrj polohe ci vobec neidu ci chybni snimac infra red pre druhu cast klimy ci ako to je? ako sa to rozobera = cela palubovka ci staci len pred spolujazdcom...robil to niekto? dik....vsimol som ti az dnes ta nevim od kedy to tak je....

auto je Grand WJ 2000 limited, auto dual zone

nasiel som toto tak skusim zajtra tak uvidim co poriesim...
http://www.wjjeeps.com/climate.htm

Autor:  Oron72 [ Štv, 27.05.2010, 13:58 ]
Predmet príspevku: 

najskor budes mat zaseknuty ventil,ktory pusta vodu do kurenia.Je to taky trojity ventil v motorovej casti,na vnutornom cele vlavo od posilovaca brzd. Chod po hadici na vodu ktora ide z hlavy.Mala by dojst do miesta kde sa rozdeluje prave tymi ventilmi.Ale moze to byt aj v oladani tych ventilov

Autor:  romo11 [ Štv, 27.05.2010, 15:01 ]
Predmet príspevku: 

lumenos: a ty potrebuješ aby kúrilo aj pred vodičom alebo aby pred spolujazdcom nekúrilo? Ide o to či kúriš alebo chladíš.
Inak na nete toho bolo dosť popísaného o klapkách v kúrení a aj návody som niekde videl ako sa to dá robiť. Asi bude musieť ísť palubovka von, ale videl som aj jedno barbarské riešenie kde cez kastlík pred spolujazdcom vyrezali dieru ku kúreniu a tak nejak to bastlili.

Autor:  lumenos [ Štv, 27.05.2010, 18:21 ]
Predmet príspevku: 

potrebujem aby prestalo kurit, lebo vonku je dost teplo :lol: pred soferom a stredovy stplik ide vsetko OK aj kurenie aj chladenie len pred spolujazdcom ide len topenie....a disagnostika mi vypisla chyby 16= Right temperature door not responding a 56= Right temperature door travel too large....
takze idem skusit pokrutit tou klapkou co nou točí actuator(motor) ked ho dam dole aspon cez kastlik...
podla barbarskeho navodu(ktory nikto neuvidi) http://blendorstore.com/tech_tips len zohnat tie klapky origo ale zelezne alebo nieco doma bastlit...tak neviem....zatial aspon zastavit ten teply vzduch do kabiny....a dalej sa uvidi...na tie klapky niekto nevidel nahodou niekde link...

Autor:  palo-cherokee [ Štv, 27.05.2010, 18:54 ]
Predmet príspevku: 

2Oron: prosím nepleť ľudí.
Lumenos má WJ a to o ventile kúrenia nikdy nepočulo a netuší.
Posledný Jeep, ktorý mal ventil kúrenia vo vodnom okruhu, sa prestal vyrábať v minulom storočí, niekedy roku pána 1995 a aj tam bol ten ventil len do počtu.
Všetky Jeepy majú plnoprietokový radiátor kúrenia a teplota sa reguluje zmiešavaním vzduchu.

A keď už, tak napríklad na starom XJ je ten ventil vpravo (nad vstupom do radiátora) a nie vľavo.

2Lumenos: vitaj v "Fucked-up Blend Door WJ owners" klube :-D

keďže je to pravá strana, tak máš 2 možnosti:
1. zhodiť palubovku, vybrať jednotku kúrenia a opraviť/vymeniť
2. postupovať podľa http://blendorstore.com/tech_tips

Ja doporučujem možnosť 1. Nie je to také zložité, len treba chápať tú palubovku ako celok a nerooberať zbytočnosti.

Autor:  lumenos [ Pia, 28.05.2010, 10:13 ]
Predmet príspevku: 

diky za privítanie v klube, radšej by som tam nebol :twisted:
to palo: spomznal si nieco aj o nahrade, ze sa da zohnat....nevies orientacne kde a kolko? dik

nie su niekde presne parametre aby som si to nejak predpripravil?

Autor:  lumenos [ Str, 02.06.2010, 19:31 ]
Predmet príspevku: 

dnes som rozbral pol palubovky pod kastlikom a zistil ze tam vsetko funguje spravne aj Recirc door aj ten tie dvere s tej strany co idu na stredovy stlpik co by mali byt KO tak funguju skusal som rucne ked som odpojil motor tak to slo ako pisu v navode vyssie pootocit a nieje zlomeny stop kolik ALE neviem kde su tie druhe dvere s motorom pre ovladanie pred spolujazdcom!!! na stranke pisu ze musi dole palubovka ale aspon priblizne orientacia....a pribudli mi dnes po kontrole nove chybove kody predtzm len 16,56 a dnes
16,46, 47, 51, 54 ta ze neviem kam dalej kukat
:shock:

Autor:  palo-cherokee [ Str, 02.06.2010, 19:43 ]
Predmet príspevku: 

lumenos píše:
dnes som rozbral pol palubovky pod kastlikom a zistil ze tam vsetko funguje spravne aj Recirc door aj ten tie dvere s tej strany co idu na stredovy stlpik co by mali byt KO tak funguju skusal som rucne ked som odpojil motor tak to slo ako pisu v navode vyssie pootocit a nieje zlomeny stop kolik ALE neviem kde su tie druhe dvere s motorom pre ovladanie pred spolujazdcom!!! na stranke pisu ze musi dole palubovka ale aspon priblizne orientacia....a pribudli mi dnes po kontrole nove chybove kody predtzm len 16,56 a dnes
16,46, 47, 51, 54 ta ze neviem kam dalej kukat
:shock:


Začal si asi zle rozoberať a zbytočne si si prirobil robotu. Tá palubka sa dáva dole ako CELOK. Okrem toho si asi totálne zblbol ATC jednotku, takže má plno chybových kódov. Tipujem že si skúšal čo si skúšal pri zapojenej baterke, všakáno?

16 - blend door vpravo bez odozvy
56 - blend door vpravo príliš dlhý chod
46 - recirc motor bez odozvy
47 - blend door vľavo bez odozvy
51 - recirc dvierka príliš krátky chod
54 - blend door vľavo príliš dlhý chod

pri závade na Blend Door nemusíš mať nutne ulomený doraz. Kľudne môže byť ulomené tiahlo vovnútri servomotora, alebo strhnutá šróbovica, ktorá ide na snímač polohy v serve....a servá si asi nemeral. Kalibráciu si robil?

nič v zlom ,ale ta to tak kedz neznace jak a še serece kam netreba !

Autor:  lumenos [ Str, 02.06.2010, 20:11 ]
Predmet príspevku: 

kalibraciu som skusal ale bez nejakej zmeny...serva som nemeral ale ked som skusal pridavat a uberat teplotu tak sa krokovali...aj recirc door...

ano pri zapojenej baterke ...nem dobre?

mam to kus od ruky k Tebe ta skusam co znam :?


rozborka nebol problem tak na 15 min roboty dole islo to lahko..aspon som pokukal ako to dat dole naraz je tam len par srubiek co som videl...ale nasiel som tam aspon 20dolarov a CD s prednaskami o managmente a business card na limousine service ...

ta teraz co mam robic?

Autor:  tibik [ Str, 02.06.2010, 20:55 ]
Predmet príspevku: 

no za 20 dolars ist do limousin servis k Palimu do ZA :D

Autor:  5ko [ Štv, 03.06.2010, 13:03 ]
Predmet príspevku: 

no neviem, neviem ci 20 dolars bude stacit :-D

Autor:  Mjaus [ Str, 13.04.2011, 11:59 ]
Predmet príspevku:  Klima - kurenie

Chcem sa len informovat, ked mam vypustenu klimu (prasknuta hadica) a zapnem vetranie, teplotu nastavim na 20 stupnov (pretoze vonku je chladnejsie (okolo 11 stupnov), vzduch ktory vetrak fuka ci uz v stredovom paneli alebo na stranach je citelne teply.

Pripada mi to totizto ako keby stale kuril a teplotu v kabine reguloval domiesavanim no a nakolko nema klimu tak nedomiesava a ide stale teply.

Znamena to potom ze klima musi bezat stale ked chcem chladnejsie ako je v radiatore ale chladny vzduch zvonku nenasava???

Myslite ze ked vymenim hadicu na klime a natlakujem ze to bude OK?

Jeep Grand Cherokee 4,7l V8 - 1999
Dakujem.

Autor:  Andrej [ Str, 13.04.2011, 12:05 ]
Predmet príspevku:  Re: Klima - kurenie

Mno to že ide teplý je pochopitelné nakoľko máš nadstavenú teplotu na 20st. Tak riadiačka kurenia chce vykúriť na tých 20 st, potom by malo prepnuť klapku a len v prípade potreby púšťať teplý. A klimu si vieš ak máš ofuk inde ako pa predné sko, príp. predné skolo a nohy vypnuť, takže len primiešava vonkajší studený vzduch aby bola daná teplota.

Každopádne treba klimu opraviť a naplniť, v lete to bodne.


A.

Autor:  Mjaus [ Str, 13.04.2011, 12:16 ]
Predmet príspevku:  klima

Vdaka Andrej.

Dnes s tym idem k jednemu vymenim hadicu a naplnim. Dufam ze to bude v pohode. Karu mam len druhy tyzden tak sa bojim ci tam nieco horsie na tom kureni nie je.

Vravis ze by to malo po naplneni slapat? Ja som to pustal ked bolo vonku asi 15 stupnov ale v kabine nam bolo teplo tak ze pustim ten chladny z vonku a bol som prekvapeny ze kuri aj ked som nastavil teplotu na 17 stupnov....

Inak bol som na diagnostike v BA pred kupou a ziaden zaznam ani nic ohladom kurenia. Len ze akurat mam spolujazdcovu klapku malinko posunutu od soferovej. Ze by sa to malo dat nakalibrovat. To by mi asi ani nemalo vadit.

Autor:  palo-cherokee [ Str, 13.04.2011, 14:35 ]
Predmet príspevku: 

...len aby to "male posunutie klapky" nepredznamenávalo notorický klapkový problém všetkých WJ.

Stránka 1 z 2 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/