Dnes je sobota 10. mája 2025, meniny má Viktória a zajtra Blažena
Autor |
Správa |
KOŤO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 30.11.2006, 9:53 Príspevky: 629 Bydlisko: Bratislava
|
Keď nastal rapídny únik chladiacej kvapaliny (1l/100km), neostalo nič iné ako vymeniť tesnenie pod hlavou. A tak motor musel von.
- keď už je to odstrojené, tak aj turbo sa zrepasuje
- vačky a zdvihátka sú aj po 150000km bez viditelného opotrebenia
- vymeniť sa musia aj napínacie kladky a vodná pumpa
- problém s občas škrípajúcim štartérom je vyriešený - treba vymeniť veniec, na ktorom je odlomená časť zubov (nie je to dobre vidieť, ale chýba tam polovica hrúbky zubov na dĺžke asi 10cm
_________________ JEEP Grand Cherokee 2,7CRD, r.v.2001, GENERAL AT2 245/70/16, podvozok OME, rámy - už nie lebo zavadzali, rozšírené podložkami 3cm...
|
Pia, 23.02.2007, 16:03 |
|
 |
ludo
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 01.11.2006, 12:26 Príspevky: 424 Bydlisko: Bratislava
|
 nie som mechanik ale......pri vymene tesnenia pod hlavou musi ist CELYmotor von...?????...neviem akosi nemchapem.. 
_________________ Grand Cherokee V8 4,7 WJ
Jeep Wrangler 2,5 YJ
|
Pia, 23.02.2007, 17:16 |
|
 |
KOŤO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 30.11.2006, 9:53 Príspevky: 629 Bydlisko: Bratislava
|
Tým, že 2,7CRD je tam daný tak povediac nasilu, na 4. 5. valci nejdú vybrať vstrekovače, nakoľko sú dlhé asi 20 cm a nad deklom vačky je asi 5 cm miesta (viď. Môj offroad/grand cherokee WJ). Keď nevyberieš vstrekovače, nedáš dole kryt ventilov, tým pádom sa nedostaneš na skrutky na hlave...atď. Takže motor jedine von.
_________________ JEEP Grand Cherokee 2,7CRD, r.v.2001, GENERAL AT2 245/70/16, podvozok OME, rámy - už nie lebo zavadzali, rozšírené podložkami 3cm...
|
Pia, 23.02.2007, 17:52 |
|
 |
diesel
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20 Príspevky: 4200 Bydlisko: St. George SVK
|
No VM v Grandoch má podobný priestorový problém ale mne stačilo spustiť motor zo silentblokov cca 10cm.
A podla čoho ste určili, že na vine je tesnenie pod hlavou?
_________________ Strieborný Šíp & Čierny Hawran
|
Pia, 23.02.2007, 18:36 |
|
 |
KOŤO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 30.11.2006, 9:53 Príspevky: 629 Bydlisko: Bratislava
|
diesel píše: No VM v Grandoch má podobný priestorový problém ale mne stačilo spustiť motor zo silentblokov cca 10cm.
A podla čoho ste určili, že na vine je tesnenie pod hlavou?
Tu to muselo ísť celé von. Nešlo to ináč. Na 5 valec sa ináč nedostaneš.
Tá voda stráca nepozorovane - žiaden viditeľný únik. Na studenom motore, alebo a j na teplom na voľnobehu výrazná vodná para. Na koncovke výfuku usadeniny ako vodný kameň (aj keď dávam destilku, tak asi z glykolu). Ráno sa vybrali žhaviče - myslím že dva mali vodný kondenz. Ešte to môže byť aj hlava.
_________________ JEEP Grand Cherokee 2,7CRD, r.v.2001, GENERAL AT2 245/70/16, podvozok OME, rámy - už nie lebo zavadzali, rozšírené podložkami 3cm...
|
Pia, 23.02.2007, 18:58 |
|
 |
diesel
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20 Príspevky: 4200 Bydlisko: St. George SVK
|
V prvom rade zmerať tlaky. Ak sa to teda ešte dá na zdemontovanom motore.  To by mohlo vela napovedať.
_________________ Strieborný Šíp & Čierny Hawran
|
Pia, 23.02.2007, 19:04 |
|
 |
KOŤO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 30.11.2006, 9:53 Príspevky: 629 Bydlisko: Bratislava
|
diesel píše: V prvom rade zmerať tlaky. Ak sa to teda ešte dá na zdemontovanom motore.  To by mohlo vela napovedať.
Už je neskoro - hlava by už mala byť dole. O výsledku budem informovať.
_________________ JEEP Grand Cherokee 2,7CRD, r.v.2001, GENERAL AT2 245/70/16, podvozok OME, rámy - už nie lebo zavadzali, rozšírené podložkami 3cm...
|
Pia, 23.02.2007, 19:10 |
|
 |
ludo
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 01.11.2006, 12:26 Príspevky: 424 Bydlisko: Bratislava
|
Koto preboha ..pokial dobre rozumiem ....chces nastavit trysky alebo vymenit.......dolu cely motor....to snad nie..... 
_________________ Grand Cherokee V8 4,7 WJ
Jeep Wrangler 2,5 YJ
|
Sob, 24.02.2007, 0:11 |
|
 |
KOŤO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 30.11.2006, 9:53 Príspevky: 629 Bydlisko: Bratislava
|
Presne tak. Musí von.
_________________ JEEP Grand Cherokee 2,7CRD, r.v.2001, GENERAL AT2 245/70/16, podvozok OME, rámy - už nie lebo zavadzali, rozšírené podložkami 3cm...
|
Ned, 25.02.2007, 11:48 |
|
 |
Jacko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 23:07 Príspevky: 907 Bydlisko: EU
|
Aj podla mňa je to lepšie,ak je možnosť motor vytiahnuť,sú tak lepšie podmienky pre prácu.Trvá to síce dlhšie a je s tým viac roboty,ale je tak možnosť skontrolovať aj iné agregáty a poprípade zistiť aj nejakú drobnú závadu, ktorá by mohla spôsobiť neskôr problémy  Daj vedieť,čo ste zistili.
|
Ned, 25.02.2007, 12:39 |
|
 |
ludo
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 01.11.2006, 12:26 Príspevky: 424 Bydlisko: Bratislava
|
tak to som soken...... 
_________________ Grand Cherokee V8 4,7 WJ
Jeep Wrangler 2,5 YJ
|
Pon, 26.02.2007, 10:00 |
|
 |
KOŤO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 30.11.2006, 9:53 Príspevky: 629 Bydlisko: Bratislava
|
Jacko píše: Aj podla mňa je to lepšie,ak je možnosť motor vytiahnuť,sú tak lepšie podmienky pre prácu.Trvá to síce dlhšie a je s tým viac roboty,ale je tak možnosť skontrolovať aj iné agregáty a poprípade zistiť aj nejakú drobnú závadu, ktorá by mohla spôsobiť neskôr problémy  Daj vedieť,čo ste zistili.
Presne tak. Keby sa motor nevybral, neprišli by sme napr. na ten prasknutý veniec.
_________________ JEEP Grand Cherokee 2,7CRD, r.v.2001, GENERAL AT2 245/70/16, podvozok OME, rámy - už nie lebo zavadzali, rozšírené podložkami 3cm...
|
Pon, 26.02.2007, 10:51 |
|
 |
KOŤO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 30.11.2006, 9:53 Príspevky: 629 Bydlisko: Bratislava
|
Takže ešte výbrus + krúžky, repas turba a natlakovanie hlavy v Brne (kôli kontrole, či nie je prasknutá).
_________________ JEEP Grand Cherokee 2,7CRD, r.v.2001, GENERAL AT2 245/70/16, podvozok OME, rámy - už nie lebo zavadzali, rozšírené podložkami 3cm...
|
Str, 28.02.2007, 18:30 |
|
 |
biker
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 0:00 Príspevky: 1239 Bydlisko: Senica
|
KOŤO píše: Takže ešte výbrus + krúžky, repas turba a natlakovanie hlavy v Brne (kôli kontrole, či nie je prasknutá).
noo.. a nove auto
jj nova doba  .mercedes uz nieje to co byval kedysi...
len by ma zaujimalo kolko takychto ML 270 CDI a JEEP 2.7 CRD ma takuto vadu  poznam 5 ludi s ML 270 CDI a nikto zatial ziadny vacsi problem... 
|
Str, 28.02.2007, 23:18 |
|
 |
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4605 Bydlisko: Hlavná dedina
|
biker píše: jj nova doba  .mercedes uz nieje to co byval kedysi...
tak s tým súhlas len niet nad staré mašiny 
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Str, 28.02.2007, 23:20 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|