4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
A je vonku - motor na WJ http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=155&t=1119 |
Stránka 1 z 4 |
Autor: | ludo [ Pia, 23.02.2007, 17:16 ] |
Predmet príspevku: | |
![]() ![]() |
Autor: | KOŤO [ Pia, 23.02.2007, 17:52 ] |
Predmet príspevku: | |
Tým, že 2,7CRD je tam daný tak povediac nasilu, na 4. 5. valci nejdú vybrať vstrekovače, nakoľko sú dlhé asi 20 cm a nad deklom vačky je asi 5 cm miesta (viď. Môj offroad/grand cherokee WJ). Keď nevyberieš vstrekovače, nedáš dole kryt ventilov, tým pádom sa nedostaneš na skrutky na hlave...atď. Takže motor jedine von. |
Autor: | diesel [ Pia, 23.02.2007, 18:36 ] |
Predmet príspevku: | |
No VM v Grandoch má podobný priestorový problém ale mne stačilo spustiť motor zo silentblokov cca 10cm. A podla čoho ste určili, že na vine je tesnenie pod hlavou? |
Autor: | KOŤO [ Pia, 23.02.2007, 18:58 ] |
Predmet príspevku: | |
diesel píše: No VM v Grandoch má podobný priestorový problém ale mne stačilo spustiť motor zo silentblokov cca 10cm. A podla čoho ste určili, že na vine je tesnenie pod hlavou? Tu to muselo ísť celé von. Nešlo to ináč. Na 5 valec sa ináč nedostaneš. Tá voda stráca nepozorovane - žiaden viditeľný únik. Na studenom motore, alebo a j na teplom na voľnobehu výrazná vodná para. Na koncovke výfuku usadeniny ako vodný kameň (aj keď dávam destilku, tak asi z glykolu). Ráno sa vybrali žhaviče - myslím že dva mali vodný kondenz. Ešte to môže byť aj hlava. |
Autor: | diesel [ Pia, 23.02.2007, 19:04 ] |
Predmet príspevku: | |
V prvom rade zmerať tlaky. Ak sa to teda ešte dá na zdemontovanom motore. ![]() |
Autor: | KOŤO [ Pia, 23.02.2007, 19:10 ] |
Predmet príspevku: | |
diesel píše: V prvom rade zmerať tlaky. Ak sa to teda ešte dá na zdemontovanom motore. ![]() Už je neskoro - hlava by už mala byť dole. O výsledku budem informovať. |
Autor: | ludo [ Sob, 24.02.2007, 0:11 ] |
Predmet príspevku: | |
Koto preboha ..pokial dobre rozumiem ....chces nastavit trysky alebo vymenit.......dolu cely motor....to snad nie..... ![]() |
Autor: | KOŤO [ Ned, 25.02.2007, 11:48 ] |
Predmet príspevku: | |
Presne tak. Musí von. |
Autor: | Jacko [ Ned, 25.02.2007, 12:39 ] |
Predmet príspevku: | |
Aj podla mňa je to lepšie,ak je možnosť motor vytiahnuť,sú tak lepšie podmienky pre prácu.Trvá to síce dlhšie a je s tým viac roboty,ale je tak možnosť skontrolovať aj iné agregáty a poprípade zistiť aj nejakú drobnú závadu, ktorá by mohla spôsobiť neskôr problémy ![]() |
Autor: | ludo [ Pon, 26.02.2007, 10:00 ] |
Predmet príspevku: | |
tak to som soken...... ![]() |
Autor: | KOŤO [ Pon, 26.02.2007, 10:51 ] |
Predmet príspevku: | |
Jacko píše: Aj podla mňa je to lepšie,ak je možnosť motor vytiahnuť,sú tak lepšie podmienky pre prácu.Trvá to síce dlhšie a je s tým viac roboty,ale je tak možnosť skontrolovať aj iné agregáty a poprípade zistiť aj nejakú drobnú závadu, ktorá by mohla spôsobiť neskôr problémy ![]() Presne tak. Keby sa motor nevybral, neprišli by sme napr. na ten prasknutý veniec. |
Autor: | KOŤO [ Str, 28.02.2007, 18:30 ] |
Predmet príspevku: | |
Takže ešte výbrus + krúžky, repas turba a natlakovanie hlavy v Brne (kôli kontrole, či nie je prasknutá). |
Autor: | biker [ Str, 28.02.2007, 23:18 ] |
Predmet príspevku: | |
KOŤO píše: Takže ešte výbrus + krúžky, repas turba a natlakovanie hlavy v Brne (kôli kontrole, či nie je prasknutá). noo.. a nove auto ![]() jj nova doba ![]() ![]() ![]() len by ma zaujimalo kolko takychto ML 270 CDI a JEEP 2.7 CRD ma takuto vadu ![]() ![]() |
Autor: | Andrej [ Str, 28.02.2007, 23:20 ] |
Predmet príspevku: | |
biker píše: jj nova doba ![]() ![]() ![]() tak s tým súhlas len niet nad staré mašiny ![]() |
Stránka 1 z 4 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |