4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

A je vonku - motor na WJ
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=155&t=1119
Stránka 1 z 4

Autor:  KOŤO [ Pia, 23.02.2007, 16:03 ]
Predmet príspevku:  A je vonku - motor na WJ

Keď nastal rapídny únik chladiacej kvapaliny (1l/100km), neostalo nič iné ako vymeniť tesnenie pod hlavou. A tak motor musel von.
Obrázok
- keď už je to odstrojené, tak aj turbo sa zrepasuje

Obrázok
Obrázok
- vačky a zdvihátka sú aj po 150000km bez viditelného opotrebenia

Obrázok
- vymeniť sa musia aj napínacie kladky a vodná pumpa

Obrázok
- problém s občas škrípajúcim štartérom je vyriešený - treba vymeniť veniec, na ktorom je odlomená časť zubov (nie je to dobre vidieť, ale chýba tam polovica hrúbky zubov na dĺžke asi 10cm

Autor:  ludo [ Pia, 23.02.2007, 17:16 ]
Predmet príspevku: 

:shock: nie som mechanik ale......pri vymene tesnenia pod hlavou musi ist CELYmotor von...?????...neviem akosi nemchapem.. :o

Autor:  KOŤO [ Pia, 23.02.2007, 17:52 ]
Predmet príspevku: 

Tým, že 2,7CRD je tam daný tak povediac nasilu, na 4. 5. valci nejdú vybrať vstrekovače, nakoľko sú dlhé asi 20 cm a nad deklom vačky je asi 5 cm miesta (viď. Môj offroad/grand cherokee WJ). Keď nevyberieš vstrekovače, nedáš dole kryt ventilov, tým pádom sa nedostaneš na skrutky na hlave...atď. Takže motor jedine von.

Autor:  diesel [ Pia, 23.02.2007, 18:36 ]
Predmet príspevku: 

No VM v Grandoch má podobný priestorový problém ale mne stačilo spustiť motor zo silentblokov cca 10cm.

A podla čoho ste určili, že na vine je tesnenie pod hlavou?

Autor:  KOŤO [ Pia, 23.02.2007, 18:58 ]
Predmet príspevku: 

diesel píše:
No VM v Grandoch má podobný priestorový problém ale mne stačilo spustiť motor zo silentblokov cca 10cm.

A podla čoho ste určili, že na vine je tesnenie pod hlavou?


Tu to muselo ísť celé von. Nešlo to ináč. Na 5 valec sa ináč nedostaneš.
Tá voda stráca nepozorovane - žiaden viditeľný únik. Na studenom motore, alebo a j na teplom na voľnobehu výrazná vodná para. Na koncovke výfuku usadeniny ako vodný kameň (aj keď dávam destilku, tak asi z glykolu). Ráno sa vybrali žhaviče - myslím že dva mali vodný kondenz. Ešte to môže byť aj hlava.

Autor:  diesel [ Pia, 23.02.2007, 19:04 ]
Predmet príspevku: 

V prvom rade zmerať tlaky. Ak sa to teda ešte dá na zdemontovanom motore. :? To by mohlo vela napovedať.

Autor:  KOŤO [ Pia, 23.02.2007, 19:10 ]
Predmet príspevku: 

diesel píše:
V prvom rade zmerať tlaky. Ak sa to teda ešte dá na zdemontovanom motore. :? To by mohlo vela napovedať.


Už je neskoro - hlava by už mala byť dole. O výsledku budem informovať.

Autor:  ludo [ Sob, 24.02.2007, 0:11 ]
Predmet príspevku: 

Koto preboha ..pokial dobre rozumiem ....chces nastavit trysky alebo vymenit.......dolu cely motor....to snad nie..... :shock:

Autor:  KOŤO [ Ned, 25.02.2007, 11:48 ]
Predmet príspevku: 

Presne tak. Musí von.

Autor:  Jacko [ Ned, 25.02.2007, 12:39 ]
Predmet príspevku: 

Aj podla mňa je to lepšie,ak je možnosť motor vytiahnuť,sú tak lepšie podmienky pre prácu.Trvá to síce dlhšie a je s tým viac roboty,ale je tak možnosť skontrolovať aj iné agregáty a poprípade zistiť aj nejakú drobnú závadu, ktorá by mohla spôsobiť neskôr problémy :? Daj vedieť,čo ste zistili.

Autor:  ludo [ Pon, 26.02.2007, 10:00 ]
Predmet príspevku: 

tak to som soken...... :cry:

Autor:  KOŤO [ Pon, 26.02.2007, 10:51 ]
Predmet príspevku: 

Jacko píše:
Aj podla mňa je to lepšie,ak je možnosť motor vytiahnuť,sú tak lepšie podmienky pre prácu.Trvá to síce dlhšie a je s tým viac roboty,ale je tak možnosť skontrolovať aj iné agregáty a poprípade zistiť aj nejakú drobnú závadu, ktorá by mohla spôsobiť neskôr problémy :? Daj vedieť,čo ste zistili.


Presne tak. Keby sa motor nevybral, neprišli by sme napr. na ten prasknutý veniec.

Autor:  KOŤO [ Str, 28.02.2007, 18:30 ]
Predmet príspevku: 

Takže ešte výbrus + krúžky, repas turba a natlakovanie hlavy v Brne (kôli kontrole, či nie je prasknutá).

Autor:  biker [ Str, 28.02.2007, 23:18 ]
Predmet príspevku: 

KOŤO píše:
Takže ešte výbrus + krúžky, repas turba a natlakovanie hlavy v Brne (kôli kontrole, či nie je prasknutá).


noo.. a nove auto :twisted:
jj nova doba :smt151 .mercedes uz nieje to co byval kedysi... :smt152 :roll:

len by ma zaujimalo kolko takychto ML 270 CDI a JEEP 2.7 CRD ma takuto vadu :smt017 poznam 5 ludi s ML 270 CDI a nikto zatial ziadny vacsi problem... :smt102

Autor:  Andrej [ Str, 28.02.2007, 23:20 ]
Predmet príspevku: 

biker píše:
jj nova doba :smt151 .mercedes uz nieje to co byval kedysi... :smt152 :roll:


tak s tým súhlas len niet nad staré mašiny :smt023

Stránka 1 z 4 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/