4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
Jeep WJ 3.1TD - spotreba http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=155&t=13793 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | midnight_man [ Uto, 11.10.2011, 22:29 ] |
Predmet príspevku: | Jeep WJ 3.1TD - spotreba |
Na akej spotrebe jazdite s 3.1TD? Ake mate pozitivne/negativne skusenosti s tymto motorom? Fámou sú praskajúce hlavy. Vie niekto poriadne a pravdivo vysvetlit aké druhy quadra trac/drive pohonu sú používané v modeloch WJ 98-> ? Ďakujem |
Autor: | romo11 [ Str, 12.10.2011, 14:05 ] |
Predmet príspevku: | |
o pohonoch nájdeš dosť na www.wjjeeps.com |
Autor: | midnight_man [ Pia, 14.10.2011, 16:38 ] |
Predmet príspevku: | |
a k tomu motoru? |
Autor: | Andrej [ Pia, 14.10.2011, 18:38 ] |
Predmet príspevku: | |
Pošli mi VIN a poviem ti čo máš v aute. A. |
Autor: | midnight_man [ Pia, 14.10.2011, 18:47 ] |
Predmet príspevku: | |
ahoj, chcel som len vediet referencie toho motora ![]() |
Autor: | Andrej [ Pia, 14.10.2011, 18:58 ] |
Predmet príspevku: | |
No pravdou je že tento motor trpí na to že je obuvakom nacpaný v aute a k 4 valcu pridaný další, trase, to nechodí to kazí sa to ![]() Bud e motor v prdely, alebo je automat alebo kombinácia oboch. A môžeš mať povačšinou Quadradrive I tj v diferákoch máš bud nič v oboch, alebo v zadnom samosvor, alebo v max výbave príplatkovej variloky v predu aj vzadu. V prídavke je visko. A. |
Autor: | diesel [ Pia, 14.10.2011, 20:51 ] |
Predmet príspevku: | |
Furt hovorím...VM je len pre obzvlášť odolné a tvrdohlavé povahy. Ak ten motor neposere hulvát predchádazúci majitel...resp ak sa dá do poriadku tak ako sa má...tak ten motor vie byť výborný. No u WJ je ešte o jeden problém viac...s tým vlastnú skúsenosť nemám...mám štvorvalec v ZJ. Aj štvorvalec je hodne závislý na dobrom chladení, ktoré je u ZJ poddimenzované...a u WJ je ešte o další válec v stiesnenom priestore viac. Stačí zanesený chladič, mrtvá viskospojka, nedodržiavanie výmen oleja, nedochladzovať motor po velkej záťaži a motor bude mať zakrátko velký problém. |
Autor: | Juraj Surovec [ Pia, 14.10.2011, 20:57 ] |
Predmet príspevku: | |
No čo ti nato napísať ,hádam len tolko že náš kamarát Andrej bol už z mojich telefonátou zúfalí . Po kúpe 3.1 sa mi po 2dnoch posralo servo ,potom po mesiaci alternátor ,potom znovu servo ,potom vypovedal službu ventilátor chladenia . teraz niečo nové a to ze mi hučí diferák asik nem olej (mame noví ,zajtra meníme a uvidíme ) Co sa tíka spotreby ,teraz ked začínaju chladné dni spotreba od 12L do 14L. A vlastne to zjednoduším ,ak si vlastníkom autoservisu tak toto je to pravé orechové . Ale ktoré auto je bez chýb ?????? |
Autor: | janoma1 [ Pia, 14.10.2011, 21:14 ] |
Predmet príspevku: | |
diesel píše: Furt hovorím...VM je len pre obzvlášť odolné a tvrdohlavé povahy. Ak ten motor neposere hulvát predchádazúci majitel...resp ak sa dá do poriadku tak ako sa má...tak ten motor vie byť výborný. No u WJ je ešte o jeden problém viac...s tým vlastnú skúsenosť nemám...mám štvorvalec v ZJ. Aj štvorvalec je hodne závislý na dobrom chladení, ktoré je u ZJ poddimenzované...a u WJ je ešte o další válec v stiesnenom priestore viac. Stačí zanesený chladič, mrtvá viskospojka, nedodržiavanie výmen oleja, nedochladzovať motor po velkej záťaži a motor bude mať zakrátko velký problém. a co povies na VM 2,8 CRD |
Autor: | diesel [ Pia, 14.10.2011, 21:22 ] |
Predmet príspevku: | |
no zatial urvané úchyty výfuku...zlá flexibilita výfukového portubia, deravá vodná hadica a prasknutá hadica za turbom...zrejme nedostatok kaučuku na trhu...tak šetria tam kde netreba a mrtvá napínacia kladka...na hovno konštrukcia. ![]() s výkonom, dynamikou aj priebehom krútiaceho momentu som nad mieru spokojný. Úplne ine kafe než ZJ! VM 2.8CRD je ale koncepčne aj konštrukčne úplne iný motor. |
Autor: | midnight_man [ Pia, 14.10.2011, 23:00 ] |
Predmet príspevku: | |
vravite ze 9-11l spotreba s toho motora nebude? za tie 2.7/2.8 nevedia čo pýtať.... 3.1tka sa dá kúpiť za rozumnejšie peniaze, ale strašiť viete dobre..sakra |
Autor: | puklo [ Sob, 15.10.2011, 7:21 ] |
Predmet príspevku: | |
kolega má voyager s VM 2.5, kúpil ho s 200tis km, teraz tam má cez 400 a motor šlape. Žiadne problémy s praskaním hláv a podobne. Treba uznať, stará sa. Ja mám doma XJ s VM 2.5, kúpil som ho s 145tis km, teraz má 180 a motor šlape. Žiadne problémy s praskaním hláv. Menil som iba čidlo nasávaného vzduchu a žhaviče. starám sa Ten motor je z môjho pohľadu dobrý. ale pozor! Týpkovia typu "šiltovka naopak s VW GTI III " sú ho schopný zničiť po 1000km! |
Autor: | laci73 [ Sob, 15.10.2011, 8:14 ] |
Predmet príspevku: | |
Andrej, da sa do WJ 3.1 TD implantovat manualna prevodovka, pripadne so select tracom? |
Autor: | diesel [ Sob, 15.10.2011, 8:25 ] |
Predmet príspevku: | |
puklo:presne ako píšeš! ![]() |
Autor: | midnight_man [ Sob, 15.10.2011, 12:05 ] |
Predmet príspevku: | |
Sú diesle lepsie, a sú horsie. Cherokeeho celkom mozem. Rozmyslal som aj nad starsim modelom s 2,5TD. No ťahá ma tá 3.1tka....aspoň viem že ten motor treba sakra dobre preklepnúť ak si nechcem kupit starosti. |
Stránka 1 z 2 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |