4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

WJ 4,7 - problém so štartom
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=155&t=14524
Stránka 1 z 1

Autor:  romo11 [ Str, 22.02.2012, 9:58 ]
Predmet príspevku:  WJ 4,7 - problém so štartom

Mám taký problémik so štartovaním. Občas mi motor hneď po štarte zdochne a nechce viac naskočiť. Niekedy chytil po 5-6 pokusoch, niekedy som ho musel nechať 5 minút a potom chytil an prvý pokus a už bežal normálne. Nerobí to stále, ale tak 1-2 krát do týždňa, niekedy je celý týždeň pokoj a štartuje normálne. Dnes ráno chytil a hneď zdochol a potom už nenaštartoval vôbec. Nenapadá niekoho ktorým smerom sa uberať pri hľadaní závady?
Samozrejme že prvé skontrolujem či dáva iskru a palivo. Ide mi to či to nemôže byť nejaký snímač, trebárs teploty, alebo polohy kľuky. Prípadne ako sa dá overiť či to neblokuje imobilizér? Dík za rady.

Autor:  mato_srubka [ Str, 22.02.2012, 10:40 ]
Predmet príspevku: 

Podobný problém sme mali na Opel Astra a bol to snímač polohy kľukového hriadeľa.
ECU nemala správny údaj , kedy hádzať iskru.
Skús diagnostiku , prípadne na osciloskope by sa to dalo preveriť , či hádže iskru v správny moment.

Autor:  detonatorman [ Štv, 23.02.2012, 22:56 ]
Predmet príspevku: 

a pozrel si chybové kódy? 3x zapaľovanie a nechať kluč v polohe zap.

Autor:  romo11 [ Pia, 24.02.2012, 9:13 ]
Predmet príspevku: 

detonatorman píše:
a pozrel si chybové kódy? 3x zapaľovanie a nechať kluč v polohe zap.

to bolo prvé čo som spravil, ale autodiagnostika nehlási žiadnu chybu. Auto je už v servise na diagnostike tak dnes čakám čo mi oznámia.

Autor:  romo11 [ Pia, 24.02.2012, 14:24 ]
Predmet príspevku: 

tak nakoniec je to palivové čerpadlo :evil:

Autor:  palo-cherokee [ Pia, 24.02.2012, 15:25 ]
Predmet príspevku: 

uz som Ti pisal na JF.cz

oficialne sa meni cely saci kos, ale rozobrat to musis tak alebo tak

otestuj samotnne cerpadlo, ak je ok, tak nevidim dovod ho menit
ak je KO tak sa da vymenit len samotne cerpadlo - je tam nejaky Bosch ci co.

regulator tlaku je priamo v sacom kosi, hore je filter a podtym spatny ventil
Casto tam ale odchadza jeden blby o-kruzok za par centov a potom to robi podobne veci.

Autor:  romo11 [ Pia, 24.02.2012, 15:35 ]
Predmet príspevku: 

Dík Pali, čítal som a aj som ti tam odpísal..."O" krúžok som menil v lete a bolo to na pár mesiacov, tak keď je dole nádrž dal som tam dať nové čerpadlo nech mám pokoj...aj keď nebudem mať mesiac čo žrať :roll:

Autor:  pietrodraven [ Štv, 23.08.2012, 19:24 ]
Predmet príspevku: 

Mam podobny problem zo svojim ZJ-ckom ze mi zdochne motor lenze on mi to robi pocas jazdy, aj ked stojim alebo ked nastartujem cize kedy sa mu zachce. Posiel som do servisu tam mi vraveli nech vymenim palivovy filter, filter som vymenil a robi to itak, tak mi povedali ze to bude asi palivovym cerpadlom, ked som si robil diagnostiku tak mi vyblikalo chybovy kod 32 co je EGR ventil lenze pod kapotou nic take nemam :D uz som z toho zufaly a nie je sranda ked si idete mimo mesta 90 a naraz vam motor vypne :evil:

Autor:  palo-cherokee [ Pia, 24.08.2012, 14:34 ]
Predmet príspevku: 

kod 32 je pri tvojom aute EVAP - canister purge solenoid a veci s tym spojene . moze (ale neumusi )to mat vplyv na chod motora. Moze to ovplyvnit volnobeh ale skor smerom nahor

zavada so skapinanim bude asi niekde inde. Niekedy sa takto hlasi umierajuce CPS

Autor:  pietrodraven [ Štv, 20.09.2012, 17:02 ]
Predmet príspevku: 

Po dlhej odmlke sa hlasim ze moj problem zo zdochynanim motora bolo chybne alebo uz odchadzajuce CPS, vymenil som ho a problem zo zdochynanim uz nemam len pristup k tomu cidlu je fakt blby :evil: :) este raz dakujem za radu :wink:

Stránka 1 z 1 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/