4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

JEEP Grand Cherokee 3.1 - prevodovka
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=155&t=20931
Stránka 1 z 1

Autor:  petoba [ Pon, 30.11.2015, 20:16 ]
Predmet príspevku:  JEEP Grand Cherokee 3.1 - prevodovka

Zdravim borci.

Mam (asi) problem s prevodovkou. V poslednej dobe som si vsimol, ze je trosku oleja pod autom a bola mokra ta mala vanicka so spodu auta, asi ta kde je srob na olej v automate, lebo je v nej diera. Olej tiekol, iba ked bolo auto v pohybe teda na mieste ked to bolo nastartovanie to nerobilo.

Odniesol som to mechanikovi, ale ten zhodnotil ze sa mu do toho nechce lebo vidi olej unikat niekde medzi motorom a prevodovkou niekde z tej casti kde je spojka (asi myslel hydromenic). Ok, objednal som sa do BA do MotorCaru, nech to vyhodnotia tam. Podla rysky olej v prevodovke bol, sucha nebola takze par kvapiek nom nejako neriesil (ale meral som nenastartovane).

Dnes sa to nastartovalo, akonahle sa da Rko, nieco zo spodu zvlasne cvaka (jak papierik vo ventilatore) v pravidelnom intervale a do Dcka jak sa da auto, tak ide odtrhnut brzdy, snazi sa tlacit v pred jak besne, jak so zamnkutou uzavierkou, nieco podobne. Dal som Dcko, pridalo sa a auto zdochlo :(
Nasledne sa nastartovalo znova, znova D par metrov dopredu a v pohode. Tak som to vypol a rozmyslam jak to do Motorcaru odveziem :) Som z BA.

Co to moze byt ? Prevodovka radila uplne krasne. Dakujem za kazdu radu alebo nazor.

Autor:  palo-cherokee [ Uto, 01.12.2015, 0:35 ]
Predmet príspevku:  Re: JEEP Grand Cherokee 3.1 - prevodovka

3,1 TD NEMA vypustaci srob na A/Tolej (ak ho tam niekto nedorobil)

Ta "mala" vanicka so srobom tesne za napravou je cast olejovej vane motora

Ak tecie olej medzi motorm a prevodovkou (zo skrine hydromenica) je velky predpoklad ze bude prasknuty cely ten hlinikovy medzikus. Klepkavy zvuk moze byt cokolvek od povoleneho menica cez vadny (prasknuty) flexplate, vadny hydromenic az po KO prevodovku.

Zamknuta (ani ziadna ina) uzavierka nema na drag A/T vobec ziadny, ale ze ziadny vplyv. A to by v tom aute najprv nejaka musela byt.
Ak to na D ma prilis velky drag tak je to moze byt aj taka blbost ako zle nastavene kickdown lanko.
Alebo aj lockup spojka v menici
Alebo aj nieco ine - to sa takto od pc naozaj neda povedat

Stránka 1 z 1 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/