Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Sob, 27.04.2024, 16:43
Dnes je sobota 27. apríla 2024, meniny má Jaroslav a zajtra Jarmila




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 33 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3
 WJ 2,7crd slzne nafta a zle štartuje 
Autor Správa
OFFROAD Expert

Registrovaný: Ned, 21.10.2007, 18:48
Príspevky: 2495
Bydlisko: LIPT.MIKULAS
Odpoveď s citáciou
Naozaj vyzera,ze si sa dal na tu politiku :wink: .Prevratis aj to napisane.
Tibikovi som poradil nech sa zameria v prvom rade na zhavice(napisal som aj ako ich skontroluje,aby mal istotu) a potom som pisal,ako sa zvykne postupovat dalej,(ak su zhavice v poriadku a zhavenie funguje).....trysky,kompresia....rozvody....to vsetko su mozne priciny nespolahliveho startu.Aby si rozumel,niekedy vytahany remen sposobi len trocha neskorsi vstrek a trocha opotrebovanejsi motor uz na starter nechyti.Vylagrovanejsi starter zas pomalsie toci a tak je stlacenie vzduchu pomalsie a tym padom je vo valci nedostatocna teplota na vznietenie nafty....Ale to su len take moje domienky :wink: .
To,ze si daco precitas z viki este neznamena,ze tomu aj rozumies.Ja som napisal par postrehov z praxe.Tibik sa podla toho zariadi alebo sa nato vysere....to je uz na nom.Ja s mojimi masinami problemy nemam,servisujem si ich sam a mozem povedat,ze nie zle.Chytaju aj v mrazoch.Dalej nemam co dodat.
Diagnostika na dialku sa fakt robi blbe :wink: .


Ned, 12.02.2023, 22:28
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 20.05.2009, 21:33
Príspevky: 1835
Odpoveď s citáciou
Bahno cit: „....To,ze si daco precitas z viki este neznamena,ze tomu aj rozumies.“

Však práve preto som sa ťa pýtal.


Pon, 13.02.2023, 10:21
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Ned, 21.10.2007, 18:48
Príspevky: 2495
Bydlisko: LIPT.MIKULAS
Odpoveď s citáciou
Nuz ved som ti aj odpovedal v poslednom prispevku :wink: .
Akurat tie cisla nepoznam,lebo som nikdy nemeral teplotu vo valcoch.Staci mi pozerat na farbu dymu pri startovani.Ked je dym biely a motor nechyta,zamena to,ze kompresna teplota je mala a tym padom sa nafta nevznieti.A mala teplota moze byt zapricinena malymi startovacimi otackami na ktore ma velky vplyv aj pokles teploty,opotrebovanymi kruzkami ci valcami,nefunkcnymi zhavicmi...
Zhavicmi som zacal preto,ze si ich clovek dokaze jednoducho skontrolovat sam(ak nieje lavoruky pravak a neurve ich :wink: ) a casto to majitelovi zachrani kopec dukatov,ktore by inak prejebal po servisoch,kde sa vecsine majstrov zhavice aj tak vyberat nechce a staci im merat odpor.Lenze merak je merak a oko je oko :wink: .Ak su zhavice v poriadku a auto aj tak nechyta ani po ich pripojeni priamo na externu baterku(aby vylucil pokles napetia na baterke ci kabelazi v aute),tak sa uz treba zamerat na kompresiu a trysky.Lenze cr trysky clovek uz bez diagnostiky neskontroluje.A ani kazdy servis nema masinu na ich kontrolu.


Pon, 13.02.2023, 22:00
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 33 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: