4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
Jeep WJ 2.7 CRD - Trasenie auta http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=155&t=5545 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | tilda [ Pon, 08.09.2008, 10:11 ] |
Predmet príspevku: | Jeep WJ 2.7 CRD - Trasenie auta |
V piatok sa mi s mojim WJ 2.7 CRD stala neprijemna vec. Ako som vchadzal do obce (isiel som asi 80) som pustil plyn a pri tabuli som zacal dobrzdovat. Auto sa mi roztriaslo strasnym sposobom (nieco ako ked vbehnete na rolety na semaforoch vacsou rychlostou). Klepalo sa cele auto aj volant. Uz som vyhodil smerovku, ze idem z cesty, ze sa to proste rozpadlo, ked to prestalo a auto islo ako by nic dalej. Nebolo to cestou. Otocil som sa a presiel som ju pesi. Skusil som viackrat zopakovat presne tu istu situaciu (rychlost, noha z plynu, dobrzdenie aj prudke brzdenie), ale uz sa to nezopakovalo. Nema niekto potuchy, co by to mohlo byt alebo co dat skontrolovat? Vystrasilo ma to tak, ze som bol na infarkt. |
Autor: | Andrej [ Pon, 08.09.2008, 10:15 ] |
Predmet príspevku: | Re: Trasenie auta |
Tak vitaj akurát si zažil DW (death woble) Príčin može byť vela, od rozvážených kolies, voli v riadený, vole v gulákoch, zvislákovh, pridretá platnička, škrížený brzdový valček a pod. Každopádne ak to potom nespravilo typujem to že sa ti pridrel valček a začalo ti pribrzdovať koleso + nejaké vole a máš to tam. Načim by skontroloval komplet predok. |
Autor: | dado [ Pon, 08.09.2008, 10:16 ] |
Predmet príspevku: | |
Edit : Andrej bol rychlejsi, ale mazat to uz nejdem. Je to Death woble. Rozkmitanie prednej napravy. Pravdepodbna pricina je zly zaklon prednej narpavy, vybyte zvisle capy a nefunkcne tlmice. Zazil som to v auguste pri vyjazde zo ZV v 90 km/ hod . Dostal som to na obidve strany. |
Autor: | tilda [ Pon, 08.09.2008, 10:22 ] |
Predmet príspevku: | |
Takze servis a kontrola prednej napravy. Zvladne to sikovny mechanik, alebo musim oslovit motorkara? |
Autor: | Andrej [ Pon, 08.09.2008, 10:29 ] |
Predmet príspevku: | |
tilda píše: Takze servis a kontrola prednej napravy. Zvladne to sikovny mechanik, alebo musim oslovit motorkara? Zvládne to aj šikovný mechanik, ked to nebude flákať a bude sa mu chcieť kontolovať poriadne. ![]() |
Autor: | tilda [ Pon, 08.09.2008, 10:33 ] |
Predmet príspevku: | |
OK skusim mechanika. Ja som v tomto nepouzitelny. V rozpocte nejako nemam rezervu na Motorcar. Tak snad sa mi podari ich obist. |
Autor: | rado nd [ Pon, 08.09.2008, 11:00 ] |
Predmet príspevku: | |
Čo majú vybité tlmiče spoločné s DW? |
Autor: | tilda [ Pon, 08.09.2008, 11:04 ] |
Predmet príspevku: | |
Neviem. Daj svoj nazor. Zial ja sa v tychto veciach vyznam minimalne a okrem riesenia mojho problemu sa snazim nieco poducit. Takze kazda rada / nazor len vitam. |
Autor: | Andrej [ Pon, 08.09.2008, 11:10 ] |
Predmet príspevku: | |
rado nd píše: Čo majú vybité tlmiče spoločné s DW? Si to že ked je tlmič v perdeli tak netlmí a može sa koleso rozkmitať v smere zvislom napr. či nie?? a máš z auta skackavu kozu. Ono určite to nebude len jedna príčina býva ich povačšinou viac |
Autor: | rado nd [ Pon, 08.09.2008, 12:11 ] |
Predmet príspevku: | |
Andrej píše: rado nd píše: Čo majú vybité tlmiče spoločné s DW? Si to že ked je tlmič v perdeli tak netlmí a može sa koleso rozkmitať v smere zvislom napr. či nie?? a máš z auta skackavu kozu. Ono určite to nebude len jedna príčina býva ich povačšinou viac Keď máš zvyšok podvozku okrem tlmičov OK, tak silne pochybujem, že zažiješ DW kvôli zlým tlmičom. |
Autor: | diesel [ Pon, 08.09.2008, 12:18 ] |
Predmet príspevku: | |
Andrej píše: býva ich povačšinou viac jj, o tom som presvedčený. Trebárs nevyvážené koleso + vôla niektorého/niektorých z čapov(zvyslé/gulové). Alebo ešte spolu so zlým záklonom. Velké ET náchylnosť takisto zvyšuje. Žiaden z dôvodov, ak je jediný, DW nevyvolá. Moj názor aspon. a tiež ťa vítam v klube DW...je to zážitok na priposranie...hlavne napoprvé ![]() |
Autor: | dado [ Pon, 08.09.2008, 12:24 ] |
Predmet príspevku: | |
diesel píše: Žiaden z dôvodov, ak je jediný, DW nevyvolá. Moj názor aspon. Suhlas ja mam vsetky problemy ktore som popisal vyssie. |
Autor: | tilda [ Pon, 08.09.2008, 12:29 ] |
Predmet príspevku: | |
No auto nemam nijako upravovane, nie je zdvihane, rozsirovane, kola boli tento rok vyvazene (co samozrejme nemusi nic znamenat). Takze asi to bude spojitost viacerych ostatnych faktorov. Mam ho pol roka a malo uz svoje roky, takze tlmice aj capy mozu mat lepsie casy za sebou. Nuz co rozbijeme prasiatko a dame sa do toho. |
Autor: | pal [ Pon, 08.09.2008, 21:49 ] |
Predmet príspevku: | |
Mnoho sa uz o tom pisalo, ale to MAIN tu chyba. HLAVNYM podnetom je zla zbiehavost. Umna to je vzdy len to. Vybita panhartka na to vplyv nemala, ani vybite zvyslaky... Oni DW efekt vzdy len umocnia, resp. urychlia jeho nastup. DW sa mi dostavi vzdy po ohnuti spojovacky. Spravna zbiehavost je antivibtacne opatrenie. Zaklon sluzi na samocentrovanie kolies. Chod na geometriu a mas po probleme. |
Autor: | diesel [ Uto, 09.09.2008, 6:50 ] |
Predmet príspevku: | |
Palo o tom čo je MAIN sa už tak nepriem...môže to byť od prípadu k prípadu. Svojho času som sa s Harleyom v tej veci dosť naťahoval. ![]() ![]() |
Stránka 1 z 3 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |