4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
WJ 242 namiesto 247 ide to? http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=155&t=8292 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | KOŤO [ Štv, 02.07.2009, 22:58 ] |
Predmet príspevku: | WJ 242 namiesto 247 ide to? |
Ešte mám dotaz. Čítal som na fórach, že ide na WJ vymeniť 247 za 242. Keďže mi asi odišiel samoser v 247, pohrávam sa s myšlienkou ju vymeniť za 242. Nevie niekto koľko by tá prerábka vyšla a či by sa niekto do toho nedal za príslušnú finančnú odmenu? |
Autor: | Andrej [ Pia, 03.07.2009, 9:45 ] |
Predmet príspevku: | Re: WJ 242 namiesto 247 ide to? |
Ano ide, dá sa to docela slušne skombinovať. A tiež nevieš zavolať ![]() a samoser v 247 nieje je tam rotočerpadlo ako u variloku v nápravách. |
Autor: | palo-cherokee [ Pia, 03.07.2009, 9:50 ] |
Predmet príspevku: | |
ide to, robili sme to už treba skombinovať obidve prídavky dokopy a prerobiť trochu páku radenia na prevodovke páč WJ má lankové ovládanie |
Autor: | KOŤO [ Pia, 03.07.2009, 11:54 ] |
Predmet príspevku: | |
to andrej: to viem, že tam je v podstate varilock, ale tuším s dvoma čerpadlami, veď som to aj dával ako tému a aj viem, že je dosť drahý, tak špekulujem, či sa to oplatí prerábať. |
Autor: | Andrej [ Pia, 03.07.2009, 14:29 ] |
Predmet príspevku: | |
No ako vidíš ide, selectrak zoženieš cca starý okolo 500Ečok a už len kombinovať a prerábať ako Palo spomenul. Cenu čerpadla do 247 radšej ani vedieť nechcem. Ale divím sa že to odišlo, pač povačšinou ludia dodrbkaju vari-loky v nápravách. |
Autor: | KOŤO [ Pia, 03.07.2009, 16:51 ] |
Predmet príspevku: | |
Zatiaľ to stopnem, lebo ako Andrej múdro vraví, je to VariLock v zadnej náprave a našťastie nie v rozvodovke. Ponúkli mi u kára riešenie - prevŕtanie čerpadla, že to pomôže proti blokovaniu zadku. Tak uvidíme, koľko potom vydrží, keď mu dám v rozbahnenom kopci párkrát zabrať. Mne stačí aby vydržal 3 mesiace. Tak uvidím. Zatiaľ díky. |
Autor: | KOŤO [ Pon, 20.07.2009, 19:35 ] |
Predmet príspevku: | |
Takže čerpadlo je prevŕtané, ide to neškre to a dokonca sa mi vidí že aj funguje. No ale čo sa samozrejme nestalo: kukám pod auto a zadný pravý semering na poloosi tečieeee. Tak zase hup ho späť. A ešte niečo: minulý rok v apríli som nechal vymeniť 4. a 5. trisku (4. len preto, lebo zvesili motor, tak preventívne) a v piatok mi povedali, že 4. a 5. triska je vadná. Ja na to - však ste ju v menili. Technik naozáj, ale to už je po záruke 3 mesiace a že bohužiaľ. A že už aj vedia, že do mercedesáckej prevodovky nemôžu liať chryslerácky olej. Potom má problémy so studenými štartami a trochu blbne. Tuším tam už nevkročím. |
Autor: | Andrej [ Pon, 20.07.2009, 22:24 ] |
Predmet príspevku: | |
Kua to tie simeringy dlho nevydržali však sa menili pred cca 3/4 rokom tuším. Nebude niekde inde problém?? Hm to ako oni v poho liali ATF 4+ do mercedes prevodovky?? no pekne ![]() Kolko km vydržali tie trisky?? bo Ty ich meníš ako na páse. |
Autor: | KOŤO [ Pon, 20.07.2009, 23:09 ] |
Predmet príspevku: | |
Tie semeringy - oni zrejme vyťiahli tú poloos keď vyberali ten varilok a asi ho pri zakladaní poškodili, lebo dovtedy bolo všetko OK. A tie trisky mali cca 40.000 km. Ale asi navštívim p. Agáta v Pezinoku a všetko si preverím, hlavne či mi dali za tých 16.000 origo trisku, alebo nejaký "origo" repas. ATF tam liali. Ešte raz som pozrel na faktúru. Keď som sa ich vtedy pýtal, tak povedali že v pohode. |
Autor: | KOŤO [ Uto, 21.07.2009, 0:02 ] |
Predmet príspevku: | |
Ináč je pravda, že je uvádzaná na väčšine plánov oleja ATF +4, ale tam je popísaných viac blbostí, ako napr. že je to 4 stupňová prevodovka, že motor má náplň len 6,5 litra.... Ale na dosť stránkach je napísané, že do prevodovky 2,7 CRD má ísť špeciálny produkt. |
Autor: | Andrej [ Uto, 21.07.2009, 0:15 ] |
Predmet príspevku: | |
NO bud rád že nie dextron ![]() ![]() |
Stránka 1 z 1 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |