Dnes je streda 14. mája 2025, meniny má Bonifác a zajtra Žofia
Autor |
Správa |
Igor
Frajer
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 16:12 Príspevky: 204
|

FR píše: .....3.7 je nudzova motorizacia... na relativne tazky GC to v terene nebude mat dostatocnu vykonovu rezervu (kto sedlal V8 to potvrdi) ............. Ja by som pockal na znizovanie cien... model 2011 podla mna zmeni cisla dost vyrazne.
FR, co myslis aku mam vykonovu rezervu so standartnym Patrolackym naftakom (129PS a 252Nm) v aute,ktore prazdne vazi 2,4t,na 33" pneu bez upravy prevodov???
GC aj s tym najbeznejsim 3,7l V6 musi byt oproti tomu raketa, ci uz pri predbiehani na ceste,alebo ked treba zabrat mimo cesty a nechat motor vybehnut do otacok, aby pretacal MTecka, ked sa obcas treba niekde prefrezovat.....to je to co sa mi na jeepoch vzdy pacilo,ako ten velky benzin vzdy vladal pretacat vsetky kolesa. Nezhadzujem Patrol, ale pre ten by bol optimalny benzinovy 4,5i. Tak ci onak,WK by bol pre mna obrovsky posun vpred.
Suhlasim s tymi cenami, nova generacia to jednak potlaci dolu a tiez sa objavi viac volnych aut na trhu.....pomoze tomu aj jar, obchod s autami sa zase trosku pohne. Ved aj na mobile.de ledva clovek najde par ako-tak vyhovujucich kusov....
_________________ EX: Nissan Patrol GR SUVčkár...
|
Str, 08.12.2010, 22:05 |
|
 |
romo11
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25 Príspevky: 1805 Bydlisko: Bratislava
|
dobrých áut na výber moc nebýva, hlavne ak chceš konkrétnu výbavu, farbu, farbu interiéru, rok výroby, motorizáciu a typ pohonu 4x4...buď niekde zľavíš, alebo dlho dlho hľadáš
Igor, mňa napadla ešte jedna otázka: aké úpravy na aute máš v pláne robiť? Myslím lift, pneu a podobne. Či už to máš nejak prešpekulované,lebo napríklad na WJ je oproti ZJ oveľa menej možností a dielov na úpravy. Ako je to s úpravami WK do terénu nemám prehľad, ale vzhľadom k nezávislému zaveseniu predku to bude ešte horšie ako u WJ.
_________________ Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG
|
Str, 08.12.2010, 22:27 |
|
 |
FR
Učeň
Registrovaný: Sob, 01.03.2008, 17:53 Príspevky: 14 Bydlisko: Blava
|

Nad WK uvazujem ked budu ceny trosku realnejsie. Po dvoch Jeepoch viem, ze nema cenu draho kupit a potom este drahsie prevadzkovat  Treba lacno kupit a rozumne prevadzkovat... ono ta Jeepina cosi spapka na upravach, opravach, udrzbe, vylepseniach a nieco vychlasce natcuralu.
Ak si chce niekto Jeep uzit tak Limited/V8/Automat je jasna volba. Potom uz len vediet ako ho chces upravit. Jazdit bezpecne a pohodlne z bodu A do bodu B? Polne, lesne cesty... obcasny terenik? Alebo Hardcore masaker v blate?
WK ambiciu na offroad masaker podla mna nema... moj osobny favorit je WJ 4.7 Overland QD s 2'' liftom a ATckami. Je to 250 oslikova raketa s ktorou sa dostanes kamkolvek a hlavne kozmickou rychlostou  American Muscle... RULEZ
Ved prave... Patrol je skvele auto... Mas Patrola... mas Landyho si vysmiaty a spokojny s 2.5l-3l dieslom, navesias nan poltony zeleza a stale sa rovnako skriabe dokopca. U Jeepa je to ine... povies si staci mi 4l a o chvilu tuzis po 5.2 a tajne snivas o 5.9. Moj sukromny nazor... usetrim si kopec nervov a rovno kupim V8. Potom sanie, zvody, vyfuk, liftik a dalsie serepeticky a jednoducho krasa. 1500ot pri 90kmh s decentnou tichou zvukovou kulisou a hned MACH1-rev ako na celosvetovom kongrese mackovitych seliem  Jeep je LEGO Made in America 
_________________ momentalne bez Jeepa
|
Štv, 09.12.2010, 0:25 |
|
 |
romo11
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25 Príspevky: 1805 Bydlisko: Bratislava
|
Presne ako píše FR, veľa ľudí takto laborovalo pred nami. Ja som tiež veľa čítal na fórach než som sa rozhodol a nakoniec som zistil že to bola správna voľba. Kúpil som rovno V8 s QD a LPG a neľutujem  Síce si 10 ročné auto vypýta nejaké eurá na opravy ale zas dám si tam nové veci a viem na čom som. Inak iné auto ako s automatom v koži a s plnou výbavou by som nechcel 
_________________ Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG
|
Štv, 09.12.2010, 9:04 |
|
 |
lumenos
Ťažký Profík
Registrovaný: Pia, 02.11.2007, 22:19 Príspevky: 304 Bydlisko: PO-UBLA
|
dobre pisete chalani...ja som presiel od 2,5-4.0-4,7 od Zj ku WJ - lpg+2"lift Bfg AT a fakt super vozenie...co sa tyka liftovania tak bud 2"podlozky alebo komplet 4" rovno medzi tym vela neni a na WK asi ani tolko...k pohonu tiez mam QD cize variolock a zatial idem vsade  ale nejazdim hardcore..skor polne lesne prevazne cesta..pouzivam kazdy den. a motor no caka ma vyfuk v najblizsej dobe a ten zvuk je fakt cool
_________________ Land Rover Discovery 2, 2,5 TD5, lift 2" OME, Allamat 296, 235x85x16 Hankook MT RT03,
EX - Jeep Grand Cherokee WJ, limited 4,7 V8, QD +LPG, CB allamat 296, 2" lift, BFG AT 245x70x16, kompresor,svetelna rampa, navijak 12000lb
|
Štv, 09.12.2010, 9:18 |
|
 |
romo11
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25 Príspevky: 1805 Bydlisko: Bratislava
|
lumenos: mňa výfuk čaká už rok, mám v ňom dieru na 2 prsty a má to taký bublavý zvuk...keď sa finančne spamatám ide na auto Flowmaster50
A tiež si myslím že na Wk toho na úpravy moc nebude, predsa to auto už viac k ceste inklinuje než k nejakému ťažkému terénu, čo signalizuje aj nezávislé zavesenie vpredu. WJčko bola moja voľba aj kvôli tomu že to bol posledný grand s tuhými nápravami. A aj interiér WJ sa mi zdá byť útulnejší ako ten plastový vo WKčku.
_________________ Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG
|
Štv, 09.12.2010, 9:40 |
|
 |
lumenos
Ťažký Profík
Registrovaný: Pia, 02.11.2007, 22:19 Príspevky: 304 Bydlisko: PO-UBLA
|
ja som moj zatial zaplatal ale vies niekto dava 2" lift niekto dieru do vyfuku
inac co stoji ten flowmaster?
inac interier cista pravda...sami plast...som rad ze mam wj
_________________ Land Rover Discovery 2, 2,5 TD5, lift 2" OME, Allamat 296, 235x85x16 Hankook MT RT03,
EX - Jeep Grand Cherokee WJ, limited 4,7 V8, QD +LPG, CB allamat 296, 2" lift, BFG AT 245x70x16, kompresor,svetelna rampa, navijak 12000lb
|
Štv, 09.12.2010, 10:42 |
|
 |
romo11
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25 Príspevky: 1805 Bydlisko: Bratislava
|
flowmaster 50 je v ČR za 3.900,- Kč, to neni zlá cena, akurát treba niekoho čo ho prevarí na pôvodnú rúru
_________________ Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG
|
Štv, 09.12.2010, 10:55 |
|
 |
lumenos
Ťažký Profík
Registrovaný: Pia, 02.11.2007, 22:19 Príspevky: 304 Bydlisko: PO-UBLA
|
mam mam tu sikovneho kovo majstra nema problem len ja chcem aj ruru riesit nerezovu ta uvidim jaky priemer dame k tomu tlmicu
_________________ Land Rover Discovery 2, 2,5 TD5, lift 2" OME, Allamat 296, 235x85x16 Hankook MT RT03,
EX - Jeep Grand Cherokee WJ, limited 4,7 V8, QD +LPG, CB allamat 296, 2" lift, BFG AT 245x70x16, kompresor,svetelna rampa, navijak 12000lb
|
Štv, 09.12.2010, 14:39 |
|
 |
Igor
Frajer
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 16:12 Príspevky: 204
|
romo11 píše: .....aké úpravy na aute máš v pláne robiť? Myslím lift, pneu a podobne. Či už to máš nejak prešpekulované,lebo napríklad na WJ je oproti ZJ oveľa menej možností a dielov na úpravy. Ako je to s úpravami WK do terénu nemám prehľad, ale vzhľadom k nezávislému zaveseniu predku to bude ešte horšie ako u WJ.
Nemam to prejdene,ale predpokladam,ze by nemal byt nejaky extra problem najst komplet sadu (tlmice,pruziny+potrebne drobnosti), velkost pneu nejaka rozumna ( - snad vlezie 30-31"???), tiez musim vypatrat,resp. sa povypytovat aku velkost to este zvlada bez nutnosti uprav prevodov.Na zaver navijak a hotovo. V podstate to,co mam na Patrole,az na to to,ze to nebude take neohrabane,co sa tyka hlavne cesty. Extremny offroad nehrozi, najhorsi teren bude lesna cesta s nejakymi tymi jamami.
http://www.rocky-road.com/2005grand.html
Nieco taketo (sice nalestene,ale inak fajn):

_________________ EX: Nissan Patrol GR SUVčkár...
Naposledy upravil Igor dňa Ned, 12.12.2010, 23:54, celkovo upravené 1
|
Ned, 12.12.2010, 23:44 |
|
 |
lop21
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 29.08.2007, 20:54 Príspevky: 435 Bydlisko: Lučenec/Nitra
|
za velkou mlákou je takých liftových kitov dost...respektíve viacej ako u nás takže ak je realny predpoklad, že budeš zhánať na to lift určitej cesta tadial vedie...ja trochu kukam tie amerikanske jeep fora a je tam takých aut upravenych od terennych pneu az po komplet 6,5" lifty nabite pevnostakmi a dost hard off vybavou.
Otazne je len to kolko penazi to bude stat..
toto je velmi dobra stranka ...ked nic ine tak fotky s upravenymi autami...myslim ze vsetky mozne upravy...tak len prelistuj
http://www.jeepgarage.org/showthread.php?t=1240
_________________ Človek je najmenej sám sebou ked hovorí za seba, dajte mu masku a povie Vám pravdu. O.Wilde
Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 (LPG), 2,5"lift, AT , nejaká výbava
|
Ned, 12.12.2010, 23:54 |
|
 |
lop21
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 29.08.2007, 20:54 Príspevky: 435 Bydlisko: Lučenec/Nitra
|
Igor píše: , velkost pneu nejaka rozumna ( - snad vlezie 30-31"???),
toto ti bude musiet niekto upresnit...iste je ze je to s Jeepmi s velkymi kolami trochu komplikovanejsie ako u inych znaciek.
V serii tam toho vela nezmenis ale po lifte a to aj 2" si myslim ze by tam tie pneu mali vliezt...u mna je to na Wj tiez realne...je tam dost miesta na 31" po 2,5" lifte
A taky 2" lift sa da riesit i aj pomocou BB (Budget Boost - podlozky od RE...ak ich teda robia...ale to uz iste Andrej alebo Palocherokee doplnia)
_________________ Človek je najmenej sám sebou ked hovorí za seba, dajte mu masku a povie Vám pravdu. O.Wilde
Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 (LPG), 2,5"lift, AT , nejaká výbava
|
Pon, 13.12.2010, 0:07 |
|
 |
romo11
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25 Príspevky: 1805 Bydlisko: Bratislava
|
u WK by som mal pri lifte obavy hlavne z prednej nápravy ktorá už nieje tuhá ale má nezávislé zavesenie. Ja dosť možné že tam bude treba meniť viac vecí a nielen podložky dať. Pri podložkách je možné že sa zmenia odklony kolies, možno bude treba iné dĺžky a tvar ramien, ale to len špekulujem, bolo by dobré nájsť nejaký kit na prestavbu a pozrieť fotky aké diely tam používajú amíci. 
_________________ Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG
|
Pon, 13.12.2010, 11:27 |
|
 |
Igor
Frajer
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 16:12 Príspevky: 204
|
dobry link, diky. Niektori tam priamo doporucuju kupit komplet sadu OME a byt spokojny bez bolenia hlavy z nutnosti dalsich uprav.... (s OME som za tych 5-6 rokov,co to mam na Patrole absolutne spokojny,takze by som do toho isiel...).
no nic...idem to citat dalej
a tieto su vyslovene super: (uz nebudem postovat obrazky,.....prvotne nadsenie  )

_________________ EX: Nissan Patrol GR SUVčkár...
|
Pon, 13.12.2010, 11:48 |
|
 |
FR
Učeň
Registrovaný: Sob, 01.03.2008, 17:53 Príspevky: 14 Bydlisko: Blava
|
Clanocek z nemeckeho Offroad.de 08/10 strana 9 magazinu tvrdi, ze OME sada na WK ho zdvihne o 40 az 50mm pricom v Nemecku je mozne na takto upravene auto dat 245/70 R17, 265/65 R17 co je... 30,6incha. Takze teoreticky by nemali byt 31 problem.
_________________ momentalne bez Jeepa
|
Str, 15.12.2010, 20:40 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|