Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Str, 05.06.2024, 0:41
Dnes je streda 5. júna 2024, meniny má Laura a zajtra Norbert




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 12 ] 
 Radenie...YJ 
Autor Správa
Ťažký Profík

Registrovaný: Str, 01.11.2006, 12:26
Príspevky: 424
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Mam jednu pre mnohych asi smiesnu otazku,ale kedze vo WJcku je automat a Yj cko je stale na asfalte...poradite aky je vlastne postup radenia pridavnej prevodky...???Mam tam 2H 4H N 4L....skratky chapem ,ale radi sa pri neutrali,za pomalej jazdy ,pri stati....diki a ...viem OK... :roll:

_________________
Grand Cherokee V8 4,7 WJ
Jeep Wrangler 2,5 YJ


Pia, 30.03.2007, 15:58
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20
Príspevky: 4200
Bydlisko: St. George SVK
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Záleží na tom či máš axle disconnect. Je to podtlakmi ovládané rozpojovanie prednej pravej poloosy. Zistíš to jednoducho pohladom na prednú nápravu na pravú polovicu či je tam zozadu nacapené niečo čo pripomína klaksón(to je podtlaková membrána).

Takže ak je axle disconnect, tak všetky režimy na rozvodovke by sa mali preraďovať do max rýchlosti kroku. Teda takmer státie.

Ak axle disconnect nieje tak medzi 2H a 4H (u 242 ešte aj fulltime) sa môže preraďovať do takých 60km/h(neviem presne). Jedine redukcia (4L) sa môže len pri minimálnej rýchlosti(krokom) alebo pri státí.

_________________
Strieborný Šíp & Čierny Hawran


Pia, 30.03.2007, 16:57
Profil
Ťažký Profík

Registrovaný: Str, 01.11.2006, 12:26
Príspevky: 424
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
hej je tam ...."klaxon"...to uz viem ze to je podtlakovy odpajac..diki..

_________________
Grand Cherokee V8 4,7 WJ
Jeep Wrangler 2,5 YJ


Pia, 30.03.2007, 18:51
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20
Príspevky: 4200
Bydlisko: St. George SVK
Odpoveď s citáciou
Poslať 
..ešte som zabudol, že logicky nepreraďujeme v zábere resp. v záťaži. To len pre istotu... :D

_________________
Strieborný Šíp & Čierny Hawran


Pia, 30.03.2007, 18:57
Profil
Ťažký Profík

Registrovaný: Str, 01.11.2006, 12:26
Príspevky: 424
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
jasne diki... :-D

_________________
Grand Cherokee V8 4,7 WJ
Jeep Wrangler 2,5 YJ


Pia, 30.03.2007, 23:35
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 30.11.2006, 9:53
Príspevky: 630
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
K tej redukci je v manuáli písané: na prevodovke neutrál a potom zaradiť 4L - všetko pri minimálnej rýchlosti. Keď je to tam, potom zastaviť, zaradiť D alebo 1,2,3 alebo 4 a rozbehnúť sa. Písané pri WJ a CRD.

_________________
JEEP Grand Cherokee 2,7CRD, r.v.2001, GENERAL AT2 245/70/16, podvozok OME, rámy - už nie lebo zavadzali, rozšírené podložkami 3cm...


Ned, 01.04.2007, 23:47
Profil WWW
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 16.11.2006, 18:35
Príspevky: 85
Bydlisko: Strakonice Czech Republic
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Z 2H na 4H zařadíš až do rychlosti 100Km/h.Na 4L max.rychlost 3-5 Km/h.

_________________
Prodej 100% uzávěrek na všechny offroady,doplnky a ND Jeep.Tel. 00420603584386

www.us-car-service.cz
www.jeepshop.cz


Pon, 02.04.2007, 8:39
Profil ICQ WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 19.11.2006, 15:09
Príspevky: 646
Bydlisko: Praha
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Krom redukce,nevím,že by bylo nějaký rychlostní omezení. Vždy jsem řadil podle potřeby a nikdy to problém nedělalo.
Převodovky nemaj sice synchrony ale už je jedno,jestli jedeš rychle nebo pomalu.Poměr rozdílů otáček je furt stejnej.
samozřejmě s axle disc. omezení je.

_________________
Jeep Grand Cherokee ZJ LX 5,9 V8,
Jeep Wrangler Sahara TJ 4,0L automat.
www.properform.cz


Pon, 02.04.2007, 10:34
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20
Príspevky: 4200
Bydlisko: St. George SVK
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Keď som mal ešte XJ s disconnectom tak som to aj párkrát skúsil preradiť počas jazdy na jednotke ale vždy sa ozvala škaredá šupa z disconnectu ako sa prepojila poloos. Tak som to potom už dával len tak ako sa má. Vela ludí nadáva na disconnect ale myslím, že večšinou ho niekto odrovná práve takýmto ignorantským používaním a potom frflú že je nespolahlivý a vyskakuje.

_________________
Strieborný Šíp & Čierny Hawran


Pon, 02.04.2007, 12:49
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 19.11.2006, 15:09
Príspevky: 646
Bydlisko: Praha
Odpoveď s citáciou
Poslať 
To s tebou souhlasím 8)

_________________
Jeep Grand Cherokee ZJ LX 5,9 V8,
Jeep Wrangler Sahara TJ 4,0L automat.
www.properform.cz


Pon, 02.04.2007, 15:17
Profil WWW
Ťažký Profík

Registrovaný: Str, 01.11.2006, 12:26
Príspevky: 424
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
skusal som to za velmi pomala...ide to uuuplne ako po malse ...diki za nazory

_________________
Grand Cherokee V8 4,7 WJ
Jeep Wrangler 2,5 YJ


Pon, 02.04.2007, 15:30
Profil
Koumák

Registrovaný: Ned, 12.11.2006, 22:01
Príspevky: 183
Odpoveď s citáciou
Poslať 
tak ako pisete akurat vyradovanie zo 4H sa mi da hocikedy,ked nieje motor v tahu, koli tomu nejak nespomalujem ..nic nebucha

_________________
Willys + Wrangler.. moje kone wranee :)


Uto, 03.04.2007, 14:49
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 12 ] 

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: