Dnes je streda 5. júna 2024, meniny má Laura a zajtra Norbert
Autor |
Správa |
PEŤO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 18.02.2007, 18:42 Príspevky: 566 Bydlisko: senk
|
Je to tak genialne jednoduche auto, ze si tam vies skoro vsetko urobit sam doma v garazi. Ked je to stary kusan, tak z hrdzou, presakujucim olejom a volami rataj na 100%, ale za par kacek si to vies urobit sam, tak tomu by som sa moc nevenoval. Neviem sice kolko € je super kupa, ale 2,5 je vsade hofo zato 4 velmi velmi malo. Prave na tu 2,5 si daj pozor a pozeraj po 4, spotreba skoro rovnaka ale sila neporovnatelna.
|
Ned, 22.03.2009, 10:26 |
|
|
RENSO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 04.08.2008, 15:31 Príspevky: 1393 Bydlisko: Revúca
|
rustycj píše: je to lahke opravit alebo nahradit lankom z bicykla toto by ma zaujimalo bližšie... mate s tym nejake skusenosti popripade niekde kde sa o tom piše... rad zjednodušujem komplikovane veci.
_________________ vek: 25 ex: Wrangler 2,5i ex: Wrangler 4,0i ex: Cherokee 4,0i ex: Cherokee 2,5TD ex: Cherokee 4,0i ex: Cherokee 4,0i závodný špeciál ex: Grand Cherokee 4,7 WJ cestná leštenka now: Ford Explorer
|
Pon, 23.03.2009, 21:24 |
|
|
rustycj
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 27.05.2008, 18:49 Príspevky: 692 Bydlisko: TN
|
|
Uto, 24.03.2009, 8:09 |
|
|
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4611 Bydlisko: Hlavná dedina
|
Ak sa nezabudne tak by toto mohol nafotiť nakolko jeden posi-lock inštalujeme na YJ
A ked to kukal geniálne jednoduché, akurát je tam nová príruba.
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Uto, 24.03.2009, 9:43 |
|
|
rustycj
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 27.05.2008, 18:49 Príspevky: 692 Bydlisko: TN
|
ak to je hodne niekomu 250-300 toliarov tak je to 100% riesenie, ak sa chce dotycny serinkat ide to aj s bicyklovym lankom z prehadzovacky a miernym upravenim priruby.
dalsia mala vyhoda aj je ze umoznuje redukovany 2wd (na zadnej naprave), ale toto sa da urobit aj upravou existujuceho vakuoveho systemu...
|
Uto, 24.03.2009, 11:20 |
|
|
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4611 Bydlisko: Hlavná dedina
|
No sice to v EU stojí 230 Ojro ale dotyčny chce mať auto v cajku, nakolko mu ho 6 rokov kur... tzv. odbornici, financie ho moc nezaujímaju. V konečnom dosledku budem písať o tom čo sa robilo a čo to vyšlo.
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Uto, 24.03.2009, 11:30 |
|
|
RENSO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 04.08.2008, 15:31 Príspevky: 1393 Bydlisko: Revúca
|
supeeer, ale momentalne ta kriza a jedno s druhym...
_________________ vek: 25 ex: Wrangler 2,5i ex: Wrangler 4,0i ex: Cherokee 4,0i ex: Cherokee 2,5TD ex: Cherokee 4,0i ex: Cherokee 4,0i závodný špeciál ex: Grand Cherokee 4,7 WJ cestná leštenka now: Ford Explorer
|
Uto, 24.03.2009, 16:55 |
|
|
matoffroad
Učeň
Registrovaný: Ned, 31.12.2017, 15:08 Príspevky: 79
|
palo-cherokee píše: Wrangler NIKDY nemal prídavnú prevodovku Selectrack
Selectrack je prídavná prevodovka s medzinápravovým diferenciálom z možnosťou jeho uzavretia. Na páke sú polohy 2H - 4H Part time - 4H Full time - N - 4Low Trocha obnovým toto téma otázkou . ked wrangler nemal medzinápravový diferenciál tak potom predok ide napriamo ??? či ako ??? dalej ked sa zapne predok tak neni možné na tomto modeli YJ zamknuť medzinápravový dif ??? čo ako to je s tým predným pohonom ???
|
Pia, 16.08.2019, 19:17 |
|
|
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4306 Bydlisko: ZA
|
no ked to nema medzidif tak tam nie je co zamykat. Takze ano 4x4 je natvrdo. ( ako napriklad patrol) Vynimka je verzia s odpojitelnou poloosou - stare yj a cj do 90 roku. Tam sa este vakuovym motorcekom pripaja a odpaja lava poloos
|
Sob, 17.08.2019, 3:16 |
|
|
matoffroad
Učeň
Registrovaný: Ned, 31.12.2017, 15:08 Príspevky: 79
|
Takže ked je to na tvrdo , tak predný pohon je zapnutý alebo funguje tak akoby bol zamknutý medzi dif ?? je napevno pomer predok zadok 50:50 ??? alebo funguje ako bez zamknuteho medzi difu a výkon prechádza na zadok a predo podla potreby ?
|
Sob, 17.08.2019, 9:22 |
|
|
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4611 Bydlisko: Hlavná dedina
|
Keďže je to spojené natvrdo tak asi ťažko Ti bude chodiť výkon raz tam raz tam, idú oba kardany na nápravy, tam už záleží ako to prenesie samotná náprava na terén.
A.
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Sob, 17.08.2019, 9:26 |
|
|
matoffroad
Učeň
Registrovaný: Ned, 31.12.2017, 15:08 Príspevky: 79
|
Andrej píše: Keďže je to spojené natvrdo tak asi ťažko Ti bude chodiť výkon raz tam raz tam, idú oba kardany na nápravy, tam už záleží ako to prenesie samotná náprava na terén.
A. ako to prenesie samotná náprava pri tomto modely na terén ??? a ked je to takto napriamo bez medzi difu tak ten pohon funguje tak akoby tam bola zamknutá uzávierka medzi difu respektíve prenos sily ??
|
Sob, 17.08.2019, 9:34 |
|
|
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4306 Bydlisko: ZA
|
matoffroad píše:
ako to prenesie samotná náprava pri tomto modely na terén ??? a ked je to takto napriamo bez medzi difu tak ten pohon funguje tak akoby tam bola zamknutá uzávierka medzi difu respektíve prenos sily ??
O akej uzavere medzidifu stale tocis? Nic take tam nie je. Zaradis 4x4 a predny aj zadny kardan sa tocia rovnako. Natvrdo spojene. Potom uz je to len otazka naprav. Ked bude koleso hrabat tak bude v naprave diferencial samozrejme diferovat. Takze na podklad prenesie tolko kolko prenesie. ale.minimalne to bude hrabat predok/zadok na kriz
|
Sob, 17.08.2019, 18:09 |
|
|
matoffroad
Učeň
Registrovaný: Ned, 31.12.2017, 15:08 Príspevky: 79
|
palo-cherokee píše: matoffroad píše: O akej uzavere medzidifu stale tocis? Nic take tam nie je. Zaradis 4x4 a predny aj zadny kardan sa tocia rovnako. Natvrdo spojene. Potom uz je to len otazka naprav. Ked bude koleso hrabat tak bude v naprave diferencial samozrejme diferovat. Takze na podklad prenesie tolko kolko prenesie. ale.minimalne to bude hrabat predok/zadok na kriz Napísal som AKOBY tam bola . myslel som to tak ked je predok tak napriamo zapnutý že či to nieje podobný princíp alebo fungovanie ako pri zamknutom medzi nápravovom dife. iné autá čo maju medzi dif bez medzi nápravobej uzávierky pri zapnutí 4x4 sa pomer cez dif presúva s predku na zadok a naopak ale ked zamnkneš uzávierku medzi difu tak sa napevno rozdelí rovnako sila medi predok aj zadok . ale kedže YJ je hned po zapnutí predku na piramo tak preto sa pýtam či to náhodou nemá podobný princíp fungovania aj bez uzávierky medzi difu .
|
Sob, 17.08.2019, 21:02 |
|
|
Stefan
Ťažký Profík
Registrovaný: Pon, 25.11.2013, 8:17 Príspevky: 348 Bydlisko: Lučenecko
|
Trošku aj rozmýšľaj a nepýtaj sa dookola ako malé decko. Paľo Ti to vysvetlil úplne jednoducho a zrozumiteľne.
_________________ Nikdy sa nevzdávaj! Toyota LC 95 3,4 V6 leštenka Ex. Mitsubishi Pajero II 3,5 V6 Ex. Jeep Grand Cherokee WG stock Ex. Subaru Forester MY 2007 IM Ex. TLC 90 +2" Ultimate suspension Ex. THilux +2" OME
|
Ned, 18.08.2019, 20:49 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|