4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
JEEP WRANGLER YJ A NAPRAVY PATROL GR http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=160&t=10562 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | ORKO [ Pon, 19.04.2010, 21:40 ] |
Predmet príspevku: | JEEP WRANGLER YJ A NAPRAVY PATROL GR |
cerus..tak podme v keci mam wrangler YJ 4.2 a v jeseni alebo v zime bi som to chcel postavit na napravy z nissan patrol gr 2.8 y60 chcem sa spytat ako sa riesy potom reduktor ked na naprave z gr-ka je diff na pravej strane??inac dalo bi sa na prevodovku z wranglera daako cez prirubu to spojit z reduktorom z gr-ka?pytam sa lebo neviem ako to maju spravene ostatny chlapici na wranach..dikk |
Autor: | palo-cherokee [ Uto, 20.04.2010, 10:42 ] |
Predmet príspevku: | |
otočíť nápravu - vymeniť nohavice |
Autor: | pejo [ Uto, 20.04.2010, 10:58 ] |
Predmet príspevku: | |
ak ti môžem poradiť, tak ked budeš upychovať a zvárať nohavice, tak si daj väčší záklon rajdového čapu. Určite to budeš zdvihať a musel by si dávať dodatočne excentrické púzdra. Ale pozor, čítal som od nejakého jepkára príspevok, že gr nápravy sú na jeepa slabé. |
Autor: | palo-cherokee [ Uto, 20.04.2010, 12:10 ] |
Predmet príspevku: | |
2Pejo - so záklonom dobrý postreh, ale predpokladajme (teda ako píše majiteľ) ,že to pôjde na YJ 4,2. no a YJ je na listoch - takže žiadne ramená a púzdra , akurát správne ustaviť plochy pre listy. 4,2 ltr motor (AMC258) používyný v YJ má (aj vďaka emisným nezmyslom) biednych 112 koní a 210 Nm, takže o tie nápravy by som sa až tak nebál ![]() |
Autor: | pejo [ Uto, 20.04.2010, 12:45 ] |
Predmet príspevku: | |
Palino, s tou poznámkou s pevnosti náprav z gr som to myslel ironicky ![]() |
Autor: | ORKO [ Uto, 20.04.2010, 14:39 ] |
Predmet príspevku: | |
a ine riesenie ako otocit napravu neni??lebo to zrovna bi bolo dost pracne...ja som zase pocul ze gr na jeepe su velmi dobre... |
Autor: | ORKO [ Uto, 20.04.2010, 14:45 ] |
Predmet príspevku: | palo-chero |
a este ak to budem davat na tie gr napravy tak uricte listove pera neostanu pojde do na pruziny... |
Autor: | palo-cherokee [ Uto, 20.04.2010, 14:47 ] |
Predmet príspevku: | |
ORKO píše: a ine riesenie ako otocit napravu neni??lebo to zrovna bi bolo dost pracne...ja som zase pocul ze gr na jeepe su velmi dobre... aké iné riešenie? áno, bolo by jedno. Zožeň si redukčku Dana 18, Dana 20, alebo ideálne Dana 300. Tie majú vývod na predný kardan vpravo ![]() Ale prácne je to rovnako a cenovo asi niekde inde, pretože takú redukčku v Európe zoženieš veľmi ťažko ORKO píše: a este ak to budem davat na tie gr napravy tak uricte listove pera neostanu pojde do na pruziny... no to bude zaujímavé. Akurát potom by bolo asi jednoduchšie vymeniť YJ za TJ. Neodradzujem ťa, to nie. Samozrejme že sa to dá, len je to roboty a roboty. Budeš musieť vyrobiť úchyty ramien a panhardky (jednoznačne 3link), misky na struny, úchyty na tlmiče.... A keď sme už pri tom čo kto počul, tak ja som zasa počul, že GR s RD28T so sériovými prevodmi jazdí na 35 za menej a dynamickejšie ako v sérii ![]() ![]() |
Autor: | ORKO [ Uto, 20.04.2010, 14:55 ] |
Predmet príspevku: | palo-cheroke |
aha...mno a takto sa ta spytam...ty bi si vedel pretocit napravu??..a inac wrana ma seriovo vyvod na kardan vlavo.. ![]() a k tim pruzinam...keby som mal tie napravy otocene tak uz na pruziny to bude robota ale da sa to zvladnuta potom to uz stoji zato... a este ak sa to zrobia te gr napravy na pruziny tak bi som este plus tich 8cm zdvihnut ako je teraz a potom aspon tie 33 pneu... |
Autor: | palo-cherokee [ Uto, 20.04.2010, 16:15 ] |
Predmet príspevku: | Re: palo-cheroke |
ORKO píše: aha...mno a takto sa ta spytam...ty bi si vedel pretocit napravu??..a inac wrana ma seriovo vyvod na kardan vlavo.. ![]() no ved to pisem - seriovo ma Wrangler YJ dif na vodicovej strane a vyvod z pridavky takisto - pridavka NV231 pridavna prevodovka Dana 300 ma vyvod na predok na spolujazdcovej strane - teda vpravo Citácia: a este ak sa to zrobia te gr napravy na pruziny tak bi som este plus tich 8cm zdvihnut ako je teraz a potom aspon tie 33 pneu... cely tento cirkus ma byt kvoli 33 pneu ? ![]() ![]() |
Autor: | ORKO [ Uto, 20.04.2010, 19:45 ] |
Predmet príspevku: | |
nie nejde kvoli pneu...ide o to ze su tie napravy kvalitnejsie a tak..a keby som na tieto napravy aj hodil 33penu tak neviem kolko bi vydrzali...no patrolove drzia aj 37 pneu mne bude stacit ked dam 33...tak ako vedel bi si otocit tu napravu?? |
Autor: | pejo [ Str, 21.04.2010, 9:05 ] |
Predmet príspevku: | |
Pri nedeľnom jazdení som mal tú česť privítať vo svojej skupine krátkeho zdvihnutého patrola gr na pneu SS TSL rozmeru 39,5!!! Nápravy mali diferenciály ARB. Prevody v nápravách menené neboli. Spomalenú mal redukciu od Kalinowského. Cestný prevod bol 1:1. Jazdilo mu to pekne. Ešte musí vyriešiť problém s elektroinštaláciou a uchytenie zadných tlmičov na náprave, ktoré sa ukázali ako poddimenzované.. |
Autor: | EMODY [ Str, 21.04.2010, 11:35 ] |
Predmet príspevku: | |
Pokiaľ tento celý cirkus chceš robiť len preto že chceš dávať na wranu 33 " pneu tak je to totálna zbytočnosť. Pri rozumnom jazdení a s týmto výkonom to tie nápravy musia vydržať. A ver tomu že to nebude prvé YJ na 33" pneu. |
Autor: | dado [ Str, 21.04.2010, 12:18 ] |
Predmet príspevku: | |
ORKO píše: nie nejde kvoli pneu...ide o to ze su tie napravy kvalitnejsie a tak..a keby som na tieto napravy aj hodil 33penu tak ... Neber to az tak doslova. Ani naprava z GR nie je zazracna. Marty z CZ fora jazdi sutazne XJ na D30 a D35 na 33" pneu a pohoda. Ano meni aj poloosi, su totiz lacne, nie zase tak casto, absy sa vplatila prekopavka. Ak budes jazdit ako prasa tak ti nepomoze ani D60. Este by bolo porovnat Mk na hruskach aj poloosiach na GR napravach a D30/D35. |
Autor: | Karlito [ Str, 21.04.2010, 12:53 ] |
Predmet príspevku: | |
Mk na poloosiach je raz a navždy dané priemerom kolesa a adhéziou k podkladu (to je tak akože max Mk x tento koeficient 0,xxx a výsledný Mk real v polosi)... a je jedno či je to legenda sedemnlamelová, či GRko, či tripíčinachladiči - ja len aby sa nezačalo mystifikovať ![]() reduktory v nábojoch či planetový prevod je iná categoria ![]() ![]() ![]() GRkové nápravy niesu debilonezničeteľnovzdorné, ale sú dosť robustné na to aby aj pri náraste výkonu iným motorom fungovali pri ľahšom voze, no ![]() -ka- |
Stránka 1 z 2 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |