Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Sob, 03.05.2025, 18:05
Dnes je sobota 3. mája 2025, meniny má Galina a zajtra Florián




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 28 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší
 Jeep wrangler 4.2 - problem... 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 20.10.2009, 22:25
Príspevky: 713
Bydlisko: Namestovo
Odpoveď s citáciou
Zdravim kolegovia...mam tu taky problem robim doma jednu wranu 4.2ku presne taku aku mam ja...ked mi to prislo bol tam cez prirubu karburator z volgy ci z coho to je,a vsetky podtlaky boli vytrhane...a tak som zacal od zaciatku skladat,dal som tam moj novy karburator originalny,poskladal som vsetky podtlaky podla mojho motora...na motore je tam dost novych veci a to je: nova AC-pumpa,rozdelovac,sviecky,kable,karburator,lambda sonda,problem spociva vtom ze auto za zimna nastartujem a necham vrcat,motor bezi cca 1 minutu a sam zhasne...vytiahnem sviecky a su cierne..tak sviecky vycistim nalozim nas5..ale uz nechce nastartovat...(po dlhsiom startovani citit benzin), tak ho necham odstat do druheho dna...na druhy den nastartuje na brnk!! a takto sa to opakuje dookolaa minutku vrci..zahadze sviecky zhanse a nechce nastartovat...dnes este skusim ho nastartovat po 1 hodine...

_________________
JEEP WRANGLER 5.2 V8 ,podvozok 4"fox,SYE,D30,D44,33/13,5r15 MICKEY THOMPSON BAJA CLAW,WARN,Led Bar,


Štv, 10.11.2011, 16:50
Profil ICQ
Učeň

Registrovaný: Pon, 08.08.2011, 11:26
Príspevky: 12
Bydlisko: mam
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Podla vsetkeho ti visi sytic.
Tipujem ze bude automaticky s bimetalom vo vodnom okruhu ... skontroluj ci nieje zavzdusneny a voda cirukuluje cez karbik.


Štv, 10.11.2011, 16:55
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 20.10.2009, 22:25
Príspevky: 713
Bydlisko: Namestovo
Odpoveď s citáciou
Poslať 
pitu píše:
Podla vsetkeho ti visi sytic.
Tipujem ze bude automaticky s bimetalom vo vodnom okruhu ... skontroluj ci nieje zavzdusneny a voda cirukuluje cez karbik.




hmmm stymto som sa nikdy nestrol..ako zistim ci nieje zavduseny a ci ide cez neho voda??

_________________
JEEP WRANGLER 5.2 V8 ,podvozok 4"fox,SYE,D30,D44,33/13,5r15 MICKEY THOMPSON BAJA CLAW,WARN,Led Bar,


Štv, 10.11.2011, 17:01
Profil ICQ
Učeň

Registrovaný: Pon, 08.08.2011, 11:26
Príspevky: 12
Bydlisko: mam
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Bohuzial nemam ponatia akym sposobom je ovladany karbik na tvojom motore, to sa budu musiet ozvat odbornici :)
Vacsinou je ovladany bud mechanicky cez tiahlo ako na skodovkach/volgach/zigach volakedy, alebo bimetalom ktory je ohrievany chladiacou kvapalinou od motora (ako sa zohrieva motor, tak ochudobnuje zmes) pripadne zopar elektronickych karbov som videl tiez.
Ak ma tvoj karbik vstup a vystup na vodu (5mm+ pripojky) tak ma spominany bimetal. Ak nie, neviem ako sa ti tam ovlada sytic, kazdopadne podla toho co pises je stale zapnuty - preto ti ide motor super za studena, ale ako sa zohreje, skape kvoli prilis bohatej zmesi.


Štv, 10.11.2011, 17:14
Profil
Učeň

Registrovaný: Pon, 08.08.2011, 11:26
Príspevky: 12
Bydlisko: mam
Odpoveď s citáciou
Poslať 
nasiel som taketo daco, a pokial mas taketo zapojenie karbika na tom motore tak ti nezavidim :)
http://ww2.justanswer.com/uploads/Virtu ... 14_vac.jpg


Štv, 10.11.2011, 17:22
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Štv, 06.11.2008, 9:26
Príspevky: 599
Bydlisko: SE
Odpoveď s citáciou
Poslať 
vieš čo aj ja mám podobný problém na 4.0i jeepe r.v. 1998 a to taký že mne motor chití za studena tiež na šupu ale ako náhle sa zohreje cca na 60-70 stupnov a zhasnem ho a za chvilku chcem nastartovat tak apsolutne nechce chitit, možem ho nechat točit aj pet minut a vobec nechití.a ked prestanem a v zápetí zase skusím tak chití hned a toto sa opakuje stále aj ked je zohriaty na prevádzkovú teplotu ale najviac to robí pri tých 60-70 stupnoch.
aj mna by zaujímalo čo to može robit, a prepáč že ti zasieram vlákno.

_________________
Ja cesty nevyhladávam, ja si ich tvorím


Štv, 10.11.2011, 17:27
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 20.10.2009, 22:25
Príspevky: 713
Bydlisko: Namestovo
Odpoveď s citáciou
Poslať 
LUKAS4x4 píše:
vieš čo aj ja mám podobný problém na 4.0i jeepe r.v. 1998 a to taký že mne motor chití za studena tiež na šupu ale ako náhle sa zohreje cca na 60-70 stupnov a zhasnem ho a za chvilku chcem nastartovat tak apsolutne nechce chitit, možem ho nechat točit aj pet minut a vobec nechití.a ked prestanem a v zápetí zase skusím tak chití hned a toto sa opakuje stále aj ked je zohriaty na prevádzkovú teplotu ale najviac to robí pri tých 60-70 stupnoch.
aj mna by zaujímalo čo to može robit, a prepáč že ti zasieram vlákno.



no a sme dvaja :D snad nam niekto poradi...

_________________
JEEP WRANGLER 5.2 V8 ,podvozok 4"fox,SYE,D30,D44,33/13,5r15 MICKEY THOMPSON BAJA CLAW,WARN,Led Bar,


Štv, 10.11.2011, 18:39
Profil ICQ
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 20.10.2009, 22:25
Príspevky: 713
Bydlisko: Namestovo
Odpoveď s citáciou
Poslať 
takze po 2.5 hodinovom odstati motor aj tak nechytil...a ctiti trosku palivo...sprava sa to ako keby to nemalo iskru..:D ja uz neviem

_________________
JEEP WRANGLER 5.2 V8 ,podvozok 4"fox,SYE,D30,D44,33/13,5r15 MICKEY THOMPSON BAJA CLAW,WARN,Led Bar,


Štv, 10.11.2011, 18:45
Profil ICQ
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 04.08.2008, 15:31
Príspevky: 1393
Bydlisko: Revúca
Odpoveď s citáciou
Poslať 
wrangler štrajkuje, lebo chcel iného majitela :-D

_________________
vek: 25
ex: Wrangler 2,5i
ex: Wrangler 4,0i
ex: Cherokee 4,0i
ex: Cherokee 2,5TD
ex: Cherokee 4,0i
ex: Cherokee 4,0i závodný špeciál
ex: Grand Cherokee 4,7 WJ cestná leštenka
now: Ford Explorer


Štv, 10.11.2011, 19:19
Profil ICQ
OFFROAD Expert

Registrovaný: Štv, 06.11.2008, 9:26
Príspevky: 599
Bydlisko: SE
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ORKO píše:
LUKAS4x4 píše:
vieš čo aj ja mám podobný problém na 4.0i jeepe r.v. 1998 a to taký že mne motor chití za studena tiež na šupu ale ako náhle sa zohreje cca na 60-70 stupnov a zhasnem ho a za chvilku chcem nastartovat tak apsolutne nechce chitit, možem ho nechat točit aj pet minut a vobec nechití.a ked prestanem a v zápetí zase skusím tak chití hned a toto sa opakuje stále aj ked je zohriaty na prevádzkovú teplotu ale najviac to robí pri tých 60-70 stupnoch.
aj mna by zaujímalo čo to može robit, a prepáč že ti zasieram vlákno.



no a sme dvaja :D snad nam niekto poradi...



no to dufam že sa najde niekto kto by vedel co s tým može byt.lebo ja fakt neviem co to može robit.

_________________
Ja cesty nevyhladávam, ja si ich tvorím


Štv, 10.11.2011, 19:38
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 04.08.2008, 15:31
Príspevky: 1393
Bydlisko: Revúca
Odpoveď s citáciou
Poslať 
počkajte si chlapci pekne na Paliho, až chytí náladu a popíše vám to tu.

_________________
vek: 25
ex: Wrangler 2,5i
ex: Wrangler 4,0i
ex: Cherokee 4,0i
ex: Cherokee 2,5TD
ex: Cherokee 4,0i
ex: Cherokee 4,0i závodný špeciál
ex: Grand Cherokee 4,7 WJ cestná leštenka
now: Ford Explorer


Štv, 10.11.2011, 22:35
Profil ICQ
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 27.05.2008, 18:49
Príspevky: 692
Bydlisko: TN
Odpoveď s citáciou
Poslať 
a kedy zacal skapinat? z nicoho nic, alebo ho niekto rozladil? mohol ti aj pustit plavak a zaplavuje ho ale tazko takto povedat zober ho niekomu kto robi cssr skodovky


Pia, 11.11.2011, 8:23
Profil
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4321
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ad 4,2 (Orko):
to nieje klasický karburátor. Carter BBD je taký hybrid medzi karburátorom a vstrekom, resp. je to elektronicky riadený karburátor s ihlami ovládanými krokovým motorčekom, automatickým sytičom a podobnými blbosťami. Pokiaľ nie je všetko v 100% poriadku (ale NAOZAJ všetko a NAOZAJ 100%) tak to nefunguje. A všetko myslím všetky podtlaky, solenoidy, spätné ventily, správne nastavenie krokáča, nastavenie trysiek a ihiel..... No a tiež sa do toho celého serie EGR a FreshAir systém......
Ak to chceš zachovať, tak máš nasledovné možnosti:
1. za draho zrepasovať s neistým výsledkom
2. prepojiť bez regulácie (ako CJ7- Nutter bypass)
3. vyhodiť a dať tam nejaký 2bbl Weber
4. prerobiť na vstrekovanie


Ad.4.0 (Lukáš)
je to rok 98 to znamená že už je to OBD a je to diagnostikovateľné !!!!
Minimálne si môžeš kľúčikovou metódou vyblikať chyby.
Píšež že to je teplotne závislé a prejavuje sa to LEN pri pokuse o štart. Potom už ide normálne. Môže to byť čidlo teploty vody, čidlo teploty nasávaného vzduchu, problémy s tlakom paliva (O-krúžok na čepadle)
Alebo aj kadečo iné

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Pia, 11.11.2011, 11:43
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40
Príspevky: 2030
Bydlisko: Košice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
nešlo mi to do hlavy že načo to má lambdu ale ozaj, ten elektrifikovaný karbec má normálne RJ a tá je ešte aj od Fordu, a dajú sa z nej aj čítať chyby

_________________
Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4


Pia, 11.11.2011, 19:54
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 20.10.2009, 22:25
Príspevky: 713
Bydlisko: Namestovo
Odpoveď s citáciou
Poslať 
[quote="palo-cherokee"]Ad 4,2 (Orko):
to nieje klasický karburátor. Carter BBD je taký hybrid medzi karburátorom a vstrekom, resp. je to elektronicky riadený karburátor s ihlami ovládanými krokovým motorčekom, automatickým sytičom a podobnými blbosťami. Pokiaľ nie je všetko v 100% poriadku (ale NAOZAJ všetko a NAOZAJ 100%) tak to nefunguje. A všetko myslím všetky podtlaky, solenoidy, spätné ventily, správne nastavenie krokáča, nastavenie trysiek a ihiel..... No a tiež sa do toho celého serie EGR a FreshAir systém......
Ak to chceš zachovať, tak máš nasledovné možnosti:
1. za draho zrepasovať s neistým výsledkom
2. prepojiť bez regulácie (ako CJ7- Nutter bypass)
3. vyhodiť a dať tam nejaký 2bbl Weber
4. prerobiť na vstrekovanie



2. prepojiť bez regulácie (ako CJ7- Nutter bypass) povedz mi prosim ta o tomto viac...

_________________
JEEP WRANGLER 5.2 V8 ,podvozok 4"fox,SYE,D30,D44,33/13,5r15 MICKEY THOMPSON BAJA CLAW,WARN,Led Bar,


Pia, 11.11.2011, 23:10
Profil ICQ
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 28 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: