Dnes je sobota 3. mája 2025, meniny má Galina a zajtra Florián
Jeep wrangler 4.2 - problem...
Autor |
Správa |
ORKO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 20.10.2009, 22:25 Príspevky: 713 Bydlisko: Namestovo
|
Zdravim kolegovia...mam tu taky problem robim doma jednu wranu 4.2ku presne taku aku mam ja...ked mi to prislo bol tam cez prirubu karburator z volgy ci z coho to je,a vsetky podtlaky boli vytrhane...a tak som zacal od zaciatku skladat,dal som tam moj novy karburator originalny,poskladal som vsetky podtlaky podla mojho motora...na motore je tam dost novych veci a to je: nova AC-pumpa,rozdelovac,sviecky,kable,karburator,lambda sonda,problem spociva vtom ze auto za zimna nastartujem a necham vrcat,motor bezi cca 1 minutu a sam zhasne...vytiahnem sviecky a su cierne..tak sviecky vycistim nalozim nas5..ale uz nechce nastartovat...(po dlhsiom startovani citit benzin), tak ho necham odstat do druheho dna...na druhy den nastartuje na brnk!! a takto sa to opakuje dookolaa minutku vrci..zahadze sviecky zhanse a nechce nastartovat...dnes este skusim ho nastartovat po 1 hodine...
_________________ JEEP WRANGLER 5.2 V8 ,podvozok 4"fox,SYE,D30,D44,33/13,5r15 MICKEY THOMPSON BAJA CLAW,WARN,Led Bar,
|
Štv, 10.11.2011, 16:50 |
|
 |
pitu
Učeň
Registrovaný: Pon, 08.08.2011, 11:26 Príspevky: 12 Bydlisko: mam
|
Podla vsetkeho ti visi sytic.
Tipujem ze bude automaticky s bimetalom vo vodnom okruhu ... skontroluj ci nieje zavzdusneny a voda cirukuluje cez karbik.
|
Štv, 10.11.2011, 16:55 |
|
 |
ORKO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 20.10.2009, 22:25 Príspevky: 713 Bydlisko: Namestovo
|
pitu píše: Podla vsetkeho ti visi sytic. Tipujem ze bude automaticky s bimetalom vo vodnom okruhu ... skontroluj ci nieje zavzdusneny a voda cirukuluje cez karbik.
hmmm stymto som sa nikdy nestrol..ako zistim ci nieje zavduseny a ci ide cez neho voda??
_________________ JEEP WRANGLER 5.2 V8 ,podvozok 4"fox,SYE,D30,D44,33/13,5r15 MICKEY THOMPSON BAJA CLAW,WARN,Led Bar,
|
Štv, 10.11.2011, 17:01 |
|
 |
pitu
Učeň
Registrovaný: Pon, 08.08.2011, 11:26 Príspevky: 12 Bydlisko: mam
|
Bohuzial nemam ponatia akym sposobom je ovladany karbik na tvojom motore, to sa budu musiet ozvat odbornici
Vacsinou je ovladany bud mechanicky cez tiahlo ako na skodovkach/volgach/zigach volakedy, alebo bimetalom ktory je ohrievany chladiacou kvapalinou od motora (ako sa zohrieva motor, tak ochudobnuje zmes) pripadne zopar elektronickych karbov som videl tiez.
Ak ma tvoj karbik vstup a vystup na vodu (5mm+ pripojky) tak ma spominany bimetal. Ak nie, neviem ako sa ti tam ovlada sytic, kazdopadne podla toho co pises je stale zapnuty - preto ti ide motor super za studena, ale ako sa zohreje, skape kvoli prilis bohatej zmesi.
|
Štv, 10.11.2011, 17:14 |
|
 |
pitu
Učeň
Registrovaný: Pon, 08.08.2011, 11:26 Príspevky: 12 Bydlisko: mam
|
nasiel som taketo daco, a pokial mas taketo zapojenie karbika na tom motore tak ti nezavidim
http://ww2.justanswer.com/uploads/Virtu ... 14_vac.jpg
|
Štv, 10.11.2011, 17:22 |
|
 |
LUKAS4x4
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 06.11.2008, 9:26 Príspevky: 599 Bydlisko: SE
|
vieš čo aj ja mám podobný problém na 4.0i jeepe r.v. 1998 a to taký že mne motor chití za studena tiež na šupu ale ako náhle sa zohreje cca na 60-70 stupnov a zhasnem ho a za chvilku chcem nastartovat tak apsolutne nechce chitit, možem ho nechat točit aj pet minut a vobec nechití.a ked prestanem a v zápetí zase skusím tak chití hned a toto sa opakuje stále aj ked je zohriaty na prevádzkovú teplotu ale najviac to robí pri tých 60-70 stupnoch.
aj mna by zaujímalo čo to može robit, a prepáč že ti zasieram vlákno.
_________________ Ja cesty nevyhladávam, ja si ich tvorím
|
Štv, 10.11.2011, 17:27 |
|
 |
ORKO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 20.10.2009, 22:25 Príspevky: 713 Bydlisko: Namestovo
|
LUKAS4x4 píše: vieš čo aj ja mám podobný problém na 4.0i jeepe r.v. 1998 a to taký že mne motor chití za studena tiež na šupu ale ako náhle sa zohreje cca na 60-70 stupnov a zhasnem ho a za chvilku chcem nastartovat tak apsolutne nechce chitit, možem ho nechat točit aj pet minut a vobec nechití.a ked prestanem a v zápetí zase skusím tak chití hned a toto sa opakuje stále aj ked je zohriaty na prevádzkovú teplotu ale najviac to robí pri tých 60-70 stupnoch. aj mna by zaujímalo čo to može robit, a prepáč že ti zasieram vlákno.
no a sme dvaja  snad nam niekto poradi...
_________________ JEEP WRANGLER 5.2 V8 ,podvozok 4"fox,SYE,D30,D44,33/13,5r15 MICKEY THOMPSON BAJA CLAW,WARN,Led Bar,
|
Štv, 10.11.2011, 18:39 |
|
 |
ORKO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 20.10.2009, 22:25 Príspevky: 713 Bydlisko: Namestovo
|
takze po 2.5 hodinovom odstati motor aj tak nechytil...a ctiti trosku palivo...sprava sa to ako keby to nemalo iskru..  ja uz neviem
_________________ JEEP WRANGLER 5.2 V8 ,podvozok 4"fox,SYE,D30,D44,33/13,5r15 MICKEY THOMPSON BAJA CLAW,WARN,Led Bar,
|
Štv, 10.11.2011, 18:45 |
|
 |
RENSO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 04.08.2008, 15:31 Príspevky: 1393 Bydlisko: Revúca
|
wrangler štrajkuje, lebo chcel iného majitela 
_________________ vek: 25 ex: Wrangler 2,5i ex: Wrangler 4,0i ex: Cherokee 4,0i ex: Cherokee 2,5TD ex: Cherokee 4,0i ex: Cherokee 4,0i závodný špeciál ex: Grand Cherokee 4,7 WJ cestná leštenka now: Ford Explorer
|
Štv, 10.11.2011, 19:19 |
|
 |
LUKAS4x4
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 06.11.2008, 9:26 Príspevky: 599 Bydlisko: SE
|
ORKO píše: LUKAS4x4 píše: vieš čo aj ja mám podobný problém na 4.0i jeepe r.v. 1998 a to taký že mne motor chití za studena tiež na šupu ale ako náhle sa zohreje cca na 60-70 stupnov a zhasnem ho a za chvilku chcem nastartovat tak apsolutne nechce chitit, možem ho nechat točit aj pet minut a vobec nechití.a ked prestanem a v zápetí zase skusím tak chití hned a toto sa opakuje stále aj ked je zohriaty na prevádzkovú teplotu ale najviac to robí pri tých 60-70 stupnoch. aj mna by zaujímalo čo to može robit, a prepáč že ti zasieram vlákno. no a sme dvaja  snad nam niekto poradi...
no to dufam že sa najde niekto kto by vedel co s tým može byt.lebo ja fakt neviem co to može robit.
_________________ Ja cesty nevyhladávam, ja si ich tvorím
|
Štv, 10.11.2011, 19:38 |
|
 |
RENSO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 04.08.2008, 15:31 Príspevky: 1393 Bydlisko: Revúca
|
počkajte si chlapci pekne na Paliho, až chytí náladu a popíše vám to tu.
_________________ vek: 25 ex: Wrangler 2,5i ex: Wrangler 4,0i ex: Cherokee 4,0i ex: Cherokee 2,5TD ex: Cherokee 4,0i ex: Cherokee 4,0i závodný špeciál ex: Grand Cherokee 4,7 WJ cestná leštenka now: Ford Explorer
|
Štv, 10.11.2011, 22:35 |
|
 |
rustycj
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 27.05.2008, 18:49 Príspevky: 692 Bydlisko: TN
|
a kedy zacal skapinat? z nicoho nic, alebo ho niekto rozladil? mohol ti aj pustit plavak a zaplavuje ho ale tazko takto povedat zober ho niekomu kto robi cssr skodovky
|
Pia, 11.11.2011, 8:23 |
|
 |
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4321 Bydlisko: ZA
|

Ad 4,2 (Orko):
to nieje klasický karburátor. Carter BBD je taký hybrid medzi karburátorom a vstrekom, resp. je to elektronicky riadený karburátor s ihlami ovládanými krokovým motorčekom, automatickým sytičom a podobnými blbosťami. Pokiaľ nie je všetko v 100% poriadku (ale NAOZAJ všetko a NAOZAJ 100%) tak to nefunguje. A všetko myslím všetky podtlaky, solenoidy, spätné ventily, správne nastavenie krokáča, nastavenie trysiek a ihiel..... No a tiež sa do toho celého serie EGR a FreshAir systém......
Ak to chceš zachovať, tak máš nasledovné možnosti:
1. za draho zrepasovať s neistým výsledkom
2. prepojiť bez regulácie (ako CJ7- Nutter bypass)
3. vyhodiť a dať tam nejaký 2bbl Weber
4. prerobiť na vstrekovanie
Ad.4.0 (Lukáš)
je to rok 98 to znamená že už je to OBD a je to diagnostikovateľné !!!!
Minimálne si môžeš kľúčikovou metódou vyblikať chyby.
Píšež že to je teplotne závislé a prejavuje sa to LEN pri pokuse o štart. Potom už ide normálne. Môže to byť čidlo teploty vody, čidlo teploty nasávaného vzduchu, problémy s tlakom paliva (O-krúžok na čepadle)
Alebo aj kadečo iné
|
Pia, 11.11.2011, 11:43 |
|
 |
marisko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40 Príspevky: 2030 Bydlisko: Košice
|
nešlo mi to do hlavy že načo to má lambdu ale ozaj, ten elektrifikovaný karbec má normálne RJ a tá je ešte aj od Fordu, a dajú sa z nej aj čítať chyby
_________________ Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4
|
Pia, 11.11.2011, 19:54 |
|
 |
ORKO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 20.10.2009, 22:25 Príspevky: 713 Bydlisko: Namestovo
|
[quote="palo-cherokee"]Ad 4,2 (Orko):
to nieje klasický karburátor. Carter BBD je taký hybrid medzi karburátorom a vstrekom, resp. je to elektronicky riadený karburátor s ihlami ovládanými krokovým motorčekom, automatickým sytičom a podobnými blbosťami. Pokiaľ nie je všetko v 100% poriadku (ale NAOZAJ všetko a NAOZAJ 100%) tak to nefunguje. A všetko myslím všetky podtlaky, solenoidy, spätné ventily, správne nastavenie krokáča, nastavenie trysiek a ihiel..... No a tiež sa do toho celého serie EGR a FreshAir systém......
Ak to chceš zachovať, tak máš nasledovné možnosti:
1. za draho zrepasovať s neistým výsledkom
2. prepojiť bez regulácie (ako CJ7- Nutter bypass)
3. vyhodiť a dať tam nejaký 2bbl Weber
4. prerobiť na vstrekovanie
2. prepojiť bez regulácie (ako CJ7- Nutter bypass) povedz mi prosim ta o tomto viac...
_________________ JEEP WRANGLER 5.2 V8 ,podvozok 4"fox,SYE,D30,D44,33/13,5r15 MICKEY THOMPSON BAJA CLAW,WARN,Led Bar,
|
Pia, 11.11.2011, 23:10 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|