4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
Kupa Pajero 3.5 V6-24 http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=18&t=22744 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Mato8 [ Ned, 19.11.2017, 10:43 ] |
Predmet príspevku: | Kupa Pajero 3.5 V6-24 |
Zdravim, boli ste niekto pozriet toto Pajero 3.5 V6-24 ? https://www.autobazar.eu/mitsubishi-paj ... 49230.html vie niekto preverit km v Taliansku? JMB0NV250XJ000195 dik |
Autor: | JOE66 [ Ned, 19.11.2017, 15:45 ] |
Predmet príspevku: | Re: Kupa Pajero 3.5 V6-24 |
Zmysel kupy pajera s 3,5 motorom je ze clovek bude ten motor aj patricne vyuzivat a ked je tam manualna prevodovka tak s plynom treba byt opatrny lebo staci par krat tomu davat cocku alebo poriadne zapadnut alebo niekoho tazkeho vytahovat zo skarpy a spojka je v hajzlu . Je tam este moznost preoblozit spojkovu lamelu ale aj tak musi clovek to setrit. Ze za mna s mojimi skusenostami s benzinovymi pajerami jednoznacne automat !!!!! |
Autor: | BOOBLE [ Ned, 19.11.2017, 18:53 ] |
Predmet príspevku: | Re: Kupa Pajero 3.5 V6-24 |
Mato8 píše: Zdravim, vie niekto preverit km v Taliansku? JMB0NV250XJ000195 dik Ako vtip fakt paráda. V Taliansku neexistuje žiadna kontrola km. Preto autá odtiaľ mávajú nádherných 120 000km, alebo aj menej. |
Autor: | Mato8 [ Pon, 20.11.2017, 9:23 ] |
Predmet príspevku: | Re: Kupa Pajero 3.5 V6-24 |
BOOBLE píše: Mato8 píše: Zdravim, vie niekto preverit km v Taliansku? JMB0NV250XJ000195 dik Ako vtip fakt paráda. V Taliansku neexistuje žiadna kontrola km. Preto autá odtiaľ mávajú nádherných 120 000km, alebo aj menej. Ked budem chciet pocut vtipy tak ti napisem. databaza existuje.... |
Autor: | Mato8 [ Pon, 20.11.2017, 9:30 ] |
Predmet príspevku: | Re: Kupa Pajero 3.5 V6-24 |
JOE66 píše: Zmysel kupy pajera s 3,5 motorom je ze clovek bude ten motor aj patricne vyuzivat a ked je tam manualna prevodovka tak s plynom treba byt opatrny lebo staci par krat tomu davat cocku alebo poriadne zapadnut alebo niekoho tazkeho vytahovat zo skarpy a spojka je v hajzlu . Je tam este moznost preoblozit spojkovu lamelu ale aj tak musi clovek to setrit. Ze za mna s mojimi skusenostami s benzinovymi pajerami jednoznacne automat !!!!! Joe a mal si tam tvrdsiu spojku alebo klasiku? s automatom nie som stotozneny. Do terenu mi vyhovuje manual. dufam ze ju hned neodpalim.... |
Autor: | JOE66 [ Pon, 20.11.2017, 13:19 ] |
Predmet príspevku: | Re: Kupa Pajero 3.5 V6-24 |
Lamelu som dal preoblozit za hrubsi material co dlhsie vydrzi. A popravde aj ja mam cisto len do terenu-rochnenie v blate radsej manual-lepsie sa davkuje sila a dole blatistym kopcom sa da pekne brzdit motorom a netreba ani na brzdu stupat na rozdiel od automatu ale do benzinoveho pajera s 3 a 3,5litrom by som s manualom nesiel-sam som 2x spojku odpalil A inak ked chces jazdit len teren tak 3,5 treba v terene tocit do vyssich otacok-pri nizkych otackach nema ,,spodok,, netaha az tak -peklo zacina az od 3000 otacok 2,8td ma spodok-tah v nizkych otackach ovela lepsi a ked sa posteluje turbo+ prida na cerpadle tak v terene sa da jazdit skoro na volnobeh a za to si stojim hoci som fanda benzinu a benzin je praktickejsi na take univerzalne vyuzivanie |
Stránka 1 z 1 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |