4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

Kupa Pajero 3.5 V6-24
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=18&t=22744
Stránka 1 z 1

Autor:  Mato8 [ Ned, 19.11.2017, 10:43 ]
Predmet príspevku:  Kupa Pajero 3.5 V6-24

Zdravim,
boli ste niekto pozriet toto Pajero 3.5 V6-24 ?

https://www.autobazar.eu/mitsubishi-paj ... 49230.html

vie niekto preverit km v Taliansku?
JMB0NV250XJ000195

dik

Autor:  JOE66 [ Ned, 19.11.2017, 15:45 ]
Predmet príspevku:  Re: Kupa Pajero 3.5 V6-24

Zmysel kupy pajera s 3,5 motorom je ze clovek bude ten motor aj patricne vyuzivat a ked je tam manualna prevodovka tak s plynom treba byt opatrny lebo staci par krat tomu davat cocku alebo poriadne zapadnut alebo niekoho tazkeho vytahovat zo skarpy a spojka je v hajzlu . Je tam este moznost preoblozit spojkovu lamelu ale aj tak musi clovek to setrit. Ze za mna s mojimi skusenostami s benzinovymi pajerami jednoznacne automat !!!!!

Autor:  BOOBLE [ Ned, 19.11.2017, 18:53 ]
Predmet príspevku:  Re: Kupa Pajero 3.5 V6-24

Mato8 píše:
Zdravim,
vie niekto preverit km v Taliansku?
JMB0NV250XJ000195

dik


:smt121 :smt126 :smt121
Ako vtip fakt paráda.
V Taliansku neexistuje žiadna kontrola km. Preto autá odtiaľ mávajú nádherných 120 000km, alebo aj menej.

Autor:  Mato8 [ Pon, 20.11.2017, 9:23 ]
Predmet príspevku:  Re: Kupa Pajero 3.5 V6-24

BOOBLE píše:
Mato8 píše:
Zdravim,
vie niekto preverit km v Taliansku?
JMB0NV250XJ000195

dik


:smt121 :smt126 :smt121
Ako vtip fakt paráda.
V Taliansku neexistuje žiadna kontrola km. Preto autá odtiaľ mávajú nádherných 120 000km, alebo aj menej.


Ked budem chciet pocut vtipy tak ti napisem. databaza existuje....

Autor:  Mato8 [ Pon, 20.11.2017, 9:30 ]
Predmet príspevku:  Re: Kupa Pajero 3.5 V6-24

JOE66 píše:
Zmysel kupy pajera s 3,5 motorom je ze clovek bude ten motor aj patricne vyuzivat a ked je tam manualna prevodovka tak s plynom treba byt opatrny lebo staci par krat tomu davat cocku alebo poriadne zapadnut alebo niekoho tazkeho vytahovat zo skarpy a spojka je v hajzlu . Je tam este moznost preoblozit spojkovu lamelu ale aj tak musi clovek to setrit. Ze za mna s mojimi skusenostami s benzinovymi pajerami jednoznacne automat !!!!!


Joe a mal si tam tvrdsiu spojku alebo klasiku?
s automatom nie som stotozneny. Do terenu mi vyhovuje manual. dufam ze ju hned neodpalim.... :-D :-D

Autor:  JOE66 [ Pon, 20.11.2017, 13:19 ]
Predmet príspevku:  Re: Kupa Pajero 3.5 V6-24

Lamelu som dal preoblozit za hrubsi material co dlhsie vydrzi. A popravde aj ja mam cisto len do terenu-rochnenie v blate radsej manual-lepsie sa davkuje sila a dole blatistym kopcom sa da pekne brzdit motorom a netreba ani na brzdu stupat na rozdiel od automatu ale do benzinoveho pajera s 3 a 3,5litrom by som s manualom nesiel-sam som 2x spojku odpalil :-D A inak ked chces jazdit len teren tak 3,5 treba v terene tocit do vyssich otacok-pri nizkych otackach nema ,,spodok,, netaha az tak -peklo zacina az od 3000 otacok :-D 2,8td ma spodok-tah v nizkych otackach ovela lepsi a ked sa posteluje turbo+ prida na cerpadle tak v terene sa da jazdit skoro na volnobeh a za to si stojim hoci som fanda benzinu a benzin je praktickejsi na take univerzalne vyuzivanie :smt162

Stránka 1 z 1 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/