Dnes je nedela 6. októbera 2024, meniny má Natália a zajtra Eliška
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 15 ] |
|
Pajero mk1 vysoký tlak v kľukivej skrini
Autor |
Správa |
Jakub123
Čumil
Registrovaný: Ned, 04.02.2024, 10:33 Príspevky: 5
|
Ahoj Vopred sa ospravedlňujem ak sa to tu už riešilo, ale prešiel som fórum a nenašiel som to.
Pred časom som kúpil jednotkové pajero 2.5 spod veka ventilov a z gufera na kľuke tiekol olej. Dal som to do servisu, opravili to a olej z nikade netiekol. Najazdil som na ňom cca 200-250km a znovu začalo tlačiť olej od kľuky. Údajne aj pred tým bolo staré guffero asi do polky vytlačené von, ale neriešil som veď tam bolo už 25 rokov... Ale keď pravdepodobne vytlačilo aj nové, predpokladám že je vysoký tlak v kľukovej skrini. Chcem sa teda opýtať či to môže byť napr. nefunkčné odvetranie alebo niečo iné, alebo je jednoducho motor súci na GO? Ja osobne sa v tom nejako extra nevyznám. Za odpovede vopred ďakujem
|
Ned, 04.02.2024, 10:54 |
|
|
efendi
Velky Kraken
Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01 Príspevky: 7945 Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
|
Skontroluj si ci nemas niak zapchate odvetranie klukovej skrine,,, pretoze mas vysoky karterovy plyn a ten sa niak musi dostat von,,no a ten potom ti vytlaci bud gufero alebo olej,,Pretoze uz kruzky netesnia,, a prepustaju z kompresneho priestroru tlak do klukovej skrine,,,, Motor je suci tak ci onak na GO!!!!!!!!!Ma to uz svoje roky a km,,nezabudaj , Eta vsjo,,,:smt151
_________________ EX Suzuky Samuraj1.3 EXJeep Cheroke 2.1TDI EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60 EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited
|
Ned, 04.02.2024, 17:46 |
|
|
Jakub123
Čumil
Registrovaný: Ned, 04.02.2024, 10:33 Príspevky: 5
|
efendi píše: Skontroluj si ci nemas niak zapchate odvetranie klukovej skrine,,, pretoze mas vysoky karterovy plyn a ten sa niak musi dostat von,,no a ten potom ti vytlaci bud gufero alebo olej,,Pretoze uz kruzky netesnia,, a prepustaju z kompresneho priestroru tlak do klukovej skrine,,,, Motor je suci tak ci onak na GO!!!!!!!!!Ma to uz svoje roky a km,,nezabudaj , Eta vsjo,,,:smt151 Ďakujem
|
Pon, 05.02.2024, 10:20 |
|
|
Milan
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37 Príspevky: 3263 Bydlisko: Nitra
|
Kompresne tlaku vo valcoch su ake ?
_________________ Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!
|
Uto, 13.02.2024, 15:14 |
|
|
Jakub123
Čumil
Registrovaný: Ned, 04.02.2024, 10:33 Príspevky: 5
|
No takže motor pôjde na repas (nové valce a krúžky) Bolo mi odporučené zrepasovať aj hlavu, čo mi príde ako fajn nápad aspoň budem mať teoreticky na dlhý čas pokoj. Ale chcem sa opýtať či sa mi to naozaj oplatí, počul som že hlavne na L200 hlavy často odchádzajú. Stáva sa to len pri L200, alebo aj u Pajera a môžem očakávať aj pri tomto motore? A čo tie poruchy spôsobuje?
|
Str, 13.03.2024, 20:20 |
|
|
Milan
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37 Príspevky: 3263 Bydlisko: Nitra
|
To mas 6 valec a hlava v kuse?
_________________ Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!
|
Str, 13.03.2024, 22:05 |
|
|
bahno
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 21.10.2007, 18:48 Príspevky: 2514 Bydlisko: LIPT.MIKULAS
|
Pise,ze ma jednotkovu 2.5.To je 4val a nedat zrepasnut hlavu ked sa b ude robot vybrus by bola zvrhlost.Pozrel by som aj turbo.Urcite bude prasknuta klapka bypasu po tolkych rokoch.
|
Str, 13.03.2024, 22:29 |
|
|
Milan
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37 Príspevky: 3263 Bydlisko: Nitra
|
bahno píše: Pise,ze ma jednotkovu 2.5.To je 4val 6 valec ako mam ja a hlavu v kuse este pochopim ze praskne ale preco by mali odchadzat na 4 valci? Ako pise Jakub 123
_________________ Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!
|
Str, 13.03.2024, 22:50 |
|
|
bahno
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 21.10.2007, 18:48 Príspevky: 2514 Bydlisko: LIPT.MIKULAS
|
Nemusi zrovna odist,ale ked uz bude dolu,tak prebrusit dosadaciu plochu,vycistit kanale, zabrusit ventily a skontrolovat vstreky patri k dobrym mravom.
|
Str, 13.03.2024, 22:55 |
|
|
Milan
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37 Príspevky: 3263 Bydlisko: Nitra
|
Jakub123 píše: Bolo mi odporučené zrepasovať aj hlavu, čo mi príde ako fajn nápad aspoň budem mať teoreticky na dlhý čas pokoj. Spravit GO motora bez hlavy je taka ciganska robota,ze skoda penazi za zvysok
_________________ Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!
|
Str, 13.03.2024, 23:00 |
|
|
Jakub123
Čumil
Registrovaný: Ned, 04.02.2024, 10:33 Príspevky: 5
|
Je to 4 valec 2.5td 62kw, GO tej hlavy vraj bude stáť 200€ čo si myslím že je v pohode cena a nemám problém to zaplatiť ak potom budem mať istotu že motor pôjde tak ako má. Len ma trochu znepokojovalo to akú bude mať tá hlava životnosť, počul som už o jednej L200 2.5td v mojom okolí na ktorej bola už 2x menená hlava.
|
Štv, 14.03.2024, 8:11 |
|
|
Milan
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37 Príspevky: 3263 Bydlisko: Nitra
|
Jakub123 píše: Len ma trochu znepokojovalo to akú bude mať tá hlava životnosť, počul som už o jednej L200 2.5td v mojom okolí na ktorej bola už 2x menená hlava. Poznal si toho majitela aj osobne?Pretoze hlava neodide len tak.Vies co sa popisalo o hlavach na Patrola 6 valec a hlava vcelku?No ja budem mat mojeho Patrola na jesen 20 rokov a na hlave som nevidel ani ventile.A co myslis preco,lebo nerobim z motorom hovadiny
_________________ Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!
|
Štv, 14.03.2024, 20:48 |
|
|
Jakub123
Čumil
Registrovaný: Ned, 04.02.2024, 10:33 Príspevky: 5
|
Poznal si toho majitela aj osobne?Pretoze hlava neodide len tak.Vies co sa popisalo o hlavach na Patrola 6 valec a hlava vcelku?No ja budem mat mojeho Patrola na jesen 20 rokov a na hlave som nevidel ani ventile.A co myslis preco,lebo nerobim z motorom hovadiny [/quote] Áno poznám ho osobne ale nepoznám detail, asi bude najlepšie keď sa s ním skonaktujem opýtam sa priamo jeho.
|
Štv, 14.03.2024, 21:06 |
|
|
bahno
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 21.10.2007, 18:48 Príspevky: 2514 Bydlisko: LIPT.MIKULAS
|
Ja teda davam mojmu gazousovi dost na prdel a mam aj podvihnuty tlak na turbe,ale s hlavou zatial problem nebol. Len na turbe praskla banka pri bypase,tak slo nove.Motor z jednotkoveho 2.5td
|
Štv, 14.03.2024, 23:16 |
|
|
efendi
Velky Kraken
Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01 Príspevky: 7945 Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
|
Ked uz robis GO motora, tak patrylo by sa ,,,zrepasovat aj turbo, ako aj hlavu,-skontolovat a podla potreby ju tu zarovant, a prebrusit ventyle,tot vsjo okolo hlavy,, skontrolovat vstreky a podlapotreby repas alebo ak postaci tak nastavyt,, ak je dobra klukovka, postaci iba nove loziska ojnicne a hlavne ako i axialne loziska, a samozrejma vec i rozvody,, Tie 2,5motory su nezmar ak su dobre a este nie su vybehane,,len bacha na niektorych turbach su turba vodou chladene najma na L200 motoroch.aby nedoslo k ich zamene za turbo nechladene..
_________________ EX Suzuky Samuraj1.3 EXJeep Cheroke 2.1TDI EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60 EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited
|
Pia, 15.03.2024, 21:01 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 15 ] |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|