Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Ned, 06.10.2024, 0:35
Dnes je nedela 6. októbera 2024, meniny má Natália a zajtra Eliška




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 15 ] 
 Pajero mk1 vysoký tlak v kľukivej skrini 
Autor Správa
Čumil

Registrovaný: Ned, 04.02.2024, 10:33
Príspevky: 5
Odpoveď s citáciou
Ahoj
Vopred sa ospravedlňujem ak sa to tu už riešilo, ale prešiel som fórum a nenašiel som to.

Pred časom som kúpil jednotkové pajero 2.5 spod veka ventilov a z gufera na kľuke tiekol olej. Dal som to do servisu, opravili to a olej z nikade netiekol. Najazdil som na ňom cca 200-250km a znovu začalo tlačiť olej od kľuky. Údajne aj pred tým bolo staré guffero asi do polky vytlačené von, ale neriešil som veď tam bolo už 25 rokov... Ale keď pravdepodobne vytlačilo aj nové, predpokladám že je vysoký tlak v kľukovej skrini.
Chcem sa teda opýtať či to môže byť napr. nefunkčné odvetranie alebo niečo iné, alebo je jednoducho motor súci na GO? Ja osobne sa v tom nejako extra nevyznám.
Za odpovede vopred ďakujem


Ned, 04.02.2024, 10:54
Profil
Velky Kraken
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01
Príspevky: 7945
Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
Odpoveď s citáciou
Skontroluj si ci nemas niak zapchate odvetranie klukovej skrine,,, pretoze mas vysoky karterovy plyn :smt151 a ten sa niak musi dostat von,,no a ten potom ti vytlaci bud gufero alebo olej,,Pretoze uz kruzky netesnia,, a prepustaju z kompresneho priestroru tlak do klukovej skrine,,,, Motor je suci tak ci onak na GO!!!!!!!!!Ma to uz svoje roky a km,,nezabudaj , Eta vsjo,,,:smt151

_________________
EX Suzuky Samuraj1.3
EXJeep Cheroke 2.1TDI
EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter
EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS
EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited
EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60
EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo
EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited


Ned, 04.02.2024, 17:46
Profil
Čumil

Registrovaný: Ned, 04.02.2024, 10:33
Príspevky: 5
Odpoveď s citáciou
efendi píše:
Skontroluj si ci nemas niak zapchate odvetranie klukovej skrine,,, pretoze mas vysoky karterovy plyn :smt151 a ten sa niak musi dostat von,,no a ten potom ti vytlaci bud gufero alebo olej,,Pretoze uz kruzky netesnia,, a prepustaju z kompresneho priestroru tlak do klukovej skrine,,,, Motor je suci tak ci onak na GO!!!!!!!!!Ma to uz svoje roky a km,,nezabudaj , Eta vsjo,,,:smt151



Ďakujem :)


Pon, 05.02.2024, 10:20
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37
Príspevky: 3263
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
Kompresne tlaku vo valcoch su ake ?

_________________
Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!


Uto, 13.02.2024, 15:14
Profil
Čumil

Registrovaný: Ned, 04.02.2024, 10:33
Príspevky: 5
Odpoveď s citáciou
No takže motor pôjde na repas (nové valce a krúžky)
Bolo mi odporučené zrepasovať aj hlavu, čo mi príde ako fajn nápad aspoň budem mať teoreticky na dlhý čas pokoj. Ale chcem sa opýtať či sa mi to naozaj oplatí, počul som že hlavne na L200 hlavy často odchádzajú. Stáva sa to len pri L200, alebo aj u Pajera a môžem očakávať aj pri tomto motore? A čo tie poruchy spôsobuje?


Str, 13.03.2024, 20:20
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37
Príspevky: 3263
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
To mas 6 valec a hlava v kuse?

_________________
Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!


Str, 13.03.2024, 22:05
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Ned, 21.10.2007, 18:48
Príspevky: 2514
Bydlisko: LIPT.MIKULAS
Odpoveď s citáciou
Pise,ze ma jednotkovu 2.5.To je 4val a nedat zrepasnut hlavu ked sa b ude robot vybrus by bola zvrhlost.Pozrel by som aj turbo.Urcite bude prasknuta klapka bypasu po tolkych rokoch.


Str, 13.03.2024, 22:29
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37
Príspevky: 3263
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
bahno píše:
Pise,ze ma jednotkovu 2.5.To je 4val

6 valec ako mam ja a hlavu v kuse este pochopim ze praskne ale preco by mali odchadzat na 4 valci? :smt139 Ako pise Jakub 123

_________________
Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!


Str, 13.03.2024, 22:50
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Ned, 21.10.2007, 18:48
Príspevky: 2514
Bydlisko: LIPT.MIKULAS
Odpoveď s citáciou
Nemusi zrovna odist,ale ked uz bude dolu,tak prebrusit dosadaciu plochu,vycistit kanale, zabrusit ventily a skontrolovat vstreky patri k dobrym mravom.


Str, 13.03.2024, 22:55
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37
Príspevky: 3263
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
Jakub123 píše:
Bolo mi odporučené zrepasovať aj hlavu, čo mi príde ako fajn nápad aspoň budem mať teoreticky na dlhý čas pokoj.

Spravit GO motora bez hlavy je taka ciganska robota,ze skoda penazi za zvysok :smt135

_________________
Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!


Str, 13.03.2024, 23:00
Profil
Čumil

Registrovaný: Ned, 04.02.2024, 10:33
Príspevky: 5
Odpoveď s citáciou
Je to 4 valec 2.5td 62kw, GO tej hlavy vraj bude stáť 200€ čo si myslím že je v pohode cena a nemám problém to zaplatiť ak potom budem mať istotu že motor pôjde tak ako má. Len ma trochu znepokojovalo to akú bude mať tá hlava životnosť, počul som už o jednej L200 2.5td v mojom okolí na ktorej bola už 2x menená hlava.


Štv, 14.03.2024, 8:11
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37
Príspevky: 3263
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
Jakub123 píše:
Len ma trochu znepokojovalo to akú bude mať tá hlava životnosť, počul som už o jednej L200 2.5td v mojom okolí na ktorej bola už 2x menená hlava.

Poznal si toho majitela aj osobne?Pretoze hlava neodide len tak.Vies co sa popisalo o hlavach na Patrola 6 valec a hlava vcelku?No ja budem mat mojeho Patrola na jesen 20 rokov a na hlave som nevidel ani ventile.A co myslis preco,lebo nerobim z motorom hovadiny :smt138

_________________
Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!


Štv, 14.03.2024, 20:48
Profil
Čumil

Registrovaný: Ned, 04.02.2024, 10:33
Príspevky: 5
Odpoveď s citáciou
Poznal si toho majitela aj osobne?Pretoze hlava neodide len tak.Vies co sa popisalo o hlavach na Patrola 6 valec a hlava vcelku?No ja budem mat mojeho Patrola na jesen 20 rokov a na hlave som nevidel ani ventile.A co myslis preco,lebo nerobim z motorom hovadiny :smt138[/quote]


Áno poznám ho osobne ale nepoznám detail, asi bude najlepšie keď sa s ním skonaktujem opýtam sa priamo jeho.


Štv, 14.03.2024, 21:06
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Ned, 21.10.2007, 18:48
Príspevky: 2514
Bydlisko: LIPT.MIKULAS
Odpoveď s citáciou
Ja teda davam mojmu gazousovi dost na prdel a mam aj podvihnuty tlak na turbe,ale s hlavou zatial problem nebol. Len na turbe praskla banka pri bypase,tak slo nove.Motor z jednotkoveho 2.5td


Štv, 14.03.2024, 23:16
Profil
Velky Kraken
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01
Príspevky: 7945
Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
Odpoveď s citáciou
Ked uz robis GO motora, tak patrylo by sa ,,,zrepasovat aj turbo, ako aj hlavu,-skontolovat a podla potreby ju tu zarovant, a prebrusit ventyle,tot vsjo okolo hlavy,, skontrolovat vstreky a podlapotreby repas alebo ak postaci tak nastavyt,, ak je dobra klukovka, postaci iba nove loziska ojnicne a hlavne ako i axialne loziska, a samozrejma vec i rozvody,, Tie 2,5motory su nezmar ak su dobre a este nie su vybehane,,len bacha na niektorych turbach su turba vodou chladene najma na L200 motoroch.aby nedoslo k ich zamene za turbo nechladene..

_________________
EX Suzuky Samuraj1.3
EXJeep Cheroke 2.1TDI
EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter
EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS
EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited
EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60
EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo
EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited


Pia, 15.03.2024, 21:01
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 15 ] 

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: