Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Uto, 04.06.2024, 9:29
Dnes je utorok 4. júna 2024, meniny má Lenka a zajtra Laura




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 33 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3  Ďalší
 turbo-kompressor 
Autor Správa
Trvalá prekážka
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10
Príspevky: 3197
Bydlisko: nr
Odpoveď s citáciou
Poslať 
... :lol: :lol: :lol:
Tak ešte inak.....

Kompresor je zariadenia na stláčanie vzduchu.

Dúchadlo je zariadenie na dopravu vzduchu.

.... a rozdeluje sa to podla pomeru množstva spracovaného vzduchu k tlakovému spádu (pomer tlaku na vstupe a výstupe)

Takže aj keď je to šnekové, furt je to dúhadlo pretože tlakový spád je nevelký zatialčo objem je velký fest.
(kua.... :shock: šnekové dúchadlo.... to musí byť dobre mastný účet za taký tuning.... šnekové stroje bývajú ukrutne drahé najmä pre potrebu presného obrábania zložitých plôch z kvalitného materiálu)

_________________
SLOW & FURIOUS


Sob, 18.08.2007, 8:03
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 0:00
Príspevky: 1241
Bydlisko: Senica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Pacificus píše:
Obrázok
zavitovkovy, skrutkovy alebo "snekovy" kompresor z medveda AMG


:shock: tak toto je nadhera :smt023 a este k tomu od AMG :smt118
to musi ale pridat konikov.. hmmmmm... :wink:

tak ked kompresor je na stlacanie vzduchu a duchadlo na dopravu vzduchu... nebude toto sluzit na to aby to dopravilo vzduch a duchlo ho pod tlakom do valcov? :smt139

_________________
Zlatníctvo-Hodinárstvo


Sob, 18.08.2007, 15:03
Profil ICQ WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 0:00
Príspevky: 1241
Bydlisko: Senica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
tu je ten AMG kompressor pouzity v aute na V8 motore. konkretne na terenaku: mercedes G :smt131
Obrázok

Obrázok


Each S55 AMG engine makes a towering 493 hp and a massive 516 lbs.-ft. of torque, making easy work of the 0-60 mph sprint in just 4.5 seconds. Every new S55 AMG’s 5.5-liter, supercharged and intercooled V8 engine is hand-assembled one-at-a-time by expert technicians at Mercedes-AMG in Affalterbach, Germany and is bench-tested to ensure performance. The newly developed V8 engine uses a positive-displacement, Lysholm-type (or screw-type) belt-driven supercharger with scrolling aluminum rotors, providing usable boost virtually from idle speed, and generates a maximum of 11.6 psi boost pressure (or 0.8 bar).
Obrázok
The rotors are Teflon-tipped for more positive sealing and long life. The Kompressor V8 also uses a specially developed crossflow air-to-water intercooler that makes more power by reducing intake air temperature, creating a denser charge. Other developments for the Kompressor V8 include new pistons, connecting rods, a fast-acting electronic throttle, revised cam timing, high-rate valve springs and lightweight valves.

_________________
Zlatníctvo-Hodinárstvo


Sob, 18.08.2007, 15:17
Profil ICQ WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 0:00
Príspevky: 1241
Bydlisko: Senica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
jeden extrem :-D
http://www.youtube.com/watch?v=URVCj4WY ... re=related

_________________
Zlatníctvo-Hodinárstvo


Str, 21.11.2007, 1:56
Profil ICQ WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 27.09.2007, 12:05
Príspevky: 1818
Bydlisko: Trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Martin 4 píše:
... :lol: :lol: :lol:
Tak ešte inak.....

Kompresor je zariadenia na stláčanie vzduchu.

Dúchadlo je zariadenie na dopravu vzduchu.

.... a rozdeluje sa to podla pomeru množstva spracovaného vzduchu k tlakovému spádu (pomer tlaku na vstupe a výstupe)

Takže aj keď je to šnekové, furt je to dúhadlo pretože tlakový spád je nevelký zatialčo objem je velký fest.
(kua.... :shock: šnekové dúchadlo.... to musí byť dobre mastný účet za taký tuning.... šnekové stroje bývajú ukrutne drahé najmä pre potrebu presného obrábania zložitých plôch z kvalitného materiálu)


chalani martin4 sa len snazi aby ste si davali bacha na slovicka :-D pretoze aj to co volaju vsetci kompressor napr. v medvedoch je duchadlo akurat pohanane mechanicky takze stare dobre aj pes je len clovek :smt121 a pejo neviem neviem ci az tak vysokootackovy je ten 12V motorcek lebo klasicke turbo ma ked mu sliapnes na krk cca 160-220 tis. ot/min a kombinacia turba a "kompresora" je pouzita napr. vo VW golf 1.4TFSI a 170 koni vymacknut z 1.4 motora je uchylne :shock: som zvedavy kedy zacnu prve kusy tychto motorov odumierat :-D jo a este
to: matrin4 turboduchadlo je pohanane plynmi hydroduchadlo je pohanane kvapalinou a ako sa vola duchadlo pohanane mechanicky ??? :shock:

_________________
"Bolesť trvá len chvíľu, víťazstvo trvá navždy"
Ex: JEEP CHEROKEE 4.0i, 4.5" lift
Ex: Patrol K260, 2.8D homemade pickup
Ex: Patrol W260, 2.8TD eMHaDecka na 33kach
Patrol Y61 3.0DTi - ma vsetko co treba


Str, 21.11.2007, 10:49
Profil
Recyklovaný teaneger
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
Príspevky: 3601
Bydlisko: MY/BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
masurko píše:
...... turboduchadlo je pohanane plynmi hydroduchadlo je pohanane kvapalinou a ako sa vola duchadlo pohanane mechanicky ??? :shock:


Mechodúchadlo , néé ? uhádol som ? čo som vyhral ? :lol:

_________________
JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.Obrázok


Sob, 24.11.2007, 18:10
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 27.09.2007, 12:05
Príspevky: 1818
Bydlisko: Trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Kapo píše:

Mechodúchadlo , néé ? uhádol som ? čo som vyhral ? :lol:


mechoduchadlo ??? :smt121 to si daj patentovat ten nazov :smt064

_________________
"Bolesť trvá len chvíľu, víťazstvo trvá navždy"
Ex: JEEP CHEROKEE 4.0i, 4.5" lift
Ex: Patrol K260, 2.8D homemade pickup
Ex: Patrol W260, 2.8TD eMHaDecka na 33kach
Patrol Y61 3.0DTi - ma vsetko co treba


Sob, 24.11.2007, 19:10
Profil
Mašinista
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39
Príspevky: 1112
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Hmm, som rad ze obcania mojej rodnej zeme slovenskej nemaju zavaznejsie problemy :-D ... takze sme na tom v globale celkom dobre.

Mimochodom, som docela rad ze v y6o nemam turbo

... a predsa sa toci

_________________
Bežný automobil v základnej výbave.
Nóóikdyž.. :smt077


Sob, 24.11.2007, 19:12
Profil
Trvalá prekážka
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10
Príspevky: 3197
Bydlisko: nr
Odpoveď s citáciou
Poslať 
nechcem rýpať... ale na Y60 nemáš turbocharger ??? :shock:

Aký máš motor ?

_________________
SLOW & FURIOUS


Sob, 24.11.2007, 21:09
Profil WWW
CVOK HOBBISTA
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53
Príspevky: 1442
Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
MoostanQue píše:
Hmm, som rad ze obcania mojej rodnej zeme slovenskej nemaju zavaznejsie problemy :-D ... takze sme na tom v globale celkom dobre.

Mimochodom, som docela rad ze v y6o nemam turbo

... a predsa sa toci


Nechcem Ťa znechutiť, ale podľa neoverených správ Y60 nemá v podstate ani motor :-D :-D :-D (oproti bezrámovým a prevracačným) :-D :-D :-D

-ka-

_________________
Červená je tiež farba...
+420 604 240 223


Sob, 24.11.2007, 21:10
Profil WWW
Recyklovaný teaneger
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
Príspevky: 3601
Bydlisko: MY/BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Martin 4 píše:
nechcem rýpať... ale na Y60 nemáš turbocharger ??? :shock:

Aký máš motor ?


Čo viem , tak 4.2 d . A ked raz budem velký , tak si taký kúpim :-D

_________________
JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.Obrázok


Ned, 25.11.2007, 4:19
Profil
Velky Kraken
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01
Príspevky: 7923
Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
Odpoveď s citáciou
KARLITO dobre myslis lebo v automobylovom vyvoji ako prve vynasli a montovali kompresory do pretekarskych aut bugatti mercedes jaguara az pozdejsie boli turbodmychadla vynajdeneee


Pon, 26.11.2007, 0:07
Profil
Mašinista
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39
Príspevky: 1112
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Martin 4 píše:
nechcem rýpať... ale na Y60 nemáš turbocharger ??? :shock:

Aký máš motor ?


traktorovity 4,2 D

radovy sestvalec
rozvod OHV (ozubenymi koleckami)
vrtanie x zdvih 96 x 96
obsah 4169
vykon 85 kW @ 4000 ot.
krut. moment 264 Nm @ 2000 ot.
ocelovy blok aj hlava

ide do toho desat litrov oleja (davam polosyntetiku) a dva filtre

za povsimnutie stoji, ze olejova vana je v zadnej tretine motora vyrazne prehlbena (asi 10 cm), cim vzika de facto nadrzka, v ktorej sa aky taky olej vyskytuje aj pri vacsich naklonoch.

chce niekto vediet spotrebu ? :shock:

_________________
Bežný automobil v základnej výbave.
Nóóikdyž.. :smt077


Pon, 26.11.2007, 1:24
Profil
Mašinista
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39
Príspevky: 1112
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Kapo píše:
Čo viem , tak 4.2 d . A ked raz budem velký , tak si taký kúpim :-D


kasli na to, je to lenive jak k*%va :-D

_________________
Bežný automobil v základnej výbave.
Nóóikdyž.. :smt077


Pon, 26.11.2007, 1:27
Profil
Recyklovaný teaneger
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
Príspevky: 3601
Bydlisko: MY/BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
MoostanQue píše:
Kapo píše:
Čo viem , tak 4.2 d . A ked raz budem velký , tak si taký kúpim :-D


kasli na to, je to lenive jak k*%va :-D


Jo , vymeníme ? 2.8 d ide jak raketa . A že 4.2 d vie jazdiť na 10 l .

Ozaj , má to radové , alebo roto čerpadlo ? A nie je to upravená 3.3 ?

_________________
JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.Obrázok


Pon, 26.11.2007, 1:43
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 33 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: