Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Sob, 03.05.2025, 11:16
Dnes je sobota 3. mája 2025, meniny má Galina a zajtra Florián




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 25 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2
 Turbo a jeho diagnóza 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 15.02.2007, 19:45
Príspevky: 679
Bydlisko: BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
s BRUKO mam dobru skusenost, ked som zhanal nove turbo do mazdy, v mazde 90 tis. SKK u nich 60 tis. SKK, dodacia lehota sice o 2 tyzdne viac, ale usetrene.

_________________
Patrol 3,0 TDi


Pon, 18.05.2009, 12:27
Profil
Recyklovaný teaneger
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
Príspevky: 3601
Bydlisko: MY/BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
marisko píše:
....Havária turba môže motor zničiť za sekundu,
lebo cez neho nasaje olej a ten sa nedá stlačiť....


Jo, a hlavne v prítomnosti intercollera sa olej vie v chladiči stlačeného vzduchu nazbierať a potom pri lepšom pridaní to tam všetko šupnúť.

efendi píše:
mal som repasovane turbo v bmv cku 525 td a vydrzalo 2428 km a pak se zapeklo, a reklamaciu neprijali vraj som mal v motore pravdepodobne nekvalitny olej, takze repasovane turbo nikagda viac..


No, v tvojom prípade ťažko posúdiť, kto bol na vine. Ty zadreš raz aj internet.

Presne toto sa stalo teraz kamarátovy, ktorý menil turbo za repasované. Mechanik /inak jeden z najlepších, čo som poznal/, ktorý to robil mal smolu, lebo po namontovaní turba sme tam boli a podarilo sa mu zadrieť aj turbo a aj kluku na motore.
Inak by boli samozrejme kokoci tý, čo to turbo repasovali.

Turbo totiž, ak nedostane pár sekúnd po naštartovaní olej, ide pod kytky. Hlavne repasované, ktoré má vôle na minime a oil trubky na mazanie prázdne.

_________________
JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.Obrázok


Pon, 18.05.2009, 17:32
Profil
Trvalá prekážka
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10
Príspevky: 3197
Bydlisko: nr
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Kapo píše:
Turbo totiž, ak nedostane pár sekúnd po naštartovaní olej, ide pod kytky. Hlavne repasované, ktoré má vôle na minime a oil trubky na mazanie prázdne.


... a preto je radno nosiť do repasovne celé auto, nech si repasátori turbo vymontujú a zase sami namontujú. Inak je problém s reklamáciou s odkazom na chybnú montáž.

_________________
SLOW & FURIOUS


Pon, 18.05.2009, 19:08
Profil WWW
Začínajúci koumák

Registrovaný: Str, 28.03.2007, 15:50
Príspevky: 116
Bydlisko: PU
Odpoveď s citáciou
Poslať 
www.turbocar.cz , pán FIKER- 00420 602 764 021
ceny majú dobre,kvalita taktiež. bral som od nich repasované turbo do Patrola a už skoro dva roky šlape dobre a nikto ho nešetí.takže velká spokojnosť.


Uto, 19.05.2009, 10:20
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40
Príspevky: 2030
Bydlisko: Košice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
mne ponúklo Bruko repas za 460 €. Celkom dosť. Hlavne keď nové bude za 560.

_________________
Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4


Uto, 19.05.2009, 18:00
Profil WWW
Recyklovaný teaneger
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
Príspevky: 3601
Bydlisko: MY/BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
EMODY píše:
www.turbocar.cz , pán FIKER- 00420 602 764 021
ceny majú dobre,kvalita taktiež. bral som od nich repasované turbo do Patrola a už skoro dva roky šlape dobre a nikto ho nešetí.takže velká spokojnosť.


Mohol by si prezradiť ich približnú cenu repasovaného turba? Či má zmysel dalej riešiť? :roll:

Inak o repasovaných turbách majú peknú stať:

"Zárukou kvality opravy je, že rotor turbodmychadla je před montáží samostatně dynamicky vyvážen. Dále naše firma vlastní i speciální zkušební zařízení jediné v ČR na kontrolu funkce ložiskového středu - MRV 2. Při této zkoušce se vyhodnocují otáčky rotoru, určí se hodnota vibrací rotoru, ověřuje se těsnost ucpávek na únik oleje a provede se krátký záběh ložisek. Při zjištění vyšší hodnoty vibrací (pro daný typ turbodmychadla), provede pracovník na této sestavě úběrem materiálu dovyvážení kola kompresoru. Takto opravený a zkontrolovaný ložiskový střed má obdobnou životnost jako nové turbodmychadlo.

Životnost turbodmychadla je závislá na provozních podmínkách (před vypnutím motoru snížit otáčky na volnoběh) a pravidelné údržbě motoru - trvale zajistit čistotu a kvalitu mazacího oleje. "

_________________
JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.Obrázok


Uto, 19.05.2009, 18:14
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 30.11.2006, 9:53
Príspevky: 629
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ja si myslím, že to má význam keď nové stojí cca 2.000 EUR a repas je niekde do 1.000 EUR. (alebo ma niekto pred 3 rokmi pekne ojebabral) Tie ceny som si radšej doteraz nikde neporovnával.
Ak niekto vie čo stojí nový GARET do Granda 2,7CRD nech to šem šupne zo srandy.

_________________
JEEP Grand Cherokee 2,7CRD, r.v.2001, GENERAL AT2 245/70/16, podvozok OME, rámy - už nie lebo zavadzali, rozšírené podložkami 3cm...


Uto, 19.05.2009, 19:10
Profil WWW
Začínajúci koumák

Registrovaný: Str, 28.03.2007, 15:50
Príspevky: 116
Bydlisko: PU
Odpoveď s citáciou
Poslať 
vtedy sa cena pohybovala 10.000czk-12.000czk.
ale nakolko je kríza mohlo by to byť lacnejšie a dokonca už zaviedli aj šrotovné.najlepšie bude keď tam zavoláš,nadiktuješ mu aké turbo chceš a on to vyhľadá.
aby si lepšie pochopil tak on ti nebude repasovať to tvoje dojebabrané ale predá ti budto nové alebo repasované/nové/ a za to tvoje staré ti zaplatí.
Zavolaj tam a budeš múdrejší.


Str, 20.05.2009, 7:47
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 17.02.2007, 21:11
Príspevky: 30
Bydlisko: Zalesie
Odpoveď s citáciou
Poslať 
repasovane turbo na Lagunu vydrzalo 3000km; na Peugeot potom islo radsej nove aj ked bolo raz tak drahe.

Okrem vyvazenia a vymedzenia je este dolezite spravne nastavit obtokovy ventil/klapku - ak je nespravne - tak to ovplyvni charakteristiku nabehu tlaku a maximalny tlak. To potom moze byt vyhodnotene ako porucha a hadzat chyby - v zavislosti na tom ako je dana ECU inteligentna.

_________________
4x4:
LR Disco III TDV6
LR Disco I 3.9 V8 Automat + ECU: Megasquirt+EDIS8
Quad Kawa KVF700

a nejaky ten bruchoplaz (zadny nahon only)


Str, 20.05.2009, 8:43
Profil ICQ
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 30.11.2006, 9:53
Príspevky: 629
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Som volal a nové na GRANDA 2,7CRD stojí cca 650 EUR bez DPH. Kua niekto ma pred 3 rokmi pekne opláchol (1.000 EUR za repas).

_________________
JEEP Grand Cherokee 2,7CRD, r.v.2001, GENERAL AT2 245/70/16, podvozok OME, rámy - už nie lebo zavadzali, rozšírené podložkami 3cm...


Str, 20.05.2009, 15:25
Profil WWW
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 25 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: