Dnes je streda 28. mája 2025, meniny má Viliam a zajtra Vilma
Autor |
Správa |
tibik
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 15.03.2009, 22:18 Príspevky: 2349 Bydlisko: Banská Štiavnica
|
Mnoho poucneho. Moj nazor jazdi bespecne a dbaj na stav a povahu vozovky ako vravy aj zakon , lebo veta ,ze neprispvosobil jazdu stavu a povahe vozovky je od policajtou dos casta pri nejakom tom tukesi a hlavne v zime 
|
Sob, 29.08.2009, 22:04 |
|
 |
peterB
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 13.12.2006, 23:17 Príspevky: 667 Bydlisko: Nitra
|
No ja som raz siel z podbanskeho na Strbske pleso - kedze som siel na MT bolo nevyhnutne priradovat predok na zladovatelych usekoch - nebol to totriz nejaky sniezik to bol cisty lad - zaujimave vsak bolo ze bol vzdy len v tieni - na slnku bola sucha vozovka. Takze som tam saltoval s tou malou packou ako zbesneny - obcas sa aj nechcel odobnut predok - to vtedy ked som to urobil uz mimo ladu 
_________________ Lestenka
|
Ned, 30.08.2009, 8:41 |
|
 |
laci73
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 21.03.2007, 6:03 Príspevky: 553 Bydlisko: xx
|
zaklad su dobre gumy, ak mas dobre gumy tak 4x4 vo vacsine pripadov netreba...a ak uz zaradis tak podla predpisu vyrobcu. ked uz to mas zaradene tak je jedno kolko ides, len aby si kone udrzal na ceste.
mne na f150 pise ze 4x4 radit za jazdy do 88 km/h a ked je pod nulou tak do 72 km/h. redukcia samozrejme zastavit.
|
Pia, 04.09.2009, 2:36 |
|
 |
simi
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 24.03.2009, 22:54 Príspevky: 508 Bydlisko: Košice
|
a ako radiť na Vitare?Ja stale ked chcem pridať predok zastavim a tak to pripnem,pri jazde to nejde.
_________________Toyota LandCruiser 95 Nissan Terrano II 2,7 TD Suzuki Vitara 1,6 16V Suzuki GSX-R 600 K2 http://www.youtube.com/xsimivwhttp://amass.sk/
|
Str, 06.01.2010, 23:11 |
|
 |
finder
Support
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20 Príspevky: 6668 Bydlisko: PB
|
Vecsina aut cez spojku min. do rychlosti 40 km/h.
Samozrejme ze to u teba moze byt specificke, a treba zastavit.
_________________Co neubrdzis, neukecas. Ak to nejde ubrzdit, aspon pridaj, nech je sranda  . 31" AT, AVM, hasicak, gurtne, retaze, bezna auto vybava. Zatial ... http://www.spritmonitor.de/en/mileage_icon/599240.html
|
Str, 06.01.2010, 23:16 |
|
 |
simi
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 24.03.2009, 22:54 Príspevky: 508 Bydlisko: Košice
|
finder píše: Vecsina aut cez spojku min. do rychlosti 40 km/h. Samozrejme ze to u teba moze byt specificke, a treba zastavit.
No ved to,už som tu čital o pohohoch 4x4 že do tych 40km/h by sa malo dať,ale neviem či niekto s Vitarou tak pridava predok.Ja som skušal asi pri 30tke a akonahle začaly brusiť zuby o seba tak som to nechal tak.Ale zauimalo by ma hlavne teraz v zime ked musim stale zastaviť ked sa dostanem na sneh a ppridať resp. odopnuť predok
_________________Toyota LandCruiser 95 Nissan Terrano II 2,7 TD Suzuki Vitara 1,6 16V Suzuki GSX-R 600 K2 http://www.youtube.com/xsimivwhttp://amass.sk/
|
Str, 06.01.2010, 23:27 |
|
 |
romo11
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25 Príspevky: 1805 Bydlisko: Bratislava
|
skus pozriet manual. Napriklad na Galloperi treba zastat a az potom priradit predok, pri odpojovani zastat, kusok cuvnut na odpojenie volnobeziek a pokracovat v jazde. Naproti tomu Pajero II moze pripojit predok tusim do 80 alebo 1OOkm/h. Niektore auta zas pripajaju predok automaticky cez viskospojku alebo podobnym systemom...Cize v prvom rade by som skusil ten manual 
_________________ Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG
|
Str, 06.01.2010, 23:33 |
|
 |
finder
Support
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20 Príspevky: 6668 Bydlisko: PB
|
V manuali na Suzuki Sidekick (neviem co to je, iny nazov pre Vitaru ?) sa pise:
- Ak mate manualne volnobezky, mozete radit 4H za jazdy (ak su zamknute)
- ak mate automaty, treba zastavit auto uplne
O rychlosti pouzitia manualov tam nepisu nic.
_________________Co neubrdzis, neukecas. Ak to nejde ubrzdit, aspon pridaj, nech je sranda  . 31" AT, AVM, hasicak, gurtne, retaze, bezna auto vybava. Zatial ... http://www.spritmonitor.de/en/mileage_icon/599240.html
|
Str, 06.01.2010, 23:49 |
|
 |
simi
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 24.03.2009, 22:54 Príspevky: 508 Bydlisko: Košice
|
finder píše: V manuali na Suzuki Sidekick (neviem co to je, iny nazov pre Vitaru ?) sa pise:
- Ak mate manualne volnobezky, mozete radit 4H za jazdy (ak su zamknute) - ak mate automaty, treba zastavit auto uplne
O rychlosti pouzitia manualov tam nepisu nic.
Hej hej,Sidekick je Vitara,no takže ja musim zastaviť lebo mam AUTO.
Moj manual je pisany po nemecky takže si s nim nepomožem,akurat tak z obrazkov
_________________Toyota LandCruiser 95 Nissan Terrano II 2,7 TD Suzuki Vitara 1,6 16V Suzuki GSX-R 600 K2 http://www.youtube.com/xsimivwhttp://amass.sk/
|
Str, 06.01.2010, 23:54 |
|
 |
romo11
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25 Príspevky: 1805 Bydlisko: Bratislava
|
simi: ja mam tiez manual v nemcine, ale ked som tam pri obrazkoch ako sa pouziva predny nahon videl tolko vyraznenych odsekov s nadpisom warning tak som si to slovo po slove daval do internetoveho prehliadaca a co to som z toho nakoniec pochopil 
_________________ Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG
|
Štv, 07.01.2010, 0:00 |
|
 |
finder
Support
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20 Príspevky: 6668 Bydlisko: PB
|
ENG verzia
http://www.suzukiinfo.com/vitara/sideki ... manual.pdf
strana cca 83.
Ten apostrof mrsi ten link, neklikaj nato, ale si to okopiruj cele a vloz do prehliadaca.
Este ma napadlo - ak je mozne zmenit automaty za manualy (AVM), v zasade by si si zvysil uzivatelsky komfort, kedze by si nemusel zastavovat, ale len spomalit (povedzme do tych 40 km/h). Ja som mal na terrane automaty, potom jeden zdochol (buz som nedodrzal 40 km, alebo vek, alebo neviem co), a dal som AVM. Teraz si dam alebo tu robotu pred terenom a zapnem ich rucne, potom radim uz len cez spojku, alebo to v zime zapnem a necham tak az do jari (ak uz nevidim, ze sneh nebude, vtedy to vypnem, je zbytocne tocit poloosi). AVMka tiez pouzivam do 40 km/h (mozni by zniesli aj viac, ale naco riskovat, to spomalenie ti auto za tebou na chvilu toleruje, aj tak nevie preco spomalujes).
_________________Co neubrdzis, neukecas. Ak to nejde ubrzdit, aspon pridaj, nech je sranda  . 31" AT, AVM, hasicak, gurtne, retaze, bezna auto vybava. Zatial ... http://www.spritmonitor.de/en/mileage_icon/599240.html
|
Štv, 07.01.2010, 0:07 |
|
 |
simi
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 24.03.2009, 22:54 Príspevky: 508 Bydlisko: Košice
|
Dik za ten manual v angličtine,ja v nemčine som ulpny..
No rozmyšlal som nadtym že ich vymeniť za MANUAL ale kym mi tie AUTOmaty služia tak ich meniť nebudem,radšej si zastavim a priradim(ušetrim par EURO na niečo ine) 
_________________Toyota LandCruiser 95 Nissan Terrano II 2,7 TD Suzuki Vitara 1,6 16V Suzuki GSX-R 600 K2 http://www.youtube.com/xsimivwhttp://amass.sk/
|
Štv, 07.01.2010, 0:49 |
|
 |
Fido
Ťažký Profík
Registrovaný: Pon, 29.12.2008, 21:58 Príspevky: 364 Bydlisko: ZM
|
Ja mam tiež automaticke naboje, zaradovat za jazdy som skušal ale nejde to (počitam zubky),ale vyradujem za jazdy,len stlačim spojku a povolim plyn. Akurat sa asi zostanu točit poloosy až kym uplne nezastanem sa mi tak zda.
_________________SUZUKI Vitara 1.6 16V, Lift +5cm a bodylift +2,5cm,235/75R15 MT Wisentta a Discover M+S,CB, navijak, predný pevnosťák, šekle,Hi-lift zdvihák, gurntne,majak,lopata,kompresor,dynamická gurtňa 
|
Štv, 07.01.2010, 1:36 |
|
 |
simi
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 24.03.2009, 22:54 Príspevky: 508 Bydlisko: Košice
|
Fido píše: Ja mam tiež automaticke naboje, zaradovat za jazdy som skušal ale nejde to (počitam zubky),ale vyradujem za jazdy,len stlačim spojku a povolim plyn. Akurat sa asi zostanu točit poloosy až kym uplne nezastanem sa mi tak zda.
Takže pri vyhadzovani nemusim zastavovať?A neubližim tym nejako volnobežkam?
_________________Toyota LandCruiser 95 Nissan Terrano II 2,7 TD Suzuki Vitara 1,6 16V Suzuki GSX-R 600 K2 http://www.youtube.com/xsimivwhttp://amass.sk/
|
Štv, 07.01.2010, 1:47 |
|
 |
romo11
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25 Príspevky: 1805 Bydlisko: Bratislava
|
V manuali na Gallopera pisu ze pri vyradovani treba zastavit a cuvnut aby sa volnobezky rozopli...ten spatny pohyb ich vlastne vycvakne zo zaberu...raz som skusil len vyradit a necuvnut a kusok som sa pohol a hned to zacalo z predku rapotat...takze odvtedy si radsej tie 1-2m cuvnem...netocia sa potom zbytocne predne poloosy a ani predny kardan...
Manulane volnobezky maju svoje vyhody ale aj nevyhody...napriklad ked ich zabudnes zapnut a hupnes dakde do blata a potom v blate vystupovat a zapinat ich nie je bohvieco...viem ze to treba vzdy pred vlezenim do terenu ale nie vzdy sa podari 
_________________ Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG
|
Štv, 07.01.2010, 8:20 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|