Dnes je utorok 24. júna 2025, meniny má Ján a zajtra Tadeáš
Autor |
Správa |
OFFroad4wd
Pandík
Registrovaný: Pia, 02.10.2009, 22:33 Príspevky: 3300
|
ahojte
použil som tlačítko hľadať a našiel som toto vlákno
chcem poprosiť ak niekto máte nejaký nákres alebo fotky ako vyriešiť dvojitú ručnú bol by som vám povďačný keby ste mi ich poslali
rozmýšľam na Pandu niečo spraviť ale chcel by som to mať tak aby bola aj jedna na obe kolesá takže 3ručné alebo ako som sa tu dočítal nejakú zaisťovaciu. hlavne kvôli TK chcem tú tretiu
mne to dosť pomôže
hlavne keď mi uviazne v blate zadné koleso v koľaji ako sa mi to naposledy stalo stromy boli ďaleko a dosť mi tam pomôže dvojitá ručná
veď vi viete o čom to je
ďakujem veľmi pekne vopred
|
Uto, 12.10.2010, 11:17 |
|
 |
Macej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 20.09.2009, 20:21 Príspevky: 547 Bydlisko: Vchod Záhoria
|
Čo si spravil s tými fotkami čo som ti poslal kde bol na to návod a aj jak prekopeš zadné bubny na kotúče?
_________________ Range Rover Classic - One is not enough
|
Uto, 12.10.2010, 11:26 |
|
 |
OFFroad4wd
Pandík
Registrovaný: Pia, 02.10.2009, 22:33 Príspevky: 3300
|
macej musim pohladať ale je viac riešení a chcem ich vedieť čo najviac 
|
Uto, 12.10.2010, 11:27 |
|
 |
Macej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 20.09.2009, 20:21 Príspevky: 547 Bydlisko: Vchod Záhoria
|
Ok ak to nenájdeš tak daj vedet. Pre inšpiráciu ti to pošlem znovu lebo mne osobne sa to riešenie zdalo najlepšie. Akurát že tam neboli 2 páky ale rovno 3. A bolo by v tom prípade že ideš také nečo robiť mať zadné brzdy v dosť dobrom stave lebo by to bolo potom na dve veci
_________________ Range Rover Classic - One is not enough
|
Uto, 12.10.2010, 11:35 |
|
 |
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4321 Bydlisko: ZA
|
Zožen si na vrakáči dve páky ručnej brzdy z (napríklad) žigulíka
Daj ich vedľa seba
Na každú z nich daj lanko od jedného zadného kolesa.
A pre STK si na to vyrob taký "návlek" , ktorým tie dve páky spojíš do jednej.
Daj na to nejakú tuzingovú rúčku a máš pokoj.
Naposledy upravil palo-cherokee dňa Uto, 12.10.2010, 14:20, celkovo upravené 1
|
Uto, 12.10.2010, 12:57 |
|
 |
OFFroad4wd
Pandík
Registrovaný: Pia, 02.10.2009, 22:33 Príspevky: 3300
|
budem sa snažiť po niečom poobzerať
ďakujem
macej poslal som ti už predtým pmku 
|
Uto, 12.10.2010, 13:21 |
|
 |
Macej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 20.09.2009, 20:21 Príspevky: 547 Bydlisko: Vchod Záhoria
|
Takto je to origoš:
A takto by som to riešil (kebyže) aj ja a neni treba žiadny návlek ani nič podobné a pri cúvaní z kopca si môžeš stále pribrzďovať obomi kolesami súčasne:

_________________ Range Rover Classic - One is not enough
|
Uto, 12.10.2010, 14:14 |
|
 |
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4321 Bydlisko: ZA
|
Macej, ale podľa tej foto sa NIČ (teda okrem náhrady obúčika rovným kusom železa) nezmenilo! Stále bude ťahať obe laná naraz.
A ak som to správne pochopil, tak Pandík chce pomocou ručnej simulovať uzávierku, takže chce selektívne pribrzďovať každé koleso nezávisle podľa potreby.
|
Uto, 12.10.2010, 14:22 |
|
 |
Macej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 20.09.2009, 20:21 Príspevky: 547 Bydlisko: Vchod Záhoria
|
Palo: Á už viem! Už som pochopil na čo narážaš. Pardon. Ano nahradil oblúčik rovným železom ale teoreticky by sa to dalo spraviť tak, že v tých krajoch by išlo každé lanko samostatne k páke a hlavná páka by ťahala to železo čím by súčasne brzdilo obe kolesá.
_________________ Range Rover Classic - One is not enough
|
Uto, 12.10.2010, 14:34 |
|
 |
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4321 Bydlisko: ZA
|
Macej, toje Panda a nie Bronco !
veď tam sa ledva vôjde 1 páka a s trochou fantázie možno dve, ale neviem kam by si dal tú tretiu
|
Uto, 12.10.2010, 14:43 |
|
 |
Macej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 20.09.2009, 20:21 Príspevky: 547 Bydlisko: Vchod Záhoria
|
To musí už doriešiť Pandík kam to tam narve  . Ale aký-taký návrh aspoň má 
_________________ Range Rover Classic - One is not enough
|
Uto, 12.10.2010, 14:57 |
|
 |
finder
Support
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20 Príspevky: 6668 Bydlisko: PB
|
Celkom si to viem predstavit, aj s tym "navlekom" ....
Pravdepodobne sa nevyhne flexovaniu a zvaraniu, asi sa bude musiet nachystat kus zeleza s dvomi ozubeniami, tie paky by som spravil take male, ake by sa dali spravit, ale zarovne aby ma to velmi neobmedzovalo pri brzdeni s vynakladenim sily na paku. Ak to spravi s rozumom, viem si predstavit nejaky "master" medzikus, ktory spoji obe male paky do jednej civilnej na bezne pouzitie a STKacku  (ak sa bude velmi snazit, tak vymysli aj user friendly uchytavanie a design).
_________________Co neubrdzis, neukecas. Ak to nejde ubrzdit, aspon pridaj, nech je sranda  . 31" AT, AVM, hasicak, gurtne, retaze, bezna auto vybava. Zatial ... http://www.spritmonitor.de/en/mileage_icon/599240.html
|
Uto, 12.10.2010, 15:27 |
|
 |
OFFroad4wd
Pandík
Registrovaný: Pia, 02.10.2009, 22:33 Príspevky: 3300
|
hoši ďakujem vám a aj ja si to viem predstaviť s tým železom
aj viem kam tie dve paky dám to je najmenej a myslím si že keď vymontujem 2 ručne z ňákej embečočky tak je už 1:0 pre mňa a ja už niečo vykoumám a viem aj ako 
|
Uto, 12.10.2010, 16:01 |
|
 |
alfik223
Začínajúci koumák
Registrovaný: Ned, 20.06.2010, 21:14 Príspevky: 136 Bydlisko: Červenica pri Sabinove
|
Nemusia byt dve rucne staci jedna len nejako vymysliet aby sa dalo lanko (to ktore akurat netreba) sikovne odpojit. Mam dva rucne sem tam to pomoze ale nieje to ziadne zazrak. Uzavierka je uzavierka
|
Uto, 12.10.2010, 16:20 |
|
 |
Rudy-Vitara
Ťažký Profík
Registrovaný: Sob, 10.01.2009, 1:54 Príspevky: 262 Bydlisko: Žarnovica
|
_________________ Vitara 1.6, navijak, šnorchel, zdvihutá, rozšírená, T3, Hi-lift, kompresor,....
|
Uto, 12.10.2010, 17:32 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|