Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pon, 02.06.2025, 16:24
Dnes je pondelok 2. júna 2025, meniny má Xénia a zajtra Karolína




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 92 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Ďalší
 Pajero alebo Disco 
Autor Správa
Koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 19.09.2014, 12:43
Príspevky: 191
Bydlisko: Trenčianske Jatrabie
Odpoveď s citáciou
Fuah chalani som rád A prekvapujete má :) nečakal som že mi sem budete písať toľko.skúsenosti A rád.
Mne to Disco tiež viac pasuje keďže radšej väčšie auto by som prijal radšej A vagón pajero je taký hmm nemastný neslany pre mňa. Aj keď jazdné vlastnosti má lepšie ako kratas.
No budem museť zavolať ešte raz ohľadne toho Landaka A potom sa rozhodnem napevno čo bude ďalej. Ale ozaj vám dakunem veľmi pekbe že ste ma V tom nenechali samého.
V nedeľumaju chalani z TN menší zraz A pojazdenicko tak by som sa chcel ísť pozrieť lebo jeden tam má Landa A druhý Pajerko A aspoň uvidím A porovnám si ich ;)


Str, 25.02.2015, 18:19
Profil
Koumák

Registrovaný: Str, 29.10.2014, 23:53
Príspevky: 187
Bydlisko: Lúky
Odpoveď s citáciou
no ja mam pajero a som max spokojny ked land rover tak iba defender a daj vediet ako dopadlo porovnavanie

_________________
mitsubishi pajero II 2,5 TD,silverstone t3 35x11,5 r15

OFFROAD CLUB LUKY


Str, 25.02.2015, 18:39
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01
Príspevky: 1932
Bydlisko: TO
Odpoveď s citáciou
Hlavne nezabudni pri kúpe na základné pravidlo Land Roverov: Ak z neho netečú tekutiny, tak tam nie sú! :-D

_________________
Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
L200 - pracovné, a to doslova!


Štv, 26.02.2015, 9:55
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01
Príspevky: 1932
Bydlisko: TO
Odpoveď s citáciou
Stefoo píše:
... ma dve redukcie-na cestu a do terénu čo ja často využívam...

Toto trochu popíš, o tom som ešte nepočul.

_________________
Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
L200 - pracovné, a to doslova!


Štv, 26.02.2015, 9:57
Profil
Učeň

Registrovaný: Pia, 21.11.2008, 22:05
Príspevky: 71
Bydlisko: Banska Stiavnica 0948700779
Odpoveď s citáciou
Každý Disco kvapká a ak nie tak je akurát umytý. A k tým redukciám - Keď máš zapnutú reduk. do terénu tak máš uzamknutý medzidif, a na asfalte by si v medzidife mohol pri záťaži ničo zlomiť, to máš ako klasic. uzávierka na náprave, preto na asfalt je redukcia bez uzávierky medzidifu.

_________________
Jeep Wrangler TJ, Späť do náručia prírody, kde som slobodný.


Štv, 26.02.2015, 11:00
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01
Príspevky: 1932
Bydlisko: TO
Odpoveď s citáciou
Aha, takže klasika jedna redukcia, len sa používa aj bez uzamknutia medzidifu. Už som myslel že nejaká nová technológia. :-D To využitie na ceste má aj význam pre bežného človeka?

_________________
Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
L200 - pracovné, a to doslova!


Štv, 26.02.2015, 11:40
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 22.10.2014, 10:44
Príspevky: 54
Bydlisko: Nové Zámky
Odpoveď s citáciou
Stefoo píše:
Každý Disco kvapká a ak nie tak je akurát umytý


Noo to nie je celkom pravda, Disco nikdy nekvapká len si značí svôj teritórium :lol:

Stefoo píše:
A k tým redukciám - Keď máš zapnutú reduk. do terénu tak máš uzamknutý medzidif,


To celkom nesedí, na "97 300TDI manual ak preradíš do redukcie, neuzavre sa automaticky medzinápravovka. Musiš to VŽDY manulálne uzavrieť.

_________________
Disco ´97. 300tdi
www.profimotor.sk


Štv, 26.02.2015, 11:43
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 22.12.2013, 13:28
Príspevky: 543
Bydlisko: Moravske Lieskove tel:0903790668
Odpoveď s citáciou
Martinoff píše:
Aha, takže klasika jedna redukcia, len sa používa aj bez uzamknutia medzidifu. Už som myslel že nejaká nová technológia. :-D To využitie na ceste má aj význam pre bežného človeka?

Ma ked si v kopci z vlekom alebo ked tahas autobus ci kamion :wink:


Štv, 26.02.2015, 14:08
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01
Príspevky: 1932
Bydlisko: TO
Odpoveď s citáciou
Aha, takže nič potrebné pre normálneho človeka. :-D Aby to využil pre vlek tak potrebuje vodičák skupiny E. Alebo má ten motor problém do kopca so 750kg vozíkom?

_________________
Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
L200 - pracovné, a to doslova!


Štv, 26.02.2015, 14:36
Profil
Učeň

Registrovaný: Pia, 13.12.2013, 8:42
Príspevky: 61
Odpoveď s citáciou
aj bez E-cka mozes tahat prives tazsi ako 750kg

papierovo do celkovej homostnosti supravy 3500kg alebo 4250kg ak mas B96

ak ta nezvazia tak aj viacej :D

_________________
Pajero V80 3.2 DI-D, 2013, 147kW


Štv, 26.02.2015, 15:19
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01
Príspevky: 1932
Bydlisko: TO
Odpoveď s citáciou
Určite? Ja poznám len toto znenie:
http://prntscr.com/6a1w5l

_________________
Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
L200 - pracovné, a to doslova!


Štv, 26.02.2015, 15:53
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 22.12.2013, 13:28
Príspevky: 543
Bydlisko: Moravske Lieskove tel:0903790668
Odpoveď s citáciou
No to neni tak celkom pravda ak mas celkovu vahu tada auto a vlek nad 3500kg musis mat psichotest ink o vodicak prides :wink: A to ma ani neskusaj presviedcat ze ne lebo to mam zasebou :wink:


Štv, 26.02.2015, 15:56
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 22.12.2013, 13:28
Príspevky: 543
Bydlisko: Moravske Lieskove tel:0903790668
Odpoveď s citáciou
Martinoff píše:
Určite? Ja poznám len toto znenie:
http://prntscr.com/6a1w5l

Ale nebrzdene a disco moze tahat 3500 brzdene :wink:


Štv, 26.02.2015, 15:57
Profil
Učeň

Registrovaný: Pia, 13.12.2013, 8:42
Príspevky: 61
Odpoveď s citáciou
Do skupiny motorových vozidiel B patria:
- motorové vozidlá okrem vozidiel skupiny A a T a podskupiny A1, ktorých najväčšia prípustná celková hmotnosť nepresahuje 3 500 kg a ktoré nemajú okrem miesta pre vodiča viac ako osem miest na sedenie; k motorovému vozidlu tejto skupiny smie byť pripojené prípojné vozidlo s najväčšou prípustnou celkovou hmotnosťou nepresahujúcou 750 kg,
- jazdné súpravy zložené z ťažného vozidla skupiny B a prípojného vozidla, ak najväčšia prípustná hmotnosť jazdnej súpravy nepresahuje 3 500 kg a najväčšia prípustná celková hmotnosť prípojného vozidla nepresahuje prevádzkovú hmotnosť ťažného vozidla.
Do skupiny motorových vozidiel B+E patria jazdné súpravy zložené z motorového vozidla skupiny B a prípojného vozidla, ak nejde o jazdnú súpravu popísanú v predchádzajúcom odseku.

este doplnim ze berie sa okamzita hmotnost supravy:
http://www.telecom.gov.sk/index/index.php?ids=113443

_________________
Pajero V80 3.2 DI-D, 2013, 147kW


Štv, 26.02.2015, 16:03
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01
Príspevky: 1932
Bydlisko: TO
Odpoveď s citáciou
Aha, to je novela z 2013-teho.

Fú, ale toto bude oriešok. Ja mám najvyššiu celkovú hmotnosť 2720kg a najv. hmot. prípojného vozidla 3300/750kg. Tak to sa do toho tiež nevleziem... Môžem pripojiť max. 780 kg.

_________________
Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
L200 - pracovné, a to doslova!


Štv, 26.02.2015, 16:20
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 92 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: