Dnes je pondelok 2. júna 2025, meniny má Xénia a zajtra Karolína
Autor |
Správa |
majklooo
Koumák
Registrovaný: Pia, 19.09.2014, 12:43 Príspevky: 191 Bydlisko: Trenčianske Jatrabie
|
Fuah chalani som rád A prekvapujete má  nečakal som že mi sem budete písať toľko.skúsenosti A rád. Mne to Disco tiež viac pasuje keďže radšej väčšie auto by som prijal radšej A vagón pajero je taký hmm nemastný neslany pre mňa. Aj keď jazdné vlastnosti má lepšie ako kratas. No budem museť zavolať ešte raz ohľadne toho Landaka A potom sa rozhodnem napevno čo bude ďalej. Ale ozaj vám dakunem veľmi pekbe že ste ma V tom nenechali samého. V nedeľumaju chalani z TN menší zraz A pojazdenicko tak by som sa chcel ísť pozrieť lebo jeden tam má Landa A druhý Pajerko A aspoň uvidím A porovnám si ich 
|
Str, 25.02.2015, 18:19 |
|
 |
peterss
Koumák
Registrovaný: Str, 29.10.2014, 23:53 Príspevky: 187 Bydlisko: Lúky
|
no ja mam pajero a som max spokojny ked land rover tak iba defender a daj vediet ako dopadlo porovnavanie
_________________ mitsubishi pajero II 2,5 TD,silverstone t3 35x11,5 r15
OFFROAD CLUB LUKY
|
Str, 25.02.2015, 18:39 |
|
 |
Martinoff
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01 Príspevky: 1932 Bydlisko: TO
|
Hlavne nezabudni pri kúpe na základné pravidlo Land Roverov: Ak z neho netečú tekutiny, tak tam nie sú! 
_________________ Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
L200 - pracovné, a to doslova!
|
Štv, 26.02.2015, 9:55 |
|
 |
Martinoff
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01 Príspevky: 1932 Bydlisko: TO
|
Stefoo píše: ... ma dve redukcie-na cestu a do terénu čo ja často využívam... Toto trochu popíš, o tom som ešte nepočul.
_________________ Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
L200 - pracovné, a to doslova!
|
Štv, 26.02.2015, 9:57 |
|
 |
Stefoo
Učeň
Registrovaný: Pia, 21.11.2008, 22:05 Príspevky: 71 Bydlisko: Banska Stiavnica 0948700779
|
Každý Disco kvapká a ak nie tak je akurát umytý. A k tým redukciám - Keď máš zapnutú reduk. do terénu tak máš uzamknutý medzidif, a na asfalte by si v medzidife mohol pri záťaži ničo zlomiť, to máš ako klasic. uzávierka na náprave, preto na asfalt je redukcia bez uzávierky medzidifu.
_________________ Jeep Wrangler TJ, Späť do náručia prírody, kde som slobodný.
|
Štv, 26.02.2015, 11:00 |
|
 |
Martinoff
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01 Príspevky: 1932 Bydlisko: TO
|
Aha, takže klasika jedna redukcia, len sa používa aj bez uzamknutia medzidifu. Už som myslel že nejaká nová technológia.  To využitie na ceste má aj význam pre bežného človeka?
_________________ Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
L200 - pracovné, a to doslova!
|
Štv, 26.02.2015, 11:40 |
|
 |
Frili
Učeň
Registrovaný: Str, 22.10.2014, 10:44 Príspevky: 54 Bydlisko: Nové Zámky
|
Stefoo píše: Každý Disco kvapká a ak nie tak je akurát umytý Noo to nie je celkom pravda, Disco nikdy nekvapká len si značí svôj teritórium Stefoo píše: A k tým redukciám - Keď máš zapnutú reduk. do terénu tak máš uzamknutý medzidif, To celkom nesedí, na "97 300TDI manual ak preradíš do redukcie, neuzavre sa automaticky medzinápravovka. Musiš to VŽDY manulálne uzavrieť.
_________________Disco ´97. 300tdi www.profimotor.sk
|
Štv, 26.02.2015, 11:43 |
|
 |
peter pp
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 22.12.2013, 13:28 Príspevky: 543 Bydlisko: Moravske Lieskove tel:0903790668
|
Martinoff píše: Aha, takže klasika jedna redukcia, len sa používa aj bez uzamknutia medzidifu. Už som myslel že nejaká nová technológia.  To využitie na ceste má aj význam pre bežného človeka? Ma ked si v kopci z vlekom alebo ked tahas autobus ci kamion 
|
Štv, 26.02.2015, 14:08 |
|
 |
Martinoff
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01 Príspevky: 1932 Bydlisko: TO
|
Aha, takže nič potrebné pre normálneho človeka.  Aby to využil pre vlek tak potrebuje vodičák skupiny E. Alebo má ten motor problém do kopca so 750kg vozíkom?
_________________ Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
L200 - pracovné, a to doslova!
|
Štv, 26.02.2015, 14:36 |
|
 |
rege245
Učeň
Registrovaný: Pia, 13.12.2013, 8:42 Príspevky: 61
|
aj bez E-cka mozes tahat prives tazsi ako 750kg papierovo do celkovej homostnosti supravy 3500kg alebo 4250kg ak mas B96 ak ta nezvazia tak aj viacej 
_________________ Pajero V80 3.2 DI-D, 2013, 147kW
|
Štv, 26.02.2015, 15:19 |
|
 |
Martinoff
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01 Príspevky: 1932 Bydlisko: TO
|
Určite? Ja poznám len toto znenie: http://prntscr.com/6a1w5l
_________________ Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
L200 - pracovné, a to doslova!
|
Štv, 26.02.2015, 15:53 |
|
 |
peter pp
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 22.12.2013, 13:28 Príspevky: 543 Bydlisko: Moravske Lieskove tel:0903790668
|
No to neni tak celkom pravda ak mas celkovu vahu tada auto a vlek nad 3500kg musis mat psichotest ink o vodicak prides  A to ma ani neskusaj presviedcat ze ne lebo to mam zasebou 
|
Štv, 26.02.2015, 15:56 |
|
 |
peter pp
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 22.12.2013, 13:28 Príspevky: 543 Bydlisko: Moravske Lieskove tel:0903790668
|
Ale nebrzdene a disco moze tahat 3500 brzdene 
|
Štv, 26.02.2015, 15:57 |
|
 |
rege245
Učeň
Registrovaný: Pia, 13.12.2013, 8:42 Príspevky: 61
|
Do skupiny motorových vozidiel B patria: - motorové vozidlá okrem vozidiel skupiny A a T a podskupiny A1, ktorých najväčšia prípustná celková hmotnosť nepresahuje 3 500 kg a ktoré nemajú okrem miesta pre vodiča viac ako osem miest na sedenie; k motorovému vozidlu tejto skupiny smie byť pripojené prípojné vozidlo s najväčšou prípustnou celkovou hmotnosťou nepresahujúcou 750 kg, - jazdné súpravy zložené z ťažného vozidla skupiny B a prípojného vozidla, ak najväčšia prípustná hmotnosť jazdnej súpravy nepresahuje 3 500 kg a najväčšia prípustná celková hmotnosť prípojného vozidla nepresahuje prevádzkovú hmotnosť ťažného vozidla. Do skupiny motorových vozidiel B+E patria jazdné súpravy zložené z motorového vozidla skupiny B a prípojného vozidla, ak nejde o jazdnú súpravu popísanú v predchádzajúcom odseku. este doplnim ze berie sa okamzita hmotnost supravy: http://www.telecom.gov.sk/index/index.php?ids=113443
_________________ Pajero V80 3.2 DI-D, 2013, 147kW
|
Štv, 26.02.2015, 16:03 |
|
 |
Martinoff
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01 Príspevky: 1932 Bydlisko: TO
|
Aha, to je novela z 2013-teho.
Fú, ale toto bude oriešok. Ja mám najvyššiu celkovú hmotnosť 2720kg a najv. hmot. prípojného vozidla 3300/750kg. Tak to sa do toho tiež nevleziem... Môžem pripojiť max. 780 kg.
_________________ Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
L200 - pracovné, a to doslova!
|
Štv, 26.02.2015, 16:20 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|