4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
Renovacia listovych per http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=2&t=1030 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | pejo [ Uto, 13.02.2007, 16:23 ] |
Predmet príspevku: | Renovacia listovych per |
Zo strojarskeho hladiska by sa mali dat unavene listove pera deformaciou za studena napruzit na povodny tvar, alebo este viac. Podla mna by to mohlo ist na skruzovacke mezdi kladkami. Podobne ako sa skruzuje pasovina, alebo jakle. Mna to caka, ale este som to nerobil, preto rad uvitam nejaky prispevok. |
Autor: | IvoLUCKY [ Uto, 13.02.2007, 16:33 ] |
Predmet príspevku: | |
Nechcem nas..jedovat Rada, ![]() |
Autor: | pejo [ Uto, 13.02.2007, 17:10 ] |
Predmet príspevku: | |
O hamrovani som pocul. Je to doslova triekanie kladivom po pere. Mala by byt aj inteligentnejsia metoda. |
Autor: | widlak [ Uto, 13.02.2007, 17:11 ] |
Predmet príspevku: | Re: Renovacia listovych per |
pejo píše: Zo strojarskeho hladiska by sa mali dat unavene listove pera deformaciou za studena napruzit na povodny tvar, alebo este viac. Podla mna by to mohlo ist na skruzovacke mezdi kladkami. Podobne ako sa skruzuje pasovina, alebo jakle. Mna to caka, ale este som to nerobil, preto rad uvitam nejaky prispevok. http://www.samurai.terenaky.cz/ozivenilistu.htm ![]() |
Autor: | IvoLUCKY [ Uto, 13.02.2007, 17:21 ] |
Predmet príspevku: | |
to totototo som myslel ( nevedel som si spomenut ...) |
Autor: | TOM [ Str, 14.02.2007, 11:19 ] |
Predmet príspevku: | Re: Renovacia listovych per |
pejo píše: Zo strojarskeho hladiska by sa mali dat unavene listove pera deformaciou za studena napruzit na povodny tvar, alebo este viac. Podla mna by to mohlo ist na skruzovacke mezdi kladkami. Podobne ako sa skruzuje pasovina, alebo jakle. Mna to caka, ale este som to nerobil, preto rad uvitam nejaky prispevok. pejo toto len kovanim, keby si to chcel ohybat ako jakl musel by si najprv zihat..potom zas kalit, popustat.. a vysledok neisty aj keby sa to robilo v slusnej firme a ak si myslel valcovanie za studena tak to je len cista teoria s velkymi silami a ak si dobre pamatam aj po tom by muselo nasledovat tepelne zuslachtenie. inak na druzstvach mali kedysi take male opravarenske buchary kde bezne nakuvali aj pera, slo to dobre. |
Autor: | Kapo [ Štv, 15.02.2007, 21:00 ] |
Predmet príspevku: | |
Chceš to na patrol alebo bronco? Ja som na are nakuval pred desiatimi rokmi a držia dodnes.Ale inteligentne ![]() Joski ich daval robit niekolko do nejakej firmi ,kde to robili popúštaním a kalením.Len kvalita tam nie je zaručená. Inak za studena skružiť pochybujem,ani som nepočul. Na patrole mám v pláne listy nad nápravu,ale ... |
Autor: | pejo [ Pia, 16.02.2007, 7:03 ] |
Predmet príspevku: | |
Chcem to na trola. Predne mam moc vymackane. Zadne vyzeraju dobre. Zaujimave je, ze bronco ma skoro 30 rokov a pera maju stale tvar ako napnuty luk. |
Autor: | Kapo [ Pia, 16.02.2007, 11:30 ] |
Predmet príspevku: | |
Kde je napísané, že ich má bronco ešte s fabriky? Inak španiel s listami nad nápravou a aspon 33 pneu vypadá dost chrumkavo a nepotrebuješ desiatky tisícok na úpravu,ale u krátkeho sa výrazne zmení sklon na zadnom kardane a sú tam aj iné ale ,hlavne ked auto nie je len do tererénu.A mat doma dve vysoké kobyly ? |
Autor: | RENSO [ Uto, 17.02.2009, 21:36 ] |
Predmet príspevku: | |
chlapi minule sme toto preberali v krčme, a došli sme k zaveru že unavene listove pera sa sice daju dat do povodneho stavu(metody su zjavne hore napisane) ALE NA AKO DLHO? iste to nema životnost noveho... možno ani 60% |
Autor: | Kapo [ Uto, 17.02.2009, 21:46 ] |
Predmet príspevku: | |
Ano, možno nevydržia zarovno nových. Ale záleží, kolko vydržia tie nové. ![]() Napríklad ani OME nie je navždy: viewtopic.php?p=50195&highlight=#50195 ![]() ![]() ![]() |
Autor: | PATaMAT [ Uto, 17.02.2009, 22:17 ] |
Predmet príspevku: | |
No videl som nakuté perá a účinok takmer žiadny kým neboli na aute tak boli ok ale po namontovaní Pajerko sadlo nazad tak ako predtým... jednoznačne nové perá podľa mňa sa neoplatí dávať renovovať perá ktorým už raz skončila životná púť... |
Autor: | Kapo [ Uto, 17.02.2009, 22:42 ] |
Predmet príspevku: | |
A vieš čo všetko som videl ja? Sa ti už neoplatí ráno ani vstávať. |
Autor: | džony [ Str, 18.02.2009, 11:00 ] |
Predmet príspevku: | |
Já sem řešil listové pera na svého Patrola 260 hodně dlouho snad i několik let .A zjistil sem že sady IM nebo OME za v celku velké peníze nestojí zato ,znám hodně lidí z čech který je po koupi museli reklamovat že se jim péra vzadu ohnuli jak luk a nebo si nanich auto sedlo o 6 cm dolu po 14 dnech což ztrácí efekt zvýšení těhlech sad. Měl sem ještě možnost se svýst s Romanem Špačkem s jeho 260tkou a ten měl podvozek trail master což bylo opravdu moc pohodlné .. ale jak to bude držet to nikdo neví.. Já sem si nakonec Listové pera složil sám z více zadních svazku a poté nechal odborně nahamrovat a vysledek byl perfekntí péra drželi vejška dobrá ,samozřejmě že si to po měsící ustlalo dolu o 4 cm a stím sem počítal, A hlavně to bylo opravdu dost pohodlné. ![]() Jde oto že sem si na zadních listech vypodložil co nejdelšíma listama konec péra kde je silntblok a tím sem zabránil tomu ohýbání těch konců [img]http://resize.like.cz/images/1234947708Snímek%20034.jpg[/img] |
Autor: | masurko [ Str, 18.02.2009, 11:03 ] |
Predmet príspevku: | |
džony píše: ... poté nechal odborně nahamrovat... kde si nechal odborne nahamrovat? a za aky peniaz pripadne? ![]() |
Stránka 1 z 3 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |