Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Sob, 20.04.2024, 0:24
Dnes je sobota 20. apríla 2024, meniny má Marcel a zajtra Ervín




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 105 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Ďalší
 Konzervácia podvozku 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 23:07
Príspevky: 907
Bydlisko: EU
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Neviem,či som to tu spomínal,ale gumoasfalt by som nedával,lebo sa riedi vodou!!! A kde sa voda dostane náhodou na porušenú predchádzajúcu vrstvu,tak tam to môže začať korodovať... Inak by ma zaujímalo,kde sa dá ten zázračný výrobok kúpiť :shock: Moji synovia mi budú podvozok čistiť od hrdze sami :twisted: ja to už len odnastním a nastriekam 8)


Str, 25.07.2007, 23:17
Profil
Pajero compatibile
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 09.10.2006, 11:04
Príspevky: 2172
Bydlisko: Licavca City
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Jacko, pokiaľ viem, dnes sa skutočne používajú prevažne modernejšie prostriedky, ako gumoasfalt, ja len tvrdím, že keď sa to urobí kvalitne aj s ním - nemá to chyby a ďalšia korózia len tak skoro nehrozí...a nešiel som ho dostať z plechu, keď som upravoval karosériu na dlhšiu prevodovku...

_________________
:smt017 Krásnu blondínu, abo nadupaný off????? ..... :smt115 Poradím sa s tou brunetou v mojom pajero šport!!!!!... :smt025


Str, 25.07.2007, 23:24
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 23:07
Príspevky: 907
Bydlisko: EU
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Aha,veď ja nič,ja :smt035 :-)


Štv, 26.07.2007, 9:33
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 04.12.2006, 15:26
Príspevky: 1254
Bydlisko: Trenčín
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ale na dutiny to bude asi najlepsie ten surovy rastlinny olej, ked sa este aj zohreje tak to tam pojde super

_________________
na cestach umiera cim dalej tym viac ludi...budem radsej jazdit po chodniku...
Nikdy nesúper s blbcom.
Stiahne Ťa na svoju úroveň a tam Ťa prevalcuje svojimi skúsenosťami....
"Byť človekom nie je fakt, ale možnosť ..."


Štv, 26.07.2007, 10:18
Profil ICQ
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 13.06.2007, 22:12
Príspevky: 94
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Jacko píše:
Inak by ma zaujímalo,kde sa dá ten zázračný výrobok kúpiť :shock: 8)



skus www.oilshop.sk ked sa rozhodnes trochu tam tych ludi poznam -mozno aj zlavu vybavim


Štv, 26.07.2007, 10:28
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 18.02.2007, 18:42
Príspevky: 566
Bydlisko: senk
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ked uz som tu tak sa opitam na ten surovy repkovy olej. Vyzera to dost jednoducho, bez nejakych velkych priprav. Ale kde sa to da zohnat to netusim, poradte.


Pon, 27.08.2007, 21:45
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 06.03.2007, 19:34
Príspevky: 1814
Bydlisko: SE
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Vypusti Pneukaktusovi nadrz.

_________________
Bývalý offroadak


Pon, 27.08.2007, 21:47
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 18.02.2007, 18:42
Príspevky: 566
Bydlisko: senk
Odpoveď s citáciou
Poslať 
dindaj píše:
Vypusti Pneukaktusovi nadrz.

Tak daj typa ze kde parkuje ne :lol:


Pon, 27.08.2007, 21:52
Profil
Recyklovaný teaneger
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
Príspevky: 3601
Bydlisko: MY/BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Dal by sa dopraviť na nejakú offakciu .Mne už kvapká zo šasov , a je ekologický. :-D

_________________
JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.Obrázok


Pon, 27.08.2007, 22:37
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 18.02.2007, 18:42
Príspevky: 566
Bydlisko: senk
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Akurat som ti chcel napisat PM ze kde si ho zohnal. A ako si do dostal do dutin, si to tam nejako nastriekal?


Pon, 27.08.2007, 22:52
Profil
Recyklovaný teaneger
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
Príspevky: 3601
Bydlisko: MY/BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Znám lidi co znaj lidi , normálne autá majú do dutín ďúri zablendované plastovým štuplom ., šasi /nosný rám / je zvedša samá džúra .
A kúpil som si takú lacnú sadu pneunáradia /cca 500 sk / a tam je aj taká striekacia pištol s nádobkou na spodku a s tou to ide ala tuty .
Rozstrekne to ako hmlu , ja s tým striekam aj plot , bránu ,krovy /nie na aute, ale na dome /.

_________________
JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.Obrázok


Pon, 27.08.2007, 23:37
Profil
Čumil

Registrovaný: Str, 02.01.2008, 23:16
Príspevky: 1
Bydlisko: Lehota pod Vtáčnikom
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Čaute kupil som si Vitarku začali sme ju s bratom trochu opravovať.zobrali sme to pekne od základného rámu.takze dal som opieskovať prednu časť vybrusili sme zvyšok a nastriekal som to základnou farbou.Potom sme to nastriekali poliuretanovou farbou.Povodne som to chcel nastriekat ešte body-čkom a na to by som ešte raz strekol tu poliuretanovú farbu.Ale ako je to teraz sa mi to celkom páči(je tam slušna vrstva a je to lesklé).Co by ste mi poradili?


Str, 16.01.2008, 22:24
Profil
Učeň

Registrovaný: Ned, 18.11.2007, 22:55
Príspevky: 32
Bydlisko: TN
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Za totaca sme z bratom vyvarali 100 a ziguliky co inak hrdza zrala na ranajky ako dezert. Tak sme vyvinuly lacny postup dodnes 1ks 100mb beha uz ciastocne korodovana v stave ako sme hu urobili v 87 r. TOT POSTUP :Zaklad sintetika na lanke kovy dnes by som dal polyuretan zak. Na to hocijaka vrchna acetonka . dnes zostatok vrchnej polyuretan. 3.jemna ale suvisla vrstva rezistinu car. dnes body. 4.najlepsie vlete vonku nechat na slnku a striekat gumoasfalt najprv fest husty jemnu vrstvu aby sa netvorily na voskovem rezistine ostrovceky. Potom sa da nastriekat aj 1 cm hlavne tam de tlcu kamene a su blatove zakutia.Striekat sa to da spistolkov na body alebo tlakovou nadobou. 5. Potom sa to nastriekalo vypalovackov bez zakladu .Zostal hladky povrch de sa nedrzala spina Netreba sa bat toho gumoasfaltu ze je vodu rieditelny pri 30 stupnoch reaguje velmi richlo 1cm vytvrdne za3 hod. Jednotlive vrstvy sa pekne spoja az po zaklad DOLEZITA ZASADA ROBIT PRI CO NAJVISEJ TEPLOTE najlepsie na slnku. NA DUTINY sa osvecil rezistin ML. FEST vystriekat a zbude vytekat podlozit krabicku precedit pouzit znova.


Uto, 29.01.2008, 16:52
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 25.12.2007, 15:32
Príspevky: 647
Bydlisko: Ko PD
Odpoveď s citáciou
Priatelia napisem aj ja postup osetrenia podvozku ale stojí to nejaku tu korunu je to vsak urcene a odskušane na veteranoch kde pozerame na ciel. Zakladom uspech je poriadne ocistit,mechanicky,odmastit,poriadna vapka.Hrdzu nestači kefou ale treba odbrusiť na to su vhodne kotuče kde sa da dostať alebo potom pieskovať lokalne. Teraz to ozakladujeme a to bud-DP-40 od fy PPG,alebo Dupont P7-to su dvojzložkove epoxidove zaklady cena u jednej aj druhej firmy je okolo 1700sk/liter.Pozor tu je absolutne dôležite presne natuženie ,jednoduchšie je to u DP-40 tam je to 1/1.Odporučam náter lebo je to kvalitnejsie ako nastrek ,len do nepristupných miest nastrek.Nechať zaschnuť -ono je to suche za chvilu,ja odporučam 24 hod.PO vytvrdnutí davame na to tento Zázrak-Dinitrol 700 je to kartuša ktora sa strieka špecialnou pistolou ale da sa to aj natierat. Je to polymer ktorí sa dava v lepších fabrikach v prvovýrobe na spoje karoserii a prahy ide to dole len sekačom.Je to špičkový material s ktorým sa gumoasfalty a podobne BODY shity nedaju ani porovnať .Cena jednej kartuše je okolo 220 sk.Ked to zatuhne t.j druhy den nastriekať to môžme čimkolvek ale vzhladom na precerpane fin plne vyhovuje syntetika .S vysledkom budete spokojný a odolnosťou prekvapený.Dutiny ramu toto mame oskušané 1l stareho leja -1l resistin ml a grafitovu vazelinu asi 0,2l zmiesame a aplikujeme dutinovou pistolou kým to nevyteka .nechame zaschnuť a znovu odoprucam zapchať dierky s dvier na zaciatok aby maglajz vyplnil lemy dverí potom otvoriť a nechať volne odkvapkať do nejakých krabiciek.

_________________
UAZ,,Wrangler CRD


Uto, 29.01.2008, 17:41
Profil
Začínajúci koumák

Registrovaný: Sob, 17.02.2007, 15:04
Príspevky: 141
Bydlisko: Ba
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Problem je, ze podvozky nasich aut su vacsinou plne vlhkeho blata, ktore sa neda uplne odstranit. Vzdy tam nieco ostane.

Aby sa dali poriadne nakonzervovat dutiny, musia byt UPLNE suche. Ram sa asi neda vycistit tak, aby tam neostalo ani trochu usadeneho blata. Preto by som preferoval repkovy oleja, alebo (podla mna lepsia a dlhodobejsia ochrana) zmes rezistinu a vyjazdeneho motoroveho oleja. Vsiakne to do vsetkych skar a aj do slabsieho blatoveho a prachoveho povlaku. Podmienka, aby to bolo uplne bez vody. To sa da dosiahnut len v lete, ked je horuco a auto po dokonalom umyti podvozku schne niekolko dni.
Kedysi som pomahal kamosovi konzervovat zigulaka a cumel som, ked som videl, ze aj po dvoch rokoch ta zmes oleja a rezistinu vzlinala pomedzi plechy aj 30cm nad miesto kde bola aplikovana. Preto sa to da pouzit len do dutin. Inac vam to zasvini vsetko naokolo.

Servisom pri takychto pracach neverim (pri inych tiez nie ). Ked vam nejake zle pristupne miesto neocistia a blato a hrdzu len zatru nejakym naterom, nic nezbadate nejaky cas a potom uz moze byt neskoro.
Ja viem, je to hnusna a spinava robota, ale zvladne ju kazdy a este si pri tom moze skontrolovat svojho milacika odspodu.


Ned, 02.03.2008, 3:52
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 105 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron