4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
discovery I versus pajero II http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=2&t=10533 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | duro103 [ Str, 14.04.2010, 12:25 ] |
Predmet príspevku: | discovery I versus pajero II |
Zdravim. Pozeram po forach, čítam a nasiel som si dve auta a to Discovery I (300) a Pajero II. neviem sa rozhodnut ktore by bolo lepsie? Ake su rozdiely v poruchovosti týchto aut? Hrdza? Spotreba? Cena nahr. dielov? A dostupnost? Potreboval by som to na denne jazdenie na stavbu 50km a postupne do terenu. dakujem |
Autor: | Karlito [ Str, 14.04.2010, 12:31 ] |
Predmet príspevku: | |
Pajero je dosť v pohode, 2,5TD či tá 2,8... dá sa s tým jazdiť za normálne litre na 100km. Je robustné, s uzávierkou zadku. Trošku koroduje karoséria - zadné lemy a ak má strešné okno tak pri B stĺpiku prahy. Z predu chytí líšku tiež raz dva -ka- |
Autor: | Stefoo [ Str, 14.04.2010, 21:31 ] |
Predmet príspevku: | |
Ja som na pajere jazdil vo firme a vtedy to bolo pre mňa vau, ale teraz mám disco 1 a podľa mňa je to to naj čo môže byť, nemá síce vzadu uzávierku,ale spotreba 10l, lacné diely z Anglicka, veľký vnútorný priestor, pohodlné sedenie a nadôvažok v pohode za ním ťahám vlečku so 4m3 dreva a čo je super že má redukciu aj na asvalt. |
Autor: | Rudi [ Str, 14.04.2010, 22:14 ] |
Predmet príspevku: | |
ale spotreba 10l, lacné diely z Anglicka, veľký vnútorný priestor, pohodlné sedenie a nadôvažok v pohode za ním ťahám vlečku so 4m3 dreva a čo je super že má redukciu aj na asvalt. Okrem tej redukcie na asafalt (ale zas zad.uzávierka) si opísal všetko čo má,alebo čo môže aj Pajero ,tak neviem ![]() |
Autor: | JohnGee [ Str, 14.04.2010, 22:31 ] |
Predmet príspevku: | |
podla mna co sa tyka nahradnych dielov tak pajero je ovela lacnejsie a co sa tyka spotreby tak pajero 2 ma tiez spotrebu okolo 9 litrov 2,5TDi... land rover ma moj bratranec ja mam pajero a podla mna zalezi len na tom ktore sa ti viacej paci... lebo oba maju aj svoje plusy a aj minusy |
Autor: | vladlm [ Str, 14.04.2010, 23:01 ] |
Predmet príspevku: | |
pajero II mal kamarat,ale ten mal opacne skusenosti ako opisuje karlito...kasna ako nova,cize na fotke vystavny kus....ale z ostatnych veci odchadzalo na tom aute skoro vsetko...tak ked uz nestacil kupovat olej do toho a zralo to uz 28 litrov,tak to ho to prestalo bavit vrazat do toho peniaze a islo asi do srotu....ale to bol asi taky ojedinely nepodareny kus.....no aspon mas nad cim rozmyslat |
Autor: | romo11 [ Štv, 15.04.2010, 7:34 ] |
Predmet príspevku: | |
Jediný podstatnejší rozdiel tých dvoch vozov vidím v prednej náprave. Za 9 litrov nepôjde ani jedno, dáš tam trošku vačšie gumy a si hneď niekde na 11-12 litroch ![]() |
Autor: | Karlito [ Štv, 15.04.2010, 7:46 ] |
Predmet príspevku: | |
Skromne si dovolím poznamenať, že aj v zavesení zadnej nápravy ![]() Diskotéka je taky vačší skleník, viac presklená, ale vyjde to na rovnako. -ka- |
Autor: | duro103 [ Štv, 15.04.2010, 8:43 ] |
Predmet príspevku: | |
tak to vyzera ze tie auta su si dost podobne. pre mna vyhody: disco 3,5t tazne, podla mna menej nachylne na kazenie sa, nehnije, v predu tuha, vedsi vykon ako pajo 2,5, pajo: pohodlnejsie, krajsie, vnutorny priestor vedsi asi, nevyhody: disco skarede zo zadu, vnutorny priestor je mensi ako u paja pajo: dost hnije, podla mna viac kazivejsie a zlozitejsie |
Autor: | romo11 [ Štv, 15.04.2010, 10:41 ] |
Predmet príspevku: | |
no a teraz si z toho duro vyberaj ![]() |
Autor: | visby [ Štv, 15.04.2010, 12:04 ] |
Predmet príspevku: | |
dostupnost nahr. dielov pre LR sa mi zda lepsia, jednak anglicko a teraz aj cechy (mozno len poznam viac eshopov)... komunita LR je v cechach velmi silna, extremne vela rad a informacii najdes na landroverforum.cz... 300tdi je nesmrtelny motor... d1 ma obe napravy tuhe, plus ma dobre spravene zavesenie zadnej napravy - ma vacsi potencial do terenu bez extremnych uprav... spotreba vyjde podla mna cca rovnako... |
Autor: | jenki [ Štv, 15.04.2010, 12:41 ] |
Predmet príspevku: | |
Ja som teda Discovery nikdy nemal, zato Pajo I aj Pajo II ano, obidva boli 2,5TD, ani jeden kazivý nebol. Dokonca ani čo sa hrdze týka to nebolo nič zvláštne, alebo iné ako ostatné autá. Skôr naopak, Pajo I som predal nedávno a ešte stále v pohode, aj keď rám už bol samozrejme fest chytený... Pajo II som predal minulý rok, rozhodne ho nepovažujem za zlý typ, len bolo na môj vkus pomalé, proste mu chýbala 6.-ka, lebo na dialnici točilo pri bežnom kvalte 110-120 príliš vysoké otáčky. Keby som volil teraz, určite by som volil Pajero II 2,8TD (ale keďže mám Patrola, tak už nič - teda, vlastne krátke Pajero 3,5 benzín automat, pre pánka a pre radosť ![]() Podľa mňa je 2,8TD najlepšia voľba - rozvodová reťaz, pohodlné, rýchle, priechodnosť v teréne super a na ceste je to limuzína. Howg ![]() |
Autor: | marek sk,lm [ Štv, 15.04.2010, 13:54 ] |
Predmet príspevku: | |
kazdy svoje chvali ![]() Ja som mal dilemu ci hilux alebo...co.nakoniec som sa rozhodol pre D1.oslovili ma hlavne tie tuhe napravy.ND su fakt za super ceny a maju vsetko dokonca aj tu na slovensku.trocha je nevihoda,ze ak chces dat hned vacsie gumi musis pilit blatniky ,alebo co. co sa tika konstrukcie ,tak ta sa mi paci.Ten zadok je fajn porieseny a relativne dobre to krizi.trocha to ma mali rajd. ked mas tazne ,tak zadok sa hrabe dost casto v zemi...osobne by som privital otvaranie okien na klucku- co je nemozne ![]() Pohodlne fakt pohodlne,spotreba spokojnost.Mohlo by byt trocha lahsie - ma myslim 2200kg- co je dost hodne, trocha lepsie brzdy. najlepsie urobis ,ked sa na autach prevezies - a to aj v terene (po hrboch) aj po ceste. kludne ta preveziem ![]() |
Autor: | Karlito [ Štv, 15.04.2010, 14:29 ] |
Predmet príspevku: | |
marek sk,lm píše: kazdy svoje chvali ![]() Aj by som pochválil, ale bol by to offtopíč v tomto threade ![]() ![]() ![]() -ka- |
Stránka 1 z 1 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |