Dnes je nedela 22. júna 2025, meniny má Paulína a zajtra Sidónia
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 12 ] |
|
Pripravok na ohybanie rurok
Autor |
Správa |
urgo
Učeň
Registrovaný: Uto, 04.01.2011, 21:31 Príspevky: 56 Bydlisko: Valca
|
_________________ Nedávna minulosť Suzuki samurai 1,3 benzin , japonec -plachta, donedávna Suzuki samurai Santana 1,3 celoplech a teráááz: Land Rover Discovery, 2,5 TD5,zatial v zaklade na mechoch,medzinápravová uzávierka,obutie KM 2 ,manual 2003.
|
Ned, 13.02.2011, 23:07 |
|
 |
blahos
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 02.02.2009, 18:20 Príspevky: 806 Bydlisko: Lednicke Rovne
|
_________________ ARO M 461 2,3TD 2xprevodovka,
ARO M 461 2,3D VALNIK 2xprevodovka, prototyp,navijak,
AROMOG 461-3,0Diesel 3stran.sklapač,2xprevodovka,kabina BARKAS,radlica-Vo Vystavbe
|
Pon, 14.02.2011, 21:13 |
|
 |
OFFroad4wd
Pandík
Registrovaný: Pia, 02.10.2009, 22:33 Príspevky: 3300
|
|
Pon, 14.02.2011, 21:32 |
|
 |
urgo
Učeň
Registrovaný: Uto, 04.01.2011, 21:31 Príspevky: 56 Bydlisko: Valca
|
OFFroad4wd píše: :smt023 tak toto už je niečo to sa do toho fr. kľúča stlači nahreje a ohne okolo tej trúbky čo je hore?či ako?
No skoro tak, ale najprv si vyznačim stred ohybu najlepsie kriedou , potom nahrejem autogenom nasadim , pritiahnem francuzák a až potom začinam ohybat obluk , popritom kontrolujem či nedeformuje sa trubka, robim to bez pieskovania len sa to nahreje a ohyba, dokaže sa ohnut až 1" trubka teda priemer 3,5 cm.
_________________ Nedávna minulosť Suzuki samurai 1,3 benzin , japonec -plachta, donedávna Suzuki samurai Santana 1,3 celoplech a teráááz: Land Rover Discovery, 2,5 TD5,zatial v zaklade na mechoch,medzinápravová uzávierka,obutie KM 2 ,manual 2003.
|
Pon, 14.02.2011, 22:32 |
|
 |
OFFroad4wd
Pandík
Registrovaný: Pia, 02.10.2009, 22:33 Príspevky: 3300
|
tak super hádam to raz od teba okopírujem  1" nie je náhodou cca 2,5cm? 
|
Pon, 14.02.2011, 23:05 |
|
 |
urgo
Učeň
Registrovaný: Uto, 04.01.2011, 21:31 Príspevky: 56 Bydlisko: Valca
|
OFFroad4wd píše: tak super hádam to raz od teba okopírujem  1" nie je náhodou cca 2,5cm? 
Kua pandik: Rura tahana bezošva 1"-Dn 25
alebo priemer 3,37 cm

_________________ Nedávna minulosť Suzuki samurai 1,3 benzin , japonec -plachta, donedávna Suzuki samurai Santana 1,3 celoplech a teráááz: Land Rover Discovery, 2,5 TD5,zatial v zaklade na mechoch,medzinápravová uzávierka,obutie KM 2 ,manual 2003.
|
Pon, 14.02.2011, 23:28 |
|
 |
petersi
Začínajúci koumák
Registrovaný: Str, 07.04.2010, 6:57 Príspevky: 114 Bydlisko: Lipany
|
Švova - bezšvová... to je jedno! V podstate každá oceľová rúrka čo je zvárateľná sa dá s autogénom krásne ohnúť. Pre ohýbanie za studena toto pravidlo už až tak neplatí pri všetkých rúrkach.
|
Str, 16.02.2011, 8:26 |
|
 |
marisko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40 Príspevky: 2030 Bydlisko: Košice
|
najmä pri tých čo sú dostupné posledných pár rokov
_________________ Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4
|
Str, 16.02.2011, 21:45 |
|
 |
urgo
Učeň
Registrovaný: Uto, 04.01.2011, 21:31 Príspevky: 56 Bydlisko: Valca
|
ano, to maš pravdu , za par rokov čo robim z trubkami išla hrubka steny dole ale cena hore, ja použivam len bežšvove nakolko na rozvody plynu je to stanovene, a ešte sa mi nestalo že by mi praskla nejaka pri ohybani, kdež to pri švovej sa mi to stalo.
_________________ Nedávna minulosť Suzuki samurai 1,3 benzin , japonec -plachta, donedávna Suzuki samurai Santana 1,3 celoplech a teráááz: Land Rover Discovery, 2,5 TD5,zatial v zaklade na mechoch,medzinápravová uzávierka,obutie KM 2 ,manual 2003.
|
Str, 16.02.2011, 22:07 |
|
 |
marisko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40 Príspevky: 2030 Bydlisko: Košice
|
aj niektoré švové majú atest pre použitie na plyn
_________________ Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4
|
Str, 16.02.2011, 22:10 |
|
 |
petersi
Začínajúci koumák
Registrovaný: Str, 07.04.2010, 6:57 Príspevky: 114 Bydlisko: Lipany
|
Všetko, hlavne to so stále sa zmenšujúcou hrúbkou steny trúbky, je svätá pravda.
Aj keď logika by mala vravieť niečo iné, ale ja som sa častejšie stretol s chybami z výroby pri bezšvových ako pri švových rúrkach. Tie bezšvové sa vyrábajú valcovaním a tie chyby vznikajú nedovalcovaním a vzájomným nespojením sa materiálu. Napriek všetkému, ak mám na výber, tak stále dávam prednosť bezšvovým - ani neviem prečo...
|
Štv, 17.02.2011, 8:14 |
|
 |
rustycj
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 27.05.2008, 18:49 Príspevky: 692 Bydlisko: TN
|
vidim ze vyrobcovia rotacnych ohybaciek budu normalne musiet coskoro zavriet kram
|
Štv, 17.02.2011, 8:48 |
|
 |
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 12 ] |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|