Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Ned, 22.06.2025, 23:29
Dnes je nedela 22. júna 2025, meniny má Paulína a zajtra Sidónia




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 12 ] 
 Pripravok na ohybanie rurok 
Autor Správa
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 04.01.2011, 21:31
Príspevky: 56
Bydlisko: Valca
Odpoveď s citáciou
Čavte , ukažem vam jednoduchy prípravok ktory používam na ohýbanie ocelovych rurok za tepla , do priemeru 3,5cm.Je to vyrobene z francúzkeho kľuča a dvoch ocelovych platničiek. Kuk na foto:
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
a takto sa da krasne ohnut obluk
Obrázok

_________________
Nedávna minulosť Suzuki samurai 1,3 benzin , japonec -plachta, donedávna Suzuki samurai Santana 1,3 celoplech a teráááz: Land Rover Discovery, 2,5 TD5,zatial v zaklade na mechoch,medzinápravová uzávierka,obutie KM 2 ,manual 2003.


Ned, 13.02.2011, 23:07
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 02.02.2009, 18:20
Príspevky: 806
Bydlisko: Lednicke Rovne
Odpoveď s citáciou
Poslať 
KURNA TO JE VYNALEZ :smt121 :smt121 :smt121

_________________
ARO M 461 2,3TD 2xprevodovka,
ARO M 461 2,3D VALNIK 2xprevodovka, prototyp,navijak,
AROMOG 461-3,0Diesel 3stran.sklapač,2xprevodovka,kabina BARKAS,radlica-Vo Vystavbe


Pon, 14.02.2011, 21:13
Profil
Pandík

Registrovaný: Pia, 02.10.2009, 22:33
Príspevky: 3300
Odpoveď s citáciou
Poslať 
:smt023 :smt023 :smt023 :smt118
tak toto už je niečo
to sa do toho fr. kľúča stlači nahreje a ohne okolo tej trúbky čo je hore?či ako?


Pon, 14.02.2011, 21:32
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 04.01.2011, 21:31
Príspevky: 56
Bydlisko: Valca
Odpoveď s citáciou
Poslať 
OFFroad4wd píše:
:smt023 :smt023 :smt023 :smt118
tak toto už je niečo
to sa do toho fr. kľúča stlači nahreje a ohne okolo tej trúbky čo je hore?či ako?


No skoro tak, ale najprv si vyznačim stred ohybu najlepsie kriedou , potom nahrejem autogenom nasadim , pritiahnem francuzák a až potom začinam ohybat obluk , popritom kontrolujem či nedeformuje sa trubka, robim to bez pieskovania len sa to nahreje a ohyba, dokaže sa ohnut až 1" trubka teda priemer 3,5 cm.

_________________
Nedávna minulosť Suzuki samurai 1,3 benzin , japonec -plachta, donedávna Suzuki samurai Santana 1,3 celoplech a teráááz: Land Rover Discovery, 2,5 TD5,zatial v zaklade na mechoch,medzinápravová uzávierka,obutie KM 2 ,manual 2003.


Pon, 14.02.2011, 22:32
Profil
Pandík

Registrovaný: Pia, 02.10.2009, 22:33
Príspevky: 3300
Odpoveď s citáciou
Poslať 
tak super hádam to raz od teba okopírujem :-D 1" nie je náhodou cca 2,5cm? :oops:


Pon, 14.02.2011, 23:05
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 04.01.2011, 21:31
Príspevky: 56
Bydlisko: Valca
Odpoveď s citáciou
Poslať 
OFFroad4wd píše:
tak super hádam to raz od teba okopírujem :-D 1" nie je náhodou cca 2,5cm? :oops:

:roll: :roll: :roll:

Kua pandik: Rura tahana bezošva 1"-Dn 25
alebo priemer 3,37 cm
:smt122

_________________
Nedávna minulosť Suzuki samurai 1,3 benzin , japonec -plachta, donedávna Suzuki samurai Santana 1,3 celoplech a teráááz: Land Rover Discovery, 2,5 TD5,zatial v zaklade na mechoch,medzinápravová uzávierka,obutie KM 2 ,manual 2003.


Pon, 14.02.2011, 23:28
Profil
Začínajúci koumák

Registrovaný: Str, 07.04.2010, 6:57
Príspevky: 114
Bydlisko: Lipany
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Švova - bezšvová... to je jedno! V podstate každá oceľová rúrka čo je zvárateľná sa dá s autogénom krásne ohnúť. Pre ohýbanie za studena toto pravidlo už až tak neplatí pri všetkých rúrkach.


Str, 16.02.2011, 8:26
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40
Príspevky: 2030
Bydlisko: Košice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
najmä pri tých čo sú dostupné posledných pár rokov

_________________
Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4


Str, 16.02.2011, 21:45
Profil WWW
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 04.01.2011, 21:31
Príspevky: 56
Bydlisko: Valca
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ano, to maš pravdu , za par rokov čo robim z trubkami išla hrubka steny dole ale cena hore, ja použivam len bežšvove nakolko na rozvody plynu je to stanovene, a ešte sa mi nestalo že by mi praskla nejaka pri ohybani, kdež to pri švovej sa mi to stalo.

_________________
Nedávna minulosť Suzuki samurai 1,3 benzin , japonec -plachta, donedávna Suzuki samurai Santana 1,3 celoplech a teráááz: Land Rover Discovery, 2,5 TD5,zatial v zaklade na mechoch,medzinápravová uzávierka,obutie KM 2 ,manual 2003.


Str, 16.02.2011, 22:07
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40
Príspevky: 2030
Bydlisko: Košice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
aj niektoré švové majú atest pre použitie na plyn

_________________
Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4


Str, 16.02.2011, 22:10
Profil WWW
Začínajúci koumák

Registrovaný: Str, 07.04.2010, 6:57
Príspevky: 114
Bydlisko: Lipany
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Všetko, hlavne to so stále sa zmenšujúcou hrúbkou steny trúbky, je svätá pravda.

Aj keď logika by mala vravieť niečo iné, ale ja som sa častejšie stretol s chybami z výroby pri bezšvových ako pri švových rúrkach. Tie bezšvové sa vyrábajú valcovaním a tie chyby vznikajú nedovalcovaním a vzájomným nespojením sa materiálu. Napriek všetkému, ak mám na výber, tak stále dávam prednosť bezšvovým - ani neviem prečo...


Štv, 17.02.2011, 8:14
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 27.05.2008, 18:49
Príspevky: 692
Bydlisko: TN
Odpoveď s citáciou
Poslať 
vidim ze vyrobcovia rotacnych ohybaciek budu normalne musiet coskoro zavriet kram


Štv, 17.02.2011, 8:48
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 12 ] 

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: