4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

Piestové riadenie
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=2&t=12684
Stránka 1 z 1

Autor:  Juraj Surovec [ Štv, 17.03.2011, 19:22 ]
Predmet príspevku:  Piestové riadenie

Nevie niekto dáky link ako prerobiť riadenie na piestové . mám tú kocku na volant ale neviem akí priemer piestu tam dať. Ani či to mozem zapojiť na moje servo čerpadlo z Jeepu . Hladal som a prt som našiel asi to chce dáky odborní výraz alebo čo .

Autor:  efendi [ Štv, 17.03.2011, 19:52 ]
Predmet príspevku: 

skus sa spojit s denyzom,, on prerabal riadenie, tusim na nieco take ako spominas..,, ale viem ze on menil aj cerpadlo, na Wraniku..

Autor:  pejo [ Štv, 17.03.2011, 19:58 ]
Predmet príspevku: 

Treba tomu spočítať prevod. Podľa sedliackeho rozumu by som postupoval asi takto. Z jednej krajnej polohy do druhej má byť cca 4 otáčky volantu. Musíš zistiť, koľko oleja prepustí Orsta na jednu otáčku, označme v-je to vlastne hydrostatický prevodník. Ďalej musíš zistiť, koľko oleja potrebuješ na chod valca z jednej krajnej polohy do druhej označme V. Podelíš V/v a máš počet otáčok. Ak je málo, tak treba väčší valec a opačne.

Autor:  Juraj Surovec [ Štv, 17.03.2011, 20:40 ]
Predmet príspevku: 

Pejo mna s teba vystre . Do frasa nebude stačiť taká 70 ako som ti doviezol :D No niečo už poriešim .

Autor:  Lucky [ Štv, 17.03.2011, 21:05 ]
Predmet príspevku: 

možeš to spraviť tak ako to má deniz na wrane alebo aj jednostraným piestom teda len musí byť spojovačka a myslím že čerpadlo z jepa bude slabé skus zohneť čerpadlo z ifi ja som to dával teraz na traktor :wink:

Autor:  tchor552 [ Štv, 17.03.2011, 22:48 ]
Predmet príspevku: 

dost vela zalezi od orsty riadenia a piestu . ja to idem robit na mkove napravy piestnica co sa visuva do 2stran a orsta je 160tka .. typujem ze na pol otacky volantu budem mat plny .

Autor:  denyz [ Pia, 18.03.2011, 0:11 ]
Predmet príspevku: 

Skús to takto:Obrázok prídavný piest napojený z pôvodného serva niekde navrtané ešte dve vývody pre piest riadenia /viď foto/ robil to Kohlmister a ten ta má 38,5 " pneu a funguje , podľa mňa je to najlacnejšie riešenie len kde navrtať tie vývody :D / jeden vydno ale druhý nie, treba mu zavolať, alebo komplet kit od PSC motorsports :Obrázok,

Autor:  pablo [ Pia, 18.03.2011, 0:39 ]
Predmet príspevku: 

tchor552 píše:
dost vela zalezi od orsty riadenia a piestu . ja to idem robit na mkove napravy piestnica co sa visuva do 2stran a orsta je 160tka .. typujem ze na pol otacky volantu budem mat plny .


OT: k čomu je to dobré? , :roll:
160-tka sa dáva na Zetor krištál , nie na nejaku malú zliepanicu,

Autor:  Juraj Surovec [ Pia, 18.03.2011, 13:27 ]
Predmet príspevku: 

denys o tom vrtaní origo viem a mám aj stránku kde je presne odfotené kde to vrtnút ale podla mna tento štýl je zbytoční lebo je to len ako pomocné a nie samostatné . Asi to dám komplet z vysokozdvižného vozíka a bude pokoj . V práci máme jeden kaput vozík tak sa nan pozriem . Dakujem za rady a môžete posielať dalšie nápady . Ja mám ten Hydrostatický prevodník DANFOSS 8K-20 -23 Obrázok Obrázok Obrázok Obrázok Obrázok

Autor:  denyz [ Pia, 18.03.2011, 21:12 ]
Predmet príspevku: 

Aj tak si myslím že by si mal použiť len pomocné riadenie a nie plne hydraulické , podla obrázku máš aj "malé" kolesá tak prečo, mne na starom jeepe 35"x12,5 pneu origo riadenie bez problémov a keď jazdíš aj po ceste tak vôbedz , ďalej vyskladať to z pozbieraných vecí z vrakoviska , vydatnosť čerpadla ,chladenie , množstvo oleja , priemer valca , hadice to všetko treba zladiť bo rozbiješ papulu. Ja mám celý kit priamo doladený, kupený na Wrangler a sem tam sa stane že vynechá riadenie a to ti je len fasa zážitok.uvažuj bo budeš sa vtom hrabať rok . Tu si vyber dačo :pomocné hydrau.riadenie http://www.pscmotorsports.com/Extreme-C ... 87-95-yj-/

Autor:  Lucky [ Pia, 18.03.2011, 21:29 ]
Predmet príspevku: 

...tak ako hovorí Deniz ak chceš jazdiť aj po cestách tak plnohydraolické riadenie nieje moc dobrá volba daj iba pomocné ako už spomýnal,ja osobne si myslým že s klasikou to zvládneš aj na 35 v pohodke,ale tak to je na tebe....

Autor:  Juraj Surovec [ Ned, 20.03.2011, 14:44 ]
Predmet príspevku: 

Dakujem za rady . Teraz ste mi dali chrobáka do hlavy to sa musí uznať . Ja som to mal v pláne len preto že chcem jazdiť trošku horší terén ako skaly a podobne . Na cestu ísť aj tak nemožem a mám to tak urobené že ked ma napadne hodiť tam tie nápravy V3S prehodím na ramenách iba čapy a tu piestnicu riadenia . Iba preto som to chcel popredu nachystať aby som stým potom nemal problém . Teraz sa priznám že začínam mať pocit že už sám neviem čo vlastne chcem !!!!!!!

Stránka 1 z 1 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/