4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

tlak v tlmici
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=2&t=1276
Stránka 1 z 1

Autor:  Milos [ Ned, 11.03.2007, 19:39 ]
Predmet príspevku:  tlak v tlmici

tak chlapci chcel by som niekoho poprosit kto by mi poradil aky tlak ma mat original zadny tlmic na MOTORKE. je to KAWASAKA KLR 600S

kedze ju davam dokopy tak by som ho aj prifukol lebo mam dojem ze je prilis makky ten tlmic. :evil: ked si nanu sadnem tak dost klesnem a to mam iba 85kg zhruba :lol:

prosim poradte .
vdaka


ps: a ak nahodou viete tak aj tlak v prednych :wink:

Autor:  Kapo [ Ned, 11.03.2007, 23:38 ]
Predmet príspevku: 

Nie že nám tu potom budeš plundriť biotopy! :smt134
:smt124

Autor:  Hugo [ Ned, 11.03.2007, 23:39 ]
Predmet príspevku: 

a nie hocjake biotopy ... "vzacne biotopy" :!: ;-)

Autor:  ferjon [ Pon, 12.03.2007, 14:13 ]
Predmet príspevku: 

:? neivem isto ale hovoria že niektory fúkajú až na 10 atmosfer či čoho toje... ale je to riziko že ti vytlači olej potom popri gufere alebo čo tam maš. Fúka sa to dusíkom lebo ten to chladí. No stači aj obyčajný vzduch. Predok by som nefúkal radšej by som dal viac oleja. Ale tak skús. My čo sme raz skúšali tak po päť fukov pumpou a bolo to dosť cítíť....ono sa to vraj robí tak že máš nejaký okruh na ktorom vieš presne ktorý tlmič ako ti robil. Potom ladiš a skúšač čo ti viac pasuje. Takto my to vysvetlil pretekar. No keď sadneš na ňu má klesnúť ale už neivem koľko...spýtam sa.

Autor:  Milos [ Pon, 12.03.2007, 17:43 ]
Predmet príspevku: 

fuuu no 10 atm. sa mi vidi straaasne vela :shock: :shock: :shock:

Autor:  biker [ Pon, 12.03.2007, 23:22 ]
Predmet príspevku: 

caw milos,
nastavenie zadneho perovania sme robili takto: vzdy fukali od oka,nemerali sme nic.. :-D nastavuje sa tlmic a aj pruzina.

takze-nafukat,sadnut sam,pojazdit.zistis sam ako sa motorka sprava,ci neplave,ci neskace,ci nieje zadok tvrdy,makky a podobne... s KLR asi moc neskaces ale aj tak-pri skokoch radsej tvrdsie :wink:
potom sadnut so spolubyvajucou :-D ,nabalit akoze batozinu a pojazdit tak. uvidis ako sa zase motorka sprava nalozena na ceste,v zatackach,pri hupakoch nesmie ist nic nadoraz.

cim tvrdsie tlmice tym lepsie jazdne vlastnosti na ukor pohodlia.cim makksie tym pohodlnejsie ale zas na ukor jazdnych vlastnosti.na choppri nezavodim takze ten je makky uz od vyroby.

dost na nastaveni zalezi ako chces jazdit. ci sam po lese alebo pohodlne po ceste.da sa to nastavit aj tak aj tak... kompromis 50:50 ako AT pneu :wink:

ece edit: zase ta odkazem na www.motoride.sk tam sa asi dozvies viac 8)

Autor:  Milos [ Uto, 13.03.2007, 0:16 ]
Predmet príspevku: 

praveze na motoride som nic nenasiel.. mozno som zle hladal.. som pisalk uz aj chalanom do ciech na kawa kluby a nic este :( ale bolo mi poradene ze 2atm bvy to mali byt.. inak keby tam nebol taky na fucka pristu tak to robim stylom fuk, skus, fuk, skus... ale... :evil:


pred rozobratim

Obrázok

teraz v garazi

Obrázok

v strede toho cerveneho je ta prasiva ventilka.. ale nie len kvoli tomu som ju rozoberal.

Obrázok

Autor:  pneukaktus [ Štv, 15.03.2007, 1:06 ]
Predmet príspevku: 

kumne si chodi kamos fukať s dusikom (pneumixom) tlmice na CZ, :smt017 alebo na KTM neviem lebo ma obe. Ale je to asi jedno. Fukam mu ich na 10atm.

Autor:  ferjon [ Štv, 15.03.2007, 20:43 ]
Predmet príspevku: 

Tak predsa niekto... 8)

Autor:  Milos [ Štv, 15.03.2007, 23:05 ]
Predmet príspevku: 

ale napriek tomu ze som tomu neveril je to ozaj fakt.. skusil som tlakomerom a rucicka presla za 9 KPa a to mi skoro oci vypadli... :lol: tak som fukol naspak a som spokojny...
:twisted: zatial :

Autor:  ferjon [ Pia, 16.03.2007, 1:20 ]
Predmet príspevku: 

Aj si opravoval nejako ten tlmič alebo si len ladiš podvozok?

Autor:  Milos [ Sob, 17.03.2007, 16:47 ]
Predmet príspevku: 

len som potom dotiahol pruzinu aby bola celkovo tvrdsia o kusok a to je vsetko.... nerobim ziadne take opravy.. ja hlavne jezdim :-D

Autor:  chrust [ Štv, 22.03.2007, 23:14 ]
Predmet príspevku: 

Záleží to od vahy, aký terén jazdíš , ako skačeš . atd.
Treba to škušať a skušať každemu vyhovuje iné nastavenie .
Ale zasa nieje pravda že čím viac tym lepšie potom kope. :smt143
Ked jazdil brat motokros a enduro tak som to nastavoval aj hustotou oleja a v predkoch som menil olej aj struny podla trate a nefukal som ich ale odvzdusnoval som predok . hovorym je to rozdielné.
Tak vela štastia . skušať a skušať :smt139

Autor:  Milos [ Štv, 22.03.2007, 23:15 ]
Predmet príspevku: 

vsetkym dakujem za rady a ochotu pomoct... uz jazdiiim.. teda jazdil som.. dostal som drfekt dozadu :evil:

Stránka 1 z 1 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/