Dnes je nedela 25. mája 2025, meniny má Urban a zajtra Dušan
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 9 ] |
|
Autor |
Správa |
juroBSP
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 13.12.2006, 22:10 Príspevky: 356 Bydlisko: BA/SE
|
Nemate niekto skusenost s kompresorom z klimatizacie?
Podarilo sa mi zohnat kompresor s remenicou z klimy nejakeho Patrola GR. Uvazujem, ci sa da pouzit aj mimo chladiaceho systemu, napr. na dofukovanie pneumatik? Ako by bol v takom pripade mazany, alebo mohol by fungovat iba tak - na sucho?
_________________Nissan Patrol K260 - Biely Spaniel = BSP, kratky, 2,8TD

|
Str, 21.03.2007, 22:51 |
|
 |
Martin 4
Trvalá prekážka
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10 Príspevky: 3197 Bydlisko: nr
|
Osobne sa poznám s tuningárom ktorý používa (nasucho) kompresor z klímy ako vzduchový kompresor do mechov a pre tlakovú trúbu. Funguje mu to už ale tri roky. Podla jeho posledných vyjadrení to používa často a poslednou dobou už to fúka nejako poslabšie.
Takže je to možné, ale nie na vždy.
|
Str, 21.03.2007, 23:42 |
|
 |
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4321 Bydlisko: ZA
|
toto sa riešilo na ktoromsi CZ fóre a na US fórach je to dosť častá vec.
Všetci sa zhodli na tom, že ideálne je mať ten kompresor mazaný cez nejaký uzavretý okruh a za tým odlučovač oleja.
Ale ako píše Mt4NR, tak to nejakú dobu vie fungovať aj bez.
|
Štv, 22.03.2007, 9:17 |
|
 |
MatoNR
Začínajúci koumák
Registrovaný: Ned, 15.10.2006, 20:00 Príspevky: 148 Bydlisko: Nitra
|
Klimovy kompresor ma vlastnu olejovu skrinu ktorou su mazane piesty zospodu a ventily a tesnenia piestov su primazavane olejom ktory je naviazany na chladivo klimatizacie. Cast oleja sa dostane aj cez tesnenia piestov. Kedze chces fukat vzduch je to tak ako pisali chalani pojde to ale nie navzdy. Mozno staci z casu na cas skontrolovat olej v kompresore pretoze cez tesnenia sa moze postupne stracat do okruhu stlaceneho vzduchu.
_________________ Land Cruiser 80, 4.2TD, automat, 33"x12.5 , CB16, gurtne,sekle, kompresor, navijak
|
Štv, 22.03.2007, 10:04 |
|
 |
juroBSP
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 13.12.2006, 22:10 Príspevky: 356 Bydlisko: BA/SE
|
Vdaka za reakcie. Uvidime ako dlho to bude na sucho fungovat.
_________________Nissan Patrol K260 - Biely Spaniel = BSP, kratky, 2,8TD

|
Štv, 22.03.2007, 17:08 |
|
 |
Kapo
Recyklovaný teaneger
Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21 Príspevky: 3601 Bydlisko: MY/BA
|
No ako to teda funguje? 
_________________JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ. 
|
Str, 28.10.2009, 9:58 |
|
 |
ROBIL
Učeň
Registrovaný: Str, 29.08.2007, 21:34 Príspevky: 37 Bydlisko: PROVODOV ČR
|
_________________ Jeep CHerokee lift 4,5"
|
Str, 28.10.2009, 16:50 |
|
 |
Martin 4
Trvalá prekážka
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10 Príspevky: 3197 Bydlisko: nr
|
... lenže potom by musel byť za kompresorom aj odolejovač. Oni totiž pneumatiky zvnútra olej moc dobre neznášajú.
_________________ SLOW & FURIOUS
|
Str, 28.10.2009, 22:58 |
|
 |
Kapo
Recyklovaný teaneger
Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21 Príspevky: 3601 Bydlisko: MY/BA
|
A nestačila by tlaková nádoba, ktorá by mala dole odpúšťák a z hora odber stlačeného vozduchu?
_________________JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ. 
|
Str, 28.10.2009, 23:01 |
|
 |
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 9 ] |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|