Dnes je sobota 3. mája 2025, meniny má Galina a zajtra Florián
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 14 ] |
|
Chevrolet Trans Sport 3.4 i Van LPG
Autor |
Správa |
žucha
Učeň
Registrovaný: Str, 17.02.2010, 23:18 Príspevky: 48 Bydlisko: snežnica
|
Mate niekto skúsenosť alebo vedomosť o tomto type auta
|
Pon, 10.10.2011, 12:17 |
|
 |
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4321 Bydlisko: ZA
|

Je to Chevrolet Venture (nástupca modelu Chevrolet Lumina, Pontiac Trans Sport, Oldsmobile Silhouette - volaj to ako chceš)
vyrobený v US pre Európu. Predný čumák je z modelu Pontiac TransSport - preto sa to volá Trans Sport  V takejto zostave sa to predávalo až do roku 2005.
Rovnakú platformu má aj Opel Sintra, akurát že má iný motor/prevodovku.
ak je to tento :
http://chevrolet-trans-sport.autobazar. ... 94506.html
ak stav motora/prevodovky a podvozku zodpovedá , tak tá cena nie je zlá.
Dostaneš ozaj veľký a veľmi pohodlný minivan na dlhé cesty (koncernové chcem byť minivany sú proti tomu malé).
Motor LA1 je ešte americký (3,4ltr LNJ sa od 2004 vyrába v číne  )
jeho jediná notorická závada je praskanie tesnenia pod sacím mainfoldom.
Nie je to žiadny offroad ani závodné auto, podvozok je skôr mäkší, na rezanie zákrut to vhodné nie je, ale vynikajúco filtruje nerovnosti (po českej D1 sa dá ísť v pohode 140 bez toho aby ti vyskákali zubné blomby  ) Priemerne rátaj cca 14-15 litrov LPG na 100 km
|
Pon, 10.10.2011, 14:00 |
|
 |
žucha
Učeň
Registrovaný: Str, 17.02.2010, 23:18 Príspevky: 48 Bydlisko: snežnica
|
Palo ďakujem za odpoveď hlavne ma ukludnilo že motor je americky.Dlžím ti fľašu.S pozdravom Robo.
|
Pon, 10.10.2011, 20:09 |
|
 |
laci73
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 21.03.2007, 6:03 Príspevky: 553 Bydlisko: xx
|
ako vsetky produkty GMC maju velmi dobru automaticku prevodovku, radi jemne, vela vydrzi v porovnani s konkurenciou, ale zase na oplatku maju slabsie motory s tendenciou ku konzumacii oleja. Na 250 tisic km rataj s vymenou vstrekov a palivoveho cerpadla.
podvozok relativne trvacny, slabsie brzdy, mam na mysli ich zivotnost.
Auto je normalna velkost americkeho minivanu, co vsak znamena vacsie nez Sharan a im podobne.
Druha rada sedadiel sa neda sklapat do podlahyako u grand caravanu od chryslera.
|
Uto, 11.10.2011, 6:40 |
|
 |
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4321 Bydlisko: ZA
|

laci73 píše: ako vsetky produkty GMC maju velmi dobru automaticku prevodovku, radi jemne, vela vydrzi v porovnani s konkurenciou, ano to je pravda. A tato prevodovka (4T65-E) je pomerne podarena. Inak je to pokračovanie slávnych prevodoviek z radu Turbo-Hydramatic používaných v Cevy a GM autách od polovice 70tych rokov. Kto to pozná, vie o čom hovorím. A taká TH400.... laci73 píše: ale zase na oplatku maju slabsie motory s tendenciou ku konzumacii oleja. Na 250 tisic km rataj s vymenou vstrekov a palivoveho cerpadla. vstreky majú dnes všetci rovnaké a toho motora by som sa nebál. LA1 je len inováciou pôvodnej 3,1 ltr verzie. Je to klasický 60°V6 motor s OHV rozvodom. jeho jediná nepríjemná bolesť (ktorú zčasti zdedil po svojom predchodcovi) je to neštastné tesnenie pod mainfoldom. Problém je ten, že to tesní aj vodu a keď to praskne, tak lezie voda do oleja. laci73 píše: podvozok relativne trvacny, slabsie brzdy, mam na mysli ich zivotnost. Auto je normalna velkost americkeho minivanu, co vsak znamena vacsie nez Sharan a im podobne. ten podvozok je tak jednoduchy ze sa ozaj nema co pokazit  Trvacnost brzd posudit neviem, ale brzdy su spotrebak. Normalna velkost americkeho minivanu je krasne napisane  Dospele vany (Chevy Astro, GMC Vandura...) radsej neporovnavame laci73 píše: Druha rada sedadiel sa neda sklapat do podlahyako u grand caravanu od chryslera.
V tomto rocniku to neslo ani u Chryslera a ani u nikoho ineho . System Stow´n Go je az od roku 2005 ci 6.
Sklapanie sedaciek do podlahy je fasa ak casto striedas ludi s nakladom.
Je to uzasne variabilne. Ale ak je to raz za cas, tak vyhodit sedacku nie je az tolko roboty (okrem toho ze je tazka jak svina).
Naposledy upravil palo-cherokee dňa Uto, 11.10.2011, 14:04, celkovo upravené 1
|
Uto, 11.10.2011, 10:57 |
|
 |
laci73
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 21.03.2007, 6:03 Príspevky: 553 Bydlisko: xx
|
Palo to tu pekne rozpisal
Ak si vies zabezpecit servis, neviem ako je to s nahradnymi dielmi na sk, ale myslim ze cez e-bay sa da kupit vsetko a za par supek na akekolvek americke auto. Myslim si ze ozaj nie je coho sa bat. A pohodlie americkeho auta nenajdes v nicom inom.
|
Uto, 11.10.2011, 13:35 |
|
 |
žucha
Učeň
Registrovaný: Str, 17.02.2010, 23:18 Príspevky: 48 Bydlisko: snežnica
|
Určite bude chodiť k Palovi do servisu ak nebude proti ,asi iným v ohľade amerik by som moc neveril.
|
Štv, 13.10.2011, 19:52 |
|
 |
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4332 Bydlisko: ZA
|
kedysi to bol moj sen 
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt 
|
Pia, 14.10.2011, 8:10 |
|
 |
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4321 Bydlisko: ZA
|
|
Pia, 14.10.2011, 11:04 |
|
 |
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4332 Bydlisko: ZA
|
ja som ti uz taky chu.j, rozhodol som sa,ze chcem rychlejsie, uspornejsie, krajsie, s lepsou vybavou a modernejsie, asi som cudny, co uz
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt 
|
Pia, 14.10.2011, 11:07 |
|
 |
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4321 Bydlisko: ZA
|

RADOFFROAD píše: ja som ti uz taky chu.j, Brutálna sebakritika, ale chu.ji sme svojim sposobom vsetci, takze nic nove si neoznamil  RADOFFROAD píše: rozhodol som sa,ze chcem rychlejsie, podla toho, ci myslis Al-hambu alebo opuchnuty passat. Ak to druhe, tak porovnavas diametralne ine auta RADOFFROAD píše: uspornejsie, Ako sa to vezme. LPG je dost vyrazna uspora. Ja som napriklad na 3,3ltr benzine a LPG v lete cez dovolenku presiel cca 2400 km za 150 Eur. to je cca 110ltr nafty. A pocitat vies. Ano pravd je ze nie vsade stoji LPG 40 centov. Ale aktualne v ZA pri SPP stoji 54 centov  toto je vec vkusu. Mne sa napriklad paci vaic toto ako to druhe RADOFFROAD píše: s lepsou vybavou aj to je vec vkusu a otazka roku vyroby. Ak to porovnahvas s Hambou tak nie, ak s ty druhym, tak sa vratim do bodu 2. RADOFFROAD píše: a modernejsie, to iste ako predchadzajuci bod, pricom modernejsie nie je vzdy lepsie. Posledne normalne auta sa vyrabali pre 10 rokmi. Dnes sa uz robi iba vela a rychlo  S tym suvisi aj udrzba a opravitelnost. Ale nakoniec to vies velmi dobre aj sam. Na to co na trole opravis kladivom ti v touaregu treba pol servisu. RADOFFROAD píše: asi som cudny, co uz
Vrat sa do bodu 1 
|
Pia, 14.10.2011, 11:43 |
|
 |
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4332 Bydlisko: ZA
|
kokos , ty sa inak nudis
myslel som samozrejme alhambru...
aj ty si cudny ? nezalozime klub ?
...a neviem, co mas stale s tym opuchnutym passatom, mne sa to az tak nepodoba, to uz skor hormonmi nadopovane Polo, nie ?
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt 
|
Pia, 14.10.2011, 13:05 |
|
 |
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4321 Bydlisko: ZA
|
RADOFFROAD píše: kokos , ty sa inak nudis Ale nie, prave naopak. Uz mi natolko za.ebava z roboty ze to beriem ako relax RADOFFROAD píše: myslel som samozrejme alhambru... No ak hej, tak to teda porovnavas zle. Zenin sef ma Alhambru. A zakazal mojej zene parkovat vedla neho s Voyagerom, lebo potom ta hambra vyzera jak anglicak. A vovnutri detto. RADOFFROAD píše: aj ty si cudny ? nezalozime klub ? preco nie? Ja som za kazdu kktinu RADOFFROAD píše: ...a neviem, co mas stale s tym opuchnutym passatom, mne sa to az tak nepodoba, to uz skor hormonmi nadopovane Polo, nie ?
Neviem, mne to pripomina nafuknuty passat, ale aj polo na steroidoch je dobre. 
|
Pia, 14.10.2011, 15:44 |
|
 |
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4332 Bydlisko: ZA
|
kua, ja ze od zaciatku hovorime o LUMINE
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt 
|
Pia, 14.10.2011, 16:21 |
|
 |
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 14 ] |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|