4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

Chevrolet Trans Sport 3.4 i Van LPG
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=2&t=13780
Stránka 1 z 1

Autor:  žucha [ Pon, 10.10.2011, 12:17 ]
Predmet príspevku:  Chevrolet Trans Sport 3.4 i Van LPG

Mate niekto skúsenosť alebo vedomosť o tomto type auta

Autor:  palo-cherokee [ Pon, 10.10.2011, 14:00 ]
Predmet príspevku: 

Je to Chevrolet Venture (nástupca modelu Chevrolet Lumina, Pontiac Trans Sport, Oldsmobile Silhouette - volaj to ako chceš)
vyrobený v US pre Európu. Predný čumák je z modelu Pontiac TransSport - preto sa to volá Trans Sport :-) V takejto zostave sa to predávalo až do roku 2005.
Rovnakú platformu má aj Opel Sintra, akurát že má iný motor/prevodovku.


ak je to tento :
http://chevrolet-trans-sport.autobazar. ... 94506.html

ak stav motora/prevodovky a podvozku zodpovedá , tak tá cena nie je zlá.
Dostaneš ozaj veľký a veľmi pohodlný minivan na dlhé cesty (koncernové chcem byť minivany sú proti tomu malé).
Motor LA1 je ešte americký (3,4ltr LNJ sa od 2004 vyrába v číne :-) )
jeho jediná notorická závada je praskanie tesnenia pod sacím mainfoldom.

Nie je to žiadny offroad ani závodné auto, podvozok je skôr mäkší, na rezanie zákrut to vhodné nie je, ale vynikajúco filtruje nerovnosti (po českej D1 sa dá ísť v pohode 140 bez toho aby ti vyskákali zubné blomby :-) ) Priemerne rátaj cca 14-15 litrov LPG na 100 km

Autor:  žucha [ Pon, 10.10.2011, 20:09 ]
Predmet príspevku: 

Palo ďakujem za odpoveď hlavne ma ukludnilo že motor je americky.Dlžím ti fľašu.S pozdravom Robo.

Autor:  laci73 [ Uto, 11.10.2011, 6:40 ]
Predmet príspevku: 

ako vsetky produkty GMC maju velmi dobru automaticku prevodovku, radi jemne, vela vydrzi v porovnani s konkurenciou, ale zase na oplatku maju slabsie motory s tendenciou ku konzumacii oleja. Na 250 tisic km rataj s vymenou vstrekov a palivoveho cerpadla.
podvozok relativne trvacny, slabsie brzdy, mam na mysli ich zivotnost.
Auto je normalna velkost americkeho minivanu, co vsak znamena vacsie nez Sharan a im podobne.

Druha rada sedadiel sa neda sklapat do podlahyako u grand caravanu od chryslera.

Autor:  palo-cherokee [ Uto, 11.10.2011, 10:57 ]
Predmet príspevku: 

laci73 píše:
ako vsetky produkty GMC maju velmi dobru automaticku prevodovku, radi jemne, vela vydrzi v porovnani s konkurenciou,


ano to je pravda. A tato prevodovka (4T65-E) je pomerne podarena.
Inak je to pokračovanie slávnych prevodoviek z radu Turbo-Hydramatic používaných v Cevy a GM autách od polovice 70tych rokov.
Kto to pozná, vie o čom hovorím. A taká TH400....

laci73 píše:
ale zase na oplatku maju slabsie motory s tendenciou ku konzumacii oleja. Na 250 tisic km rataj s vymenou vstrekov a palivoveho cerpadla.


vstreky majú dnes všetci rovnaké a toho motora by som sa nebál.
LA1 je len inováciou pôvodnej 3,1 ltr verzie. Je to klasický 60°V6 motor s OHV rozvodom. jeho jediná nepríjemná bolesť (ktorú zčasti zdedil po svojom predchodcovi) je to neštastné tesnenie pod mainfoldom. Problém je ten, že to tesní aj vodu a keď to praskne, tak lezie voda do oleja.

laci73 píše:
podvozok relativne trvacny, slabsie brzdy, mam na mysli ich zivotnost.
Auto je normalna velkost americkeho minivanu, co vsak znamena vacsie nez Sharan a im podobne.


ten podvozok je tak jednoduchy ze sa ozaj nema co pokazit :-)
Trvacnost brzd posudit neviem, ale brzdy su spotrebak.
Normalna velkost americkeho minivanu je krasne napisane :-) :) :)

Dospele vany (Chevy Astro, GMC Vandura...) radsej neporovnavame


laci73 píše:
Druha rada sedadiel sa neda sklapat do podlahyako u grand caravanu od chryslera.


V tomto rocniku to neslo ani u Chryslera a ani u nikoho ineho . System Stow´n Go je az od roku 2005 ci 6.

Sklapanie sedaciek do podlahy je fasa ak casto striedas ludi s nakladom.
Je to uzasne variabilne. Ale ak je to raz za cas, tak vyhodit sedacku nie je az tolko roboty (okrem toho ze je tazka jak svina).

Autor:  laci73 [ Uto, 11.10.2011, 13:35 ]
Predmet príspevku: 

Palo to tu pekne rozpisal :lol:

Ak si vies zabezpecit servis, neviem ako je to s nahradnymi dielmi na sk, ale myslim ze cez e-bay sa da kupit vsetko a za par supek na akekolvek americke auto. Myslim si ze ozaj nie je coho sa bat. A pohodlie americkeho auta nenajdes v nicom inom.

Autor:  žucha [ Štv, 13.10.2011, 19:52 ]
Predmet príspevku: 

Určite bude chodiť k Palovi do servisu ak nebude proti ,asi iným v ohľade amerik by som moc neveril.

Autor:  RADOFFROAD [ Pia, 14.10.2011, 8:10 ]
Predmet príspevku: 

kedysi to bol moj sen :-)

Autor:  palo-cherokee [ Pia, 14.10.2011, 11:04 ]
Predmet príspevku: 

RADOFFROAD píše:
kedysi to bol moj sen :-)


a skazil si si ho koncernovými mrdkami :-D :-D :P :P

Autor:  RADOFFROAD [ Pia, 14.10.2011, 11:07 ]
Predmet príspevku: 

ja som ti uz taky chu.j, rozhodol som sa,ze chcem rychlejsie, uspornejsie, krajsie, s lepsou vybavou a modernejsie, asi som cudny, co uz

Autor:  palo-cherokee [ Pia, 14.10.2011, 11:43 ]
Predmet príspevku: 

RADOFFROAD píše:
ja som ti uz taky chu.j,


Brutálna sebakritika, ale chu.ji sme svojim sposobom vsetci, takze nic nove si neoznamil :-D :-D :-D

RADOFFROAD píše:

rozhodol som sa,ze chcem rychlejsie,

podla toho, ci myslis Al-hambu alebo opuchnuty passat. Ak to druhe, tak porovnavas diametralne ine auta

RADOFFROAD píše:
uspornejsie,

Ako sa to vezme. LPG je dost vyrazna uspora. Ja som napriklad na 3,3ltr benzine a LPG v lete cez dovolenku presiel cca 2400 km za 150 Eur. to je cca 110ltr nafty. A pocitat vies.
Ano pravd je ze nie vsade stoji LPG 40 centov. Ale aktualne v ZA pri SPP stoji 54 centov :-)

RADOFFROAD píše:
krajsie,


toto je vec vkusu. Mne sa napriklad paci vaic toto ako to druhe

RADOFFROAD píše:
s lepsou vybavou

aj to je vec vkusu a otazka roku vyroby. Ak to porovnahvas s Hambou tak nie, ak s ty druhym, tak sa vratim do bodu 2.

RADOFFROAD píše:
a modernejsie,

to iste ako predchadzajuci bod, pricom modernejsie nie je vzdy lepsie.
Posledne normalne auta sa vyrabali pre 10 rokmi. Dnes sa uz robi iba vela a rychlo :shock: S tym suvisi aj udrzba a opravitelnost. Ale nakoniec to vies velmi dobre aj sam. Na to co na trole opravis kladivom ti v touaregu treba pol servisu.

RADOFFROAD píše:
asi som cudny, co uz


Vrat sa do bodu 1 :-)

Autor:  RADOFFROAD [ Pia, 14.10.2011, 13:05 ]
Predmet príspevku: 

kokos , ty sa inak nudis :-D

myslel som samozrejme alhambru...

aj ty si cudny ? nezalozime klub ?

...a neviem, co mas stale s tym opuchnutym passatom, mne sa to az tak nepodoba, to uz skor hormonmi nadopovane Polo, nie ?

Autor:  palo-cherokee [ Pia, 14.10.2011, 15:44 ]
Predmet príspevku: 

RADOFFROAD píše:
kokos , ty sa inak nudis :-D


Ale nie, prave naopak. Uz mi natolko za.ebava z roboty ze to beriem ako relax :-D

RADOFFROAD píše:
myslel som samozrejme alhambru...


No ak hej, tak to teda porovnavas zle. Zenin sef ma Alhambru. A zakazal mojej zene parkovat vedla neho s Voyagerom, lebo potom ta hambra vyzera jak anglicak. A vovnutri detto.


RADOFFROAD píše:
aj ty si cudny ? nezalozime klub ?


preco nie? Ja som za kazdu kktinu :lol: :lol:


RADOFFROAD píše:
...a neviem, co mas stale s tym opuchnutym passatom, mne sa to az tak nepodoba, to uz skor hormonmi nadopovane Polo, nie ?


Neviem, mne to pripomina nafuknuty passat, ale aj polo na steroidoch je dobre. :P

Autor:  RADOFFROAD [ Pia, 14.10.2011, 16:21 ]
Predmet príspevku: 

kua, ja ze od zaciatku hovorime o LUMINE

Stránka 1 z 1 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/