4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

porovnanie nafta vs benzin
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=2&t=14044
Stránka 1 z 2

Autor:  Iron Uaz [ Uto, 29.11.2011, 17:51 ]
Predmet príspevku:  porovnanie nafta vs benzin

čo je lepšie do terenu nafta alebo benzin?

Autor:  palo-cherokee [ Uto, 29.11.2011, 17:57 ]
Predmet príspevku: 

ty kokos to nahanas prispevky alebo co? :o
takato tema tu (a aj na inych forach) uz bola asi milionkrat :!:


tak dam aj ja :

ktora je lepsia:
blondinka, zrzka alebo brunetka?

Autor:  Iron Uaz [ Uto, 29.11.2011, 18:04 ]
Predmet príspevku: 

sak sa len pitam kto ma aky nazor

Autor:  RADOFFROAD [ Uto, 29.11.2011, 18:36 ]
Predmet príspevku: 

dost tazka otazka v tomto zneni, skus sa presnejsie spytat o co ti ide, lebo na toto sa neda priamo odpovedat...

Autor:  Iron Uaz [ Uto, 29.11.2011, 18:40 ]
Predmet príspevku: 

ze keby si mas vybrat nejde o spotrebu ale vikon co by sa skor pohlo v kopci co sa lepsie zachova ked mu pirde tažko a atd......

Autor:  RADOFFROAD [ Uto, 29.11.2011, 19:00 ]
Predmet príspevku: 

ja som si vybral naftu a Patrol GR, ale nie koli motoru, skratka iny Patrol som nemal k dispozicii, ale logicky aby ma uspokojil s vykonom, tak som mu pomohol, kedze seriovo to nie je ziadny svalovec ...

kompenzoval som narast rozmeru kolies a hmotnosti aj prevodmi a samozrejme aj zvysenim vykonu motora a upravou krutiaceho momentu...

...ale ak by som mal na dvore dva, jeden 2,8 TD a druhy povedzme 5,7 benzin, tak si upravim ten benzin asi, ale musel by to byt nejaky dobry motor vyladeny s vysokym krutakom, som uz starsi pan a lenivy, pohodlny, nechce sa mi radit a solit motor do 5tis otaciek, preto aj na civilne jazdenie mam 5,0 TDI s krutakom 750 Nm a velmi budem uvazovat, za ake ho casom vymenim... tak asi nie som uplne objektivna vzorka uzivatela

P.S. popracuj na tej gramatike prosim, miestami je to dost bolestive

Autor:  tibik [ Uto, 29.11.2011, 19:04 ]
Predmet príspevku: 

palo-cherokee píše:

tak dam aj ja :

ktora je lepsia:
blondinka, zrzka alebo brunetka?


:-D Blondinka lebo ju mam za ženu , zrzka lebo je naruživá , brunetka je niečo medzi tým a v globale su dobre všetky :-D
Vieš čo treba spraviť aby si nespaval stále s tou istou ? Kúpiť jej parochne a každý večer obmeniť farbu vlasov :-D

Autor:  tibik [ Uto, 29.11.2011, 19:07 ]
Predmet príspevku: 

No a teraz važne - nafta ,nafta a znovu nafta (na malí plyn vela muziky ) :wink: aspoň u mňa :wink:

Autor:  Macej [ Uto, 29.11.2011, 19:23 ]
Predmet príspevku: 

Ďalšia duchaplná a nekonečná téma.... :smt141
Toto je taký ístý nezmysel jak časté otázky nováčikov, že ktorý off je najlepší (tým sa nechcem nikoho dotknúť). Veď to je prirodzene jasné, že každý povie to svoje čo má. Viď Tibíka. Ten to vystihol pri odpovedi na farbu vlasov.
Každé auto bude mať s takým či onakým motorom iné vlastnosti, výhody a nevýhody ktoré si človek sám musí podla svojích potrieb zhodnotiť podla toho čo mu viac vyhovuje.
Ale šak čo...ďalších 300strán bez objektívneho záveru (ktorý sa ani nedá vyvodiť) neuškodí. :roll: :smt138 :err

Autor:  romo11 [ Uto, 29.11.2011, 20:02 ]
Predmet príspevku: 

tibik píše:
(na malí plyn vela muziky ) :wink: aspoň u mňa :wink:

malý plyn to myslíš od 1900 otáčok? :-D to nám s V8 už vtedy automat preraďuje vyššie :smt121
sorry, nedalo mi :roll: tiež som mal predtým nafťáka

Autor:  traktoristaa [ Uto, 29.11.2011, 20:25 ]
Predmet príspevku: 

tibik píše:

Vieš čo treba spraviť aby si nespaval stále s tou istou ? Kúpiť jej parochne a každý večer obmeniť farbu vlasov :-D


To treba parochnu aj na bobra :P

Autor:  matino [ Uto, 29.11.2011, 22:48 ]
Predmet príspevku: 

jasná odpoveď - nafta patrí do kamen, benzín do zapalovačov... tak si vyber :lol: za mňa nafta - expedície, benzín - trial

Autor:  romo11 [ Uto, 29.11.2011, 22:59 ]
Predmet príspevku: 

matino píše:
jasná odpoveď - nafta patrí do kamen, benzín do zapalovačov... tak si vyber :lol: za mňa nafta - expedície, benzín - trial

...a benzín + LPG zas na cesty :-D všetko má svoje pre a proti..treba si len nájsť svoje priority :wink:

Autor:  Gotrek [ Str, 30.11.2011, 8:59 ]
Predmet príspevku: 

matino píše:
jasná odpoveď - nafta patrí do kamen, benzín do zapalovačov... tak si vyber :lol: za mňa nafta - expedície, benzín - trial


expedicia, zalezi kam. so stupajucou nadmorskou vyskou vykon diesla klesa, cim riedsi vzduch, tym mensi vykon. vo vyske okolo 3000mnm mas polovicu povodneho vykonu. v krutej zime problem nastartovat. moj nazor - benzin, cim vacsi objem, cim viac valcov a cim menej elektroniky = off. pod podmienkou ze mas na to zivit bestiu.
ja mam diesel kedze zijem na Slovensku a nechcu mi dvihnut plat o 3000e, ale keby som mohol tak mam benzin.
ja som zasa pocul porekadlo, ze "diesel nedobry ani do traktora" :-)

Autor:  palo-cherokee [ Str, 30.11.2011, 12:39 ]
Predmet príspevku: 

tak uz potom jedine nejaky surplus armadny motor s viacpalivovou upravou.
Tam je ale dost velky rozdiel vo vykonoch na rozne typy paliva a tiez pri pouziti niektorych paliv rapidne klesa zivotnost.

alebo motor s rankinovym cyklom
http://www.cyclonepower.com/works.html

Stránka 1 z 2 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/