4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

zaklon naprv, resp. suosovost kardanu...
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=2&t=1594
Stránka 1 z 1

Autor:  Hugo [ Pon, 30.04.2007, 0:46 ]
Predmet príspevku:  zaklon naprv, resp. suosovost kardanu...

na kolko moze ovplyvnit jazdne vlasnosti nesuosi kardan (zaklon zadnej napravy), resp aku galibu moze narobit ?

podla mojej znalosti fyziky a mechaniky to nieje dobre :)

Autor:  DanoDEF [ Pon, 30.04.2007, 7:40 ]
Predmet príspevku:  Re: zaklon naprv, resp. suosovost kardanu...

Hugo píše:
na kolko moze ovplyvnit jazdne vlasnosti nesuosi kardan (zaklon zadnej napravy), resp aku galibu moze narobit ?

podla mojej znalosti fyziky a mechaniky to nieje dobre :)


veru,ze to nie je dobre...ale vsetko je otazka na aky ucel a ako dlho...zvysuje sa namahanie lozisk, zvysuje sa hlucnost...vibracie atd.

Autor:  Hugo [ Pon, 30.04.2007, 9:46 ]
Predmet príspevku: 

ako sa to da "napravit" ?

Autor:  DanoDEF [ Pon, 30.04.2007, 10:34 ]
Predmet príspevku: 

Hugo píše:
ako sa to da "napravit" ?


u naprav s listakmi sa potaca diff a u naprav s pruzinami sa dava dvakrat lamany kardan...bohuzial je to financne narocnejsia varianta.

mam Defa zdvihnuteho o cca 5cm a predny kardan pri cca 70-80km/h zarezonuje....teraz po 135tis km je potrebne vymenit lozisko na vystupnom hriadeli z prevodovky inac ziadny problem. zadny je v pohode. zalezi na dlzke kardanu tj. dlhe a kratle auto

Autor:  Hugo [ Pon, 30.04.2007, 11:15 ]
Predmet príspevku: 

sakra hodilo mi to 2x

Autor:  Hugo [ Pon, 30.04.2007, 11:16 ]
Predmet príspevku: 

pretoze som dvihol auto o 6cm a pri 80km/h zacne rezonovat a pri 90 prestane. a mam kratke auto.
excentricke puzdra by to nevyriesili ?
pretoze pokial viem tak kardan moze byt zalomeny viac, len musi byt suosi

Autor:  DanoDEF [ Pon, 30.04.2007, 11:18 ]
Predmet príspevku: 

Hugo píše:
pretoze som dvihol auto o 6cm a pri 80km/h zacne rezonovat a pri 90 prestane. a mam kratke auto.
excentricke puzdra by to nevyriesili ?
pretoze pokial viem tak kardan moze byt zalomeny viac, len musi byt suosi


ano excentricke puzdra to riesia napr u Defa v predu. tie mam aj ja. ty mas tusim LC90

a akym sposobom si ho dvihol ???

Autor:  Hugo [ Pon, 30.04.2007, 11:24 ]
Predmet príspevku: 

presne tak ako vravis. LC90 a zadny kardanik....

skusim sa poobzerat po puzdrach a ked nezozeniem tak dam vyrobit z PU

bude to drahsie, ale bude

Autor:  ludo [ Pon, 30.04.2007, 12:01 ]
Predmet príspevku: 

ked som dvihal Wranglera...pytalk sa ma predavac ci chcem to auto na tvrdy off alebo viac menej ako bezne auto ...v tej druhej variante mi dal k sade dva kovove nosniky ktore sa dali medzi prevodovku a uchyt pri spustenej prevodke...zatial ziadne trasenie ani nic....obcas ked taham nieco tazke tak pri rozbiehani,ale ked dam 4x4 je to v poho..

Autor:  Hugo [ Pon, 30.04.2007, 12:45 ]
Predmet príspevku: 

DanoDEF je tam IM

Autor:  DanoDEF [ Pon, 30.04.2007, 12:55 ]
Predmet príspevku: 

Hugo píše:
DanoDEF je tam IM


... a "odbornici" z IM ti neponukli resp neporadili nic ??? alebo si si to robil sam?

Autor:  Hugo [ Pon, 30.04.2007, 17:58 ]
Predmet príspevku: 

da sa to tak povedat.
puzdra som k tomu nemal

lenze ja mam v zadu ramena vyriesene ako na nive

dve spodne a dve vrchne
neviem ci tam vojdu nejake ine puzdra :(

Autor:  DanoDEF [ Pon, 30.04.2007, 19:24 ]
Predmet príspevku: 

Hugo píše:
da sa to tak povedat.
puzdra som k tomu nemal


tak si zrobil iba polovicu roboty...nie vzdy je to iba o pruzinach a tlmicoch...

Autor:  Hugo [ Pon, 30.04.2007, 21:48 ]
Predmet príspevku: 

clovek sa uci na vlastnych chybach .... :(

Stránka 1 z 1 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/