4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
odstranovanie nateru z ramu http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=2&t=16314 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | tomato [ Uto, 18.12.2012, 20:47 ] |
Predmet príspevku: | odstranovanie nateru z ramu |
pani, predosly majitel mojho auta nastriekal ram neviem cim...vyzera to ako nejake bodycko alebo gumoasfalt ale je to pevne ked do toho stuchnem odleti akoby kusok skrupinky, potreboval by som ten nater dat prec neviete co by to mohlo byt a akou ludskou metodou by to slo dole s tym ze auto sa nebude nijak dramaticky rozoberat ....okrem skrabania kartacom alebo tak? odfarbovac som skusal a nic...drzi. |
Autor: | JOE66 [ Uto, 18.12.2012, 20:53 ] |
Predmet príspevku: | Re: odstranovanie nateru z ramu |
tiez ma po zime caka osetrenie terenakou-ale poslem ich k doktorovi ![]() ![]() ![]() |
Autor: | tomato [ Uto, 18.12.2012, 20:56 ] |
Predmet príspevku: | |
co spinava ale to je robota pre vraha !!! |
Autor: | Martinoff [ Str, 19.12.2012, 10:12 ] |
Predmet príspevku: | |
Teplovzdušná pištoľ - len neviem nakoľko to pôjde bez odstrojenia. Keď niečo pehliadneš môžeš poškodiť káble alebo hadičky. Ešte by mohol byť nejaký náter, ktorý to zalepí a vytvorí základ pre novú vrstvu. |
Autor: | Andrej [ Str, 19.12.2012, 10:54 ] |
Predmet príspevku: | |
No v prvom rade si ujasni do akej miery sa tomu chceš venovať a ako to chceš mať buď poriadne a tam sa nevyhneš odstrojeniu alebo len nejako aby dobre bolo. Podla toho zvoľ metódu odstránenia asi body-čka. Śpinavá a únavná robota ale ak to odflákneš tak sa to vypomstí. A. |
Autor: | finder [ Str, 19.12.2012, 11:45 ] |
Predmet príspevku: | |
Hm. Odlupne sa krupinka ? Ta skrupinka je samotny gumoasfalt (GA), alebo GA s kusom hrzde ? Ak sa to supe s hrzdou, tak uz je mensie zlo, oskriabat co ide plochym srobovakom odlupit, a nechat hole, ako to znova zablendovat aj s vlhkostou ... (moj nazor). Vlhkost pod GA nabera priam bleskovy nabeh a supe sa to o dost viac, ako len nechranene zelezo na vzduchu. (myslim si, z vlastnych skusenosti). Ked uz tak, napaprat to nejakymi olejovymi zlozkami (navody najdes v starsich prispevkoch). Ak sa nerochnis vo vode a blate, tak ti to chvilu vydrzi, ale hlavne cez olej dokaze vlhkost vzlinat von, ale nedostane sa spet na zelezo. (no ja viem, treba to castejsie obmienat, hlavne exponovane miesta, kde prska voda od cesty a kolies). Alebo potom ako pisu chlani - ostrojit a poriadne od kosti spravit poriadne. Na podhlahy (lahky beton), existuju do flexy take strhavanie kotuce ... asi by to islo pouzit aj na tento nater. Nieco taketo mam na mysli (porad sa predajcom): ![]() ![]() |
Autor: | mato_srubka [ Str, 19.12.2012, 12:07 ] |
Predmet príspevku: | |
Neviem ako to bude fungovať s gumoasfaltom, ale na na nátery všeobecne (aj veľmi hrubá vrstva vypálenej práškovej farby - 1cm) idú dole s týmto Klingspor NCD200 http://shopping.netsuite.com/core/media ... esizew=310 Alebo 3M kotúč, buď XT-RD alebo CG-RD. Ale tie sú drahšie a robia sa iba v priemere 115mm (125 je aspoň pre mňa optimum). Výhoda 3M je, že máš dve možnosti tvrdosti kotúča, u Klingsporu je len ten tvrdší. |
Autor: | tomato [ Str, 19.12.2012, 12:11 ] |
Predmet príspevku: | |
hm, tak moj pripad je asi taky ze ram je uplne okej a osetreny, len niektore miesta su trocha hrdzave tym myslim take troj centimetrove kruhy hrdzave (len povrchovo, nesupe sa ram, len ten nater), a potrebujem osetrit len tie miesta plus nejaky kus okolo a nechcem to len pretret dalsou srackou bez toho aby som to nejako aspon trocha stabilizoval. odstrojit kasnu od ramu, nato nemam sancu ani priestorom ani vybavenim, takze to je v pase. |
Autor: | Andrej [ Str, 19.12.2012, 12:40 ] |
Predmet príspevku: | |
Tak keď to máš len miestne tak mechanicky očistiť až na kov z nejakým presahom, natrieť kvalitným základom a na vrch normálne farbu, najlepšie dvojkomponentnú. A. |
Autor: | finder [ Str, 19.12.2012, 13:18 ] |
Predmet príspevku: | |
A nechat si to na leto alebo vyhriatu garaz ... |
Autor: | tomato [ Str, 19.12.2012, 17:29 ] |
Predmet príspevku: | |
Andrej a ma vyznam kupovat nejake super farby typu hammerite alebo neviem ake este su, co akoze ustaluju hrdzu a bla bla bla...alebo pripadne nejake odporucenia na tu kvalitnu zakladovku? a mam to v plane na jar... |
Autor: | ManoM [ Str, 19.12.2012, 20:20 ] |
Predmet príspevku: | |
hammeritkov som natieral podvozok na bruchaci, pred tym som len prebehol drotenou kefou trosku. Treti rok a vypada skoro ako novy. Ale zas pred tym nebol nicim natierany iba fabricky .. |
Autor: | Kimbo [ Str, 19.12.2012, 22:51 ] |
Predmet príspevku: | |
Ahoj ja som moje predchadzajuce Pajo natieral Alkyton farbou. Teraz ho ma kamarad a tretiu zimu to je v pohode |
Autor: | MIrec01 [ Str, 19.12.2012, 23:59 ] |
Predmet príspevku: | |
Vzdy je dolezita priprava ako si auto pripravis mne sa osvedcilo obcijany odstranovac hrdze ten som nalial do rozprasovaca a nastriekal nechal 24h odstat a potom jemne prebrusil kefov dal zinkovi zaklad a gumoasfalt. Odhrdzovac 3€ Zinok v speji 5€ Gumo asfalt 10€ pri 5KG Pri akychlovek farbach musis davat pozor ci su vhodne na velke plochy a ako znasaju ohyb teda namahanie boo ram pracuje kruti sa a pritom moze farba odskocit a si tam kde predtym. Existuje XY sposobov ako na to, tento co uvadzam sa umna osvedcil a nemusis nic rozoberat ![]() Ak chces dat povodnu farbu dole lacnym a jednuchym sposobom tak zabehny do lepsich farbi lakov a tam si kup odstranovac starych naterov je to sice zieravina jak svina ale ucina treba natret ram alebo kysnu a potom dobre ovapkovat. ![]() |
Stránka 1 z 1 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |