4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

VW Passat B5
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=2&t=16354
Stránka 1 z 1

Autor:  dado [ Str, 26.12.2012, 21:22 ]
Predmet príspevku:  VW Passat B5

Zevraj do VW Passat B5 a B5,5 sa daval z konstrukcnych dovodov medzinapravovy diferencial torsen aj napriek tomu ze maju oznacenie 4motion (cize haldex II).
A zevraj sa to tyka len modelu benzin 2,8. Viete mi to niekto potvrdit alebo vyvratit ? Viem si to overit na brzdovej stolici ?

Rozhodujem sa totiz medzi Passatom , A4 a A6, Vsetko musia byt automaty s pohonom 4x4 a spotrebou 15 - 17 € / 100 km. Je jedno ci je to diesel, benzin, LPG. A prave ten pohon je dolezity v cene to potom robi rozdile aj 3000 €.

Autor:  bull4x4 [ Str, 26.12.2012, 21:24 ]
Predmet príspevku: 

B5 a B5.5 maju torsen, B6 je haldex, motor sa podla mna nerozlisoval

Autor:  dado [ Str, 26.12.2012, 21:29 ]
Predmet príspevku: 

A len 2,8 benzin alebo aj 2,5 TDI. A jeto teda to iste co Audi ozacuje quatro.

Autor:  bull4x4 [ Str, 26.12.2012, 21:36 ]
Predmet príspevku: 

ano, je to to iste, myslim, ze aj 2,5 tdi, ale to je sakra bordel motor, isty pruser

no a pri audi bacha na kombinaciu s multitronicom, takisto isty pruser

Autor:  dado [ Štv, 27.12.2012, 9:00 ]
Predmet príspevku: 

Ale to je len ten 110 kW. 132kW by mali byt uz lepsie. Myslel som ze koncern VW daval vsade Tiptronic, ten Multitronic je co zac ?

Autor:  VladoKE [ Štv, 27.12.2012, 10:33 ]
Predmet príspevku: 

Si menil podvozok na ZJ za tvrdší že potrebuješ cestnú verziu? :shock:

Autor:  Igor [ Štv, 27.12.2012, 10:54 ]
Predmet príspevku: 

dado píše:
Ale to je len ten 110 kW. 132kW by mali byt uz lepsie. Myslel som ze koncern VW daval vsade Tiptronic, ten Multitronic je co zac ?


2,5 TDI V6 je bez ohladu na verziu najhorsi naftak od koncernu. Problemovy, uzrany, nespolahlivy.
Ak sestvalec, tak potom benzin 2.8, ak setrit tak s LPG.
(Najlepsi benzinovy motor bol v tychto generaciach 1,8T 110kW)

Passaty 4x4 spomenutych generacii maju len Torsen, nie tu sracku Haldex, pretoze ich technika vychadzala z Audi A4 (motory pozdlzne atd.).

Vyvaruj sa Multitronicu, je to variatorova prevodovka, preslavena svojou nespolahlivostou.

Autor:  efendi [ Štv, 27.12.2012, 12:09 ]
Predmet príspevku: 

Igor píše:
dado píše:
Ale to je len ten 110 kW. 132kW by mali byt uz lepsie. Myslel som ze koncern VW daval vsade Tiptronic, ten Multitronic je co zac ?


2,5 TDI V6 je bez ohladu na verziu najhorsi naftak od koncernu. Problemovy, uzrany, nespolahlivy.






To skadial beres tu chujovinu??? chyba sa robila tam ze olej sa menil dost pozde,, ked budes menit kazdych 10000km nic sa nedeje a motor ide v pohode,,co sa tyka spotreby je dobra,mal som take a este mame jednu taku audinu A6 s tym motorom, a syn by insie ani nestel,, a ja taktiez hodlam daku audinu s tym motorom,,, :smt045

Autor:  dado [ Štv, 27.12.2012, 14:02 ]
Predmet príspevku: 

Viem to idte co Efendi. Skasali tzv. Long Life motor a optrebovali sa na nom predcasne vacky, olej menit po 30 000 km. Ked sa termin skratil na 15 000 tak bolo vsetko O.K.

Spotrebu som porovaval napr. z 2,5 TD od oplu, 2,4 JTD od Fiatu, 2,5 TD od Mitsubischi a 2,5 TD od Volva a viac menej ju maju parovnatelnu.

Takze Tiptronic je O.K. a multitronic hovadina. pravdu povediac v inzeratoch som videl len Tiptronic. Da sa rozlisit podla popisu pri radiacej pake ?

Autor:  efendi [ Štv, 27.12.2012, 15:39 ]
Predmet príspevku: 

dado, ja som mal A6sku 2,5 TDI avsak dvojkolku, a spotreba bola dobra,, ked som sel normalne, nedupal, pouzil tempomat,, nespapalo to ani 5.5,, v meste tak kolom 6,5-7litrov,, ale ak som tomu slapol nakrk,, tak aj 10litrov,,bol som spokojny a zas spekulujem na dakej A6stke a len 2,5TDI,, 3liter nestem, aj ked je novsii, tam sice je retazovy rozvod, ale aj ten treba menit casom a tam musis vybrat potom motor skrze toho bo retaz ma vzadu,,,, kdes to na 2,5-ke je remen a vpredu,, tam staci rozobrat cely predok,, :-D

Autor:  marisko [ Štv, 27.12.2012, 23:08 ]
Predmet príspevku: 

ten V6 TDI je tak ťažký motor že po 200k km sú horné uloženia tlmičov naklonené k sebe o pár mm, videl som na niekoľkých superboch (rovnaká platforma)

Autor:  Igor [ Štv, 03.01.2013, 3:32 ]
Predmet príspevku: 

efendi píše:
Igor píše:
dado píše:
Ale to je len ten 110 kW. 132kW by mali byt uz lepsie. Myslel som ze koncern VW daval vsade Tiptronic, ten Multitronic je co zac ?


2,5 TDI V6 je bez ohladu na verziu najhorsi naftak od koncernu. Problemovy, uzrany, nespolahlivy.






To skadial beres tu chujovinu??? chyba sa robila tam ze olej sa menil dost pozde,, ked budes menit kazdych 10000km nic sa nedeje a motor ide v pohode,,co sa tyka spotreby je dobra,mal som take a este mame jednu taku audinu A6 s tym motorom, a syn by insie ani nestel,, a ja taktiez hodlam daku audinu s tym motorom,,, :smt045


Ziadna chujovina, ale znamy a zial aj overeny fakt. To, ze ty mas skusenost s jednym, ci dvomi autami na tom nic nezmeni (plati aj pre spotreby, mozno tak na volnobehu z kopca...).

Stránka 1 z 1 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/