4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

Rexton 270XDI studený klepe
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=2&t=16371
Stránka 1 z 2

Autor:  samuro [ Sob, 29.12.2012, 19:58 ]
Predmet príspevku:  Rexton 270XDI studený klepe

Nazdar chalani jedna sa o Sangyong Rexton 270 xdi klepe pri naštartovaní .. čo stým môže biť ???
Díík za radu.

Autor:  Milan [ Sob, 29.12.2012, 20:14 ]
Predmet príspevku: 

Klepe aj ked sa trochu zohreje?

Autor:  samuro [ Sob, 29.12.2012, 20:17 ]
Predmet príspevku: 

Nie nie klepe len taku min. možno ani tolko nie zohreje sa a je to v pohode :-)

Autor:  Milan [ Sob, 29.12.2012, 20:36 ]
Predmet príspevku: 

V podstate klepe skoro kazdy motor,vecsinou sa to prejavuje v mrazoch pokym sa trochu nezohreje spalovaci priestor a neprecykuluje olej cez olejovy system..Vecsinou staci ked nastartujes a kym otvoris branu,vyjdes na ulicu a branu zatvoris a na mensich otackach trochu prehrejes motor.
To iste robi aj mne a to masinu predohrievam Webastom.

Autor:  samuro [ Sob, 29.12.2012, 20:40 ]
Predmet príspevku: 

ale toto je ozaj klepanie ktoré tam nepatrí .. tento motor je tichučkí počul som rexton ktorý neklepal a na mojom je počuť že ten zvuk tam nepatrí .

Autor:  Milan [ Sob, 29.12.2012, 21:00 ]
Predmet príspevku: 

Na ventiloch mas hydrostely alebo vacka ide rovno na ventil?
A rozvod je aky?Retaz napinana tlakom oleja alebo mas remen?
Ten druhy Rexton si pocul zohriaty alebo studeny?
Zacalo ti to robit teraz v zime alebo uz pred mrazmi?

Autor:  efendi [ Sob, 29.12.2012, 21:04 ]
Predmet príspevku: 

samuro píše:
ale toto je ozaj klepanie ktoré tam nepatrí .. tento motor je tichučkí počul som rexton ktorý neklepal a na mojom je počuť že ten zvuk tam nepatrí .


u dieselovych motoroch klepanie moze robyt aj spatna tryska,, kym sa nazahreje tak neprepusta, nerosprasuje palivo a je pod vysokym tlakom a klepe ako keby kov o kov, ako keby islo vytrhnut ojnicu,teda zue ojnicne lozisko v prdelu, mal som to na motore BMW 524 tdi,,vymenil som trysku a slo jak sepot jarnych kvetin.... ono keby ti klepalo iba za tepla, to je inse cafe,, to moze byt aj spatne uz vyteknute ojnicne lozisko,,

skus na studeny motor pocas chodu motora uvolnovat po jednom privod paliva na trysky a uvidis ktorá tryska je v prdelu,, ked prestane klepat a pojde o jeden valec menej a neklepe mas zistenu zavadu,,

Autor:  Milan [ Sob, 29.12.2012, 21:40 ]
Predmet príspevku: 

efendi píše:

u dieselovych motoroch klepanie moze robyt aj spatna tryska,,

To ma tiez napadlo.U Mercedesu s capovymi triskami som to v zime ocakaval .Ale tato kara ma podla popisu injekcne a s tym som sa este nestretol.

Autor:  samuro [ Sob, 29.12.2012, 22:08 ]
Predmet príspevku: 

efendi píše:
samuro píše:
ale toto je ozaj klepanie ktoré tam nepatrí .. tento motor je tichučkí počul som rexton ktorý neklepal a na mojom je počuť že ten zvuk tam nepatrí .


u dieselovych motoroch klepanie moze robyt aj spatna tryska,, kym sa nazahreje tak neprepusta, nerosprasuje palivo a je pod vysokym tlakom a klepe ako keby kov o kov, ako keby islo vytrhnut ojnicu,teda zue ojnicne lozisko v prdelu, mal som to na motore BMW 524 tdi,,vymenil som trysku a slo jak sepot jarnych kvetin.... ono keby ti klepalo iba za tepla, to je inse cafe,, to moze byt aj spatne uz vyteknute ojnicne lozisko,,

skus na studeny motor pocas chodu motora uvolnovat po jednom privod paliva na trysky a uvidis ktorá tryska je v prdelu,, ked prestane klepat a pojde o jeden valec menej a neklepe mas zistenu zavadu,,


ten motor je Common rail tam odpojiť vstrekovač nemôžem lebo su všetky napájane z rampy
a rozvod je reťaz

Autor:  Milan [ Sob, 29.12.2012, 22:29 ]
Predmet príspevku: 

samuro píše:
a rozvod je reťaz

A ako je sponovana.Ak je tlakovym olejom ako u Mercedesa co som mal,tak pri studenom motori a na volnobehu sa retaz nedosponuje a posunie sa predvstrik viac pred hornou uvratou.Potom to tiez chvilu ide ako kov na kov pretoze trisky daju este viac pred hornou uvratou.Robi to hustejsim olejom a pokym sa sponovak nenatlakuje.

Autor:  samuro [ Sob, 29.12.2012, 22:38 ]
Predmet príspevku: 

fuh tak toto neviem ako je šponovaná motro je rok výroby 2006 tak neviem či to môže klepať aj pri tak novom motore olej tam bol LONG LOFE -čiže dosť riedky ja som ho hned menil a dal som tam hustejší klepanie je od vtedy trocha tupšie .

Autor:  Milan [ Sob, 29.12.2012, 22:53 ]
Predmet príspevku: 

Este som chcel dodat ze vstrikovacie cerpadlo tam nemas a davkuje to elektronika ale snimac moze byt na ventilovom kolese ktore davkuje z ventilma a oneskoria sa piesty.Ak triska vstrekne o picny chlp skorsie ako ma,robi to riadne mrdy.Ale robia to vsetky valce.Preto sa predvstrik stavia na presne cisla a ten sponovak je jedna z moznosti.
Ale netvrdim ze to nebude aj iny problem.Odniekial musis zacat.
Ak mas trochu oleja co si nalial do auta,daj ho do plastovej flase a nechaj ho na noc vonku.Nesmie byt extremne husty.

Autor:  efendi [ Sob, 29.12.2012, 23:04 ]
Predmet príspevku: 

jj, tusil som to ze je to common rail,, ale je tam aj elektricke napajanie nie? aj ked ma centralne napajanie paliva to je OK,, ale na vstrek mu da impulz elektrika nie?? a je alebo musi tam bit na vstrekoch daky steker alebo daco take,, staci potom aj to odpojit po jednom a uvidis hned zmenu teda zistis za studena kedy prestane klepat a ten vstrek je naprd,,

Autor:  samuro [ Sob, 29.12.2012, 23:04 ]
Predmet príspevku: 

dobre vyskúšam to ale keď to robilo aj pri riedkom oleji - bol ako voda a klepalo to tiež a ešte silnejšie ako teraz keď je hustejší ... v servise bývalému majitelovi povedal technik že na niektorých vstrekovačoch sú zvýšené korekčné dávky .

Autor:  samuro [ Sob, 29.12.2012, 23:06 ]
Predmet príspevku: 

efendi píše:
jj, tusil som to ze je to common rail,, ale je tam aj elektricke napajanie nie? aj ked ma centralne napajanie paliva to je OK,, ale na vstrek mu da impulz elektrika nie?? a je alebo musi tam bit na vstrekoch daky steker alebo daco take,, staci potom aj to odpojit po jednom a uvidis hned zmenu teda zistis za studena kedy prestane klepat a ten vstrek je naprd,,


efendi : jasné su tam štekre :D skusim to zajtra a uvidime čo dalej

Stránka 1 z 2 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/