4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
Regulator tlaku turba http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=2&t=20019 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | reis_wrt [ Uto, 03.03.2015, 18:43 ] |
Predmet príspevku: | Regulator tlaku turba |
Zdravim ma to niekto namotovane na svojom aute, ak ano mohli by ste sa podelit o nejake poznatky ![]() |
Autor: | adrenix [ Str, 04.03.2015, 8:51 ] |
Predmet príspevku: | Re: Regulator tlaku turba |
Mam to v aute od turbosmartu. A na co si to chces zapinat v interiery? ako tomu pridas naftu ked si to zapnes v interiery? |
Autor: | reis_wrt [ Str, 04.03.2015, 9:17 ] |
Predmet príspevku: | Re: Regulator tlaku turba |
nevedel som ze treba pridat aj naftu, ked tomu pridas tomu tlak mozes jazdit iba kratkodobo ci? |
Autor: | adrenix [ Str, 04.03.2015, 9:41 ] |
Predmet príspevku: | Re: Regulator tlaku turba |
no ja si myslim ze treba pridat naftu. Ked ides robit taketo upravy mal by si si to dobre nastudovat, lebo inak ti to nebude fungovat, vyhodis za to peniaze a este si mozes poskodit motor. Ale popytaj sa este, moze mi niekto oponovat. Na co je dobre aby si to pridaval zvnutra? Cim viac komponentov tym viac moznosti ze sa nieco pokazi. |
Autor: | mattias [ Str, 04.03.2015, 10:26 ] |
Predmet príspevku: | Re: Regulator tlaku turba |
Ide o to, ze to nie je iba o tom, ze ti na eshope napisu textik jak si strasne z interieru tlacitkom zvysis vykon ked potrebujes. Ono to tak funguje, ale predtym to treba odladit. Nie je to take jednoduche, ze to namontujes do serioveho auta, stlacis gombik a bude 30koni navyse ![]() ![]() ![]() ![]() V skratke, je to vec funkcna, znacka turbosmart je pouzivana pri upravach, ale je k tomu este velky zoznam faktorov, ktore treba riesit a vediet riesit pri pouzivani tychto veciciek ![]() Tymto ta nechcem odradit, lebo su to vsetko veci riesitelne, len treba studovat, pytat sa, nechat si poradit a treba mat nachystane aj nejake peniaze navyse, lebo za kone sa plati, tak je to vzdy ![]() |
Autor: | tomato [ Str, 04.03.2015, 15:01 ] |
Predmet príspevku: | Re: Regulator tlaku turba |
povedal by som ze prilis vela nafty nieje az taky problem ako malo.... |
Autor: | bull4x4 [ Str, 04.03.2015, 15:12 ] |
Predmet príspevku: | Re: Regulator tlaku turba |
povedal by som, ze viacej nafty je vacsi problem, ako menej, tento problem je viac pri benzine viac nafty sposobuje prepalovanie piestov, menej nafty = ekologickejsi motor overene nezavisle na 4 odbornikoch |
Autor: | rustycj [ Str, 04.03.2015, 15:13 ] |
Predmet príspevku: | Re: Regulator tlaku turba |
kazde td ma obohacovac na cerpadle, pri vyssom tlaku pusta viac nafty. a cena za ten zazracny vypinac ze pomaly 100 eur. vsak je to obycajny podtlakovy spinac ktorych najdes na vrakaci kolko chces. |
Autor: | tomato [ Str, 04.03.2015, 16:12 ] |
Predmet príspevku: | Re: Regulator tlaku turba |
bull4x4 píše: povedal by som, ze viacej nafty je vacsi problem, ako menej, tento problem je viac pri benzine viac nafty sposobuje prepalovanie piestov, menej nafty = ekologickejsi motor overene nezavisle na 4 odbornikoch co?....a nieje nahodou vyssia teplota ked je nafty menej?... |
Autor: | farky [ Str, 04.03.2015, 16:30 ] |
Predmet príspevku: | Re: Regulator tlaku turba |
Citácia: viac nafty sposobuje prepalovanie piestov este nech niekto napise ze aj chudobna zmes u diesela prepaluje piesty a budem spokojny ![]() ![]() |
Autor: | mattias [ Str, 04.03.2015, 16:59 ] |
Predmet príspevku: | Re: Regulator tlaku turba |
tak ono vsetky upravy motora, znizuju jeho zivotnost a zvysuju emisie( tie nas tu myslim az tak velmi netrapia ![]() ![]() Vznika tu debata, bolo by dobre od autora, aby napisal aky motor ma v plane ladit, kazdy motor ma ine riesenia, co sa tyka ovladania, ci uz turba alebo nafty, obohacovac na cerpadle tiez nieje vsemocny a vsade rovnaky...taktiez by bolo dobre vediet co od toho autor ocakava, lebo je tiez rozdiel zdvihat vykon na tdcku o 20koni ako to ladit na dvojnasobok napriklad ![]() ![]() |
Autor: | reis_wrt [ Str, 04.03.2015, 17:12 ] |
Predmet príspevku: | Re: Regulator tlaku turba |
jedna sa o VM 2.5 TD, rocnik 1996, s tymi konmi to nechcem prehanat takych +/- 10 koni by sa zislo ![]() |
Autor: | bull4x4 [ Str, 04.03.2015, 18:26 ] |
Predmet príspevku: | Re: Regulator tlaku turba |
Ja som napisal, ze viac nafty. Chudobna zmes je v naftaku vzdy. Podstatne je dohorievanie nafty na pieste. |
Autor: | tomato [ Str, 04.03.2015, 18:45 ] |
Predmet príspevku: | Re: Regulator tlaku turba |
bull4x4 píše: Ja som napisal, ze viac nafty. Chudobna zmes je v naftaku vzdy. Podstatne je dohorievanie nafty na pieste. ano ale to popisujes situaciu, kedy cerpadlo vstrekne vzedy ked nema, alebo ked tryska cura.... za normalneho stavu to len nacierno huli a no problem... |
Autor: | palo-cherokee [ Str, 04.03.2015, 23:06 ] |
Predmet príspevku: | Re: Regulator tlaku turba |
reis_wrt píše: jedna sa o VM 2.5 TD, rocnik 1996 s mechanickym (lankovy plyn) alebo uz s elektronickym cerpadlom? reis_wrt píše: , s tymi konmi to nechcem prehanat takych +/- 10 koni by sa zislo ![]() ten motor ma v serii 115 koni a 257Nm. Maximalna bezpecna hranica je cca 135 koni a 300Nm. A aj to je bez dalsich uprav skoro nerealne. Teda hej, ale len na chvilu ![]() reis_wrt píše: mam v plane vymenit aj hadice od turba to by mu mohlo trocha pomoct no v PRVOM RADE daj ten motor do 100% mechanickeho stavu. Teda aj hadice od turba. Takisto hlavy (idealne vymenit za ine s lepsim prietokom vody), tycky zdvihatiek a ine kraviny. Potom zacni chladenim. Fabricky chladiaci system daj do 110 % stavu (3radovy medeny chladic, HD viskospojka, pridavne elektricke chladenie, dobeh vody a ine detaily....), domontuj poriadny chladic oleja s termostatom. Odstav EGR. Potom sa mozes hrat s tlakom na turbe.Este lepsia verzia je upravit priamo samotne turbo - ine obezne koleso, vylepsene mazacie kanaly... Ale musis adekvatne pridat na nafte. Bud mechanicky alebo zasahom do RJ motora - podla rocnika. Nastavit idealne sa to da asi jedine na brzde. Pri nastavovani je dobre mat aj cidlo teploty spalin. A tento udaj nie je na zahodenie ani pri prevadzke |
Stránka 1 z 2 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |