4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
Chladenie v tomto hnusnom horku... http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=2&t=2200 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | whiskey [ Pon, 23.07.2007, 14:28 ] |
Predmet príspevku: | Chladenie v tomto hnusnom horku... |
Existuje nejaka "standardna" moznost vylepsit si chladenie motora? Mam na mysli nejaky pridavny chladic alebo lepsie chladenie existujuceho chladica, apod. Kde take veci hladat? |
Autor: | Karlito [ Pon, 23.07.2007, 14:35 ] |
Predmet príspevku: | |
Vystriekať = vyčistiť chladič aby vzduch lepšie prechádzal rebrovaním a chladil. Inak by si musel meniť chladič za väčší, ale to nie je dočasné... Auto by sa Ti malo uchladiť ak je všetko OK. Prievan (prúdenie) vzduchu v motorovom priestore urobí veľa -ka- |
Autor: | DanoDEF [ Pon, 23.07.2007, 14:53 ] |
Predmet príspevku: | |
teslo píše: Ja to mam vyriesene dvojitymi elektrickymi vrtulami Kenlowe Heavy Duty 13". ...to by asi zaujimalo Jara...lebo tusim uz si objednal aj on... ![]() ...ale inac suhlasim z nazorom, ze by to malo uchladit samo aspon na Defiku nemam ziadny problem a rucicka teplomera je v rovnakej pozicii ako obvykle. To klima je uz na tom trosku inac ale chladi. ...ale Patrol asi nestiha hlavne ak je problem s vrtulou. |
Autor: | teslo [ Pon, 23.07.2007, 14:57 ] |
Predmet príspevku: | |
Dizle maju lepsiu teplenu charakteristiku-nehreju sa tolko( dufam, ze som teraz netrepol blbost ![]() Ano. Uchladit by to malo aj samo. Aj ked som bol este v seriovom stave, tak som nemal problem. Jaro bude urcite spokojny. Idu ako sialene. |
Autor: | DanoDEF [ Pon, 23.07.2007, 15:00 ] |
Predmet príspevku: | |
teslo píše: Jaro bude urcite spokojny. Idu ako sialene. aj odber maju sialeny ne ??? |
Autor: | teslo [ Pon, 23.07.2007, 15:09 ] |
Predmet príspevku: | |
Asi ano... 8) Kazda ma vlastny napajaci kabel od baterie, vlastne relatko...ale mam iba jeden termostat. Tym padom spinam obe vrtule naraz. A to je pecka ako maly navijak ![]() ![]() |
Autor: | DanoDEF [ Pon, 23.07.2007, 20:12 ] |
Predmet príspevku: | |
teslo píše: Idealne je mat dva termostaty nastavene na dve rozdielne teploty a zopinat bude standardne iba jednu vrtulu a az v pripade potreby aj druhu... Jaro ma nainstalovane cidlo tusim z Oktavky a je dvojteplotne....to by sa ti hodilo. Kym nemas cidlo tak by pomohlo samostatne ovladanie. |
Autor: | slovacisko [ Pon, 23.07.2007, 20:38 ] |
Predmet príspevku: | |
no ja by som proste jednu vrtulu odpojil od tepelneho cidla, zapojil rele na vypinac do auta a je vystarano. V pripade nutnosti zopnes manualne. Respektive je to najmenej pracne. Dvojtepene cidlo z Octavie? Hmm, no mozno by to chcelo okukat jeho charakteristiku zopinania aby to nahodou nebolo vacsie zlo ![]() |
Autor: | DanoDEF [ Pon, 23.07.2007, 20:51 ] |
Predmet príspevku: | |
slovacisko píše: no ja by som proste jednu vrtulu odpojil od tepelneho cidla, zapojil rele na vypinac do auta a je vystarano. V pripade nutnosti zopnes manualne. Respektive je to najmenej pracne. Dvojtepene cidlo z Octavie? Hmm, no mozno by to chcelo okukat jeho charakteristiku zopinania aby to nahodou nebolo vacsie zlo ![]() ...su tam proste dva urovne zopinania jedna teplota a druha teplota...aj Oktavka ma 2 el. ventilatory |
Autor: | cico [ Pon, 23.07.2007, 20:57 ] |
Predmet príspevku: | |
Karlito píše: Vystriekať = vyčistiť chladič aby vzduch lepšie prechádzal rebrovaním a chladil. Inak by si musel meniť chladič za väčší, ale to nie je dočasné... Auto by sa Ti malo uchladiť ak je všetko OK. Prievan (prúdenie) vzduchu v motorovom priestore urobí veľa -ka- To som mal pred tyzdnom podobny problem . Patrol hrial jak šaleny! ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Karlito [ Pon, 23.07.2007, 21:39 ] |
Predmet príspevku: | |
Tak tak CICO, akt nechladí dobre len tak zrazu, tak je problém -ja som chladič vybral von (je to rýchle) a pekne odmočil a prestriekaval som ho hadicou s očkom č 4 = akurát prúd. Wapík a hlavne zblízka môže poškodiť. Viskospojka je príbeh Patrola o achilovej päte... čo viem dosť sa to prerába na el. vrtule a ako chalani spomínali, tak dôležité je to správne doladiť na to spínanie. Ten prúdový náraz tiež niekto riešil a tuším to má tak, že necháva vrtule po naštartovaní roztočené na nejaké min prijateľné otáčky a pri zopnutí to nie je taká jeba. Medzi tie dve by sa dalo strčiť časové relátko (3sec.) a tiež sa zníži prúdový náraz ![]() -ka- |
Autor: | mello [ Pon, 23.07.2007, 22:32 ] |
Predmet príspevku: | |
cico píše: Karlito píše: Vystriekať = vyčistiť chladič aby vzduch lepšie prechádzal rebrovaním a chladil. Inak by si musel meniť chladič za väčší, ale to nie je dočasné... Auto by sa Ti malo uchladiť ak je všetko OK. Prievan (prúdenie) vzduchu v motorovom priestore urobí veľa -ka- To som mal pred tyzdnom podobny problem . Patrol hrial jak šaleny! ![]() ![]() ![]() ![]() alebo ti mello povedal pri pohlade na tvoj motorovy priestor, ze by bolo nacase poumyvat Patrolik aj z vnutr, chi chi moje Terranko sa vobec nehreje aj ked je to benzin a to som mu par krat riadne vyttocil pajsle... |
Autor: | cico [ Uto, 24.07.2007, 0:06 ] |
Predmet príspevku: | |
mello píše: alebo ti mello povedal pri pohlade na tvoj motorovy priestor, ze by bolo nacase poumyvat Patrolik aj z vnutr, chi chi moje Terranko sa vobec nehreje aj ked je to benzin a to som mu par krat riadne vyttocil pajsle... Hello Mello !!! ![]() Jasne, samozrejme, ze tvoj nazor na prehrievanie sa mojho Patrola, pri pohlade na motorovy priestor som si vzal k srdcu a siel som do umyvarky vystiekat /Wapkou! ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Cukrik [ Sob, 28.07.2007, 21:35 ] |
Predmet príspevku: | |
No tahal som karavan Donovalmi a tiez som prehrial navaru musim skusit vycistit chladic...... |
Stránka 1 z 3 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |