Dnes je štvrtok 15. mája 2025, meniny má Žofia a zajtra Svetozár
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 11 ] |
|
problem zo spalovanim mitsubishi pajero 2,8
Autor |
Správa |
matej73
Čumil
Registrovaný: Štv, 11.10.2018, 19:35 Príspevky: 3
|
Prosim vas mam zavazny problem z motorom u mitsubishi pajera 2,8 rv.2000. pri jazde z autom pri volnom plyne pri cc 1500 otacok motor bezi ,pri jemnom zrychleni zacne trhat a pocut vybuchy napr ako ked klepe ventil o piest.zrazu sa objavy sedy dim a motor sa po nahlom slapnuti na plyn zobere a ide.hnusny stiplavy bielo sedy dim to sprevadza.dal som trisky na repas su ok,a cerpadlo bolo na stolici asi pred 3 mesiacmi.doteraz to slapalo a zacalo to robit tie expanzie.neviem co dalej...poradte ked mate niekto skusenost co dalej uz neviem egr entil je ok.
|
Štv, 11.10.2018, 19:50 |
|
 |
Milan
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37 Príspevky: 3298 Bydlisko: Nitra
|
Rozvody vyzeraju ako?
_________________ Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!
|
Štv, 11.10.2018, 20:27 |
|
 |
efendi
Velky Kraken
Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01 Príspevky: 8011 Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
|
Tak ako Milan pise, skontrolovat rozvody ci neni peskocene, ci remen je dostatocne naspanovany,, ak rozvody budu OK tak asi cerpadlo, bude posmrti..  , alebo moze niektory vyfukpovy ventyl ostavat vysiet,,
_________________ EX Suzuky Samuraj1.3 EXJeep Cheroke 2.1TDI EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60 EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited
|
Štv, 11.10.2018, 21:40 |
|
 |
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2588 Bydlisko: Vychod
|
Efi aky remen ? Na pajerackej 2,8 je kombinacia retaz +ozubene kolecka ked pamatam
|
Štv, 11.10.2018, 21:58 |
|
 |
matej73
Čumil
Registrovaný: Štv, 11.10.2018, 19:35 Príspevky: 3
|
Ano je tam retaz a ozub kolesa. To je ok za studena ide motor ok. Ked sa zohreje na 90 zak tomu zacne hrabat
|
Pia, 12.10.2018, 9:02 |
|
 |
Jojdo
Ťažký Profík
Registrovaný: Pia, 16.03.2012, 15:55 Príspevky: 384 Bydlisko: Prievidza
|
to ze je cerpadlo po repase alebo bolo na stolici, nemusi znamenat ze je stale po 3mesiacoch dobre. palivovy filter si menil?
_________________ Jeep Cherokee 2,5 TD (motor Croma) Nissan Patrol Y60 2,8
|
Pia, 12.10.2018, 13:00 |
|
 |
matej73
Čumil
Registrovaný: Štv, 11.10.2018, 19:35 Príspevky: 3
|
Samozrejme palivovy som vymenil ako prvy vypucoval vsetko aj sitko v nadrzi noc nepomaha. Cerpadlo bolo na stolici bolo v nom menene gufero pretesnene a vyskusane drzalo tlaky z vecera do rana rovnaka hodnota... Ale asi dam von to cerpadlo pohukane taka robota s tym zla...
|
Pia, 12.10.2018, 13:23 |
|
 |
efendi
Velky Kraken
Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01 Príspevky: 8011 Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
|
JOE66 píše: Efi aky remen ? Na pajerackej 2,8 je kombinacia retaz +ozubene kolecka ked pamatam Ok sory, prehliadol som to.. 
_________________ EX Suzuky Samuraj1.3 EXJeep Cheroke 2.1TDI EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60 EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited
|
Pia, 12.10.2018, 18:25 |
|
 |
Milan
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37 Príspevky: 3298 Bydlisko: Nitra
|
matej73 píše: Ano je tam retaz a ozub kolesa. To je ok za studena ide motor ok. Ked sa zohreje na 90 zak tomu zacne hrabat V zivote som to nevidel tak len strelim.Ako je sponovany?Na jednom mercedese bola retaz sponovana klzakom a do ktoreho tlacil olej.Nuz a ak padol tlak,retaz hrkotala.
_________________ Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!
|
Pia, 12.10.2018, 19:19 |
|
 |
bacilpyrin
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 10:33 Príspevky: 747 Bydlisko: Trenčianske Teplice, Košice
|
Mal som ten isty problem a po kontrole všetkého bolo zistené (v Mišibuši servise povedali, že je v múke čerpadlo - to jazdí asi doteraz), že cca pri 1500 otáčkach vrtuľka turba sa mi vysúvala a opierala o blok turba - to boli tie klepavé zvuky a po pridaní cca pri 1800 až 2000 otáčkach sa roztočila, auto zahulilo rozbehlo sa a potom išlo normálne. Oprava - repas turba.
_________________ Nikdy sa nehádaj s blbcom. Niekdo by si nemusel všimnúť, že je medzi vami rozdiel.
LAND ROVER Discovery II.
|
Uto, 06.11.2018, 11:27 |
|
 |
doricka75
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 16.06.2010, 22:26 Príspevky: 301 Bydlisko: OMSENIE
|
ako vies ze je egr ventyl ok. skus ho len pekne zaslepit a potom uvidis. egr je svina 
_________________ ARO 243TD motor PAJERO 2,5TD v predu naprava 461+ ausina,v zadu 100% uzavierka, navijak 5,4t.prekopany podvozok, kompresor,gurtne ,hi-lift. atd....
|
Str, 07.11.2018, 0:12 |
|
 |
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 11 ] |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|