4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

Jazda v prudkom kopci cez korene.
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=2&t=23016
Stránka 2 z 2

Autor:  JOE66 [ Pon, 09.04.2018, 19:57 ]
Predmet príspevku:  Re: Jazda v prudkom kopci cez korene.

Local Argumenty ? Mne sa vydrbal 3valec na agregate alebo Tebe a xy dalsim ludom s tymto motorom ? :)

Autor:  ljubo [ Pon, 09.04.2018, 20:39 ]
Predmet príspevku:  Re: Jazda v prudkom kopci cez korene.

ten tuareg I by som nezavrhol na vzduchu mal som ho osobne aj patrol mam ak chces aj predam ale tuareg co potrebujes ty je lepsia volba ako patrol alebo OK je aj pajero III v tej cene alebo nejake LC 90

Autor:  OGO [ Pon, 09.04.2018, 21:40 ]
Predmet príspevku:  Re: Jazda v prudkom kopci cez korene.

[quote="JOE66"]Local Argumenty ? Mne sa vydrbal 3valec na agregate alebo Tebe a xy dalsim ludom s tymto motorom ? :)[/quote]

Aby nedošlo k nejakým nedorozumeniam, tak na úvod napíšem, že nemám patrola.
Čo sa týka tých argumentov patroláckeho motora 3.0 DI - tak možno to kolabovanie 3 -ho valca sa dá nejako ošetriť, ale ten motor je v taj kasni slabý. Píše sa r. 2018 a treba pozrieť, kde sa výkonove nachádzajú trojlitre napr. Audi, BMW, Mercedes, Land Rover a pod. Veci treba pomenovať tak aké sú a ten motor v Patrole je slabý. A ked sa Patrol nastrojí, pribudne mu váhy, tak je to potom ešte horšie. Opakujem, - neútočím na patroly len vravím o realite, bez zaujatosti.

Autor:  Andy_888 [ Pon, 09.04.2018, 22:03 ]
Predmet príspevku:  Re: Jazda v prudkom kopci cez korene.

Ja by som asi riesil nejaky Land Rover s pnejmatickym podvozkom da sa velmi vysoko zdvihnut a auto sa nezda ale v terene zvladne aj vacsie prekazky.

Autor:  JOE66 [ Pon, 09.04.2018, 22:23 ]
Predmet príspevku:  Re: Jazda v prudkom kopci cez korene.

Tuareg a land rover su drahsie na udrzbu s tym pneumatickym podvozkom + elektronika u starsich kusoch zvykne blbnut a preto su niektore az tak podozrivo lacne. Pajero ma svoje muchy ale ma zadnu uzavierku a na denno denne jazdenie je celkom pohodlne a landcruiser naprikad 120 ma zadnu napravu pevnu ale nema uzavierku ale na ceste je tiez na bezne jazdenie pohodlne ale si drzi cenu od 11 do 18 tisic ale vcelku spolahlive a servis taky ako na mitsubishi cenovo. To su 2 auta ktore toho dost vydrzia + zvladaju bez problemov a likvidacnych skod aj neaky ten teren a netreba pri kazdej oprave vytahovat diagnostiku :-D

Autor:  Stefan [ Uto, 10.04.2018, 15:47 ]
Predmet príspevku:  Re: Jazda v prudkom kopci cez korene.

landcruiser naprikad 120 ma zadnu napravu pevnu ale nema uzavierku
By som doplnil Tvoju nie celkom presnú informáciu, že ktoré ako. Vyrábali sa aj verzie s uzávierkou.
https://www.autobazar.eu/toyota-landcruiser-30-120-d-4d-4x4-id10660681.html

Autor:  jankarol [ Uto, 10.04.2018, 18:09 ]
Predmet príspevku:  Re: Jazda v prudkom kopci cez korene.

v tom inzerate pise dotycny nejake nezmysli raz automaticka uzavierka druhykrat uzavierka diferencialu

Autor:  local.sk [ Uto, 10.04.2018, 23:45 ]
Predmet príspevku:  Re: Jazda v prudkom kopci cez korene.

OGO píše:
Čo sa týka tých argumentov patroláckeho motora 3.0 DI - tak možno to kolabovanie 3 -ho valca sa dá nejako ošetriť, ale ten motor je v taj kasni slabý.


Servus, ako pises, ten 3 valec sa da osetrit. Moja chyba ze som si dal upravit motor (silne trysky, chiptuning) a drzal ho vo velkej zatazi bez spravneho chladenia, regulacie turba a uprav, ktore na milionoch km a tisicoch aut otestovali bratia z Australie. Par uprav za par sto eur a motor ide ovela lepsie a vydrzi. Preto som pisal "pri spravnej udrzbe"
Samozrejme, je to motor z 90 rokov, nic z premiovej trojky. prezradte mi ale motor v plnokrvnom offroade, ktory ma cca 180 koni, zere tesne nad 10l a stoji par tisic. jedine co ma napada je G 280 CDI ale to je cenovo niekde inde.

Autor:  OGO [ Str, 11.04.2018, 15:46 ]
Predmet príspevku:  Re: Jazda v prudkom kopci cez korene.

[quote="local.sk"].... prezradte mi ale motor v plnokrvnom offroade, ktory ma cca 180 koni, zere tesne nad 10l a stoji par tisic. jedine co ma napada je G 280 CDI ale to je cenovo niekde inde.[/quote]

Nuž situácia je taká, že už ani Patrol nie je v ponuke - teda u ofic predajcu u nás na SK. Takže výber je tým pádom užší. A podľa posledných trendov plnokrvných offroadov ubúda v ponuke výrobcov. Za chvíľu bude patrol nedostatkový tovar...

Autor:  mato_srubka [ Str, 11.04.2018, 20:28 ]
Predmet príspevku:  Re: Jazda v prudkom kopci cez korene.

Čo je drahé na pneumatickom podvozku do LR?
Ak sa tu rieši Patrol, LC90 a Pajero III, tak ku tomu mi pasuje Discovery 2 na mechoch ak chceme = 160,- euro za dva mechy ak fučia a fachman ich vymení aj bez zhodenia kolesa.

Ak ideme smerom Touareg, MB, ... tak môžeme ísť aj do Disco3 / Disco4. Tu už je to drahšie, ale aj výrazne ďalej.

"Kajšmetke" ide rovno do RR, cenovo ale aj technicky už ide.

PS: Tie mechy sú to najmenej. Raz to človek kúpi a funguje to super. Ak je auto preťažované nákladom a jazdené v teréne, tak to proste človek raz za dva roky vymení a ide ďalej. Ak človek jazdí bez nákladu alebo len tak na kochačku = mechy nie sú preťažované a nejakým mechanickým spôsobom odierané, tak to vydrží ešte dlhšie.

Mám ich na D2 a môžem osr-ť pružiny. Mám rovnakú výšku, či som naložený alebo prázdny, je to komfortné a fungujú ako majú, hoc to auto už má 19 rokov.

Autor:  Milan [ Str, 11.04.2018, 20:49 ]
Predmet príspevku:  Re: Jazda v prudkom kopci cez korene.

OGO píše:
A podľa posledných trendov plnokrvných offroadov ubúda v ponuke výrobcov. Za chvíľu bude patrol nedostatkový tovar...

Pravdu vravis brate,ale aj jemu podobne Offy podmaly ubudaju.Je to cim daleh horsie.

Autor:  Stefan [ Štv, 12.04.2018, 21:31 ]
Predmet príspevku:  Re: Jazda v prudkom kopci cez korene.

jankarol píše:
v tom inzerate pise dotycny nejake nezmysli raz automaticka uzavierka druhykrat uzavierka diferencialu

To nie je podstatné, čo píše inzerujúci (autobazárnici často ani nevedia, čo predávajú :smt021 ), ale čo to auto má. A to auto uzávierku zadného difu ná. Ja som ten inzerát uviedol len ako príklad. Niektoré Tojky J12 mali el. uzávierku zadného difu.

Autor:  JOE66 [ Štv, 12.04.2018, 21:34 ]
Predmet príspevku:  Re: Jazda v prudkom kopci cez korene.

Tu v europe predavane 120 v drvivej vacsine uzavierku zadneho difu nemali a tu co si dal je ,,social edicion,, prado-v podstate pracovka-bez koze a s normalnou rezervou na piatych dverach a nie pod kufrom a takych je malo tu v europe co sa predavaju :)

Autor:  Stefan [ Pia, 13.04.2018, 8:50 ]
Predmet príspevku:  Re: Jazda v prudkom kopci cez korene.

Ale sú. A použiť superlatív, že drvivá väčšina tiež nepovažujem za správne, keď len na autobazar.eu som hneď našiel 4 z 38 inzerovaných, čo je 10%.
Nechcel som tu okolo toho rozvinúť debatu, len som chcel uviesť na správnu mieru Tvoje jednoznačné stanovisko, že:
landcruiser naprikad 120 ma zadnu napravu pevnu ale nema uzavierku,
čo nie je pravda a je to zavádzajúce.
Keď k tomu ešte prirátaš benefit stáleho pohonu 4x4 a prítomnosť uzávierky medzinápravového difu, tak je to jedno z najlepších možností kombinácie veľa cesty a občas aj náročnejší terén.

Stránka 2 z 2 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/